Friday, May 19, 2006

Πες μου τι ψάχνουν να σου πω ποια είσαι

Δεν προλαβαίνω να γράψω, κι όμως νιώθω ενοχές που σας αφήνω έτσι... (καλά, όχι ότι θα χάσω και τον ύπνο μου... ούτε και σεις άλλωστε... ;)

Ένα γρήγορο για να πω μια καληνύχτα και από Δευτέρα πάλι γιατί έχουμε και δουλειές...

Κοιτάω σήμερα στα στατιστικά της σελίδας και θά'θελα νά'ξερα τι ψάχνουν μερικοί-μερικοί μες την ιστόσφαιρα... και μετά το ξανασκέφτομαι και καλύτερα να μην μάθω ποτέ.

Να η λίστα με τις πιο δημοφιλείς λέξεις κλειδιά, λέξεις δηλ. που κάποιοι τις έψαχναν στον γούγλη και αυτός τους έφερε κάτα δω... (ή μήπως το κατάλαβα λάθος το στατιστικό;;;)

Τοπ 10:

10. τριαντάρα (μέχρι εδώ καλά)

9. invitation gmail (και εδώ ακόμα νορμάλ το βλέπω)

8. ΜΑΡΟΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ (το καρα-άσχετο...)

7. διάφανα κρίνα (μμμμμμμμμ....)

6. χαΐνηδες συνέντευξη (τα ντακαίρνομαι τα κρητικά...)

5. αυτόχειρες (τώρα αυτός, τι έψαχνε δηλαδή;;; φωτογραφίες;;;)

4. πιπίνι (ξανά μμμμμμμμμμμμμμμμμ....)

3. άβγαλτη (αχ ναι! και μικροδείχνω κιόλας!...)

2. απο τον κώλο (ναι, μπορώ να υποψιαστώ τι έψαχνε αυτός...)

έτοιμοι;

and the winner is......


1. άννα η καύλα (τι έγινε ρε παιδιά;;;;;)

Labels:

11 Comments:

Blogger Krotkaya said...

LOL!!! άννα η καύλα στο Μαρόκο ένα πράγμα;;;

πού τα βρήκες αυτά; πώς δλδ τα βρισκεις; θα μου πεις το μυστικο;

12:34 PM  
Blogger Krotkaya said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:34 PM  
Blogger triantara said...

το blogcounter.de σου δίνει και μία στατιστική για τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν κάποιοι και έρχονται στο μπλόγκ σου. αυτές λοιπόν ήταν μερικές από τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που μου έδωσε το blogcounter.
βάλε τώρα εσύ στον γούγλη πουχου:
"αννα η καυλα" και "τριαντάρα" μαζί για να δεις πως βρέθηκαν εδώ... :)

1:41 PM  
Blogger ralou said...

Ω θεέ μου !
Τρόμαξα κι όχι δεν πάω στο blogcounter.de
Σκέψου πόσοι έχουν καταλήξει στο blog μου με τις λέξεις :
γατάκι(και τα παράγωγα) και pussicat(και τα παράγωγα)
Ελεγα και εγώ ! πως και ανεβαίνει το counter μου έτσι ανεξέλεγκτα ;!

2:48 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

χαχαχα έλεος, τι ψάχνει ο κόσμος... εγώ πάντως που διαβάζω ενδελεχώς το blog σου, την άννα την καύλα δεν την βρήκα πουθενά μέχρι στιγμής και απογοητεύτηκα.
Το ψαχτήρι είναι λάθος, να το αναφέρεις :p

4:50 PM  
Blogger triantara said...

@ναι, κάπως έτσι κατέληξα κι εγώ στο μπλόγκ σου... ;)

@ραζ: άμα τα βάλεις όπως περιγράφω στο παραπάνω σχόλιο μου, θα βγεις εκεί που είναι το "welcome to blogs anonymous" και το "τι είναι το μόνιτορ"... συνδυασμό λέξεων από την όλη σελίδα κάνει ο άτιμος ο γούγλης... :)

10:37 PM  
Blogger Fingo said...

Οχι οτι εχω και μεγαλο κοινο(δυο ατομα ολα κι ολα)αλλα πηγα στο site που ειπες αλλα δεν καταλαβα και πολλα γιατι τα γερμανικα τα εχω ψιλοπαρατησει...

11:34 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Εντάξει, κατοχυρώθηκε.
Θα τσεκάρεις κάθε βδομάδα τα στατιστικά και θα μας τα ανακοινώνεις.
Εναλλακτικά μπορείς να γράψεις ένα ποστ για την άννα την καύλα την τριαντάρα, που έφυγε για το Μαρόκο κι εκεί γνώρισε ένα άβγαλτο πιπίνι με αυτοκτονικές τάσεις αφ' ότου παρακολούθησε μια συναυλία των Διάφανων Κρίνων.

έχω ξεφύγει σήμερα λέμε....

3:07 PM  
Blogger triantara said...

@fingo: γεια σου fingo! έμαθα τελείωσες το σχολείο;; άντε, και καλή ζωή... :)
ξέχασες τα γερμανικά;;;;; κατευθείαν στο φροντιστήριο μην τσαντιστώ!!! :Ρ

@razzmatazz: τελικά νομίζω ότι μ'αρέσεις πάρα πολύ όταν είσαι φευγάτη ;)

11:01 AM  
Blogger Fingo said...

Για να τελειωσω το σχολειο πρεπει να περασω και απο τις Πανελληνιες.Ε μετα δικαιωματικα τελειωνω...:)

9:59 PM  
Blogger MARIA said...

lololololololololollololololololololoolololoolololololololololololololololoololololololololololololololoolololo

6:12 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home