Wednesday, May 31, 2006

Quitters Inc.

"Ο John ήθελε εδώ και καιρό να σταματήσει το κάπνισμα. Δεν το κατάφερνε όμως. Μέχρι που μια μέρα βρήκε ένα φυλλάδιο της εταιρίας Quitters Inc. Η εγγύηση τους: "100% επιτυχία". Καταπληκτικό!

Πήγε, τον έβαλαν σε ένα μικρό δωμάτιο και του εξήγησαν πως λειτουργεί.
-Βλέπεις την γατούλα κλεισμένη σ'εκείνο το κουτί; Βλέπεις την σχάρα κάτω από τα πόδια της; Κοίτα τι θα γίνει όταν πατήσουμε αυτό το κουμπάκι... (η γατούλα άρχισε να χοροπηδάει, μόλις ένιωσε το ηλεκτρικό ρεύμα να την διαπερνά)
-Αυτό που θα καπνίσεις σε λίγο θα είναι το τελευταίο σου τσιγάρο.
Την πρώτη φορά που θα σε πιάσουμε να καπνίζεις, θα φέρουμε την γυναίκα σου και θα την βάλουμε να χορέψει.

Όχι, δεν μπορείς να κάνεις πίσω τώρα, υπέγραψες συμβόλαιο.

Ο John έφυγε, σίγουρος ότι δεν θα κάπνιζε ποτέ ξανά.

Το βράδυ ξύπνησε καταϊδρωμένος. Η γυναίκα του κοιμόταν ήσυχα δίπλα του.
Κατέβηκε σιγά-σιγά τις σκάλες. Στον διάδρομο, άνοιξε την πόρτα της ντουλάπας και κλείστηκε μέσα. Σίγουρος ότι δεν τον έβλεπε κανένας, άναψε το πρώτο του τσιγάρο αφού το είχε κόψει.

Την άλλη μέρα τον κάλεσαν στους Quitters Inc. Τον έβαλαν να καθήσει στο ίδιο δωματιάκι. Η κουρτίνα άνοιξε αλλά αυτήν την φορά ήταν η γυναίκα του, η Sharon επάνω στην σχάρα. Της είχαν βγάλει τα παπούτσια. Εκείνη δεν ήξερε τι γινόταν και τον κοίταζε τρομαγμένη.
Πάτησαν το κουμπί και η Sharon άρχισε να "χορεύει". Ο John δεν άντεξε να την βλέπει να τσουρουφλίζεται και έβαλε τα κλάμματα. Έπεσε στα γόνατα και άρχισε να φωνάζει ότι δεν θα το ξανακάνει.

Γύρισαν στο σπίτι και η Sharon θα έμενε πολύ καιρό τσαντισμένη μαζί του. Επίσης θα περπάταγε ξυπόλητη για τις επόμενες 2 βδομάδες, μια και τα πόδια της είχαν καεί πάνω στην σχάρα. Ο John ορκίστηκε ότι δεν θα ξανακάπνιζε. Στο κεφάλι του αντηχούσε η καινούρια απειλή. "Εάν σε ξαναπιάσουμε να καπνίζεις, η γυναίκα σου θα μείνει πάνω στην σχάρα όχι για 10' αλλά για μισή ώρα. Ξέρεις πως θα γίνουν τα πόδια της;"

Μετά από 3 εβδομάδες, και αφού η Sharon τον είχε συγχωρέσει, "αφού το κάνεις για να κόψεις το κάπνισμα, το καταλαβαίνω αγάπη μου", ο John είχε μια πολύ δύσκολη μέρα στην δουλειά. Ο μαλάκας ο προϊστάμενός του τον είχε φωνάξει στο γραφείο του και τον κατσάδιαζε μία ώρα ολόκληρη. Εντάξει, έφταιγε ο John για το λάθος, αλλά δεν μπορούσε να δεχτεί ότι τον έβριζε έτσι αυτός ο χοντρομαλάκας που απατούσε την γυναίκα του και όλοι στο γραφείο το ήξεραν, εκτός από εκείνη. Όχι, ένα τέτοιο αρχίδι δεν μπορεί να μου πει τίποτα εμένα, σκέφτηκε.

Στον δρόμο για το σπίτι έπεσε σε μποτιλιάρισμα. Παντού αυτοκίνητα, εκνευρισμένοι οδηγοί, όλοι ήθελαν να πάνε σπίτι τους. Ο John δεν άντεξε. Έβγαλε ένα πακέτο τσιγάρα κρυμμένο κάτω από το κάθισμα. Κοίταξε γύρω-γύρω. Κανείς δεν του έδινε σημασία. Έσκυψε και άναψε τσιγάρο. Διαολεμένη έκσταση...

Προτού παρκάρει στο γκαράζ τον παίρνουν τηλέφωνο από τους Quitters Inc.
Όταν μπήκε στο δωμάτιο είχε ήδη αρχίσει το κλάμμα. Η γυναίκα του τον κοίταζε έντρομη και τον έβριζε "καθίκι! αρχίδι! υποσχέθηκες!"
Ο χορός ξεκίνησε και αυτήν την φορά την πήγε στο νοσοκομείο. Έναν μήνα ήταν με επιδέσμους. 3 μήνες με παυσίπονα. Όμως ο John δεν ξανακάπνισε. Όταν του είπαν τι θα έκαναν την επόμενη φορά που θα κάπνιζε, δεν το πολυσκέφτηκε. "Κάθε τσιγάρο και κομματάκι. Την επόμενη φορά που θα καπνίσεις, θα της κόψουμε το μικρό δαχτυλάκι του χεριού".

Πέρασαν έτσι 6 μήνες και οι δυό τους είχαν βρεί πάλι την καθημερινή τους ρουτίνα. Ο John άρχισε πάλι την γυμναστική, το σεξ είχε ξαναμπεί στην ζωή τους, όλα πήγαιναν ωραία.
Ένα βράδυ τους ήρθαν καλεσμένοι. Ένας συνάδελφος του John με την γυναίκα του. Εκείνη φαινόταν ντροπαλή, γέλαγε με τους υπόλοιπους αλλά ήταν μαζεμένοι.
Ώσπου ήρθαν στο θέμα του τσιγάρου. Ο συνάδελφος του John τους εξήγησε ότι είχε κόψει το τσιγάρο εδώ και έναν χρόνο. Με τρόπο θαυματουργό αλλά δεν έδωσε περισσότερα στοιχεία. "Μια και έξω" τους είπε. Ούτε ο John έδωσε λεπτομέρειες. 6 μήνες "καθαρός", "και εγώ μία και έξω" τον κορόιδεψε.
Σήκωσαν τα ποτήρια τους να πιουν στο γεγονός ότι είχαν γλυτώσει από αυτήν την αρρώστια. Τότε είδε ο John το δεξί χέρι της γυναίκας του συναδέλφου του. Το μικρό της δαχτυλάκι ήταν κομμένο..."

Φυσικά και ΔΕΝ είμαι τόσο άρρωστη ώστε να σκαρφιστώ μια τέτοια ιστορία (όσο και αν θα ήθελα να ήταν δικιά μου... :) Είναι μια ελεύθερη απόδοση μιας ιστορίας του Stephen King, ή όπως την θυμάμαι εγώ (έχουν περάσει πολλά χρόνια). Σίγουρα θα την έχετε διαβάσει (από την συλλογή Night Shift), ή θα την έχετε δει στο φιλμάκι Cat's Eye (1985), με σενάριο επίσης του ίδιου.
Χρειάζεται να τονίσω ότι είναι μία από τις αγαπημένες μου ιστορίες;;;

Ο.Κ.
Και τώρα, είμαι έτοιμη να δεχτώ τα hate σχόλια των καπνιστών. Bring it on...

20 Comments:

Blogger keramida said...

Δε νομίζω ότι δικιολογείται οποιοδήποτε hate σχόλιο...

(Την έχω διαβάσει κι εγώ την ιστορία. Lovecraft θυμίζει κάπως, που δεν λέει ξεκάθαρα ΓΙΑΤΙ έλειπε το δάχτυλο. Αυτή η ασαφής, όχι τόσο ξεκάθαρη "παρουσία" του κακού είναι που κάνει πολλές ιστορίες του King λίγο ανιαρές. Παρόλ' αυτά αυτή είναι μια εντυπωσιακή ιστορία.)

1:25 AM  
Blogger Phantasmak said...

Τη θυμάμαι την ταινία, αλλά αμυδρά. Πάνε πολλά χρόνια.

Αλλά για να με κάνεις να το κόψω θα πρέπει να προσπαθήσεις πολύ παραπάνω. Έχω βάλει σκοπό να τσακίσω και το τελευταίο καθίκι εργαζόμενο της Quitters Inc, που εργαζόμενο εκεί στηρίζει τέτοιες τακτικές καθώς και τον αιμοδιψή δυτικό κεφαλαιοκρατισμό.

Συμφωνώ ότι το κόψιμο του τσιγάρου σε κάνει να ζήσεις περισσότερο. Αφού μετά η ώρα δε θα περνά με τίποτα...

2:30 AM  
Blogger Sailor said...

Καλημέρα, καλό μήνα !

Έλεγα να κόψω το τσιγάρο γιατί έχω
αυτή την άσχημη συνήθεια, αλλά
τώρα που πάει ο Αργύρης για
υπερνομάρχης, πως να το κόψω?
Η αλήθεια για το τσιγάρο είναι
ότι αν ο γιατρός σου πει ότι πρέπει
να κόψεις το τσιγάρο, οποσδήποτε
τότε δεν έχεις παρ απάνω από λίγους
μήνες ακόμη ζωή.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Και το γράφω εγώ που είμαι
καπνιστής πάνω από 50 χρόνια.

Καλό σου πρωινό.
Σήμερα γιορτάζουν τα
Βριλήσσια!

8:22 AM  
Anonymous mouxlas21 said...

apo mena mporeis na labeis ta love sxolia gia ton King :) ...oso gia to kapnisma ...einai mia apolaysi ...pos den tin exoun pinikopiisi akoma opos polles den ksero ...isos sto mellon

8:57 AM  
Blogger simon says said...

...το οτι γραφο πια με τη μυτη φενετε πιστεβο... δεν μου εχουν μεινει ουτε συγγενεις ουτε φιλοι... δεν παραπονιεμε... ομος γμτ το πιο δισκολο ειναι να αναψο το τσιγαρο τορα πια... :Ο)

κοιτα κι αυτό το διαμαντακι
http://www.classicshorts.com/stories/south.html

Καλό μήνα

10:12 AM  
Blogger anastassios said...

Ενδεχομένως κάποιος άλλος μόλις έβλεπε την γυναίκα του στην θέση της γάτας να άναβε πίπα…

10:46 AM  
Blogger Giramondo said...

Εγώ καλού κακού άντρα καπνιστή δεν παίρνω!

φιλιά

11:20 AM  
Blogger Fingo said...

Εγω πιστευω οτι υπαρχουν αρκετοι που αν το ηξεαν αυτο θα ειχαν κατεβασει ολα τα τσιγαρα του κοσμου...Χεχεχεχε

2:16 PM  
Blogger MARIA said...

ego pali leo oti to paketo mou exei 2 tsigara....tha ta kapniso kai meta tha vouliakso sto cold turkey syndrome.thanks a lot!!!!elpizo autin tin fora na ta katafero!
I LOVE STEVEN KING!!!!!

2:52 PM  
Blogger ralou said...

Τωρα εγώ τι να κάνω που είμαι καπνίστρια και ο άντρας μου όχι.
Δεν φτάνει που με ανέχτηκε τόσα χρόνια αλλά όταν τον ρωτάω αν τον ενοχλέι η μυρωδιά (ενος) τσιγάρου στο κλειστό σπίτι τον χειμώνα, μου λέει ότι του αρεσει κιόλας.
Και να φανταστείς ότι δεν έχει καπνίσει ποτέ στην ζωή του!
Τολμάω εγώ τώρα να απευθυνθώ στην Quitters Inc ;
Ε; Τολμάω;

3:13 PM  
Blogger triantara said...

@keramida: κατ'αρχάς καλωσόρισες.
εσύ γιατί νομίζεις ότι της έλειπε το δάχτυλο;; δεν θέλω να state the obvious εδώ αλλά είναι αυτή ακριβώς η ιδιότητα του Κινγκ (το να αποφεύγει δηλαδή να μας λέει το προφανές) που εγώ γουστάρω. Αλλά ναι, το ότι έχουν και στοιχεία Lovecraft κάποιες ιστορίες του εννοείται. Από κάπου έμαθε κι αυτός ;)

α, και μην ξεχνάτε ότι αυτή δεν είναι ακριβής μετάφραση της ιστορίας! Είναι απλά δικής μου αντιγραφής έτσι όπως την θυμάμαι όταν την διάβασα πριν πολλά-πολλά χρόνια, στο περίπου, έτσι;;;;

@phantasmak: χχαχαχαχαχαχα! περνάει η ώρα πιο αργά... καλό!
καλά, το ότι δηλαδή σε αναγκάζει να μην καπνίσεις για να χαρείς εσύ και η οικογένεια σου μερικά χρονάκια ακόμα, το ξεχνάς;;; αφού άλλος τρόπος να το κόψεις δεν υπάρχει! :)

@mouxlas: I see you haven't forgotten the face of your father, boy... ;)

@sailor: φτου, φτου το παιδί μας που πάει και για σούπερνομάρχης...
ένα Quitters για τις πολιτικές φιλοδοξίες δεν υπάρχει;;

@simonsays: looooooooooool.... καλώς ήρθες κι εσύ :)
σε ευχαριστώ για το λινκ. όταν θα είμαι σπίτι θα του ρίξω μια καλή ματιά, γιατί τώρα δεν προλαβαίνω...
Καλό μήνα σε όλους!!!!!

@anastassios: βρε γαϊδούρια, έτσι τις αγαπάτε τις γυναίκες σας;;; και αφού δεν τις αγαπάτε, τότε γιατί τις κρατάτε;;;

@giramondo: ούτε εγώ γουστάρω να φιλάω τασάκια... ωχ, κάτσε γιατί μου ήρθε μια αναγούλα...
ευτυχώς ήμουν τυχερή αυτήν την φορά... ;)
καλώς ήρθες!

@fingo: καλά, κοίτα στο σχόλιο που έγραψα στον αναστάσιο να μην τα ξαναγράφω...

@nadis: καλή τύχη!!!! κουράγιο!!!
ΜE TOO!!!!! (ok, the good old king, not the boring not-giving-up-till-u-take-away-the-pen-from-my-dead-hand king...)

@ralou: τι να κάνεις; εσύ απλά να προσέχεις να σταματήσεις εγκαίρως, προτού του κόψουν τα πιο σημαντικά κομμάτια!! ;)

5:37 PM  
Blogger Krotkaya said...

ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΟ... δε νομίζω πως θέλω να συναντηθούμε... μπορεί να αρχίσεις να κόβεις τα κομματάκια του καλού μου...

Κατά τα άλλα συμφωνώ απολύτως με το φαντασμακ!!

7:58 PM  
Blogger Fingo said...

Εμεις τια αγαπαμε.

9:39 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Χεχε Night Shift.. τι μου θυμίζεις.. και δεν ήμουν καπνίστρια όταν το διάβασα, αλλά είχα ανατριχιάσει! Πολύ καλή φάση γενικότερα τα βιβλία του King, αν και η προσωπική μου αδυναμία είναι ο Clive Barker.

Αχ! Ας ανάψω ένα τσιγάρο ακόμα...

9:48 PM  
Anonymous mouxlas21 said...

ti ekana leei?

1:56 PM  
Blogger triantara said...

@krot: χμ, ώστε έτσι ε;; μήπως είσαι τελικά γενικά μια quitter?? ;P

@fingo: καλά, ας το πιστέψουμε ;)

@razz: σήμερα είδα καινούρια έκδοση paperback το books of blood vol1. ναι, κι αυτός αγαπημένος είναι

@mouxlas21: χμ... καλά. μάλλον σε έπιασα αδιάβαστο... :)
για πιάσε να διαβάσεις την σειρά του dark tower

ρε παιδιά, εντάξει, καλή η πλάκα αλλά μην με αναγκάσετε να σας τρομάξω με αληθινές ιστορίες. απλά κόψτε το το γ......
φιλούρες! :)

10:50 PM  
Blogger Ergotelina said...

Nα δωσω εστω και αργα
το αντικαπνιστικο αγωνιστικο μου
παρόν!...

Χαιρετισματα στη Γερμανια...

7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

12:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

2:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΑ?

ΕΝΑΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ.

11:43 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home