Friday, June 09, 2006

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ (ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ), Ο-Ε-Ο;;;;;;;;

Γυρνώντας χτες από την δουλειά και καθώς έβγαινα από τον σταθμό του τρένου, βλέπω τα εξής δρώμενα:


Ο σταθμός έχει μεταμορφωθεί σε Καπέλα Μπαλίνα, με τους γνωστούς ποδοσφαιριστές στα ταβάνια (ο γαλάτης έλεγε ότι θα πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει, αλλά δεν πίστευτα ότι θα ζούσα να το έβλεπα κι αυτό...)

Έβγαλα στα γρήγορα τις φωτογραφίες και έφυγα άρον-άρον για το σπιτάκι μου. Σήμερα το βράδυ θα κλειστώ εδώ, με μια καλή ταινιούλα (λέω να ξαναδώ το Philadelphia story, το πεθύμησα. Mε την Hepburn όχι με τον Hanks βρε άχρηστοι...). Το πιπίνι θα μπεκρουλιάζει με τους Κollegen μπροστά από μια οθόνη και θα νομίζει, γυρνώντας, ότι θα έχω βγάλει το κλειδί από την πόρτα, μουαχαχαχαχαχαχα!

Εάν υποψιασθήκατε ότι η όλη φάση με το Μουντιάλ μου την δίνει, δεν κάνετε λάθος. Μου την δίνουν όλοι αυτοί οι χαρωποί, βαμένοι και μεθυσμένοι νιοι και νιες που τριγυρνούν στην πόλη τις τελευταίες μέρες και που θα γίνουν πιο πολλοί τις επόμενες... Γενικά οι Γερμανοί δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι με την όλη φάση. Ναι, καλά! Έχετε δει τις φάτσες σας όταν γιορτάζετε τα καρναβάλια;;; Μη χέσω!

Τέσπα. Είμαι πρώην ποδοσφαιρού. Στο σχολείο παίζαμε μια ζωή ενάντια στα αγόρια. Εγώ στο τέρμα, γιατί κάτα μαγικό τρόπο η μπάλα πάντα χτύπαγε εμένα και όχι το τέρμα (από μικρή φαινόμουν τι παρτσακλό είμαι) και γιατί βαριόμουν να τρέχω... Είχα και την αγελάδα την Βαγγέλω που τότε με πέρναγε ένα κεφάλι και πούλαγε τσαμπουκά (όταν την είδα όμως πριν 2 χρόνια στο ίδιο μπόι ακόμα αυτή, 1 κεφάλι την πέρναγα εγώ, Πουλόπουλος my dear, μουαχαχαχαχα).

1 χρόνο σε γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα στην Γερμανία όταν ήμουν μια μικρή και αθώα φοιτητούλα και δεν είχα τι άλλο να κάνω...(α ρε Westwacht, τι να κάνεις τώρα; στα @@ μου λέω εγώ!! δεν με νοιάζει!)

Έφαγα τις κλωτσιές και τις τσιμπιές της ζωής μου. Στους αγώνες, να τρέχω εγώ μπροστά και άλλες 2 πίσω, η μία να μου τραβάει το βρακί, η άλλη τα μαλλιά. Ούτε στις προσκοπίνες δεν είχα φάει τέτοιο ξύλο (να μην το πω οδηγούς και νομίζετε ότι είμαι ΚΑΙ νταλικέρης...). Αυτός που είπε ότι οι γυναίκες είναι π.....νες, μάλλον ποδόσφαιρο θα έπαιζε μαζί τους.

Δεν λέω, περάσαμε και καλά.

Έζησα φάσεις απείρου κάλους, π.χ., η τερματοφύλακας το έσκασε με τον προπονητή-γκόμενο της libero, οπότε κάτσε Ελένη στο τέρμα να φας τις μπάλες στον κώλο (όχι, θα κοίταγα νομίζατε τις παίχτριες να τις φάω στη μάπα).

Να κάνουμε προπόνηση μέσα σε κρύο, λάσπη, βροχή και πάγο (ναι, με ΠΑΓΟ κάτω και εμείς να κάνουμε ψαλιδάκια!).

Σκηνές ζηλοτυπίας μεταξύ της σέντερ και της άμυνας δεξιά (η μία φοιτήτρια, η άλλη νταλικέρης -αλήθεια!!!!!).

Σκηνές λεσβιακού σεξ στα αποδυτήρια και τα ντους (για να δω, ξύπνησαν τα αγοράκια; ουστ ρε! ;)

Θυμάμαι και το ένα παραλίγο γκολ που πήγα να βάλω στο τελευταίο μου παιχνίδι και άρχισα να πανηγυρίζω πριν μπει, και το τελευταίο πράγμα που είδα πριν πέσει η άμυνα επάνω μου ήταν την χοντρή τερματοφύλακα να πηδάει σαν γαζέλα και να την πιάνει την κωλόμπαλα, γμτ...

ε, κάπως έτσι τελείωσε η καριέρα μου σαν ποδοσφαιρού και όποτε βλέπω αγώνα, τον βαριέμαι, γιατί σκέφτομαι ότι πιο καλά ήταν που έτρωγα τότε τις κλωτσιές και τις ένιωθα... ;)

Α, στα τελευταία παιχνίδια του Εuro δεν βαρέθηκα, που έγινε εδώ το έλα να δεις, ιδίως στα ματς με την Γαλλία και την Τσεχία (τον τελικό τον είδα στην Ελλάδα και ξενέρωσα) αλλά άλλες ιστορίες αυτές. Α, και πέρσυ που πήγαμε να δούμε την εθνική μας με την Ιαπωνία και έριξα την κάμερα του Μ. στο... καλά, και αυτές άλλες ιστορίες.. έχουμε να λέμε για τις επόμενες βδομάδες.

Τελικά, την βρήκα την μπάλα, ο-ε-ο!!! Η τελευταία φωτογραφία προοριζόταν για τα παράθυρα, αλλά περιμένω το καινούριο μπλογκ που θα φτιάξουν τα παιδιά μετά την επίθεση κάποιου ανάρχιδου κομιτατζή (είπαμε, μην σπάτε τα κεφάλια σας να του κάνετε μπλογκοπόλεμο, τα βουντού τα ξεκινήσαμε και σε λίγο θα χέζει κολυμπήθρες, αλλά κάνετε γρήγορα με το καινούριο μπλογκ ωρέ!!!!)

Καλή διασκέδαση σήμερα! Viva Costa Rica!!!! ;P

Labels:

5 Comments:

Blogger Ergotelina said...

χαχαχαχαχα!!!Φοβερο κειμενο..

Οι φωτο απο Γερμανια...
θα χει πεσει τρελλη διαφημιση..

Εχουν καλη ομαδα οι Γερμανιδες!..
Να τις προσεχεις..
Σκουντανε αγρια...

VIVA COSTA RICA!!!!!

12:37 PM  
Anonymous mouxlas21 said...

plaka plaka allo na blepeis kai allo na paizeis ...plin omos i mpala einai sto dna tou kathe andra pou thelei na sebete ton andrismo tou ...kai os tetios loipon tha stitho mprosta se mia tv parea me filous kai mpires (...opios ferei gineka mazi tou kaike) kai tha apolayso kathe agona :)

yg:deutschland uber alles reee!!! (den exo umlaut ....mi me parete gia agrammato)

yg2: dokimase kai ti nea mou page epi tin eykeria:P http://mouxlas.ekei.com :D

yg3: fotografiki blepo gia alla kai alla exoume ...gia ta apoditiria den eixame tipota???ntropi:P

2:54 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

pou einai h ekklhsia ths fwto?

3:25 PM  
Blogger triantara said...

@εργοτελίνα: τρελλή διαφήμιση αλλά οι Γερμανοί δεν έχουν όρεξη, τους βλέπω εγώ...
Βίβα!!!!

@mouxlas21: να τα μαααας... ψαρώνουμε, ψαρώνουμε;; για να δούμε πόσα ψάρια θα πιάσουμε ακόμα; ;Ρ
το σαιτ σου φίλε μου καλό φαίνεται, αλλά ακόμα δεν κατάλαβα περί τίνος πρόκειται. Για εξήγα μας λίγο. Και το προηγούμενο που είναι;

@onomatodosia: α, μα αυτό είναι το πιο εύκολο πράμα που μου ζητάς. λοιπόν, ο πολύ γνωστός αυτός καθεδρικός ναός (άκου εκκλησία, τσ,τσ,τσ...), είναι στην πόλη που μένω! τσα!
(πάντως από εσένα περίμενα να τον ήξερες... πάρε κι άλλο τσ,τσ,τσ...) ;Ρ

όσο για τους εξυπνάκηδες που θα έρθουν εδώ και θα θέλουν να κάνουν επίδειξη γνώσεων, ας κρατήσουν την σωστή απάντηση για τον εαυτούλη τους!!! :D

4:10 PM  
Anonymous mouxlas21 said...

kata pos fenete mono ego psarosa:P

...to palio site to efage i marmagka giati itan poli egokentriko kai pio poli gia ta moutra mou (oxi oti den aksizo kai ena kai dio kai xilia dio site alla telos panton:P) ...to neo einai kati san community ...pos einai edo ena prama :)

11:05 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home