Saturday, June 03, 2006

Χαλάει το ρυζόγαλο;;;

Εδώ και 2-3 ώρες διαβάζω τα καινούρια σας ποστ, τσεκάρω το μόνιτορ, έχω φρικάρει με αυτά που διαβάζω (περί δολοφονίας 11χρονου, τι να πω, ότι και να πω λίγο θα είναι, τα λέτε εσείς καλύτερα...), γελάω με άλλα (νά'στε καλά ρε παιδιά), και είπα να φάω κάτι πριν λιποθυμήσω από την πείνα μπροστά στο κομπιούτερ.

Το καλύτερο ρυζόγαλο το φτιάχνει η θειά μου η Ντόνη (από το Αντιγόνη, όχι το Αντώνη) 82 χρονών, γεροντοκόρη, 1,60 και περίπου 35 κιλά, μια κοκέτα με τα μαντηλάκια, τα παλτάκια και τα τσιμπιδάκια της, όλο γκρινιάζει για τα προβλήματα υγείας που έχει και τελικά νομίζω πως είναι πιο καλά από όλους μας και δεν έχει καθόλου ανάγκη. Το ρυζόγαλό της είναι απλά θεϊκό. Κάθε φορά που θα κατέβω και με ρωτάει τι να φτιάξει, δεν βλέπω την ώρα και την στιγμή να ανοίξει το ψυγείο και να βγάλει από μέσα ένα από τα μαγικά μπολάκια με την κανέλα πάνω-πάνω...

Πριν από 3 μέρες αποφάσισα πρώτη φορά στην ζωή μου να φτιάξω και γω ρυζόγαλο (ναι, στον ύπνο μου το είδα και ξύπνησα με την όρεξη) και την πήρα τηλέφωνο να μου δώσει την συνταγή. Αυτήν την συζήτηση έπρεπε να την είχα μαγνητοφωνήσει, ήταν εκτός τόπου και χρόνου (την Θεοπούλα από το Παρά 5 την ξέρετε;) αλλά άλλη φορά θα τα πούμε αυτά.

Είναι τα ανατριχιαστικά νέα που διάβασα πριν, είναι τα πολλά γέλια που μου βγήκαν σε κακό, ή μήπως με εκδικείται το ρυζόγαλο που του άλλαξα τα φώτα με τις μαγειρικές μου ικανότητες και αισθάνομαι ξαφνικά τέτοια αναγούλα;

Μήπως να είχα καταβροχθίσει τα 12 μπολάκια με ρυζόγαλο (ε, μου έπεσε λίγο παραπάνω ρύζι, έβαλα και κανα 2 λίτρα γάλα παραπάνω...) την πρώτη μέρα; Πόσο κρατάει το ρυζόγαλο πριν αρχίσει να "ζωντανεύει";;;

17 Comments:

Blogger Rodia said...

Εμένα το ρυζόγαλο μου αρέσει στεγνό. Μια ελαφριά επάλειψη του κρεμώδους υλικού σε ρηχό πιατάκι με μπόλικη κανέλα! Στεγνώνει καλύτερα αν μείνει καναδυο μέρες. Μη στενοχωριέσαι, δεν χαλάει...

:-)

3:23 PM  
Blogger Jamella said...

ως λατρης του ρυζογαλου δηλωνω οτι ειμαι διατεθειμενη να δωσω ο,τι ναναι αρκει να δοκιμασω αυτο της θειας σου..
[τη συνταγη εστω.πλζ]

4:01 PM  
Blogger triantara said...

@rodia: σ'ευχαριστώ για τα καθησυχαστικά νέα, ελπίζω να μην ήταν αυτό γιατί έχω κι άλλα μπολάκια και θα τα φάω ο κόσμος να χαλάσει!!!

@jamella: δεν νομίζω τελικά ότι έχει να κάνει με την συνταγή (τα συνηθισμένα, γάλα, ρύζι, κανελίτσα, ζάχαρη, ούτε καν τριμμένο λεμονάκι ή κάτι τέτοιο παράξενο). χρειάζεται να πω ότι δεν το πέτυχα καθόλου;

εγώ νομίζω ότι ή κάτι ξέρει και δεν μας το λέει, ή απλά είναι αυτό που λέμε ότι ο καθένας μας έχει έρθει με έναν σκοπό σ'αυτόν τον κόσμο... ;)

4:16 PM  
Blogger Jamella said...

ειναι τοσο παραξενο...
εχω δει απειρες φορες τη μανα μου να φτιαχνει κρεμες και ρυζογαλο και ειμαι ανικανη να φτιαξω εστω και αραβοσιτου γιωτης.
!!!

4:22 PM  
Blogger Jamella said...

γενικα, ενταξει, μαγειρευω, αλλα κρεμες και τετοια, δεν μπορω, οχι.
λες να ανηκουμε σε καμμια μεταλλαγμενη γενια?
ουγκ

4:23 PM  
Blogger MARIA said...

gia den perneis na rotiseis tin Doni?afou sooner or later ekei tha end up!!!!

4:52 PM  
Blogger triantara said...

@jamella: μούμπλε, μούμπλε, μούμπλε.... ;)

@nadis: εννοείς να την ρωτήσω πότε χαλάει το ρυζόγαλο;; δεν μου λες; και ποιος θα της εξηγήσει ότι μπορεί τελικά να μην κατάλαβα τις οδηγίες ή ότι η συνταγή της είναι λάθος ή ότι μου φαίνεται ότι χάλασε το ρυζόγαλο;;... εγώ πάντως όχι!
:)

5:06 PM  
Blogger MARIA said...

meta apo 3 meres petixe or not i sintagi to rizogalo exei mallon arxisei na xalaei....lolololol gia mousaka oute logos eh??

5:48 PM  
Blogger MARIA said...

na kanonisoume kamia mera na ftiaksoume mousaka etsi oles mazi diadiktiaka!!!!!!all tabs open!na gelasei kai to pardelo katsiki!lololooo

5:49 PM  
Blogger lemon said...

Καλά καλέ, γιατί δεν μας την ποστάρεις τη συνταγή? είναι οικογενειακό μυστικό? Είσαι και μακριά και δεν μπορείς να μας κεράσεις... :((
Πωπω, φτιάχτηκα μόνο που σε ακουσα, πάω να τηλεφωνήσω στην μαμά μου να ρωτήσω τη δική της συνταγή για να φτιάξω κι εγώ...!

10:05 PM  
Blogger maika said...

ε,ρε να είχα κι εγώ ένα ρυζογαλάκι τώρα...
πάντως δεν πάω να φτιάξω γιατί με αυτό που γίνεται μέσα στην κατσαρόλα μου , μπορείς να χτίσεις σπίτι.... σαν τσιμέντο ένα πράγμα...

΄ .... μου έχουν πει πως το μυστικό είναι οι σωστές δόσεις.... ποτέ στο περίπου τα υλικά.. πάντα στο ακριβώς όσο λέει η συνταγή...

Δεν ξαναπροσπαθείς?? η δεύτερη φορά μπορεί να είναι και πιο τυχερή!

καληνύχτα και καλή τύχη!!(μια και το ανέφερα την είδες την ταινία?)

10:15 PM  
Blogger triantara said...

@nadis: μουσακά εντάξει, κάτι πάει και έρχεται. τουλάχιστον όταν τον φτιάχνω δεν τρέχει να κρυφτεί το πιπίνι (ίσως γιατί ξέρω πότε πεθαίνει της πείνας και δεν έχει άλλη επιλογή... ;)
διαδυκτιακός μουσακάς; μου έδωσες φοβερή ιδέα!

@lemon: καλέ, αφού το έγραψα πριν! μου είπε η γυναίκα: "ρύζι έχεις;" "έχω" "γάλα έχεις;" "έχω"
ζάχαρη και κανέλλα και αυτό ήταν. τώρα το πρόβλημα ήταν οι δόσεις... δεν ήξερε και εκείνη ακριβώς να μου πει, γιατί το φτιάχνει "με το μάτι"... σωθήκαμε!! είπα εγώ, κάτι ξέρει και δεν μας το λέει! :)

@maika: να σου φέρω ένα;; μουαχαχαχαχαχαχα!
όχι, δεν την έχω δει ακόμα. αλλά είναι στην to-see λίστα μου :)

10:23 PM  
Blogger Sailor said...

Πολύ ριζόγαλο ρε γαμώτο και κανέλα
και πάει και για πρωινό και για
πρωινό, πρωινό.
Άμα δε πιείς και ένα ποτήρι νερό
μετά φουσκώνει μέσα σου και είσαι
ΟΚ. Και άντε μετά να κροσσάρις
την πλατεία.
Και να συναντήσης και τον Αργύρη.
Τότε πάπαλα, πάει και το ριζόγαλο
και το φούσκωμα.

Καλό σου απόγευμα
χωρίς ριζόγαλο

2:11 PM  
Blogger Fingo said...

Δεν μου αρεσει το ρυζογαλο

10:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

4:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

12:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

2:25 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home