Friday, May 26, 2006

Τελικά εγώ, ποια σημαία να χαιρετάω;;;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, είμαι μισή Ηπειρώτισσα, μισή Σμυρνιά και ένα τέταρτο Κρητικιά και ζω στην Γερμανία εδώ και 11μισυ περίπου χρόνια.
Στην Κρήτη έχω ζήσει μόνο 2 βδομάδες και την λάτρεψα. Είμαι, λέει, η ίδια η γιαγιά μου η Κρητικιά, στους τρόπους και τα λόγια (αυτός που μου το είπε, δεν την συμπαθούσε...).
Οι Κρητικοί κολλητοί μου με λένε ξενομπάτισσα. Ξενομπάτες είναι, λέει, και άλλοι φίλοι μου, με γονείς Κρητικούς που έχουν μεγαλώσει στην Αθήνα. Μάλιστα...


Μένω μαζί με έναν Ισπανό (γεννημένο στην Βαρκελώνη, μεγαλωμένο στην Μαδρίτη).
'Εχω φίλους, κολλητούς, μαθητές και συνάδελφους Τούρκους, Άραβες, Κινέζους, Σκοπιανούς, Σέρβους, Κροάτες, Γιαπωνέζους, Ιταλούς, Γάλλους, Ισπανούς, Πολωνούς και Νορβηγούς.

Όταν είμαι εδώ, είμαι "η Ελληνίδα" για τους Γερμανούς.
Όταν είμαι στην Ελλάδα είμαι "η Γερμανίδα" για όλους.

Η ταυτότητα μου λέει ότι είμαι "χριστιανή ορθόδοξη". Από τότε που η θεία μου μου είπε να μην γονατίζω στην εκκλησία όταν έχω περίοδο, εγώ δηλώνω αγνωστικιά, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Έχω φίλους μπλε, πράσινους, κόκκινους και άλλους χωρίς χρώμα. Εγώ έχω πάντως αχρωματοψία, και δεν διαλέγω κανένα χρώμα. Ούτε στο ποδόσφαιρο, ούτε στην πολιτική.

Οι καπνιστές με λένε "αντικαπνίστρια ναζί", οι μη καπνιστές με επαινούν. Εγώ λέω πως μέσα στο σπίτι μου θα κάνω ότι γουστάρω και πως αν κάπνιζα, θα φρόντιζα να μην μοιράζομαι τον καρκίνο μου με εσένα.

Διάλεξα να μην ανήκω σε καμία ελληνομιζεροφασιστοκλικοπαρέα, ούτε στην πραγματική ζωή, ούτε εδώ μέσα. Δύσκολη επιλογή που τελικά μου βγήκε σε καλό.
Γι'αυτό, οι Έλληνες στην Γερμανία με φώναζαν "αυτή που πηγαίνει με τους ξένους", γιατί μόνο 2 γκόμενοι μου ήταν Έλληνες, οι υπόλοιποι από Γερμανία, Νορβηγία, Γαλλία, Ισπανία (αν ξεχνάω κανέναν, ε, είναι και η ηλικία...). Απίστευτο τους φαινόταν που δεν πέρναγα ολόκληρα 5ωρα να παίζω πρέφα στο κωλοκαφενείο της "γειτονιάς" και που έχω μία "Τουρκάλα" κολλητή. Επίσης φυλαγόντουσαν γιατί ο ένας κολλητός μου είναι "gay" και μια άλλη φίλη μου ακόμα δεν έχει βρει τον "βιαστή" της. Πόσο περήφανη με κάνουν να αισθάνομαι για την Ελλάδα μερικές φορές...


Όλοι μου λένε την άποψη τους, όλοι προσπαθούν να με πείσουν ότι είναι οι καλύτεροι. Όλοι θέλουν να με βάλουν στην ομάδα τους, ή στην ομάδα των αντιπάλων. Όλοι τελικά νιώθουν τόσο μόνοι, που τρέχουν να διαλέξουν όποια ομάδα τους πάρει, για να μην μείνουν ξεκάρφωτοι.

Και τελικά βλέπω ότι όλοι τρώγονται μεταξύ τους. Μέσα στην χώρα τους γίνεται χαμός (Ελλάδα, Ισπανία, κλπ. όλοι σφάζονται για ανεξαρτησίες, βεντέτες και ψύλλου πήδημα).
Όταν χτυπήσει την πόρτα "ο εχθρός", ξαφνικά φιλιώνουν όλοι, μέχρι να του κόψουν τον κώλο. Και μετά άντε πάλι τα ίδια...


Είναι πολύ εύκολο να κολλάμε ταμπέλες στους άλλους, να διαλέγουμε ομάδα και να βρίζουμε εκ του ασφαλούς, αφού τα δικά μας κολλητάρια θα μας υποστηρίξουν. Άν με πείραζαν οι ταμπέλες, θα είχα πηδήξει από καμιά γέφυρα, αλλά μια άλλη ταμπέλα που μου έδωσαν όταν ήμουν μικρή, -εκτός από το "αγοροκόριτσο"- ήταν το "σταρχιδίστρια", οπότε δεν μασάω.

Δεν καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει δίκιο ή άδικο. Καλός ή κακός. Τούρκος, Γερμανός ή Έλληνας. (μια άλλη γελοία ταμπέλα λέγεται, λέει, "Έλληνας του εξωτερικού". μην χέσω το κόμπλεξ σας μέσα!!!)

Όπως έγραψα και σε σχόλιο στο προηγούμενο ποστ, υπάρχει μόνο ζω και πεθαίνω. Όταν θα δεις την μάνα σου να πνίγεται στο αίμα από τον καρκίνο που της τρώει τα σωθικά, αλλάζουν λίγο οι προτεραιότητες σου.
Ζω και πεθαίνω, λοιπόν. Και επίσης αξιοπρέπεια ή πουτανιά. Και όποιος δηλώνει ότι ήταν πάντα αλάθητος και ποτέ δεν πούλησε έστω και μία φορά την αξιοπρέπεια του, όποιος προτιμά να δείχνει με το δάχτυλο τους άλλους, μάλλον στην κοσμάρα του ζει και αυτός και διψά για επιβεβαίωση.


Μας τυφλώνουν οι φυλλάδες, οι ταμπέλες, οι θρησκείες και οι σημαίες και δεν βλέπουμε τελικά ότι όλοι μας αναλώσιμοι είμαστε, όλοι το ίδιο αίμα έχουμε και τα ίδια σκατά χέζουμε. Και τελικά τα ίδια σκουλήκια θα μας φάνε.

Και μήπως τελικά πατρίδα είναι αυτό που δεν γνωρίσαμε καλά; Αυτό που είναι ακόμα ιδανικό μέσα στο μυαλό μας και δεν προλάβαμε να το μισήσουμε;

(μια άλλη ταμπέλα με λέει "τσαντήλω". όταν θα είμαι πάλι "το καλό κορίτσι" θα σας ξαναγράψω. φιλάκια ;)

37 Comments:

Blogger Amelie said...

ti na sxoliaso tora vre eleni pou ta les toso oraia? kapnizo omos, tha me kaneis parea?? :p

ki ego mono 2 gomenous ellines eixq sti zoi mou, giati arage??

patrida mas einai ekei pou eimaste sa sto spiti mas
ego pouthena de niotho sa sto spiti mou
ki exo arxisei na anisixo!

5:26 PM  
Blogger τσέλιγκας said...

Κατά το Έλα όπως είσαι, γράψε όπως είσαι

5:36 PM  
Blogger dalaiklama said...

Ηπειρώτισσα 1/2
Σμυρνιά 1/2
Κηρτικιά 1/4

Είσαι δηλαδη 1 και 1/4 γυναίκα? Πως γινεται αυτο? Μπας και κουβαλάς καμια σιαμαία αδερφή και σου ανεβάζει τα ποσοστά ή έχεις απλά τεράστιο στήθος?

5:51 PM  
Blogger Astarte said...

πιστεύω πώς "σπίτι" είναι εκεί που αγαπάμε και μας αγαπάνε...το πρόβλημα είναι αν αυτό δεν είναι ένα μόνο μέρος, και σου λείπουν οι άνθρωποι που αγαπάς από "εδώ" όταν είσαι "εκεί"...(τουλάχιστον αυτό είναι το δικό μου πρόβλημα!)
κατά τ'άλλα συμφωνώ :)

5:56 PM  
Blogger triantara said...

@αμελί μου, δεν κατάλαβες... 2 έλληνες γκόμενους στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ! δεν μέτρησα τους προηγούμενους στην Ελλάδα... :)

@τσέλιγκας: καλώς ήρθες κι εσύ, αλλά πρόσεχε τα κατσίκια σου γιατί μας έχ.... το πατωμα! ;)

@dalaiklama: lol ρε, lol!
αν υποψιαστείς ότι δεν είμαι μαθηματικιά, θα έχεις δίκιο ;) όσο για το στήθος, μπα... ας είναι καλά τα wonder bra!!!

@astarte: μια από τα ίδια και εδώ... δεν βρίσκεις άκρη. καλώς σε βρήκα

6:04 PM  
Anonymous Phantasmak said...

Η λύση είναι να πηγαίνεις Ελλάδα όσο λιγότερο συχνά γίνεται. Κι αν σε πιάνουν οι νοσταλγίες βάλε κάποιον να σε δένει σε μια καρέκλα μέχρι να σου περάσει.

Όπως μου είπαν σ' ενα σχόλιο που μου άφησαν, οι έλληνες είναι σαν τους εβραίους' θέλουν να πηδιούνται μόνο μεταξύ τους' μη μολύνουν και το γονίδιο.

6:19 PM  
Blogger το καλοκαιρινό said...

‘ πατρίδα είναι ο τόπος που έχυσες το πρώτο δάκρυ…’ ή ‘πατρίδα είναι εκεί όπου έχουμε τα βιβλία μας…’ ή και άλλα πολλά…

Σημείωση για το λεξικό:
ξενομπάτης ή ξενομπασάρικος =
ο περαστικός, ο ξένος γενικά…
( ως μισοκρητικός κι εγώ…)

6:20 PM  
Blogger θοδωρής said...

Γιατί πρέπει να χαιρετάς απαραίτητα κάποια σημαία κράτους; Αν πολυζορίζεσαι, φτιάξε μια δικιά σου και βουρ...

6:55 PM  
Blogger triantara said...

@phantasmak: χαχαχαχα! να με δένουν για να μην κατεβαίνω κάτω... γιατί δεν το σκέφτηκα πιο νωρίς αυτό;;

@το καλοκαιρινό: σ'ευχαριστώ για την διευκρίνηση! ως linguistin και εγώ (τι ψωνάρα θεέ μου) τρελλαίνομαι για τέτοια :)

@θοδωρής: καλώς ήρθες!
καλά, δεν είναι ακριβώς εκεί η αγωνία μου, αλλά το κατάλαβες πιστεύω ;)

7:45 PM  
Blogger Fingo said...

Μην μιλατε για μαθηματικα γιατι μετα την ωραια κατραπακια που φαγαμε την Πεμπτη αναμενεται και αλλη αυριο...

9:30 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ellhnes tou e3wterikou.kai gw germania zw.telika de tautizomai oute me tous edw ellhnes oute me tous "katw".exoume thn retsinia ?mas thn ßalane ? telospantwn. schönen abend wünsch ich dir.

9:37 PM  
Blogger Χαρτοπόντικας said...

Πατρίδα - Παρτίδα. Λές νάναι τυχαίο;

10:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα. Λοιπόν αν και λίγο πολύ το είπαν και οι προηγούμενοι, θα πω κι εγώ αυτό που πιστεύω: γιατί να έχεις με το ζόρι μια σημαία, μια ταμπέλα ή να ανήκεις κάπου; Είσαι η Ελένη, ο εαυτός σου, ανήκεις μόνο σε αυτόν και σε κανέναν άλλον. Έχεις τους φίλους σου, τους γνωστούς σου, τα αγαπημένα σου πρόσωπα, αλλά και την προσωπικότητά σου, τα βιώματά σου και όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητά σου και σε προσδιορίζουν πλήρως.

@figno: Κουράγιο man. Τα πέρασα κι εγώ πριν 6 χρόνια. Καλή επιτυχία στους στόχους σου και καλή συνέχεια.

Χάρης.

12:12 AM  
Blogger dr.Uqbar said...

Πιστευω στον συνδυσμο σου. Εχεις τα καλυτερα ολης της Ελλαδας. Κατα τα αλλα μου αρεσε που κατεθεσες την ψυχη σου την ατιθαση, στα απληστα ματια μας...
Τα σεβη μου.

7:12 AM  
Blogger Sailor said...

Αυτό το ξέρεις μόνο εσύ
και η ψυχή σου
δεν χρειάζονται υποδείξεις.

Η ψυχή είναι η μόνη που δεν
χρειάζεται υποδείξεις.

Καλό πρωινό!

11:08 AM  
Blogger triantara said...

@fingo: να σου πω καλά αποτελέσματα ή να το κλείσω καλύτερα το στόμα μου;;;

@onomatodosia: καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα... Guten Morgen sage ich dir :)

@χαρτοπόντικας: φοβερό λογοπαίγνιο, δεν το είχα σκεφτεί έτσι! Τίποτα δεν είναι τυχαίο...

@Χάρης: ναι βρε χάρη, το ξέρω, δεν αφήνω τους άλλους να με προσδιορίζουν αλλιώς είπαμε, στην γέφυρα, στην γέφυρα!

@dr.uqbar: καλώς ήρθατε γιατρέ μου! ευχαριστώ για τα καλά λόγια αλλά ας μπούμε στο ψητό. κανά καλό γιατρικό έχετε;; :)

@sailor: καλώς ήρθες στο φτωχικό μου και ναι, μόνο εγώ το ξέρω αυτό :)

12:09 PM  
Blogger Ergotelina said...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ 1/4...


1/4=ΓΙΑΓΙΑ ΟΛΟΪΔΙΑ...

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΣ ΤΑ ΚΡΗΤΙΚΑ..

HEB ΤRIANTARASFAHNE!!!!!!

6:01 PM  
Blogger Mike said...

"Και μήπως τελικά πατρίδα είναι αυτό που δεν γνωρίσαμε καλά; Αυτό που είναι ακόμα ιδανικό μέσα στο μυαλό μας και δεν προλάβαμε να το μισήσουμε;"

You hit the spot

1:20 AM  
Blogger maika said...

καλημέρα!

σ΄όποιον αρέσουμε για τους άλλους δε θα μπορέσουμε....
μαζί σου 1000%

είμαι εδώ και λίγο καιρό στη Γερμανία και δυστυχώς οι περισσότεροι έλληνες που έχω συναντήσει είναι τόσο κολλημένοι...
Ειπα σε κάποιους πως θέλω να πάρω ποδήλατο να πηγαίνω βόλτες και με στραβοκοίταξαν και μου είπαν.... καλά γερμανίδα το παίζεις...
έφριξα!!

2:18 PM  
Blogger triantara said...

@εργοτελίνα: όι, δεν τα μιλάω τα κρητικά, τα ντακέρνομαι μονάχα... ότι καταφέρνω να θυμηθώ από τις ομιλίες των φίλων μου και αυτά που μου λέει ο κολλητός μου. θα ήθελα όμως να μπορώ να τα μιλάω καλύτερα. που ξέρεις, ίσως στο σύντομο μέλλον να το καταφέρω κι αυτό...

@mike: καλώς ήρθες! χμ, κι εγώ έτσι νομίζω... ;)

@maika: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! καλά! τι μου θύμησες τώρα!!!! εμένα πριν από κάτι χιλιετίες! χαχαχαχαχαχαχα! τίποτα δεν αλλάζει τελικά. το άλλο το έχεις ζήσει; δεν ξέρω βέβαια πως είναι η προφορά σου, αλλά αν κάνεις την σωστή, δηλαδή την γερμανική προφορά, δεν σου πετάνε τασάκια, ομπρέλες, κλπ. στο κεφάλι;; κομπλεξάάαααααααααααααρες!!! χαχαχαχαχαχαχα!
καλώς ήρθες κι εσύ εδώ! :)

2:33 PM  
Blogger Tolisbak said...

Με το μπαρδόν, αλλά βρίσκω πολύ ατομικιστική την άποψη αυτή, χωρίς να σε κατηγορώ όμως...

Οι παλαιότεροι, έκαναν θυσίες για κάτι καλύτερο και μεγαλύτερο από αυτούς (για την πατρίδα, για το χωριό τους, για την επόμενη ζωή...).
Τώρα που όλοι (οι δυτικοί) έχουμε ψευτοφτιάξει τις ζωές μας κοιτάμε μόνο τον εαυτούλη μας και το τομάρι μας. Μάλλον φυσιολογικό είναι, αλλά σίγουρα όχι η απόλυτη πανανθρώπινη αλήθεια- υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αγωνίζονται, αυτοί που δεν ανήκουν στον δυτικό "πολιτισμό". Και φυσικά αν απειληθεί η Γερμανία από μια γειτονική χώρα, η άποψη που εκφράζεις θα ακυρωθεί άμεσα...

3:05 PM  
Blogger triantara said...

το είπες, "έχουμε ψευτοφτιάξει" τις ζωές μας. γιατί άλλο τι λέμε και άλλο τι κάνουμε...

δεν έχω τίποτα εναντίον οποιουδήποτε "παλιού" (μα που το είδες αυτό μέσα στο ποστ μου;), ούτε μιλάω εναντίον εκείνων που έχουν αγωνιστεί για την πατρίδα τους, για αυτό που εκείνοι θεωρούσαν πατρίδα (την γυναίκα τους, τα παιδιά τους και μετά την σημαία). Τότε ήταν άσπρα-μαύρα τα πράγματα, ή μάλλον με πιο καθαρές αποχρώσεις.
αλλά δεν καταλαβαίνω για ποια άποψη μιλάς, στην τελευταία σου πρόταση;;; εδώ δεν επαινώ τους Γερμανούς και δεν 'βρίζω' τους Έλληνες. Ρε γαμώτο, κάτσε να ξαναδιαβάσω τι έγραψα, μήπως έχω χαζέψει;;;
........
λοιπόν, εγώ για τους 'νέους' μιλάω, τους εδώ, τους εκεί, από παντού! Από Ελλάδα, Τουρκία, Γερμανία, Ισπανία, και όποιους άλλους έχω γράψει, ας μην επαναλαμβάνω τώρα. ΟΛΟΙ τρώγονται μεταξύ τους (δες τι γίνεται στην Ισπανία, δες τι γίνεται στην Τουρκία, τι γίνεται στην Ελλάδα και ακόμα και εδώ τρώγονται, αν και πιο διακριτικά...). Χαρακτηριστικό το ότι έρχονται νέα παιδιά από την Ελλάδα να σπουδάσουν εδώ και μόλις δουν μαύρους στην τηλεόραση πετάνε σπόντες του στυλ "πωπω, μαύρισε το χαζοκούτι εδώ πέρα"... Είναι σκέψη σοβαρού ανθρώπου αυτή;;; Τουλάχιστον οι Γερμανοί κουβαλάνε τις ενοχές τους και δείχνουν σχετική τολεράνς (πως το λένε αυτό στα ελληνικάααα;;;;; δεν μού'ρχεται τώρα...)

Την άποψη μου την βγάζω από αυτά που έχω ζήσει εγώ μέχρι τώρα. Είναι δυνατόν να μην είναι υποκειμενική;;; Για τις ΔΙΚΕΣ μου ανησυχίες μίλησα, δεν τις γενικεύω για κανέναν.

Υ.Γ. το ξέρω πως δεν με κατηγορείς ;) συζήτηση κάνουμε :) καλό απόγευμα!!!

3:23 PM  
Blogger Ergotelina said...

Nτακαρω ή ντακαίρνω θα πει αρχίζω
Κατέω ή Κατεχω ειναι το καταλαβαινω..

Τοleranz=Aνεκτικότητα
ειναι το ιδιο με το zu/lassen?

Περιμενω post απο εν Γερμανια
εμπειρίες...

Πετα και κανα auf deutsch
να τα θυμομαστε...

4:39 PM  
Blogger triantara said...

ναι, το πρώτο εννοώ και γω... μαθητούδι είμαι ακόμα... :)

zulassen είναι επιτρέπω, verstanden??

καλά, θα το ανοίξω εγώ το φροντιστήριο στην κρήτη, που θα μου πάει!!! :)

4:45 PM  
Blogger MARIA said...

Me xara se vlepo na "zografizeis" "Gouernikes" kai "Mona Lizes" kai se xairomai!!!!thumbs up!!!!

6:08 PM  
Blogger triantara said...

μπα, βασικά ούτε μια γραμμή δεν μπορώ να τραβήξω... :)

8:31 PM  
Blogger Tolisbak said...

Σχολιάζω το πνεύμα του post (Μας τυφλώνουν οι φυλλάδες, οι ταμπέλες, οι θρησκείες και οι σημαίες...αυτό που είναι ακόμα ιδανικό μέσα στο μυαλό μας και δεν προλάβαμε να το μισήσουμε;)Με ποια λογική πρέπει κανείς να μισήσει την πατρίδα του; Τέλος πάντων.

Τέτοιες απόψεις έχω διαβάσει αλλά και ακούσει και αλλού.
Όλα είναι θέμα συνθηκών. Εσύ ενοχλείσαι λόγω των α, β, γ, συνθηκών της ζωής σου. Άλλοι που είναι πιο "πίσω" (και ευτυχώς είναι έτσι, για διάφορους λόγους που θέλω πολύ χρόνο να αναλύσω, ενώ υπάρχουν και προεκτάσεις) κάνουν όσα σχολιάζεις. Απλώς μην δίνεις σημασία.

Και για να το θέσω λίγο διαφορετικά, πες τα ίδια σε έναν Παλαιστίνιο, Κούρδο, Κύπριο. Πόσες πιθανότητες έχεις για να πείσεις; Να οι καταραμένες συνθήκες..

Θα μπορούσες να το θέσεις λίιιιγο διαφορετικά "Στη Γερμανία μας τυφλώνουν....κλπ.

8:45 PM  
Blogger maika said...

καλημέρα!

ευτυχώς που ακόμα δε μιλάω τη γλώσσα και όσα ξέρω τα λέω από μέσα μου... Όταν πάντως θα αρχίσω τα γερμανικά , θα φορέσω και κράνος.... Ευχαριστώ για την πληροφορία.

9:19 AM  
Blogger triantara said...

@tolisbak: μα αυτό ακριβώς ΔΕΝ εννοώ. ΔΕΝ μας τυφλώνουν στην Γερμανία. Από το σπιτάκι μας γκαβοί ερχόμαστε. Όταν ήρθα εγώ, νομίζεις ότι ήξερα πως είναι οι Τούρκοι; Το πρώτο μου αφεντικό ήταν Τούρκος και φοβόμουν να του μιλήσω στην αρχή.

Φυσικά και θα άλλαζαν τα πράγματα εν καιρώ πολέμου, και είναι κατανοητό αυτό, αλλά εγώ μιλάω επίσης και για τον ρατσισμό που υπάρχει μεταξύ ανθρώπων που έρχονται από την ίδια χώρα. Αλλά μεγάλο θέμα αυτό, δεν φτάνουν 10 μπλογκ για να το αναλύσουμε.

Όχι, δεν μπορώ να τα πω σε έναν Παλαιστίνιο, Κούρδο ή Κύπριο που τα βλέπει κάθε μέρα στην χώρα του, αλλά όταν θα πάς σε μια άλλη χώρα, καθήκον σου είναι να ανοίξεις λίγο ΚΑΙ το ματάκι ΚΑΙ το μυαλουδάκι, να δεις και κάτι άλλο, να μάθεις και κάτι καινούριο. Όχι να έρθεις και να φύγεις με τις ίδιες αποσκευές... Βάλε και κάτι καινούριο στην "βαλίτσα" τέλοσπάντων! Αυτάαααααα... :)

@maika: καλά, εγώ σε καλωσορίζω στο επόμενο ποστ και εμείς έχουμε κάνει ολόκληρη κουβέντα εδώ... η ηλικία θα είναι.
Ναι, να φοράς κράνος για τα τούβλα, μάσκα για τα δακρυνογόνα, και γάντια και γαλότσες για τα σκατά... καλή τύχη! ;)

6:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

4:37 PM  
Blogger Absinthus said...

Καμμιά σημαία να μη χαιρετάς. Χέστους όλους! Δεν τους έχεις ανάγκη, κι ας προσπαθούν να σε πείσουν για το αντίθετο...

11:43 AM  
Blogger triantara said...

ok, αυτό κάνω
καλώς ήρθες

2:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:25 PM  
Blogger zappa said...

basika ase tous na lene. And please tell the flag weavers to shut their flags up their butts. Arketa sfazomaste gia kwlolinatses kai papades

12:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

ΕΛΕΝΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΣΑ.... ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΟΙΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΞ΄ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΟ ΝΗΣΙ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΟΙΚΕΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???????ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ.

9:35 PM  
Blogger Tanila said...

Aγνωστικίστρια καλέ!
Όχι αγνωστικιά.

9:31 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home