Saturday, April 29, 2006

Τι είναι το μόνιτορ;;;; #2

Ουφ!... Έχω κυριολεκτικά ζαλιστεί με την μπλογκόσφαιρα... Από την μέρα που ανακάλυψα και 'γω το μόνιτορ δεν κάνω τίποτα άλλο όταν έχω λίγη ώρα μπροστά στον υπολογιστή. Που να φανταστώ ότι είστε τόσοι πολλοί; Που να φανταστώ ότι θα θα κόλλαγα έτσι άγρια;;; Ποιον να πρωτοδιαβάσω; Ποιον να βάλω στα λίνκς; Πως να κάνω linkblog; Πως να βάλω και 'γω το μπλογκ μου μέσα; (ναι, σιγά την φοβερή contribution - μη χέσω!)
Τέσπα, θα μου πείτε ρε παιδιά πότε προλαβαίνετε να τα κάνετε όλα αυτά; Ολόκληρες νύχτες χρειάζεσαι για να προλάβεις τα νέα ποστς της μίας μέρας... Πείτε μου το μυστικό σας! Περιμένω...

Labels:

12 Comments:

Blogger Jamella said...

κανεναν προβλημα.
απλα αρπαζεις το πληκτρολογιο και γραφεις ο,τι σου ρθει εκεινη , ακριβως εκεινη τη στιγμη.

βεβαια, αν το κανεις αυτο θα γινεις σαν τα μουτρα μου και δεν το συνιστω :-)

το blog σου ειναι στο μονιτορ ηδη, κι εχει κι ενα λινκ μπλογκ, μαντεψε ποιος το κανε
:-)

1:34 PM  
Blogger Chaca-Khan said...

http://arxediamedia.blogspot.com/2006/01/blogo.html

http://freehost.stuff.gr/jim_hellas/2006/01/monitor-faq-linkblogs.html

1:55 PM  
Blogger triantara said...

μπήκα στο μόνιτορ;; που; δεν με βλέπω ακόμα!! και μολις έγραψα καινούριο ποστ, γουστάρω!!
θενκ γιου jamella, θα προσπαθήσω να σε φτάσω! :)
θενκ γιου τσάκα, το πρώτο λινκ το είχα βρει πριν μερικές μέρες και με βοήθησε πολύ, το δεύτερο δεν δουλεύει :(

2:10 PM  
Blogger macmanus said...

Και που να δείς ΠΟΣΟΙ είναι εκτός monitor!

Oι πιό ενδιαφέροντες, ΑΥΤΟΙ που βγήκαν ή θα βγούν σε βιβλίο, Πιτσιρίκος και Ψιλικατζού, αλλά κι άλλοι αξιόλογοι όπως ο Πρόβατος, ο Γιάννης Πετρίδης, ο Ταξι-δεύοντας κλπ!

Μήπως θέλεις λινκς;

Όχι καλή μου!

Να ψάξεις να τα βρείς μόνη σου!

Αυτή είναι κι ΟΛΗ η ομορφιά!

Μπουχαχαχα

3:33 PM  
Blogger funEL said...

Μπα μπα μπα μια μικρή κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος.
Συνήθως δεν τα κάνουμε αυτά ως Τάγμα, αλλά μας κινήσατε την περιέργεια.
προσοχή στους καλλικατζαραίους.
+ευλόγησον+

6:01 PM  
Blogger jim_hellas said...

Τι εννοείς ότι το δεύτερο link που σου έστειλε ο chaca-khan δεν δουλεύει;

το έλεγξα και δουλεύει μια χαρά...

Εάν έχεις πρόβλημα, στείλε μου ένα e-mail ή ένα σχόλιο στο blog μου και θα σου στείλω το κείμενο με e-mail. Είναι σχετικά με το πως να χρησιμοποιήσεις το Linkblog του Monitor για να εμφανίζεται στο blog σου!

:)

6:23 PM  
Blogger triantara said...

@mac: τους δύο πρώτους τους είχα βρει εδώ και καιρό, καλούτσικοι μου φαίνονται ;Ρ τους άλλους δύο δεν τους έχω βρει ακόμα, αλλά μην μου πεις!! τρελλαίνομαι να ψάχνω :)

@funel: κερδίζεις 10 points και μόνο επειδή με είπες "μικρή" :D Μην φοβάσαι, προτιμώ τους κακούς λύκους από τα ξενέρωτα πριγκηπόπουλα ;)

@jim_hellas: ναι! στείλε στο triantara@pathfinder.gr περισσότερα πάνω στο θέμα γιατί είμαι noobas και δεν έχω ιδέα... Ευχαριστώ!

6:44 PM  
Blogger macmanus said...

Kαι που να βρείς κι εμένα, να κλείσεις ως bloggerού!

Μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

11:40 PM  
Blogger philos said...

Αν έχεις λογαριασμό στο gmail, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το google-reader και να κάνεις Links σε αυτούς που σου αρέσουν πιο πολύ.
Και έτσι έχεις δημιουργήσει το δικό σου monitor. Αν και πάλι στην αρχή για να τους αξιολογήσεις θα πρέπει να αναζητήσεις μόνη σου αυτούς που θα σε συντροφεύσουν.

10:40 AM  
Blogger triantara said...

@mac my man:
1. first of all: lol :P
2. αυτό το μουαχαχαχα (βλ. απάντηση σε άλλο comment), το λέω και εγώ... (χωρίς το μπ, έχει διαφορά, έτσι;) επιτρέπεις να το χρησιμοποιώ ή κρατάς το copyright??? Ανησυχώ!

@philos: προσπάθησα αλλά έφαγα πόρτα στο gmail... πρέπει, λέει, να σε καλέσει κάποιος άλλος που έχει ήδη gmail, γιατί έχουν αυτήν την στιγμή πολλούς που θέλουν... Τι λε ρε, μεγάλε, σοβαρά; Θα μας βάλεις και σε λίστα αναμονής;;

11:53 AM  
Blogger philos said...

Αν θες στείλε μου το mail σου στην διευθυνση μου να σου κάνω invitation. Υπάρχει και στο yahoo αντίστοιχο option το οποίο όμως δεν το έχω δουλέψει για να σου πω πόσο καλό είναι.
Ούτως ή άλλως τώρα που εθιστηκες στη φάση των ελληνικών blogs, θα περάσεις ατελειωτες ώρες χαράς...
:-)

8:47 PM  
Blogger triantara said...

το mail μου φαίνεται τώρα και στο προφίλ μου. άργησα αλλά το άλλαξα :)

1:42 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home