Saturday, June 17, 2006

Η Σκωτία στο Μουντιάλ 2006!

Κι όμως αγαπητοί τηλεθεατές, η Σκωτία είναι εδώ, στο Μουντιάλ 2006 στην Γερμανία!
Όχι, δεν κάνουμε λάθος! Η απεσταλμένη σας στην Κολωνία έχει ακράδαντες αποδείξεις ότι η Βόρειοι κατέβηκαν να μας αλλάξουν τα φώτα! Κάντε λιγάκι υπομονή, φώτος έχει πάρακάτω...

Είπαμε κι εμείς σαν άνθρωποι να πάμε μια μέρα βολτίτσα στο κέντρο, να φάμε ένα παγωτό, να χαζέψουμε λίγο στην ZARA (όταν λέω -ουμε εννοώ μόνο εμένα, το πιπίνι βρίσκει δικαιολογία να χαζέψει ρολόγια...), και να φάμε κανά λουκάνικο με μουστάρδα να στανιάρουμε.

Και καλά εγώ που δεν έχω ιδέα σε ποιες πόλεις είναι οι αγώνες, αλλά ο δικός μου, που κάθε βράδυ (εντάξει, σχεδόν κάθε βράδυ) τρέχει με τους Kollegen για μπύρες και μπάλα, ΔΕΝ μπορούσε να θυμηθεί ότι σήμερα παίζουν εδώ;;; (να θυμηθώ να ερευνήσω αν όντως πάει για μπάλα όταν λείπει...)

Αμέριμνοι κατηφορίσαμε προς το τραμ/μετρό, και ήμουν πολύ περήφανη γιατί κατάφερα να τον πείσω μία φορά να πάμε στο κέντρο χωρίς το αυτοκίνητο! Αυτό το ψάξε-βρες πάρκινγκ, μπες-βγες από την κίνηση μου την δίνει! Ενώ με το τρενάκι σου είσαι κύριος! Ούτε να οδηγήσεις, ούτε να παρκάρεις, πας όπου θες χωρίς να σε νοιάζει τι λέει το παρκόμετρο.
- Βρωμάει μέσα στο τρένο...
- Έλα βρε μωρό! Θα δεις που όλοι φοράνε ντεοντοράντ!
- Δεν έχει ποτέ θέση να κάτσεις...
- Έλα βρε αγάπη μου, θα δεις που σήμερα θα είναι άδειο!
- 11 ευρώ έκανε το εισητήριο!
- Μα είναι για τους δυο μας και για όλη την μέρα βρε χαζέ... (γαμώ την γκρίνια μου μέσα!!...)

Είναι ανάγκη να πω εδώ ότι το τρένο όχι μόνο ήταν γεμάτο, αλλά απέναντι μας ήταν 50άρης γεωργός με το πουκάμισο ανοιχτό, με τον ιδρώτα να στάζει και να ζέχνει σε όλο το βαγόνι;
Έκανα πως δεν με πείραζε ενώ οι άγριες ματιές από τον δικό μου, μου κάρφωναν το μάγουλο.

Όταν φτάσαμε στο κέντρο, καταλάβαμε το λάθος μας. Θα πάω τώρα στην Wikipedia να δω. 10.000.000 κατοίκους έχει η Τσεχία. Όλοι εδώ είναι σήμερα! Κοκκίνησε η Κολωνία! Έχουν πλάκα όμως και φαίνεται να καλοπερνάνε. Με τα κόκκινα μπλουζάκια τους και οι περισσότεροι ήδη φανερά μεθυσμένοι τριγυρνάνε στους δρόμους και τραγουδάνε. Με ποιους παίζετε ρε παιδιά;; Ακαταλαβίστικες απαντήσεις. Καλά, δεν πειράζει, βίβα εσπάνια να φωνάζουμε εμείς...

Σε μια γωνιά κάποιοι είχαν γάμους και κουφέτα σήμερα. Σε παλιό κτίριο του κέντρου μαζεύτηκαν, είχαν βάλει και τα καλά τους και δεν κόλλαγαν καθόλου με την όλη εικόνα.

Πιο πέρα έχουν στήσει κάτι τεράστιες οθόνες για να βλέπει ο κόσμος από 2 αγώνες παράλληλα. Έμαθα ότι σήμερα παίζει και η Αυστραλία, η Ιταλία, και άλλες δυο ομάδες. Μην ρωτήσετε ποιοι με ποιους, το ξέχασα πάλι...

Σε κάθε γωνιά έχει και έναν πωλητή με σημαίες, μπλουζάκια, κασκόλ και άλλες μπούρδες που τις θεωρώ τελείως ηλίθιες. Άκου 10 ευρώ το κασκόλ! Να μην μιλήσω για τα καπέλα και τις ντουντούκες. Μα ποιοι βλάκες πάνε και αγοράζουν τέτοια άχρηστα πράγματα;;;
- Μωρό, πάμε παραπέρα...
Έμεινα χαμένη μες το πλήθος να κοιτάω έκπληκτη, καθώς ο καλός μου παζάρευε με τον πωλητή για ένα μπλουζάκι της Ισπανίας...


Και τώρα, να η απόδειξη ότι οι Σκωτσέζοι ήρθαν και μπορεί να πάνε στον τελικό!
Ιδού τι έπιασε η κάμερα της τριαντάρας στο κέντρο της Κολωνίας...

- Μα η μπλούζες τους λένε "Σουηδία" ρε χαζή
- Σκάσε και μη μου χαλάς τον μύθο λέμε!!...

Μετά από τέτοιο περπάτημα σταματήσαμε και για το παραδοσιακό λουκάνικο με μουστάρδα, γιατί λυσσάξαμε από την πείνα.
Επίσης να μην το ξεχάσω!!! Καινούρια γέυση παγωτού από την Häagen-Dazs, coconut macaroon ΓΑ-ΜΑ-ΤΟ!!!!!

Γκανανιώτες όμως δεν βλέπαμε στην πόλη... Εγώ σαν πιστή υπερασπίστρια του οποιουδήποτε underdog είχα αρχίσει να ανησυχώ. Αλλά τελικά τους ανακαλύψαμε έξω από τον κεντρικό σταθμό. Και επειδή φαίνεται πως ήταν οι μόνοι αντιπρόσωποι της χώρας τους, τους είχε πιάσει ένα κανάλι με την κάμερα και τους έγραφε την ώρα που τραγουδούσαν.

Στον γυρισμό και περιμένοντας το μετρό, καινούριος χαμός στην αποβάθρα. Από την μία οι Τσέχοι και από την άλλη η ομάδα αυτή των Γκανανιώτων να αγωνίζονται ποιος θα τραγουδήσει πιο δυνατά. Δίπλα στο αυτί του καλού μου μια μαυρούκα με το ταμπούρλο να το βαράει και να φωνάζει...
Έχω παρατηρήσει πως όταν ο καλός μου δεν γκρινιάζει αλλά κοιτάει στο άπειρο με αυτήν την φλέβα στο μέτωπο του έτοιμη να σκάσει, είναι καλύτερο να κάνω την μουγκή. Λειτουργεί πάντα...

Πριν λίγο άρχισε ο αγώνας, το έφαγαν οι Τσέχοι στο 1ο λεπτό, δεν έχω τίποτα με τα παιδιά αλλά είπαμε, πολύ θα χαρώ να κερδίσει η Γκάνα, να ξανανιώσω σαν να βλέπω το Ευρώ! ;)

Labels:

21 Comments:

Anonymous Despo said...

Αν πηγαίνατε κ δεν είχε όλο αυτό το πανηγύρι, δεν θα ήταν πολύ βαρετά? =P
Είδατε κ κάτι διαφορετικό τώρα !

Αυτό το hot dog....mmmmmmmm

8:05 PM  
Blogger roupis said...

Ζηλεύω, ζηλεύω πολύ. Και τι δεν θάδινα νάμουνα εκέι να ζούσα τιε στιγμές που περιέγραψες.
Οι φωτογραφίες άψογες, ανέβασε όσες μπορείς περισσότερες.

8:06 PM  
Blogger Ergotelina said...

Αγαπητη Τριανταρα,συγχαρητηρια!

Να επικοινωνησετε με τη Γερμανικο
Υπουργειο Τουρισμου..
για να προσληφθειτε...

και με την Τσεχικο Υπουργειο ..για
τα συλλυπηθειτε..

10:21 PM  
Blogger Ergotelina said...

Εστειλες του e-lawyer e-mail
για την Αθηνα;;..

αλλιως θα του στειλω..

να του στειλουμε μαζι;;´.

gtncht...

12:19 AM  
Blogger Sailor said...

Τριανταρα καλησπέρα
Να είσαι καλά για το όμορφο σου
ρεπορτάζ και την συντροφιά που μας
κρατάς.
Πριν λίγο και εγώ τέλειωσα το
δικό μου για το ματς της Τσεχίας
με την Γκάνα.
Τους σκόρπισε τους Τσέχους, τους
έβαλε δυο γκολάκια και το φυσάνε
αλλά που να κρυώση.

Καλό σου βράδυ

12:33 AM  
Blogger triantara said...

@despo: έτσι είναι! ;)

@roupis: κοίτα, αν θες, ανταλλάζουμε ευχαρίστως την βόλτα με το τρένο. εσύ απέναντι από τον ιδρωμένο και εμείς κάπου αλλού! :)

@εργοτελίνα: λες;; μήπως βρήκα τελικά το επάγγελμα της ζωής μου;;; :)
δεν έχω κάτσει και καθόλου σπίτι. αν προλάβεις να γράψεις εσύ σήμερα, βάλε και το δικό μου mail triantara@googlemail.com, αλλιώς συννενοούμαστε το βραδάκι :)

@sailor: κοίτα, δεν χρειάζεται να λες ευχαριστώ. εγώ το καθήκον μου κάνω!!!! ;D
Viva Ghana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12:36 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Σουηδοί με κιλτ? Τελείως ο,τι να 'ναι!
Αν ξαναβάλεις φωτό με εδέσματα γράφε και μια προειδοποίηση από πάνω.. ;) εκεί που είχα ψήσει τον εαυτό μου για δίαιτα, τώρα ονειρεύομαι καντίνες με χοτ ντογκ!!

1:55 PM  
Blogger Memento aka a moment in life said...

καταπληκτικες φωτο !

3:39 PM  
Blogger tassoula said...

Kαλησπέρα!
Πολύ όμορφη εικόνα!!

10:25 PM  
Blogger triantara said...

@razz: είδες;; από όλα έχει ο μπαξές! :)
δίατα;;;; εγώ σκέφτομαι το καλοκαίρι στην ελλάδα. κάτσε να κατέβω και δεν μπορείς να φανταστείς πόσα σουβλάκια και πόσα παϊδάκια έχουν να αναστενάξουν... :)

@memento: ευχαριστώ :)

@tassoula: σ'ευχαριστώ κι εσένα τασούλα μου, αλλά για ποια από όλες μιλάς;;

9:54 AM  
Blogger Krotkaya said...

ένα έχω να σου πω: Haagen Dazs Vanilla Cookies Caramel (ναι, όλα αυτά μαζί!) δοκίμασες? δεν έχω λόγια: orgasmico που λέει και μια φίλη μου ισπανίδα!
έχετε και Movenpick εσεις εκει, οχι?

αχ, παναγιά μου, 385 κιλα θα γίνω!!!

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μαλακίες.
22 βαρεμένοι κυνηγάνε ένα τόπι μέσα στο καταμεσήμερο, ενώ καμιά 40.000 άλλοι μαλάκες χοροπηδάνε λες και τους έβαλαν νέφτι στο κώλο.
Όσο για τις φωτογραφίες...τι να πω. Λες και είναι καλλιστεία αλκοολικών.
Επίσης, θα πάει μακριά η βαλίτσα με τα σκατοπαγωτά των αμερικάνων. Χάθηκε κανένα ιταλικό κανονικό παγωτάκι με κανονικό φρέσκο γαλατάκι;
Το μόνο ενδιαφέρον σημείο του post αφορά στο λουκάνικο, αλλά και πάλι υπάρχει πρόβλημα, διότι ως γνωστόν κανείς δε θέλει να μάθει πως φτιάχνονται τα λουκάνικα.
Τσάμπα το post και τη φασαρία, γράφε, διόρθωνε, σήκωνε φωτογραφίες.
Τίποτε άλλο ποιο ενδιαφέρον ;
GeorgeS.

4:25 PM  
Blogger tassoula said...

καλησπέρα.συνολικά.τοσοι διφορετικοί άνθρωποι μαζί.

5:19 PM  
Blogger triantara said...

@GeorgeS: ναι, έχω κάτι πολύ ενδιαφέρον για σένα.

θα σε συμβούλευα να γυρίσεις στην δουλίτσα σου γιατί μετά από λίγο ψάξιματάκι κατάλαβα ότι δεν κάνεις και καμιά άλλη δουλειά στο δημόσιο ελληνικό κανάλι που βρίσκεσαι από το να γράφεις σχόλια σε ηλίθια μπλογκς όπως και το δικό μου. και αν είναι να περνάνε έτσι την ώρα τους οι "δημοσιογραφίσκοι" που εμείς πληρώνουμε, τότε ίσως είναι κάτι που εμείς οι χαζοί μπλόγκερς θα έπρεπε να πάρουμε πιο σοβαρά και να ασχοληθούμε εντατικότερα μαζί σου και με τους ομοίους σου.

μπορείς τώρα να πάρεις τα κουβαδάκια σου και να πας σε άλλη παραλία, πριν προχωρήσω παραπέρα και μιλήσω με τους υπεύθυνους του network σας, τους οποίους θα ενδιέφερε να μάθουν τι κάνεις εν ώρα εργασίας...

5:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τριαντάρα, δε μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Γράφω καλά πράγματα μου την πέφτεις. Γράφω κακά πράγματα πάλι μου την πέφτεις.
Εσύ δεν έγραφες ότι απο το 1967 και μετά (απο το 1974 εννοούσες) είμαστε ελεύθεροι να γράφουμε ότι θέλουμε ;
Δε καταλαβαίνω γιατί η διαφορετικότητα στην άποψη προκαλεί τόσο κακό.
Ως οικοδέσποινα οφείλεις να αφήνεις τα σχόλια ελεύθερα να δοκιμάζονται στον αέρα και όχι να τα λογοκρίνεις ή όταν διαβάζεις κάτι που δε σου κάνει και σου χαλάει την εικόνα, να εκτοξεύεις απειλές...θα σου κάνω αυτό θα σου κάνω το άλλο...
Απορώ, διότι οι κρητικοί φημήζεστε για τη φιλοξενεία σας.
Παρεμπιπτώντος θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι δεν έργάζομαι ως "δημοσιογραφίσκος" σε δημόσιο κανάλι και ως εκ τούτου μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη ότι δε ροκανίζω το κρατικό κορβανά και τα φράγκα του Έλληνα φορολογούμενου. Μάλλον με μπερδεύεις με άλλον.
Αντιθέτος εργάζομαι σε μεγάλη πολιτική εφημερίδα της πρώτης γραμμής με ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού στα οποία ούτε οι τυχαίοι, ούτε οι τεμπέληδες μπορούν να ανταπεξέλθουν.
Αν τώρα σώνει και καλά χρειάζεσαι τα στοιχεία του τεχνικού τμήματος του Οργανισμού στον οποίο εργάζομαι για να τους ενημερώσεις για να με κάνουν νταντά, πες το να στα στείλω με ένα e-mail.
GeorgeS.

Y.Γ. : Σε κάθε περίπτωση επειδή δε θέλω να ενοχλώ, θα σταματήσω να παρεμβαίνω ώστε να μη σε αναγκάζω να μου απευθύνες μομφές γιατί έχω άποψη και γιατί δε βγάζω το σκασμό.

5:55 PM  
Blogger triantara said...

δυστυχώς ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι όλα ήταν μια χαρά, μέχρι που άρχισες σε προηγούμενο ποστ να επιτίθεσαι σε ΑΛΛΟΥΣ σχολιαστές και στο τέλος και σε μένα και να γίνεσαι χυδαίος, χωρίς να σου έχει επιτεθεί άλλος. αυτό ελπίζω να το καταλαβαίνεις, ότι δεν το δέχομαι σαν "οικοδέσποινα", γιατί ο ρόλος μου είναι να νιώθουν οι "καλεσμένοι" μου καλά (γιατί και οι κρητικοί έτσι κάνουν, αφού δεν ξέρεις). (αν και μ'αυτά που έχεις γράψει εδώ μέσα, μπορεί να μην έβλεπες ξημέρωμα, έτσι και τα έλεγες στους καλεσμένους ή στην οικοδέσποινα στην κρήτη...)
και τον ρόλο σου σαν "καλεσμένος" εδώ, δηλαδή να φέρεσαι με σεβασμό στους άλλους, τον ξέχασες;;;; δεν έχω συμφωνήσει με πολλά άτομα εδώ μέσα, κανείς μας όμως δεν έγινε χυδαίος και κυνικός στον άλλο.

πριν από αυτό, δεν σου την "έπεσα" ποτέ, ούτε είχα ποτέ πρόβλημα με αυτά που έγραφες και μάλιστα σου είχα πει ότι χαίρομαι που υπάρχει ΔΙΑΛΟΓΟΣ παρ'όλο που δεν συμφωνούσαμε σε όλα. η μαγική λέξη εδώ είναι αυτή: ΔΙΑΛΟΓΟΣ! από την στιγμή που γίνεσαι χυδαίος και ρίχνεις εσύ μομφές στους υπόλοιπους και αρπάζεσαι με όλους, δεν υπάρχει λόγος να σε "φιλοξενώ" εδώ.

δεν έκανα ποτέ λογοκρισία σε αυτά που είπες, όλα σου τα σχόλια είναι εδώ μέσα όπως και όλων των άλλων, οπότε δεν καταλαβαίνω αυτό περί λογοκρισίας...
τα στοιχεία του "οργανισμού" στον οποίο εργάζεσαι τα βρήκα με ένα απλό ψάξιμο της IP διεύθυνσης σου, με τα τηλέφωνα και τα ονόματα των υπεύθυνων και το όνομα και την διεύθυνση του "οργανισμού" που λες εσύ, δημόσιο κανάλι που το λέμε οι υπόλοιποι.

όσο για το 1967, δεν έκανα λάθος, απλά δεν το κατάλαβες.

και εφ'όσον δουλεύεις σε μεγάλη εφημερίδα, όπως λες, τι δουλειά έχεις να διαβάζεις "βαρετά" ποστς και να χάνεις την ώρα σου με πράγματα που δεν έχουν ενδιαφέρον, να γίνεσαι χυδαίος και να "συμβουλεύεις" αυτούς που δεν σε ρώτησαν;;;;;;; θέματα να ασχοληθείτε δεν έχετε;;;;
δεν θέλεις να ενοχλείς;;;;;;;; και τα χυδαία σου σχόλια τι ήταν;;; πρόσκληση για καφέ;;; εποικοδομιτική κριτική;;;;; είσαι σοβαρός;;;; όχι, απλά μας δουλεύεις.

ευτυχώς το κατάλαβες τώρα μετά το τελευταίο μου σχόλιο, ευχαριστώ και να είσαι καλά.

6:24 PM  
Blogger Krotkaya said...

παιδάκια, έλεος!
δυο μέρες έλειψα από δω μέσα κι έγινε το έλα να δεις.
Πάντως, Τριαντάρα μου, όσο φιλόξενοι κι αν είμαστε, άμα δε μας γουστάρει κάποιος τον διώχνουμε από το σπίτι μας. Γιατί στο σπίτι μας οφείλει να ακολουθεί και να σέβεται τα δεδομένα μας. Άμα έρθει κάποιος σπίτι μου κι αρχίσει να τα σπάει, ε, δε θα πω κι ευχαριστώ, έτσι;

Καληνύχτα σας!

11:20 PM  
Blogger triantara said...

εντάξει βρε συ, όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι. είχα πει κι εγώ ότι δεν έχω μπινελικώσει άνθρωπο ακόμα εδώ μέσα και ιδού το αποτέλεσμα... :)

8:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τριαντάρα, παλιά είμασταν δημόσιο μαγαζί. Τώρα δεν είμαστε πια, αλλά κανείς δεν αποκλείει το να γίνουμε ξανά δημόσιο μαγαζί στο εγγύς μελλόν. Ξέρεις τώρα πως γίνονται αυτά τα πράγματα.
Όσον αφορά το διδασκαλίστικο στυλ, μάλλον έχεις δίκηο, αλλά δε φταίω εγώ, η ζωή με έκανε έτσι.
Τώρα, σχετικά με την άποψη σου για το διάλογο, θα έλεγα ότι είναι λίγο προσωπική, διότι αν εξαιρέσουμε τη δική μου περίπτωση, γενικά έχω παρατηρήσει ότι και σε άλλους σου αρέσει να απευθύνεις νουθεσίες.
Το πως βλέπεις εσύ blog σου και το κατά πόσο αξίζει το κόπο να ασχολείται κανείς μαζί του, είναι και πάλι μια προσωπική σου άποψη.
Πολλές φορές η εικόνα που έχουμε εμείς για τη πάρτη μας δε συμβαδίζει με την εικόνα που σχηματίζουν οι άλλοι για εμάς. Οι σκέψεις είναι δικές σου και τις μοιράζεσε. Ο χώρος όμως δεν είναι δικός σου. Είναι ένα αγαθό το οποίο - είτε σε βρίσκει σύμφωνη, είτε όχι, θα υποχρεωθείς να το μοιραστείς και με άλλους. Και με κακούς και με καλούς.
Δεν επισκέπτομαι μόνο το δικό σου το blog. Παρατηρώ τουλάχιστον άλλα δέκα blog, διότι με ενδιαφέρει ως φαινόμενο και θέλω να δω πως λειτουργεί ως ήπια δύναμη.
Τέλος, δε χρειάζεται να κάνεις αλχημείες για να μάθεις ποιός είμαι και τι κάνω ή ποιός είναι ο ΙΡ μου. Ήδη στο e-mail σου θα βρείς τα στοιχεία μου γιατί σε συμπαθώ και δε θέλω να σε βλέπω να φτάνεις σε τέτοια χαμηλά επίπεδα.
GeorgeS.

12:27 PM  
Blogger triantara said...

εάν μπορείς να κάνεις συζήτηση και να μιλάς όπως γράφεις τώρα, τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να φιλοξενώ κι εσένα και οποιονδήποτε άλλον εδώ, είτε συμφωνεί είτε δεν συμφωνεί μαζί μου (και να σου πω, όταν κάποιος δεν συμφωνεί αλλά έχει τα κότσια να το λέει και να το τεκμηριώνει, με κόσμιο τρόπο πάντα και χωρίς να προσβάλει κανέναν, το προτιμώ). αυτό που δεν μου αρέσει είναι να γίνονται τα ποστ μου αφορμές για να βρίζονται μεταξύ τους τρίτοι και να δημιουργείται άσχημη ατμόσφαιρα χωρίς λόγο τελικά.

δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για το email μου, δεν έχω λάβει τίποτα από σένα, εκτός από τα σχόλια που γράφεις εδώ.

καλό απόγευμα

12:46 PM  
Blogger triantara said...

οκ, mail ελήφθη, ευχαριστώ

12:58 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home