Saturday, May 13, 2006

Οικογενειακό άθλημα: η τρομάρα!

Από τότε που θυμάμαι το εαυτό μου και τον αδερφό μου, είχαμε ένα μικρό παιχνίδι μεταξύ μας. Μας είχε μυήσει η μητέρα μας και παίζαμε σχεδόν καθημερινά.

Οι κανόνες του παιχνιδιού ήταν απλοί: κέρδιζε αυτός που θα έκανε τον άλλον να τσιρίξει πιο πολύ από τον φόβο του...

Κλασσικό πρωινό στην οικία του σπιτιού μας: είμουν 12 χρονών και ήδη είχα αραχνοφοβία σε ανεπτυγμένο βαθμό...
Να σηκώνομαι και με την τσίμπλα στο μάτι να πηγαίνω στο μικρό μπανάκι, το οποίο χρησιμοποιούσα κυρίως εγώ (ναι, έχει σημασία αυτό. Γιατί ο brother μου σε αυτό πόνταρε πάντα). Η μητέρα μου στην κουζίνα ετοίμαζε πρωινό. Ο αδερφός μου κοιμόταν ακόμα (έτσι νομίζαμε). Ο πατέρας μου είχε ήδη πάει στην δουλειά.
Η στριγκλιά ήταν σπαρακτική και ξύπναγε τους υπόλοιπους της γειτονιάς που δεν είχαν αποφασίσει να σηκωθούν ακόμα.
Επάνω στον καθρέφτη κρεμόταν μια τεραστίων διαστάσεων πλαστική αράχνη...
Θυμάμαι την μητέρα μου να τρέχει τρομαγμένη, να με βλέπει μέσα στην υστερία και το κλάμα, να τρέχει στο δωμάτιο του αδερφού μου και την ώρα που έκλεινε πίσω της η πόρτα θυμάμαι να βγάζει την παντόφλα... Μεγάλη ειρωνία, αφού εκείνη είχε αρχίσει εκείνο το παιχνίδι και εμείς απλά γουστάραμε πολύ.

Εγώ βέβαια δεν περίμενα πολύ για να πάρω εκδίκηση. Και έτσι συνεχιζόταν το παιχνίδι. Άλλοτε με συμμαχίες του στυλ, εγώ, brother εναντίον μαμάς, μαμά, εγώ εναντίον brother, κλπ. Άμα τύχαινε να ήταν κανένας φίλος, συγγενής ή άλλος αθώος θεατής εκεί κοντά, έπαιρναν και εκείνον οι σφαίρες. Ωραία χρόνια τότε...

Μέχρι σήμερα, ο αδερφός μου και εγώ δεν έχουμε σταματήσει. Κάθε φορά που θα κατέβω, θα καταστρώσω ολόκληρο σενάριο για να του κάνω έκπληξη. Μια φορά τον βρήκα στο πάτωμα με το τηλέφωνο πεσμένο δίπλα του. Ολόκληρο βαζάκι κέτσαπ είχε αδειάσει πάνω του για να μας τρομάξει. Αλλά κάτι τέτοιο δεν πιάνει πια. Έχουμε γίνει hard core πλέον.

Μέχρι που βρήκα το επόμενο videaki και μου ήρθαν καταπληκτικές ιδέες... :D



Labels:

6 Comments:

Blogger Krotkaya said...

Ο Λαμπρούκος πώς παρεισέφρυσε στο κλιπ; Για να τρομάξουμε περισσότερο;;;

12:50 AM  
Blogger triantara said...

Τώρα θα ρωτήσω κι ας μας περάσουν για μ...... Ποιος Λαμπρούκος καλέ;;;

1:34 AM  
Blogger Krotkaya said...

Μόλις πατήσεις το play για να παίζει το κλιπάκι, εμφανίζεται η φωτογραφία του Λαμπρούκου, του Νομάρχη!! Δεν τον ξέρεις;;;; Εκτός κι αν από εδώ ξεσήκωσε τη φωτογραφία του προφίλ του!!!

άντε, να κοιμηθώ πλέον...

4:45 AM  
Blogger Marina said...

Για τις πλάκες που κάνεις Τριαντάρα, στον αδελφό σου μπράβο και πάλι μπράβο..οι σχέσεις σας πρέπει να είναι υπέροχες και να αγαπάτε πολύ ο ένας τον άλλο.
Οταν ήμουν μικρή ο αδελφός μου έβαλε μέσα στα σεντόνια πλαστικές κατσαρίδες..έτσι όταν π'ηγα να κοιμηθώ..κυριολεκτικά κατουρήθηκα απο το φόβο μου..

8:11 AM  
Blogger triantara said...

@krotkaya μου, όχι, ομολογώ δεν τον ξέρω τον κύριο... Ήταν πάντα έτσι, ή το έπαθε ξαφνικά; ;Ρ

@μαρίνα, λολ!! ναι, τις ξέρω αυτές τις πλάκες :)
ναι, για μένα είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος ever! είχαμε πολύ ωραία παιδικά χρόνια και ίσως γι'αυτό να έχουμε μείνει ακόμα παιδιά...
καλωσήρθες! :)

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

7:19 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home