Sunday, June 04, 2006

Ποιος μπορεί να με βοηθήσει;

Βίδεον εβρέθη - στοπ - χωρίς να χρειαστεί να στείλω ούτε μια φώτο in the nude(!) - στοπ - όχι, τώρα είναι πολύ αργά και δεν σου στέλνω - στοπ - ας το σκεφτόσουνα πιο πριν! - στοπ! ;)

εκατομμύρια ευχαριστώ στους: εργοτελίνα και nadis για την ψυχική υποστήριξη σ'αυτές τις δύσκολες στιγμές :) και στον tolisbak που τελικά τα καταφέραμε για να μου στείλει το βίδεον!


και να τονίσω ξανά ότι το pathfinder webmail ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ, για αυτό να μου γράφετε από δω και πέρα στο: triantara@googlemail.com

Όχι, δεν κάνω ούτε έρανο, ούτε μαζεύω υπογραφές, ούτε πολεμάω για την παγκόσμια ειρήνη, ούτε θέλω να μου στείλετε λεφτά (τώρα βέβαια, αν εσύ θέλεις να μου στείλεις, δεν θα σου χαλάσω το χατήρι, καλέ... ;)


Ψάχνω να βρω την τελευταία διαφήμιση της Vodafone, που παίζεται καθημερινά στις ελληνικές τηλεοράσεις (από ότι άκουσα, ξεκίνησε το βράδυ της Μπουρδοβίζιον, 21 Μαΐου, λοιπόν). Αυτήν με τον τύπο που είναι στο ξενοδοχείο και τον ενοχλεί ο τύπος στο διπλανό δωμάτιο. Καταλαβαίνετε για ποια μιλάω;;

Έχει κανείς την διαφήμιση αυτή σε βίντεο; Ξέρει που μπορώ να την βρω;; Ναι, ψάχνω εδώ και βδομάδες στο ίντερνετ αλλά τίποτα...

(όχι, δεν έχω καμία σχέση με την vodafone, δεν την έχω δει καν την διαφήμιση, απλά κάντε μου την χάρη, βοηθήστε την άμοιρη ξενιτεμένη!... :)

Ευχαριστώ!!!!

13 Comments:

Blogger Ergotelina said...

Φιλεναδα
Guten Abend!
δεν ξερω να σε βοηθησω..

Ομως μπορεις στελνοντας ανταποκρισεις
απο το Μουντιαλ..

να συγκινησεις καποια αρσενικα
και να σε βοηθησουνε..

TΩΡΑ ΕΚΑΝΑ GOOGLEN...ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ
ΟΤΙ Η VODAPHONE
EINAI ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ...

ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ..
ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ...

Η VODAPHONE ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...

σμουτς!..

7:36 PM  
Blogger MARIA said...

se efxaristao poli poy me ksestravoses kai tha antapodoso tha valo ton prosopiko mou hacker na sou vrei to videaki kai tha sto stilo kapia stigmi aurio.eimai sigoyri oti kapoy sto internet tha iparxei kai tha to ksetriposo.
auta!!!!

8:55 PM  
Blogger triantara said...

@φιλενάδα νούμερο1: πολύ καλή η ιδέα σου για τις ανταποκρίσεις. επειδή όμως νομίζω ότι πιο μεγάλη επιτυχία θα είχα, αν έλεγα ότι θα τους στείλω φώτος in the nude, λέω να περιμένω λίγο ακόμα, προτού να φτάσω μέχρι εκεί... ;)
αλλά κάτι θα σκεφτώ :)

@φιλενάδα νούμερο2: τίποτα, τίποτα!
καλά, αν το βρεις, δεν ξέρω τι θα κάνω. τούμπες θα κάνω!! :)
αλλά και να μην το βρεις, δεν πειράζει, απλά σ'ευχαριστώ.

9:50 PM  
Blogger Tolisbak said...

Ξεκίνα τις τούμπες γιατί το έχω εγώ.

Μπορείς να το κατεβάσεις από το σύστημα μου, δες το e-mail σου για λεπτομέρειες.

12:49 PM  
Blogger triantara said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τούμπες ανάποδες! με διπλό σάλτο και σάλτο μορτάλε άμα λάχει!!!
περιμένω e-mail, δεν θα σηκωθώ από το κομπιούτερ μέχρι να μου το στείλεις!
Τολις! Γουέρ αρ γιου???????????? Αι αμ γουέτινγκ!!!!! :D

1:35 PM  
Blogger Tolisbak said...

Παρών!

Πρέπει να έχεις λάβει και άλλο ένα.
Ελπίζω να μην έχεις βάλει κανένα φίλτρο που τα διαγράφει....

2:55 PM  
Blogger triantara said...

όχι, τίποτα δεν έχω βάλει... πήρες το mail μου;;;

2:57 PM  
Blogger triantara said...

παρεπιπτόντως,

εδώ να δηλώσω δημοσίως ότι το Pathfinder.gr webservice ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!!!!!!
Αμάν!!!

3:01 PM  
Blogger MARIA said...

bravo!bravo!bravo!I am so happy for you!perito na sou po oti tora to video auto exei ginei gia mena akoma pio asteio apo oti idi itan!

4:47 PM  
Blogger triantara said...

μπράβο στον tolisbak που το είχε το βίντεο!
το βρίσκεις τώρα πιο αστείο;; ε, γέλα κι εσύ με τον πόνο μου...


εγώ το είδα επιτέλους και το φχαριστήθηκα, και ότι θυμάμαι χαίρομαι :)

5:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

4:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

12:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

2:24 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home