Thursday, May 04, 2006

Έρχονται οι Πολωνοί!!!

Μεγάλωσα στην Αθήνα, και ποτέ μα ποτέ δεν είχα αλλεργίες. Όταν ακούγαμε ότι κάποιος πάσχει από κάποια αλλεργία (πράγμα πολύ σπάνιο τότε) γουρλώναμε και τον κοιτάγαμε σαν να τον είχε κουτσουλήσει περιστέρι στην μάπα...

Όταν ήρθα εδώ (πριν από 11μισυ περίπου χρόνια...) επίσης δεν το πίστευα ότι οι άνθρωποι είχαν ένας στους 5 κάποια αλλεργία.


Όταν επίσης τότε είδα αυτά τα πελώρια δέντρα σημύδας έξω από το σπίτι μου (δεν υπάρχει στην Ελλάδα, μην το ψάχνεις), το μόνο που σκέφτηκα ήταν τι ωραία που μου έκρυβαν τις ράγες του τρένου 20 μέτρα μπροστά από το παράθυρο μου....


Όταν πριν από 5 χρόνια, μια ωραία μέρα του Μαΐου δεν μπορούσα να σταματήσω να φταρνίζομαι νόμισα ότι με έπιασε φρικτό κρυολόγημα. Η μύτη να τρέχει, να πρήζεται από μέσα ο λαιμός και να σε πιάνει μια παράξενη φαγούρα στα αυτιά (ναι, καλά διάβασες...).

Όταν πέρασε μετά από καμιά βδομάδα, απλά το ξέχασα.

Την επόμενη χρονιά όμως, όταν ξανάρχισε το ίδιο παιχνίδι, κάτι δεν μου πήγαινε καλά (σώωωωωωπα!...) Το βράδυ βγήκαμε με το πιπίνι να φάμε ιταλικό και όταν δάγκωσα το καρότο μου πρίστηκε το χείλι σαν της Angelinas (το πιπίνι δεν το χάλασε αυτό...). Τότε (νωρίς, νωρίς δηλαδή) το αποφάσισα επιτέλους να κάνω ένα τεστ.

-"Έχετε αλλεργία στην σημύδα κυρία Ε."
-"Τι είναι η σημύδα;"
-"Πάρτε μια φωτογραφία και όπου το βλέπετε το δέντρο να φεύγετε!"
-(φτου γαμώτο, κάπου το έχω ξαναδεί αυτό...)
-"Επειδή όμως έχετε αλλεργία στην γύρη της σημύδας, θα πάθετε και αλλεργία σε διάφορες τροφές."
-"Ααα, έχει και bonus δηλαδή..."
-"Δεν θα μπορείτε να φάτε: καρότα (λίγο αργά μου το είπες...), μήλα, σέλινο, κεράσια και διάφορα άλλα τέτοια..."
-"..."
-"Επίσης, βρήκα ότι έχετε αλλεργία στις γάτες (μα τι λέει ο μ....ς! αφού έχω γάτα στην Αθήνα!), στα σκυλιά (με τα αδέσποτα της γειτονιάς μεγάλωσα ρε γαμώτο!) και στην μούχλα (τελείως άσχετο...). Πάρτε και αυτό το μαραφέτι (ένα πλαστικό πράγμα σαν μεγάλη σφυρίχτρα), θα σας βοηθήσει όταν θα σας πιάνει το άσθμα."
-"..."

Η λέξη για την γύρη στα γερμανικά είναι Pollen. Με βραχύ ο.
Εγώ δεν το ήξερα και το έλεγα με μακρύ ο. Σαν να έλεγα Polen (σε φώτισα το ξέρω - περίμενε, λίγο πιο κάτω το εξηγώ...).
Γέλαγαν οι Γερμανοί όταν τους έλεγα ότι έχω αλλεργία με τους Polen.
"Γουρουνοκαθίκια, να σκέφτομαι εγώ, με τον πόνο μου γελάτε. Χίτλερ που σας λείπει!" να βρίζω από μέσα μου.
Μια μέρα δεν άντεξε ένας από αυτούς και μου το φανέρωσε το μυστικό. Polen είναι οι Πολωνοί...
Γι'αυτό η φίλη μου η Μάργκα (γεννηθείς στην Βαρσοβία) με στραβοκοίταξε μια φορά όταν της έλεγα τον πόνο μου. "Έρχονται πάλι οι Polen τον Μάιο, να της λέω, και θα τρέχω να κρυφτώ..."

Μια μέρα είδα ένα ντοκυμαντέρ για μια κοπέλα στην Γερμανία που δεν μπορεί να βγει από το σπίτι, δεν την πλησιάζει κανένας, έχει αλλεργία ακόμα και στον αέρα που αναπνέει και γενικά δεν περνάει πολύ ωραία στην ερμητικά κλεισμένη σοφίτα της. "Όλα ξεκίνησαν σιγά-σιγά από μια απλή αλλεργία," είπε η ίδια. Μέσα από τον πόνο της κατάλαβα πόσο καλά την είχα εγώ και στο τέλος το αποδέχτηκα και ησύχασα.

Τελικά το περασμένο καλοκαίρι ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να φάω ούτε σύκα... Γάμησε τα...


Labels:

3 Comments:

Blogger Krotkaya said...

πολύ καλό αυτό μετ τους Πολωνούς! (εγώ τους συμπαθώ πολύ πάντως και δνε έχω... αλλεργία!)..
αλλά αυτό με τα φρουτάκια βρε παιδάκι μου, μεγάλη πίκρα...
πρόσφατα ανακάλυψα κι εγώ ότι έχω αλλεργία στα συνθετικά και στα ψεύτικα κοσμήματα. και τη έπαθα εκτός ελλάδας, όσο ήμουν στην ελλάδα δεν είχα πρόβλημα! Λες να έχουμε αλλεργία στο εξωτερικό; Μήπως να επιστρέψουμε στην πατρίδα;

11:12 PM  
Blogger triantara said...

βρε ουστ, όλοι πίσω στην Ελλάδα!! χαχαχαχαχαχαχα! ;)

καλησπέρα krotkaya, καλωσήρθες.

ναι, ο γιατρός είπε ότι οι περισσότεροι που παθαίνουν αλλεργίες σε αυτές τις ηλικίες (να μην πω νούμερα γιατί το'χω και μυστικό...) είναι ξένοι.

Άρα, να τα μαζεύουμε καλύτερα...

11:33 PM  
Blogger Tolisbak said...

Γενεσιουργός αιτία πάντως σε πολλές περιπτώσεις είναι τα διάφορα συνθετικά υλικά του σπιτιού (μοκέτες, νοβοπάν..), ο αέρας των πόλεων και ....οι ψόφιες κατσαρίδες. Οι οποίες αποσυντίθενται κάπου και τα τεμαχίδια τους σκορπίζονται στο αέρα. (Καλά, μπορεί να λέω και βλακείες)

Δεν είναι τυχαίο πάντως το ό,τι οι αλλεργίες και το άσθμα αυξάνονται στους αστικούς πληθυσμούς.

1:15 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home