Saturday, April 01, 2006

Πρωταπριλιά και Formula 1

Μου πήρε αρκετό καιρό η απόφαση να ανοίξω και εγώ ένα blog... Εδώ και έναν χρόνο το σκέφτομαι και δεν το έκανα.
΄Ισως επειδή λυπόμουν όλους εκείνους που η κακή τους τύχη θα τους έβγαζε στην σελίδα μου και θα έτρωγαν τον χρόνο τους να ξαναβγούν από αυτήν..
Ίσως επειδή ξεχνάω εύκολα (ονόματα, καταστάσεις, γενέθλια, λογαριασμούς, κλπ...) οπότε ότι και να μου ερχόταν, το ξέχναγα.
Ίσως γιατί διαβάζω τα καταπληκτικά blogs που έχω στα links μου και λέω "που πας μωρή ξυπόλητη στ αγγούρια;"
Σήμερα όμως, Σαββατιάτικα, Πρωταπριλιάτικα και με καλό καιρό, που μου ήρθε επιτέλους η μεγάλη έμπνευση, ΣΗΜΕΡΑ βρήκε να έχει Formula 1;;;;;
Ω, συγγνώμη, με συγχωρείτε, να μην τα μπερδεύω. Όχι. Σήμερα είναι το qualifying. Άυριο είναι ο αγώνας...
Καλά, μας δουλεύετε;;; Που το είδατε το άθλημα;; Εγώ πάω και στοίχημα ότι δεν υπάρχει καν οδηγός μέσα σ’αυτήν την μινιατούρα. Τηλεκατευθυνόμενα είναι όλα και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι! Σαν ταινία του George Lucas κάθονται οι διάφοροι τεχνικοί και καθοδηγούν τα αυτοκινητάκια από τα pits...
Και όταν τελειώσει το γύρω-γύρω-όλοι, μας δείχνουν στην μέση μονταρισμένο τον οδηγό να βγαίνει από το αυτοκίνητο καταϊδρωμένος και κουρασμένος για να ψαρώνουν τα αγοράκια και τα γκομενάκια.
Α, και οι διάφορες γυναικάρες του στυλ «ήρθε το τάδε μοντέλο να δει τον αγώνα» επίσης δούλεμα για τα αγοράκια είναι. Είναι δυνατόν γυναίκες σαν την Naomi, Heidi, κλπ, να ενδιαφέρονται πραγματικά για την φόρμουλα 1;;; Ή για τα λεφτά που τους δίνουν ή για τον γκόμενο πηγαίνουν εκεί. Ξαναπάτησε το πόδι της στην φόρμουλα η Heidi Klum από τότε που την κεράτωσε ο Briatore;;; Ή τώρα που η Νaomi θα φάει ισόβια (ελπίζω) για την νιοστή φορά που κοπανάει την καθαρίστρια της με το κινητό της ή με άλλες οικιακές συσκευές, έχει χρόνο να αναρωτηθεί αν ο Alonso θα ξαναβγεί πρώτος ή μήπως ο Schumacher Jr. θα «φάει» τον αδερφό του;;
Σας παρακαλώ, όλα τα αρσενικά που θα διαβάσουν αυτές τις γραμμές και θα προσπαθήσουν να με μεταπείσουν για την μαγεία της φόρμουλας, μην ιδρώνετε τα δαχτυλάκια σας πάνω στο keyboard. Αμέτρητοι πρώην γκόμενοι προσπάθησαν μάταια με επιχειρήματα, με εξηγήσεις, με αναλυτικά charts και live θεάσεις να μου δείξουν γιατί αξίζει να τρώω κάθε 2ο Σαββατοκύριακο, μέσα στην άγρια νύχτα ή μεσημεριάτικα μπροστά από το χαζοκούτι.
Και πως να αρνηθώ στον καλό μου να φάει το πρωινό του βλέποντας φόρμουλα 1, αφού δεν πρόλαβε ο κακόμοιρος να την δει μέσα στα άγρια χαράματα (η απευθείας μετάδοση από Αυστραλία ήταν στις 2 το πρωί);
Να πάω σε άλλο δωμάτιο; Εμ, αφού ο υπολογιστής είναι στην σαλονοτραπεζοκουζίνα μας («αχ αγάπη μου, τι ωραία που είναι η φωλίτσα μας, όχι μωρό μου, το δυάρι είναι πιο γλυκούλι, πιο cozy, ματς, μουτς...») δεν λέει να φρικάρω και να του φέρω την τεραστίων διαστάσεων flatscreen τηλεόραση στο κεφάλι...
Έτσι λοιπόν, ξεκινάω αυτό το blog έχοντας πάλι ξεχάσει τι ήθελα να πω και με τον ήχο της τηλεόρασης να μου τρυπάει το αυτί... Δεν πειράζει αγάπη μου, κοίτα εσύ τα αυτοκινητάκια, και όταν το βράδυ θα έχεις ορεξούλες θα σου λέω εγώ, «έχεις αγώνα αύριο...» ;)
Καλό μήνα!

Labels: ,

1 Comments:

Blogger MARIA said...

asxeto pali aurio exei 1th.kalo mina!lololoololo

9:16 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home