Saturday, April 29, 2006

Welcome to BA (Blogs Anonymous)

Επειδή ανακάλυψα, ότι κάθε μπλογκάς που σέβεται τον εαυτό του (ή μάλλον δεν τον σέβεται, αλλιώς θα είχε κάτι καλύτερο να κάνει στην ζωή του... ;Ρ) πρέπει να έχει γράψει το λιγότερο ένα ποστ με αυτό το θέμα, ιδού και η δικιά μου συνδρομή (drums please!!!):

Έκθεση: Γιατί γράφουμε μπλογκζ;

Εδώ και καιρό αναρωτιόμουν γιατί μερικοί συνάνθρωποι (και εγώ μαζί) αρχίζουν και γράφουν ότι τους κατέβει σε αυτά τα ηλεκτρονικά τετραδιάκια που λέγονται μπλογκζ. Κατ'αρχάς, επειδή από την φύση μας είμαστε κουτσομπόληδες και ηδονοβλεψίες, επειδή - και κυρίως εμείς οι μπλογκεράδες - είμαστε άκρως εγωκεντρικοί και επειδή μας έρχεται πιο φθηνά το ίντερνετ από τον ψυχίατρο...

Το ότι είμαστε κουτσομπόληδες και ηδονοβλεψίες είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο. Εθιζόμαστε σε ότι μας βοηθάει να μην σκεφτόμαστε τα δικά μας προβλήματα ή κολλήματα, δηλαδή τα κολλήματα και τα προβλήματα των άλλων. Γιατί χαιρόμαστε με τον πόνο, την μαλακία και την καύλα του άλλου; Η ιδέα και μόνο ότι υπάρχουν τόσοι άλλοι που τραβάνε ζόρια με την δουλειά τους, την γκόμενα τους, την οικογένεια τους, με τον Θεό, με τον διάολο, κλπ, είναι άκρως μεθυστική (αν και πολλοί δεν καταλαβαίνουν ότι τελικά όλα αυτά είναι ο καθρέφτης που φοβόμασταν αρχικά...)

Ναι, είμαστε εγωκεντρικοί και μην κουνάτε το κεφάλι. Ακόμα και αυτοί που γράφουν και δηλώνουν επίσημα ότι "εγώ γράφω μόνο για την πάρτυ μου" είναι μεγάλοι ψεύτες ;)
Αφού γράφεις για την πάρτυ σου, ρε μεγάλε, τι μου έχεις το comment για να σου γράφουμε τα δικά μας σχόλια;; Και άν γράφεις μόνο για τον εαυτό σου, πάρε ένα τετραδιάκι και γράφε μόνος σου στην οικία του σπιτιού σου, και μην το παίζεις υπεράνω... Γιατί μόλις δουμε ότι έφυγε το μηδέν από τον μετρητή των σχολίων, τσουπ! ανεβαίνει η αδρεναλίνη και τα δάχτυλα γλιστράνε πάνω στο ποντίκι μέχρι να δούμε τι λέει ο άλλος ("define me! define me!!"...). Και αν συμφωνεί ο άλλος που θα μας γράψει, τότε χαιρόμαστε με την επιβεβαίωση. Αν όμως μας την πούνε, εκεί να δεις μπινελίκια που πέφτουν... (έτσι γεννιούνται και οι κλίκες, a.k.a.
αν με βρίσεις ή με κρίνεις θα φέρω τους φίλους μου να σε πλακώσουν στις φάπες, αν με επαινέσεις, θα γυρίσω να σου γλύψω και εγώ τον κώλο... ;)

Τέλος, δεν χρειάζεται νομίζω να εξηγήσω γιατί όλα αυτά που γράφουμε είναι η καλύτερη ψυχανάληση... Αυτό το έχουμε κλέψει από τον πατέρα των μπλογκζ, τον Γούντι Άλεν (μόνο που τα δικά του τα μπλογκζ τα έκανε ταινίες ;)

Μετά από όλα αυτά, ένα έχω να δηλώσω για τον εαυτούλη μου:
Τριαντάρα, κουτσομπόλα και ηδονοβλεψού, εγωκεντρικιά και τσαντήλω, ψάχνει μπλογκοκλίκα με σκοπό να πλακώνει και να βρίζει ομαδικά όσους μας την μπαίνουν..

Υ.Γ.1 χα, χα, υπάρχει και το delete comment ;P
Υ.Γ.2 περιμένω κλίκα, pm me...
Y.Γ.3 Ε, εσύ που τα πήρες με αυτά που έγραψα! Ναι, εσύ που ετοιμάζεσαι να μου την πεις... Χαλάρωσε μεγάλε, ξέρεις τι θα πεί σαρκασμός;...
Υ.Γ.4 Κι εσύ που διαβάζεις τώρα αυτό το κατεβατό... Σάββατο πρωί είναι, δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις;;; :D


Labels:

17 Comments:

Blogger Jamella said...

εισαι παλιοχαρακτηραz!

:PppP

με το word verification που εχεις θα μας βγουν τα ματια
:-)

2:06 PM  
Blogger triantara said...

είμαι και φαίνομαι!!!! :)))

το word verification είναι κάτι σαν πανελλαδικές. Άμα θες να γράψεις, θα σου βγει ο κώλος (ή τα μάτια) πρώτα! Έτσι περνούν μόνο οι εκλεκτοί... μουαχαχαχαχαχαχα! ;) (το παράχεσα μου φαίνεται, πάω καμιά βόλτα να ξελαμπικάρω, bb)

2:24 PM  
Blogger Jamella said...

το word verificatiοn εχει νοημα αν φοβασαι οτι θα γινει λογκιν αυτοματα, απο καποιο πι σι κλπ
αν ειναι δυνατον :p

2:29 PM  
Blogger Jamella said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:29 PM  
Blogger triantara said...

χμ, τότε ακόμα δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει αυτή η βλακεία... νόμιζα ότι ήταν για να μήν γράφονται εδώ spam comments... λάθος έκανα γαμώτο;;; θα τα μάθω ρε παιδιά, σιγά-σιγά... ;)

2:56 PM  
Blogger Thrass said...

To word verification είναι για τα spam.

Συμφωνώ στα περισσότερα, εκτός από ένα: μ' αρέσει η ιδέα να μου αφήνουν comments διαφωνίας (κόσμια!), αλλά δυστυχώς μου συμβαίνει σπάνια.

5:06 PM  
Blogger triantara said...

@thrass: ευχαριστώ!! Άρα καλά το κατάλαβα εγώ! Άντε, για να ακούν μερικοί-μερικοί παλιοί και να μαθαίνουν... ;Ρ

Όσο για τα μπινελίκια των άλλων, αναμένω με αγωνία τον πρώτο (και ελπίζω όχι τελευταίο) που θα αποφασίσει να μου την πει εδώ μέσα. Νόμιζα ότι ήταν κατανοητό αυτό μέσα από το ποστ μου, αν όχι, ε, ας γίνει κατανοητό τώρα γιατί βαριέμαι να τα ξαναλέω... :)

11:06 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Οι bloggers εχουμε φυσικα και μειονεκτηματα. Νοιωθεις ασχημα γιαυτό; Οοοοοχι!

8:43 PM  
Blogger triantara said...

η αλήθεια είναι πως νιώθω μειονεκτικά που δεν νοιώθω άσχημα γι'αυτό...

καλησπέρα! :)

9:54 PM  
Blogger MARIA said...

Before I begin I would like to point out that some writing in this comment is not even close to be sarcastic.But it's ok because this is my comment and I can do with it as I please.By no means,I do consider my self intellectually superior to you.Just because I am trying to teach yu something taht is usually innate and comes easy to those who are clever and intelligent,or at least quick-witted,does not mean that I presume to think my self your superior.If you like to develop this ability,your chances of success would be greatly increased ifyou are intelligent,or at least not mentally incapeble of detecting and reprodusing sarcastic remarks.Because if you cannot make your own sarcastic comments,you can still pass as having some of this art by being able to recognize sarcasm whenit is produced by someone else,and being able to retain it in menory long enough to use it at a later time when that particular sarcastic remark would be relevant.
May I repeat,by no means that I consider my self superior to you but personally this one's my favorite,sarcasm:the last refuge of modest and chaste-souled peope when the privacy of their soul is coarsly invaded.-Dostoyevsky

1:35 AM  
Blogger Tolisbak said...

Ωραίο το κειμενάκι (της μπλογκοδέσποινας), συμφωνώ και επαυξάνω. Την καλημέρα μου.

11:08 AM  
Blogger triantara said...

@a.m.a.n.e.s: χαχαχαχαχα!
η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους. Καλωσήρθες! :)
(δοκίμασα να σου αφήσω ένα κόμεντ για τις βεντέτες; it's not working my dear. nevermind)

@tolisbak: καλημέρα και σε σένα, και καλώς ήρθες στο μπλόγκοσπιτικό μου.

1:01 PM  
Blogger Krotkaya said...

ευγε! ευγε! συμφωνω απολύτως! (λυπάμαι που σου τη χάλασα κι εγω και δε θα γινει καβγας!)

1:26 AM  
Blogger ralou said...

Χαίρομαι που σε βρήκα triantara.
Τα post σου μου αρέσουν πολύ. Μόλις τα διάβασα όλα. Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς για τους blogers
(Καινούρια στο άθλημα και εγώ)και, ναι εφαγα κόλλημα με την απουσία σχολίων στα πρώτα μου και, ναι μπηκα στο monitor και μετά κοίταγα το mail μου κάθε μια ώρα για να δω αν μπήκε κανεις.
Είμαστε λίγο πολύ όλοι (άσχετα αν δεν το παραδεχόμαστε) ματαιόδοξοι. Ναρκισσευόμαστε ότι γράφουμε αριστουργήματα και θυμώνουμε όταν οι άλλοι δεν το αντιλαμβάνονται.
Δεν βαριέσαι.
TO err is human !

Ωραίο και το template που διάλεξες!

1:36 PM  
Blogger triantara said...

γεια σου ralou!

χαίρομαι που περνάς και από δω και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όπως θα είδες εγώ σε ανακάλυψα λίγο πιο νωρίς, όταν έγραψες για τον Λαιανο.

χαχαχαχα, ναι, κ εγώ στην αρχική φάση είμαι ακόμα :) όταν περάσει η πρώτη τρέλλα θα δω τι μένει ακόμα και αν είναι αληθινό, αν άξιζε δηλαδή τον κόπο...

το template μου το έδωσε το blogger.com, εγώ απλά με τα χρώματα παίζω :)

1:47 PM  
Blogger MARIA said...

gnorizeis vevea oti to sigekrimeno comment perieixe ena A vathmo kindinou.
gia na min po olokliro to post.
alla afto einai kati pou anakalipsa argotera.
s euxaristo pou eides auto pou arxika ithele na prokalesei.
ego aposirome apo ta blogosmia giati niotho mia vathiteri anagi na kouniso ligo to kefali mou gia na pane kapoia pragmata stin thesi tous.
tha epaneltho kapioa stigmi kai auti tin fora to blog mou tha einai megalo ksekavloma.xoris ".
t afises to comment.twice.
metakomizo.
na sai kala
ante pali wordvrfct

1:20 PM  
Blogger triantara said...

????
εννοείς το comment που ήθελα να σου αφήσω είχε βαθμό κινδύνου;;; ε, μα!!!
και έψαχνα το ποστ σου για αυτό που έγραψα σήμερα... δεν υπάρχουν συμπτώσεις τελικά...
αλλά έκανα ένα μικρό edit στο ποστ μου γιατί εκείνο θα ήταν πιο επικίνδυνο...
όταν μετακομίσεις πες μου σε παρακαλώ, θα περιμένω νέα. το εννοώ.

1:49 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home