Tuesday, June 13, 2006

Είμαι ο Ζορρό;;; Είμαι ο Ζορρό!!!!!!!

It's a bird! It's a plane! It's... Zorro!!!!!!!!

Κλαπ, κλαπ, κλαπ!! (το χειροκρότημα σωπάζει. ανεβαίνω στην σκηνή. με δυσκολία κρατάω το δάκρυ στην άκρη του ματιού μου, το αφήνω να κυλήσει πάνω στην μυτόγκα μου, ενώ από τα πλήθη ακούγεται ένας αναστεναγμός).

"Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Γιαννακίδη, που τελικά αποκάλυψε την μυστική μου ταυτότητα. Ναι, είμαι ο Ζορρό!"
(καινούριο χειροκρότημα! κάποιοι μπλόγκερς κρυμμένοι στο πλήθος παίρνουν θάρρος και αποφασίζουν να βάλουν και αυτοί τις μάσκες τους... αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω)

"Και για να δείτε πως περνάει τις μέρες του ένας φτωχός και μόνος μπλογκεράς, να μερικά στιγμιότυπα από την κρυφή ζωή μου!"

(ο διάσημος και καταξιωμένος δημοσιογράφος, μου έκανε την τιμή να μου πάρει συνεύντευξη. το άρθρο του αυτό έγινε πασίγνωστο και η γνωστή εταιρία παραγωγής αγόρασε αμέσως τα rights, για να φτιάξει το ντοκυμαντέρ που θα παρακολουθήσετε)

Τα φώτα χαμηλώνουν. Το πλήθος ησυχάζει. Στην τεράστια οθόνη πίσω μου ξεκινάει το ντοκυμαντέρ.

Η εταιρία Big Blogger is watching you σας παρουσιάζει:


Γ. Από που πήρατε την ιδέα να φτιάξετε αυτήν την περσόνα, κύριε Ζορρό;
Ζ. Από τότε που είδα το Lion King, κάτι άλλαξε μέσα μου, κύριε δημοσιογράφε.

Σκέφτηκα πως θα μπορούσα και εγώ να βασιλέψω στην μπλογκόσφαιρα και να σώσω τους υπόλοιπους μπλόγκερς από τις κακές γλώσσες. Έτσι λοιπόν, το αποφάσισα. Αντέγραψα το look του περίφημου λιονταριού και βγήκα στο ίντερνετ. Εκεί άρχισα να κλέβω ιδέες από τους 'πλούσιους' μπλόγκερς (τους ονομάζετε στο άρθρο σας, να μην τους επαναλάβω) και να δίνω τις ιδέες τους στους φτωχούς μπλόγκερς, με την ελπίδα ότι κάποια μέρα θα αποκτήσουν ΚΑΙ αυτοί το δικό τους βιβλίο!
(ουυαααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!! Χειροκρότημα από τα πλήθη....)

Γ. Πιστεύω πως πολλοί θαυμαστές σας, όπως κι εγώ, κύριε Ζορρό, θα ήθελαν να μάθουν κάτι για τα παιδικά σας χρόνια.
Ζ. Με κολακεύετε κύριε Γ. Αλλά επειδή σας ενδιαφέρει και εσάς να μάθετε πως έφτασα μέχρι εδώ και τι αντιπροσωπεύω, για να μπορέσετε να τεκμηριώσετε και την έρευνα σας, θα σας κάνω την χάρη.

Ξεκίνησα απλά, σε ένα χωριουδάκι, στο Μπλογκσπότι, το οποίο έγινε ξακουστό αργότερα, όπως ξέρετε. Οι ιδέες μου δεν ήταν πολύ πρωτότυπες, το ομολογώ, αλλά τουλάχιστον έτσι βρήκα το μονόγραμμα μου, το οποίο χρησιμοποιώ πλέον σαν υπογραφή, για ευκολία.

Γ. Και στο σχολείο πως τα πηγαίνατε;
Ζ. Ξέρετε, οι βαθμοί μου στο σχολείο δεν ήταν και οι καλύτεροι. Προσπάθησα να μάθω πως να αλλάζω το template, πως να βάλω links και να διαλέξω ένα background χρώμα της προκοπής, αλλά δεν τα κατάφερα. Αφού τα παράτησα λοιπόν τα μαθήματα, συνέχισα να κάνω διάφορες δουλειές, για να τα βγάζω πέρα, άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο κερδοφόρες.

Γ. Και ποιες ήταν οι λιγότερο κερδοφόρες;
Ζ. Κοιτάξτε, ένα φεγγάρι δούλευα σαν κουρέας, αλλά με έκραξαν οι άλλοι μπλόγκερς, ότι δεν τους κάνω καλή περμανάντ, ότι δεν έβγαιναν καλά οι ανταύγειες, ε, και τα παράτησα μετά από λίγο. Τι τα θες. Έβλεπα τόσες τρίχες κύριε Γ. μου, που δεν άντεξα πιά.

Γ. Και μετά, πως τα καταφέρατε;;;
Ζ. Να σας πω. Ανακάλυψα πως αν μπορούσα να αφήσω την υπογραφή μου σε όσα περισσότερα γνωστά μπλογκς μπορούσα, τελικά θα κατάφερνα τον στόχο μου.
Γ. Δηλαδή;
Ζ. Δηλαδή, όσο ήμουν άγνωστος, με έκραζαν που αντέγραφα τις ιδέες τους. Όταν όμως έγινα γνωστός, μέσω των άλλων, τότε δεν τις "έκλεβα" πλέον. Από το πολύ το κωλο-γλύψε άρχισαν να με παίζουν και τα άλλα παιδάκια κύριε Γ. μου, και όταν έκλεβα τις ιδέες τους, με κοίταγαν σαν να ήμουν γιος τους, που μαθαίνει από εκείνους, και φούσκωναν από περηφάνια. Όταν κατάλαβαν όμως, ότι εγώ έδινα τις ιδέες τους σιγά-σιγά και σε άλλους σαν και μένα, ήταν ήδη αργά. Εσείς με είχατε ήδη ανακαλύψει κύριε Γ. και δεν μπορούσαν να κάνουν πίσω γιατί όλα τα φώτα ήταν πλέον στραμμένα επάνω μου.
Για να μην σας πω πλέον, ότι η ακόμα και η ερωτική μου ζωή έχει γίνει πολύ καλύτερη.

Γ. Τι εννοείτε;
Ζ. Εννοώ ότι πολλές μπλογκούδες πλέον (αλλά και κάποια αρσενικά, να μην το κρύβουμε ότι προσπαθούν...) κοιμούνται μαζί μου, επειδή είμαι τόσο γνωστός και συμβάλλω τόσο στο Μπλογκοχώρι.
Γ. Και δεν ξαναντιμετωπίσατε προβλήματα με άλλους μπλόγκερς;;
Ζ. Πως, φυσικά! Αλλά εγώ είμαι και αιμοβόρρος κύριε Γ., και δεν μασάω. Όποτε χρειαστεί λοιπόν, και αν τσαμπουκαλευτεί κανείς, του κόβω τον κώλο!

Γ. Πείτε μου κύριε Ζορρό. Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός σας τελικά; Που θέλετε να καταλήξετε;;;
Ζ. Κοιτάξτε, ντρέπομαι λίγο αλλά θα σας το πω. Βιβλία δικά μου και άλλα που γράφτηκαν για μένα, έχουν βγεί. Ταινία που ασχολείται με μένα γυρίστηκε και από αύριο θα παίζεται σε όλους τους κινηματογράφους. Ένα όμως είναι το κρυφό μου όνειρο κ. Γ.
Γ. Ποιο;
Ζ. Να γίνω σαν εσάς!
Γ. Τι μου λέτε;;;
Ζ. Ναι! Θέλω και εγώ να έχω την δική μου εφημερίδα, να γράφω τόσο καλοψαγμένα άρθρα σας εσάς και να αλλάξω έτσι την ζωή στο Μπλογκοχώρι μας προς το καλύτερο, με άρθρα που θα αποστομώνουν τους πάντες, χάρη στα επιχειρήματα, την έρευνα και την ιδιοφυία μου!
Γ. Με κολακεύετε κύριε Ζορρό...
Ζ. Μα τι λέτε τώρα;;; Τιμή μου που βρήκατε μισή ωρίτσα να μου πάρετε συνέντευξη. Ξέρω πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος σας! Και επειδή τα λέμε τώρα, να σας πω ότι δεν πειράζει που εσείς και οι συνάδελφοι σας αντιγράφετε από εμάς χωρίς να μας ρωτήσετε. Αφού ξέρουμε ότι για καλό το κάνετε.
Γ. Α, είστε πολύ καλός κύριε Ζορρό! Πριν τελειώσουμε, θα μου δώσετε ένα αυτόγραφο;
Ζ. Φυσικά κύριε Γ. Και που είστε; Συνεχίστε να γράφετε στην εφημερίδα σας. Σας διαβάζουμε όλοι με αγωνία καθημερινά μεταξύ 8 και 9 το πρωί, κύριε Γ.
Γ. Γιατί συγκεκριμένα αυτήν την ώρα;;
Ζ. Ε, γιατί τότε μας "πιάνει" ο καφές κύριε Γ. και τρέχουμε στην χέστρα...
Πάρτε και ένα αυτόγραφο για να το έχετε κύριε Γ. και να μην χαθούμε, έτσι;

Με πολλή αγάπη, το Ζορράκι σας.

(η ματαιόδοξη και ατάλαντη μπλογκερού του αρθράκου αυτού δηλώνει: οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα είναι τελείως on purpose!)

Labels:

30 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Εξαιρετικό γράψιμο...για κάποια που δε πολυγουστάρει μερικούς από εκείνους που γράφουν, όπως οι δημοσιογράφοι παραδείγματος χάριν.
Σε συγχωρούμε όμως και ελπίζουμε να αλλάξεις γνώμη στο απώτερο μέλλον, αν και υποψιαζόμαστε ότι οι ενστάσεις σου δεν έχουν να κάνουν με το γράψιμο, αλλά με τη διαχείριση του.
Πάντως αν πρόσεξα καλά και εσύ τον εντάσσεις το δημοσιογρά σου σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο που εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο στόχο.
GeorgeS.

2:37 PM  
Blogger ralou said...

Triantara με μπέρδεψες τώρα.
Η νέα σου persona είναι αυτή;
Και τι να κάνω τώρα η γυνάικα;
Ενας προβληματισμός μου βγήκε οσο ναναι!
Να αισθανθώ μαλάκας ή να επιδιώξω και εγώ συνέντευξη;
Μήπως να μου πάσαρες, της φιλενάδας, τα κονε σου.
Η μήπως πρέπει να φορέσω κοφίνι και να περιφέρω άσκοπα την ασημαντότητα μου.
Κάτι λέει ο Allou Fun Marx σημερα.
(Γμτ δεν ξέρω να φτιάχνω λινκς...
Καμια βοήθεια;)

3:13 PM  
Blogger triantara said...

@GeorgeS.: άντε πάλι... Βρε Γιώργο μου, εγώ ΔΕΝ έχω κάτι εναντίον όλων των δημοσιογράφων! Στο έχω ξαναπεί, ΔΕΝ βάζω όλους του δημοσιογράφους στην ίδια κατηγορία, αν είναι δυνατόν! Ίσως όμως τα παραδείγματα κάποιων από εσάς (να υποθέσω ότι είσαι δημοσιογράφος, έτσι;) να μην είναι και τα καλύτερα, δεν συμφωνείς;
Όσο απόλυτος όμως είναι ο κύριος Γ., έτσι θα μπορούσαμε να είμαστε κι εμείς. Το έχουν πει ήδη πολλοί εδώ μέσα και απλά επαναλαμβάνω:
Λίγα είναι τα παραδείγματα εφημερίδων που αντιγράφουν ή αναφέρουν μπλογκς (για να τα επαινέσσουν ή να τα κριτικάρουν, δεν έχει σημασία) χωρίς να έχουν καν ειδοποιήσει τον κάτοχο του μπλογκ;;;; Τι είδους δημοσιογραφία είναι αυτή;
Τι περιμένει ο ελληνικός τύπος από μας;;;; Να γράφουμε μόνο κείμενα που να ανταποκρίνονται στα (όποια και αν είναι αυτά) στάνταρ τους;;; Το μπλογκ λέμε ΔΕΝ είναι λογοτεχνία!! ΔΕΝ το πουλάμε στο μανάβικο, άρα με τι κριτήρια έχεις απαιτήσεις;;; Τα εσώψυχα μας βγάζουμε λίγο-πολύ όλοι, οπότε ΠΩΣ είναι δυνατόν να κάνουμε κριτική σε τέτοια κείμενα;;;; Όταν ένας φίλος σου, σου πει το πρόβλημα του θα τον ακούσεις, όσο ηλίθιο και αν το βρεις. Επειδή θα το γράψει όμως στο μπλογκ του, σημαίνει ότι έχεις δικαίωμα να του τα χώσεις;;; Και στο κάτω-κάτω της γραφής, επιτρέπεται να γράφουν ΜΟΝΟ όσοι έχουν τελειώσει την Φιλοσοφική και ξέρουν τέλεια ορθογραφία;;; Καλά, είμαστε σοβαροί;; Και όλοι οι υπόλοιποι (εγώ είμαι 12 χρόνια στο εξωτερικό και με δυσκολία μου έρχονται οι λέξεις πάρα πολλές φορές) να το βουλώσουμε, δηλαδή, επειδή μπερδεύουμε το ο με το ω;;;
Έχουμε μπερδέψει τα ΜΜΕ μου φαίνεται. Άλλο η εφημερίδα που θα πάω να αγοράσω, και περιμένω μια ανάλογη και ποιοτική (αλλά δυστυχώς δεν το καταφέρνουν πάντα) ενημέρωση, και ΑΛΛΟ το μπλογκ!!! Ας το καταλάβουμε επιτέλους...

@ralou: ναι, έχω βάλει εγώ λινκ των άρθρων που με επηρέασαν σήμερα στο ποστ μου, μην ανησυχείς. Ο κύριος Γ. μας αποκαλλεί "Ζορρό των ιδεών" που τελικά γίναμε καρτούν... τέσπα, αυτό μου έβγαλαν αυτά που διάβασα, αυτά έγραψα.
Κοίτα, αν είσαι καλό κορίτσι κάτι μπορεί να γίνει με τα κονέ... είπαμε, εγώ σαν Ζορρό δίνω στους μικρούς!
Λινκ σε σχόλιο εννοείς ή γενικά;;

3:59 PM  
Blogger Loreley-lucyluce said...

Σωστήηηηη και με χιούμορ! LOL
:-)

4:27 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

klap klap klap.
grosse leistung.
sou phre wra sigoura e?
respekt.

4:41 PM  
Blogger vasvoe said...

εγώ λέω να κάνουμε απεργία οι μπλόγκερς.
να μη γράφουμε ποστ, σε διαμαρτυρία αυτών που παίρνουν κείμενα χωρίς να ειδοποιήσουν.

να δούμε μετά πού θα βρούνε φρέσκο υλικό να πάρουν, αν κανείς δεν γράφει.

5:43 PM  
Blogger Jamella said...

αυτο με την ερωτικη ζωη το κανεις πιο λεπτομερες σε παρακαλω?
:ppp

7:41 PM  
Blogger triantara said...

@lucyluce: φχαριστώ :) ότι μπορούμε κάνουμε κι εμείς...
καλώς ήρθες :)

@onomatodosia: όχι καλέ! σε 5 λεπτάκια το'χα γράψει... αφού ότι μου κατεβαίνει γράφω... ;)

@vasvoe: ναι!! να κάνουμε και κατάληψη!! αλλά που; πείτε καμιά ιδέα!! (στο μόνιτορ μήπως;)

@jamella: όντως, αυτό το μέρος μου βγήκε λίγο ρε γαμώτο... ο ζορρό όμως θα επανέρθει δριμύτερος με περισσότερες σεξολεπτομέρειες αυτήν την φορά ;)

8:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εντάξει ρε παιδί μου μη βαράς...τα ΜΜΕ μας.
Δεν είπε κανείς ότι σώνει και καλά πρέπει να έχει τελειώσει κάποιος τη φιλοσοφική για να γράψει.
Η άγρια ομορφιά του γραψίματος (εν γένει) έγκειται στο να ασχολούνται μαζί του πρωτίστος εκείνοι που δεν έχουν καμιά σχέση.
Και εδώ που τα λέμε και ποιός έχει σχέση μαζί του, δηλαδή ;
Επίσης, σωστά υποθέτεις ως προς την επαγγελματική μου ταυτότητα, αν και αισθάνομαι λίγο άβολα - μετά απο 20 χρόνια και βάλε - να δηλώνω επαγγελματίας δημοσιογράφος.
Δεν ξεκίνησαν έτσι τα πράγματα για μένα, αλλά και για πολλούς σαν και εμένα.
Βασικά άλλα πράγματα είχαμε στο νου μας, αλλά καμιά γενιά - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων - στο τέλος της ημέρας δε νιώθει και τελικά δεν είναι δικαιωμένη.
Κοιταζόμαστε σήμερα και δε γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο. Δυστυχώς τα ΜΜΕ αυτά είναι και εμείς γίναμε μέρος του προβλήματος.
Στις μεγάλες εφημερίδες κρατιέται λίγο ακόμη το πράγμα και εκεί όντως ο δημοσιογράφος έχει την ευκαιρία να νιώσει λίγο περισσότερο χρήσιμος απο ότι στη τηλεόραση.
Στη τηλεόραση άστε κορίτσι μου...μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά...
Ωστόσο και παρά τα προβλήματα, τα περισσότερα απο τα οποία είναι σύνθετα και δεν μπορούν να καταγραφούν σε δύο παραγράφους, οι δημοσιογράφοι εξακολουθούν να φέρνουν στο φως, έστω και με τον κακό τρόπο που περιγράφεις, πολλά θέματα που αλλιώς θα παρέμεναν στη σφαίρα του άγνωστου.
Αν μπορεί κανείς να τους καταλογίσει κάτι είναι ο ρυθμός με τον οποίο βομβαρδίζουν με εικόνες και λέξεις ένα κόσμο που ίσως να μην είναι έτοιμος να δεχθεί πολλά πράγματα.
Αυτό μπορώ να το δεχθώ γιατί το έχω ζήσει στο πετσί μου.
Όσο για εκείνους που φέρνουν τα blog στο προσκήνιο, λυπάμαι. Εγώ δε θα το έκανα ποτέ, γιατί σέβομαι περισσότερο απο το τραπεζικό μου λογαριασμό τις ψυχούλες των άλλων και την απόφαση τους να βγάλουν κάτι απο αυτές σε κοινή θέα.
Σε κάθε περίπτωση χαίρομαι που τα λέμε, χωρίς να νιώθει ότι σώνει και καλά κάποιος απο εμάς πρέπει να προσχωρήσει στην άποψη του άλλου. Αντιλαμβάνομαι ότι στο νου σου έχεις ένα συγκεκριμένο πρότυπο δημοσιογράφου που τον κρίνεις άγρια - και καλά του κάνεις - αλλά σκέφτομαι μήπως είμαι εγώ αυτός ; Μήπως έτσι έχω καταντήσει και δε το πήρα χαμπάρι ;
GeorgeS.

10:33 PM  
Blogger triantara said...

κι όμως, υπάρχουν πολλοί (φυσικά όχι μόνο δημοσιογράφοι, και για μπλόγκερς μιλάω τώρα) που τους ενοχλούν τα ορθογραφικά λάθη, η 'κακή' χρήση των ελληνικών, το άσχημο λεξιλόγιο, και για αυτούς μιλάω. που δεν καταλαβαίνουν ότι εφ'όσον είναι ελεύθερο μέσο επικοινωνίας, έτσι θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε.
Συμφωνώ μαζί σου σε όσα λες. Για τις εφημερίδες, για την τηλεόραση. Αυτή η βιασύνη των ΜΜΕ να προλάβουν την 'μεγάλη είδηση', αυτήν που πουλάει, τα κάνει να έχουν καταντήσει αναξιόπιστα και φτηνά και να μην τσεκάρουν τις πηγές τους σωστά και όποιον πάρει ο χάρος. Μήπως όμως είμαστε όλοι μέρος του προβλήματος τελικά;
Όσο για τα compromises (είδες; δεν μου έρχεται τώρα στα ελληνικά...) που κάνετε στο επάγγελμα σας, νομίζω πως σε όλα τα επαγγέλματα έτσι είναι. Α! Συμβιβασμός, το βρήκα! :)
Απλά όταν έχεις μεγαλύτερη ευθύνη από κάποιον άλλον, τότε είναι και πιο 'πικρός' ο συμβιβασμός. Δεν ξέρω, ίσως να έκανα και εγώ το ίδιο αν ήμουν δημοσιογράφος, όπως συμβιβασμούς κάνουμε όλοι μας κάθε μέρα. Και πάλι το λέω, ΔΕΝ μιλάω εδώ για όλους σας, απλά για αυτήν την μερίδα ατόμων ανάμεσα σας που βρωμίζουν τον κύκλο σας (ίσως όμως θα έπρεπε να μην κοιτάμε μόνο τα άσχημα, έχεις δίκιο).
Αν σκέφτεσαι πάντως εσύ έτσι όπως μου γράφεις, τότε δεν νομίζω ότι αυτό το ποστ απευθύνεται σε σένα. Ούτε πιστεύω πως έχεις φτάσει σε αυτό το επίπεδο που λες, χωρίς να ξέρω βέβαια τι έχεις γράψει, οπότε να μην λέω και πολλά λόγια ;)
καληνύχτα και χαίρομαι που υπάρχει τέτοιος διάλογος εδώ μέσα

10:53 PM  
Blogger Jamella said...

βρήκα το καρτούν που θα ήθελα να είμαι, μαμά
:-)

12:52 AM  
Blogger MARIA said...

Dear MME
Αν εγό
σας έλαιγα ωτοι αβριω θα αικωβα τοις φλαιβαις μου,θα σας αινοιαζε ι ωρθωγραθια μου?
Klaσται μου μια μαντρα αρχοιδεια
Love
Nadis

3:15 AM  
Blogger MARIA said...

Goustaris agroia ωμωρθοια?
I can give u some!!!!!!!!!!!!!!

3:25 AM  
Blogger triantara said...

@jamella: μπράβο παιδί μου. το είδα το καρτούν σου. ξεκαβάλησε τώρα γιατί θέλουν να παίξουν και τα άλλα παιδάκια... ;ΡΡΡΡ
μιλάω τώρα εγώ που διάλεξα τον ζορρό...
φέρε το καλάμι σου λέω!!!!!!

@nadis: αγαποιτεί nadis, ξέρο μοια δασκάλα που μπωρύ να σαι βοοιθείση με τοιν δεισλαιξύα σου! κουράγιω!! ;)

8:49 AM  
Blogger Krotkaya said...

τέλειο, τέλειο, μπράβο!

όσο για τον κ. Γιώργο που πολύ χαιρομαι που συμμετεχει (αληθεια), ναι, μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα και στην τηλεοραση και στις εφημεριδες και παντου, με ελαχιστες εξαιρεσεις. Ποιος τη μαυρισε όμως; Κι οσοι προβληματιζονται επ αυτου, οπως ο ιδιος, και μπραβο του, εχουν τη δυνατοτητα και την ορεξη να κανουν κατι μπας και ξημερωσει?

Παντως, τριαντάρα μου, τελεια η ιδεα σου!

10:58 AM  
Blogger ralou said...

link μέσα σε σχόλιο εννοώ αλλά και λινκ σε post.
Οσες φορές έχω επιχειρήσει, τζιφος.
Πάσα προσφορά δεκτή!

12:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τριαντάρα, μου επιτρέπεις λίγο σε παρακαλώ πολύ.
Nadis, άκου παιδί μου για να μαθαίνεις μερικά πράγματα για τα ΜΜΕ. Αν κόψεις τις φλέβες σου...σιγά την είδηση. Τέταρτο, πέμπτο θέμα θα πας και χωρίς φωτογραφία. Αν θες πρώτη σελίδα μωρό μου τότε δεν έχεις παρά να ανέβεις σε μια ταράτσα, να αρχίσεις να ουρλιάζεις και όταν έλθουν οι κάμερες - που συνήθως έρχονται πιο γρήγορα απο την αστυνομία - τότε να βουτήξεις στο κενό με το κεφάλι.
Σου υπόσχομαι ότι θα παίζεις πρώτη σελίδα και μια εβδομάδα, ίσως και περισσότερο, αρκεί να μη σου κάτσει καμιά απόδραση με ελικόπτερο, οπότε χαιρετίσματα το θεματάκι. Θα το φάει το μαύρο το σκοτάδι και τσάμπα το μακροβούτι.
Όσο για την ορθρογραφία πιθανότατα δε σου έχει μιλήσει ποτέ κανείς για την ελληνική γλώσσα και για τον συγχωρεμένο τον Μποστ.
Ας τα πάρουμε λοιπόν απο την αρχή, μπας και ξεστραβωθείς λιγουλάκι και γίνεις καλύτερος άνθρωπος.
Η Ελληνική γλώσσα είναι μακράν μια απο τις πλέον ζωντανές γλώσσες του πλανήτη. Σχεδόν κάθε μέρα - εδώ και πάρα πολλά χρόνια μαθαίνω και μια νέα λέξη και στέκομαι σα χαζός απέναντι της, συνειδητοποιώντας ότι τελικά δε ξέρω τη τύφλα μου και με μια πιάνει ένα άγχος γιατί αισθάνομαι ότι στη μικρή ζωή που θα ζήσω δε θα προλάβω να μάθω όσα θέλω. Κάθε μέρα δε θέλω να μαθαίνω πράγματα. Να γεμίζω τη ψυχή μου με εικόνες και να βάζω το μυαλό μου να δουλεύει και να μη κοιμάται.
Ποτέ μου δε κάνω τον πονηρό και τον έξυπνο. Ακούω με προσοχή τους γύρω μου και ποτέ μου δεν υποτιμώ κανέναν, όποιος και αν είναι, όπως και αν τον λένε, απο όπου και αν κατάγεται, σε όποιο Θεό και αν πιστεύει. Ξέρεις γιατί ; Γιατί η αλήθεια κάθε ανθρώπου, όποια και αν είναι αυτή, είναι ιερή γιατί έχει να κάνει με την ύπαρξη του και με τη συμμετοχή του σε ένα αιώνιο ταξίδι του ανθρώπινου είδους μέσα στο χρόνο. Ένα ταξίδι γνώσεων, ανακαλύψεων, συγκρούσεων. Ένα ταξίδι που δε τελειώνει ποτέ.
Και είναι πράγματι μαγική η στιγμή που καταλαβαίνεις ότι την ίδια ώρα που είσαι ένα τίποτε, είσαι μαζί και τα πάντα στο κόσμο των αρχαίων Ελλήνων, στο σύμπαν δηλαδή.
Θα σου πρότεινα λοιπόν nadis, να βρεις ένα καλό σκοτεινό σημείο απο το οποίο θα φαίνεται πολύ καθαρά ο έναστρος ουρανός και να στρέψεις το βλέμμα σου ψηλά. Να δεις το μπιγκ-μπαγκ. Αυτό που θα δεις είναι η προιστορία του σύμπαντος. Δεν είναι αυτό που συμβαίνει την ώρα που κοιτάς. Έχει συμβεί πριν απο εκατομμύρια χρόνια.
Αν δεν είσαι μουρλαμένη με το γκόμενο γιατί σε έφτυσε θα νιώσεις μοναδικά. Θα νιώσεις κατ΄αρχην μια απέραντη μοναξιά και μετά θα νιώσεις ότι δεν είσαι παρα μόνο ένα κόκκος άμμου μέσα στη σαχάρα.
Όλοι οι κόκκοι άμμου μαζί όμως τι μας κάνουν ; (Άσκηση για αύριο).
Τώρα, πάμε στον Μποστ. Τον ξέρεις τον Μποστ ; Αν δε το ξέρεις να ψάξεις να μάθεις ποιός ήταν και τι έκανε.
Ο Μποστ είχε τη δική του ορθογραφία και επέμενε σε αυτήν χωρίς να την αλλάζει, διότι είχε γυρίσει πίσω στον Πλάτωνα και ασχολούνταν με τις έννοιες και όχι με την μορφή. Τι λες ; Μήπως ήρθε η εποχή να ξεφυλλίσουμε κανά Πλατωνάκο μωρό μου ;
Τέλος, για να μη σας πρήζω, θα ήθελα αν ήταν δυνατό να κόψουμε τα κυριλίκια krotkaya και να αφήσουμε αυτά κ. Γιώργος. Όσο για το μαύρισμα θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα - αν είχες τη δυνατότητα - να πέρασεις μια μέρα σου δίπλα σε ένα δημοσιογράφο της πρώτης γραμμής. Όχι για να δεις το χύσιμο που μάλλον το αντιλαμβάνεσαι, αλλά για να δεις το ρυθμό και την πίεση. Πιστεύω ότι θα αλλάξεις άποψη για αυτούς τους ανθρώπους. Όσο για τη δουλειά τους, ίσως να γίνεις περισσότερο ψαχτήρι. Διότι υπάρχουν νησίδες κανονικής δημοσιογραφίας σε όλα τα μέσα αρκεί να ψάξουμε για να τις βρούμε.
georgeS.

12:53 PM  
Blogger MARIA said...

"ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ..
ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ....
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ.."

2:03 PM  
Blogger MARIA said...

"Pou einai mia psili taratsa ooooeeeeeeooo?"
I am feeling a better person already....please do kiss my royal ass!!!!!!!"

10:11 AM  
Blogger MARIA said...

sorry baby,pao piso ston Platona..min me perimeneis gia fagito..mporei n argiso...

11:17 AM  
Blogger MARIA said...

hey,psaxno ki enan Bost..sorry alla apo germanika mono to BROST gnorizo!!!
xisimo?pios exise?

11:19 AM  
Blogger MARIA said...

ARKA ksefilizo ego re gamoto!O Platonas einai pio palios eh???

11:20 AM  
Blogger Krotkaya said...

αγαπητέ Γιώργο,
καταρχας αν θεωρησες το σχολιο μου ειρωνικο, λαθος, δεν ηταν. Ηταν απολυτς ειλικρινες και ευθυ, αλλα στο γραπτο λογο δεν φαινεται παντα η πρθεση και το υφος, οποτε δεν πειραζει.

Δευτερον, γνωριζω καλα πως υπάρχουν φωτεινες νησίδες (2, 3, 4, δεν εχει σημασια) και τις παρακολουθω ανελλειπως. Αλλα ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη, δυστυχως. Κι ειμαστε ολοι υπευθυνοι για το χαλι. Και το κοινο που καταπινει σκουπιδια αδιαμαρτυρητα και αυτοι που του τα ταϊζουν.
Ο στοχος μου ηταν να υπογραμμισω πως ΟΛΟΙ μας γκρινιαζουμε και λοιδωρουμε με ευκολια περισση, αλλα ποιος κινειται για να αλλαξει πραγματα; λιγοι, αυτες οι νησιδες οπως λες. και ειναι θλιβερο αυτο.

Περι πιεσης. Ολοι βιωνουμε πισεη στη δουλεια μας, ολοι ανεξαιρετως. Στη δουλεια μου, εχω καποια εμμεση σχεση με δημοσιογραφους και το βλεπω, αλλα, αν οχι εγω η ιδια, κι αλλοι βιωνουν τρομερη πισεση, αυτο ομως δεν εμποδιζει τους παντες να την κανουν καλα. Καποιοι την κανουν, καποιοι οχι.
Αν παλι αναφεροσουν σε ανωθεν και εξωθεν πιεση, την γνωριζω και αυτη, γιαιτ και με τετοιους χωρους εχω μια σχετικη επαφη, και ξερω πως δνε ειναι ευκολο. Κι ομως, οι νησιδες, τα καταφερνουν. Ειναι και θεμα ηθους νομιζω.

Κατα τα αλλα, προσυπογραφω λεξη προς λεξη οσο αναφερεις περι ελληνικης γλωσσας και Μποστ. Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο.

Τα σεβη μου.

11:21 AM  
Blogger MARIA said...

TA ASTRA TA EXO KANEI TATOO..
ESI VEVEA MPOREIS NA SINEXEISEIS OTAN KOITAS TON OYRANO NA VLEPEIS BIG BANG.
EGO PANTA ASTERIA THA VLEPO.
LAMPERA KAI SHINY!!!!

11:25 AM  
Blogger MARIA said...

Baby...arxisame tis oikiotites kiolas..
or was it just wishful thinking?
I am sorry,alla oti dikaiomata exeis esi IN THIS PLACE exo ki ego..kai na opOs vlepeis oti ekanes esi mporo na to kano ki ego..
whooopppssiee!den eimai dimosiografos...
eimai apla mia servitora...
auto simainei oti exo ligotera dikaiomata apo esena i mipos simainei automata oti eimai kai ILITHIA?

11:33 AM  
Blogger MARIA said...

DEN KSERO TON TSAGARISIANO,DEN KSERO TON GIANNAKIDI,DEN KSERO TON BOST,DEN KSERO TON PLATONA...
JESUS cHRIST sUPERSTAR,WHAT KIND OF PERSON AM I REALLY!!!!!

11:36 AM  
Blogger MARIA said...

"Όλοι οι κόκκοι άμμου μαζί όμως τι μας κάνουν ;"
De ksero....PARALIA???
Perasa to test???

11:38 AM  
Blogger MARIA said...

Signomi gia ta greeklish,sygnomi gia ta greek,sygnomi gia ta english alla eimai mia ftoxi alla oxi kai toso timia servitora poy exei DYSLEXIA kai na...xrisimopoio tin glossa simfona me ta dika mou metra.Gia na ekfrasto opos ego theoro kalitera.
EDO MESA,SE ENA BLOG...EDO MPORO NA TO KANO.AURIO METHAVRIO POU THA EKDOSO KAI VIVLIO,THA PROSLAVO ENAN ANTHROPO NA ME DIORTHONEI.EDITORS TOUS LENE..NA ZISOUN KI AUTOI...NA FANE KI AUTOI ENA KOMMATI PANTESPANI...
KAI TORA GEIA SOU GEORGIE...ARKETA ASXOLITHIKA MAZI SOU DEN NOMIZEIS?

11:51 AM  
Blogger triantara said...

1 μέρα σας άφησα μοναχούς, και τώρα που ανοίγω το μπλογκάκι μου, να τι βλέπω...

Αν υποψιασθώ, ότι μαλλιοτραβιόσαστε με αφορμή το ποστ και τον Γιαννακίδη (που ποιος τον κλάνει στο κάτω-κάτω της γραφής;;; εγώ μια πλάκα έκανα με το ποστ, ο σκοπός μου ήταν να γελάσουμε!) θα σας πιάσω και θα σας αρχίσω στις φάπες ομαδικώς και δεν με νοιάζει ποιος άρχισε και ποιος το συνέχισε!!!!
Κανείς εδώ δεν είπε τον άλλον βλάκα, ηλίθιο, δυσλεξικό, ανήθικο, τεμπέλη, ή τουλάχιστον κανείς δεν το είπε χωρίς να κάνει πλάκα και κανείς μας δεν θα έπρεπε να χάνει τον χρόνο του με το να παίρνει τα πράγματα προσωπικά! Και κανείς δεν είναι κανενός!!! (α ρε Θεοπούλα, που είσαι τώρα;;;)
Είπαμε, να εκφράζεστε όπως θέλετε, αλλά να μην καταναλώνεστε με βλακείες που τελικά κανείς δεν είπε!

Συμμαζευτείτε γιατί τώρα δεν αστειεύομαι!!! (η κροτ μπορεί να το επιβεβαιώσει...)

12:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητή Μαρία, μάλλον κάπου θες να ξεσπάσεις για το κακό tips, διότι δεν είναι δυνατό άλλο να διαβάζεις και άλλο καταλαβαίνεις. Εκτός και αν όλη η φασαρία εντάσσεται στο πλαίσιο του, "ψιτ κοιτάχτε με, είμαι και εγώ εδώ".
Εντάξει καλή μου. Μη τσιρίζεις. Σε είδαμε. Εγώ έγραψα όλα ακριβώς τα αντίθετα απο αυτά που υπονοείς ή λες ξεκάθαρα και φυσικά ουδέποτε σκέφτηκα να μειώσω κάποιον ή κάτι.
Εξάλλου, όπως και η τριαντάρα μπορεί να επιβεβαιώσει ουδέποτε σχολίασα το στυλ γραφής, τα ορθρογραφικά κάποιου ή το τι γράφει ο καθένας μας.
Απλά θέλησα να υπερασπιστώ λίγο το κλάδο, διότι αρκετά απο τα σχόλια σας είναι εύστοχα, αλλά τους λείπει το στοιχείο της πραγματικότητας που βιώνει ένας δημοσιογράφος.
Η αλήθεια όμως είναι ότι ο αναγνώστης ή ο ακροατής είναι ο τελικός κριτής της δουλειάς των δημοσιογράφων. Και υπο αυτή την έννοια μπορώ να σου πω - και να πω και σε όλους - ότι δε νιώθω και πολύ βολικά τα τελευταία χρόνια.
Όσον αφορά την οικειότητα...έχεις δίκηο και ζητώ συγνώμη.
Θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζεις ότι είναι πολύ δύσκολο να είσαι το μωρό ενός δημοσιογράφου, διότι πάντα η πρώτη του και παντοτινή αγάπη θα είναι άλλη και εσύ θα πρέπει να μάθεις είτε να ζεις στη σκιά της, είτε να φύγεις τρέχοντας μακριά της.

4:26 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home