Sunday, June 25, 2006

Eλληνίδες μανάδες (και οι κανακάρηδες τους...)

Γεια σας καλές μου μαμάδες. Σε σας μιλάω, που είτε έχετε ήδη γιους και τους καμαρώνετε, ή θα αποκτήσετε πολύ σύντομα.

Κοιτάξτε, καλές μου γυναίκες.
Ξέρω πως τοv λατρεύτε, πως είναι τα πάντα για σας, πως δεν μπορείτε χωρίς αυτόν, και πως θα κάνατε τα πάντα για το αγοράκι σας.

ΌΜΩΣ:

Όταν το αγοράκι σου είναι 2 χρονών και παίζει με τα τουβλάκια, ΆΣΤΟ το ευλογημένο να παίξει όπως αυτό θέλει!!! Όταν του κάνεις σχεδιαγράμματα για να παίξει ''σωστά'', το ευνουχίζεις!!!

Όταν το αγοράκι σου σε ρωτήσει κάτι και δεν έχεις όρεξη να του απαντήσεις γιατί βλέπεις "Βέρα στο δεξί", ΜΗΝ το στείλεις στον μπαμπά λέγοντας του ότι αυτός ξέρει καλύτερα. Έτσι το μαθαίνεις ότι σαν γυναίκα, μόνο να τον ταΐζεις και να τον ξεσκατίζεις μπορείς.

Όταν το αγοράκι σου (18 χρονών μαντράχαλος) γυρίσει από μεγάλη βόλτα με τους κολλητούς του, με την μηχανή που ΕΣΥ (ή έστω τα λεφτά του άντρα σου) του χάρισες, ΜΗΝ του γεμίσεις μια λεκάνη για να βάλει τα ποδαράκια του μέσα "να ξεκουραστεί'' το δύστυχο, γιατί μεγάλο γαϊδούρι είναι, ξέρει και μόνος του που είναι η μπανιέρα.

Όταν βλέπω καινούρια φοιτητάκια να έρχονται εδώ και να μην ξέρουν την διαφορά μεταξύ πλυντηρίου και φούρνου

όταν δεν ξέρουν τι θα πει πλύσιμο πιάτων και αφήνουν τηγάνια και μπρύκια για βδομάδες κάτω από το κρεββάτι

όταν στέλνετε τις αδερφές τους να "σπουδάσουν" εδώ αλλά κατά βάθος παίρνουν τον δικό σας ρόλο και γίνονται δούλες

όταν βλέπω να τους παίρνετε τηλέφωνο 6 ΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

όταν βλέπω να μιλάτε για τις "πουτάνες" τις γκόμενες τους που πάνε "να τον τυλίξουν"

όταν γκρινιάζετε πότε θα κατέβουν και τους στέλνετε παστίτσια κατεψυγμένα με φίλους και συγγενείς

όταν δεν καταλαβαίνετε ότι σας μιλάει στα γρήγορα και σας λέει "άσε με ρε μαμά, έχω δουλειά τώρα, ναι διαβάζω" όχι επειδή πραγματικά διαβάζει αλλά είναι η γκόμενα στο κρεββάτι και τον περιμένει και εσείς κλείνετε το τηλέφωνο γεμάτη περηφάνια για το καμάρι σας που κουράζεται με τα μαθήματα...

τότε εσείς οι ίδιες συμβάλλατε σε αυτό!!

Όταν όλα αυτά που σας περιγράφω, καλές μου μαμάδες, ΔΕΝ τα βγάζω από το μυαλό μου, αλλά τα βλέπω καθημερινά στους κανακάρηδες που στέλνετε εδώ πάνω αλλά και στα καμάρια σας που βλέπω στην Ελλάδα όταν κατεβαίνω, τότε θα πει ότι ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ!!!!!

Γιατί λοιπόν τους ευνουχίζετε και τους κάνετε ανίκανους να συμπεριφερθούν σαν σωστοί άνθρωποι με μια γυναίκα;;; Έχετε την αυταπάτη ότι σε όλη τους την ζωή, μόνο εσάς θα έχουν ανάγκη;;; Ότι καμιά άλλη γυναίκα δεν είναι αρκετά καλή γι'αυτόν;;;

Αυτό ίσως που δεν ξέρετε, και ίσως είναι καιρός να σας το εξηγήσει κάποιος είναι πως τα παιδάκια αυτά τα κακόμοιρα:

ΔΕΝ θα μείνουν για πάντα κοντά σας

ΔΕΝ είναι υποκατάστατα των αντρών σας

και ΔΕΝ θα σας παντρευτούν ποτέ
(εκτός κι αν μιλάμε για άλλες καταστάσεις, οπότε εδώ, συμβουλευτείτε τον φαρμακοπειό της γειτονιάς σας...)

Αγαπημένες μου μαμάδες, σας παρακαλώ, κάντε κάτι για να ασχοληθείτε διαφορετικά τον ελεύθερο χρόνο σας, που να ΜΗΝ έχει σχέση με τους γιους σας.

Κάντε μια βόλτα, ξεστραβωθείτε με ένα βιβλίο, μαζευτείτε όλες οι μαμάδες μαζί και γεμίστε με αγάπη, παστίτσια και φιλιά τα παιδάκια ενός ορφανοτροφείου, ή έστω, πηγαίντε σε καμιά ντίσκο να την πέσετε στα τεκνά, να σας φύγει και η απορία.
Τα αγοράκια σας είναι μια χαρά, θα βρουν την γυναίκα που τους αξίζει και θα τα καταφέρουν και μόνα τους χωρίς την βοήθεια σας, πάρτε το επιτέλους χαμπάρι!

Φιλάκια

(όταν το έγραφα αυτό, είμουν προφανώς ξεκαρδισμένη. η σοβαρή συζήτηση συνεχίζεται εδώ... ;)

Labels:

31 Comments:

Blogger το καλοκαιρινό said...

τι να πω;... τα ειπες όλα....

2:46 PM  
Blogger Marilina said...

πες τα πες τα.....

3:08 PM  
Blogger manosantonaros said...

Συμφωνώ απολύτως.
Μαθαίνω ότι θα κυκλοφορήσει χάπι για μαμάδες αγοριών.
Ισως και σε spray!

3:11 PM  
Blogger Tolisbak said...

Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο.

Εύγε!

3:17 PM  
Blogger manosantonaros said...

Επ’ευκαιρία διάβασα τα τελευταία σου. Πολύ θυμός γλυκειά μου. Δεν ξέρω τί σου’κανε το πρώτο ή τελευταίο μαλακιστήρι της ζωής σου, αλλά πολύ θυμός. Εξαιρετική περιγραφή, αλλά «να τους στήσουμε στη πλατεία Συντάγματος να τους τουφεκίσουμε τους πολυστηδοι!» Δεν έχω αντίρρηση! και πριν με τουφεκίσετε, αστε με και μένα να τουφεκίσω μερικούς που έχω βάλει σημάδι εδώ και καιρό. Αλλά επειδή προβλέπεται να μην εκτελεσθώμεν μαζικώς και ξανακυριάρχήσουν οι Αμαζόνες, χαλάρωσε λίγο.
Μια μικρή τόσοδούλα συμβουλή: Το κάνεις χειρότερο το πράγμα με το να ευνουχίζεις ευνουχισμένους.
Thnx για το comment σου.

3:21 PM  
Blogger Tolisbak said...

Βέβαια θα πέσει η δημοφιλία σου μεταξύ των ευνούχων με αυτά που γράφεις... πρέπει να αισθάνονται προσβεβλημένοι. Αντί να κανακέψεις τις καταπληκτικές μαμάδες τους, ασκείς κριτική.

3:21 PM  
Blogger manosantonaros said...

Πολυστηδοι=πούστηδοι

3:22 PM  
Blogger triantara said...

επ! μαζευτήκαμε πολλοί!! :)

λοιπόοοον:

@καλοκαιρινός: όχι γλυκέ μου, ούτε τα μισά δεν είπα από όσα έχω δει αλλά δεν μου φτάνει ένα μπλογκ... :)

@μαριλίνα: τα λέω αλλά με ακούει κανείς; :)

@manosantonaros: μάνο μου, καλωσήρθες εδώ! όταν θα βγει με το καλό, πείτε μου να πάω να πάρω 10 κούτες, τώρα που έρχονται και χριστούγεννα... ;)

@tolisbak: ΕΥ-ΧΑ-ΡΙ-ΣΤΩ :)

@manosantonaros: εδώ μάνο μου, δεν καταλαβαίνω ποιο ποστ μου ακριβώς εννοείς και δεν θυμάμαι να έχω γράψει κάτι τέτοιο! που; πότε;; από που είναι αυτό «να τους στήσουμε στη πλατεία Συντάγματος να τους τουφεκίσουμε τους πούστηδοι!»;;;
περίεργο, μου έχουν ξαναπεί ότι ακούγομαι θυμωμένη, όμως τις περισσότερες φορές κυρίως κάνω πλάκα. παρ'όλ'αυτά, το έχω γράψει ότι τα μπλογκ μας είναι πιο φτηνά από τους ψυχιάτρους και ότι όταν τα γράφω, εξορκίζεται ο όποιος θυμός ή άλλο "κακό".

όσο για το comment, καιρό ήθελα να σου γράψω αλλά ότι και να σκεφτόμουν, βλακεία μου φαινόταν. :)

@tolisbak: λες μετά να μην με θέλουν;; λες να χάσω τέτοια κελεπούρια;;; όχι ρε γμτ!!! όχι!!!!! σνιφ...
εγώ πιο πολύ τις μαμάδες τους φοβάμαι, που άμα τα διαβάσουν θα αρχίσουν το βρισίδι :) bring it on!!! ;)

4:30 PM  
Blogger Ergotelina said...

Ηeil Deutsche Mutter!!!

Σε επηρεασε η παγερη χωρα του Βόταν.......
............σε λιγο θα γινεις
και συ
μια Βαλκυρία__......

Eυχομαι το Υπουργειο Παιδειας
να μην βαλει το ποστο σου
στα ελληνικα σχολεια....

γιαντα θα στενοχωρησεις
πολυ κοσμο...

Ναι.. εισαι σκληρη,πειθαρχημενη
..και δεν
μπορουμε εμεις οι συναισθηματουλες
να σου μοιασουμε....

Εισαι σκληρη...μα γι αυτο θα πας
μπροστα με την Αξια σου.........

ΣΕ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ

GytnAbnd......

4:48 PM  
Blogger triantara said...

@εργοτελίνα: ;ΡΡΡ

5:02 PM  
Blogger wetex said...

Triantara, protino na to stilis se ola ta females tis blogosferas....

5:24 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

den eimai mana.2 kores exw.
wste etsi oi uioi?malista.

5:30 PM  
Blogger ViSta said...

Λοιπόν αν περιμένει από εμένα ο κανακάρης μου όταν με το καλό μεγαλώσει και φτάσει η στιγμή να φύγει από το σπίτι να του στέλνω τα κατεψυγμένα παστίτσια, μάλλον από ασιτία θα πάει το καημένο ;-)

Έχεις δίκαιο, μακάρι να θυμάμαι το post σου τότε και να μην κάνω τα ίδια λάθη με τις μανάδες που περιγράφεις. Παρόλα αυτά γνωρίζω κάποια που έστελνε στον γιό της φαγητό όσο ήταν φαντάρος γιατί αλλιώς δεν "θα έτρωγε το παιδί της" τίποτε.

Την καλησπέρα μου :-)

9:58 PM  
Blogger tassoula said...

καλησπέρα!!!
ΠΕΣ ΤΑ - ΠΕΣ ΤΑ!!!Αμα τα λέω εγώ μου λένε να μην μιλάω αλλα δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω βλαμμένο (όχι δεν θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες).Τουλάχιστον οι νέες μαμαδες να είμαστε και λίγο ανοιχτά μυαλά...

10:16 PM  
Anonymous phivos said...

Πίσω από κάθε 25άρη μάτσο έλληνα, βρίσκεται μια φεμινίστρια ελληνίδα μάνα!

10:16 PM  
Blogger artfarted said...

Δεν είναι όλοι έτσι. Είμαι 25 χρόνια εργένης. Δεν έχω αστέρια μαγειρικής αλλά τα βασικά τα ξέρω. Στο πλύσιμο είμαι επιστήμονας και στο σιδέρωμα δεν με ξεπερνάει καμία. Επιπλέον ξέρω και να μαστορεύω και τα υδαυλικά μου και τα ηλεκτρικά μου τα φτιάχνω μόνος μου, οκ;
Τη μαμά μου την έχω στα όπα-όπα γιατί είναι γιαγιά, καρκινοπαθής και άνθρωπος. Όχι κομπλεξική, ανασφαλής,ασταθής και μονίμως στην πρίζα μοδάτη νεαρά.
Κατηγορούνε τους άντρες ότι είναι μαμάκιες αυτές που είναι ίδιες και χειρότερες. Που επειδή σπούδασαν και οι γονείς τους είχαν μέσο και τους βρήκαν δουλειά, ή επειδή βρήκαν πλούσιο μαμάκια, απαξιούν να μάθουν πως βράζεται ένα αβγό.

Ρε ουστ από κεί!!

10:48 PM  
Blogger triantara said...

@wetex: μα δεν είναι για όλα τα θηλυκά αυτό το ποστ, μόνο για εκείνα που κάνουν αυτά που έγραψα. και ξέρουν αυτές ποιες είναι... καλώς ήρθες :)

@onomatodosia: είδες, είδες;; :)

@vista: καλησπέρα! μη φοβάσαι τίποτα και φιλιά στον κανακάρη σου ;)

@tassoula: χμ, αυτό για το νέες μαμάδες να πω ότι το πρώτο τουλάχιστον παράδειγμα είναι από μαμά καινούρια... αλλά υπάρχει ελπίδα ακόμα! ;) να σου ζήσει και σένα!

@phivos: μπα, δυστυχώς δεν θα το έλεγα αυτό. όσα μάτσο ξέρω, έχουν το background που περιγράφω εδώ... αλλά πάντα μιλάμε για τις δικές μου εμπειρίες εδώ μέσα, οπότε δεν αποκλείω καθόλου αυτό που λες. καληνύχτα! :)

@artfarted: αν ήταν όλοι έτσι, να είσαι σίγουρη μόνο με τεχνητή γονιμοποίηση θα γεννάγαμε πλέον και θα είχαμε όλες την γκόμενα μας... ευτυχώς υπάρχει ελπίδα ακόμα :)

από ότι βλέπω η μητέρα σου μια χαρά δουλειά έκανε οπότε το ποστ αυτό ΔΕΝ απευθύνεται σε εκείνη. Να την χαίρεσαι και νά'ναι καλά.

Αλλά, να σου πω την αλήθεια, μακάρι πάντως να είχαν και μένα ένα μέσο οι δικοί μου, να μην έπρεπε να με σπουδάσω μόνη μου, να μην χρειαζόταν να βρω μόνη μου δουλειά και να είχα βρει κι εγώ έναν μαμάκια να κάνουμε την πλάκα μας με τα λεφτά του μπαμπά του... αλλά ΠΟΥ τέτοια τύχη ρε γμτ!!! ;D

11:32 PM  
Blogger Krotkaya said...

σωστά κυρία μου. σωστα.

Αλλά κατεψυγμένα παστίτσια (το δέμα τοθ Κοσοβάρου πρόσφυγα) και καθημερινλα τηλέφωνα, ε΄χω κι εγώ που ειμαι κοριτσακι (αλλα΄μοναχοπαίδι,ίσως γι αυτο).

κι εσύ κυρία μου, το τύλιξες το πιπινι όμως ε???

11:57 PM  
Blogger glenn said...

Μωρέ καλά τα λες. Αλλά τα λες. Να δούμε τι θα κάνεις όμως (αν σκοπεύεις να κάνεις και βγει αγόρι) :-))

1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

επέλεξα να γράψω ανώνυμα,παρά του ότι από δω μέσα,απ τα γραπτά μας "γνωριζόμαστε"
είμαι κι εγώ μητέρα αγοριού,μικρού ακόμα,αλλά λυπάμαι αν ποτέ του μάθει,γνωρίσει,θελήσει την κλασική μαμά.
με τα παστίτσια και τα συναφή
χάρηκα όταν γεννήθηκε,αλλά η απάντησή μου,όταν με ρώτησαν αν θέλω να τον κρατήσω αγκαλιά ήταν "αργότερα,είμαι κουρασμένη" κι ας είχε μόλις έρθει στη ζωή
Τον αγαπάω όσο δεν φαντάζεται,πολύ περισσότερο απ όσο καταλαβαίνει ή ίσως ποτέ του καταλάβει
Δεν κάνω σχεδόν τίποτε απ όσα κάνει μια κλασική μαμά,έχουμε αναπτύξει μέχρι στιγμής μια πολύ υγιή σχέση
Έχει τους φίλους του,τη ζωή του,έχω τους φίλους μου τη ζωή μου,χωρίς αυτό να σημαίνει πως τον αφήνω ανεξέλεγκτο,νωπό το παράδειγμα της Βέροιας.
Αλλά η αλήθεια είναι,πως δεν ήθελα να ξεκινήσω,να μιλάω για μένα
Πολύ απλά,γνωρίζω ένα -δεν ξέρω πως να το ονομάσω...άντρα ή αγόρι;;;
ετών 35
Η μαμά ήταν και είναι όλα όσα περιγράφεις στο ποστ σου
Το παιδί....αγόρι...άντρας.... αυτό,στα 35 του δεν έχει κάνει ποτέ σχέση με γυναίκα (ούτε με άντρα) :P
Για σεξ εννοείται πως ξέρει μόνο από βιβλία
Δεν είναι κάτι για γέλια....είναι τραγικό
Θυμάμαι που αναγκαστικά τηλεφωνούσα στο σπίτι τους μερικές φορές και το μόνο φυσιολογικό επειδή έχουν δυό αγόρια θα ήταν να μη σταματάει το τηλέφωνο να χτυπάει από φίλες,ένιωθα πως ήμουν κάποιος άντρας που θα μιλούσε και θ αποπλανούσε 14χρονο κοριτσάκι
Ο άλλος γιός -η σχέση μου- νοίκιασε αλλού σπίτι,κι όμως τα τηλεφωνήματά της είναι καθημερινά για το αν έφαγε ... 29 χρονών η σχέση μου...
Ακριβώς απέναντι στα 25 μέτρα απ το σπίτι τους,τους αγόρασαν οροφοδιαμέρισμα και το μετέτρεψαν σε 2 διαμερίσματα για να χουν κοντά τα παιδιά....
Και να ταν κάποια γυναίκα του χωριού,απλοϊκή,αμόρφωτη ή ότι άλλο θα λεγα
Είναι γυναίκα μορφωμένη,έχει μεγάλο ταλέντο στη ζωγραφική, ο πατέρας είναι γιατρός κι εθελοτυφλούν στο πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει και καθημερινά δημιουργούν στα παιδιά τους κυρίως στον μεγάλο,ο οποίος έχει φτάσει σ ένα σημείο,να είναι στα 35 να λέει εδώ κι 5-6 χρόνια πως τελειώνει ένα μεταπτυχιακό.κάτι σαν το γεφύρι της άρτας....να μην θέλει να φύγει απ το σπίτι,ανίκανος να φτιάξει κι έναν απλό καφέ ακόμη..και πόσα ακόμη που τα βλέπω,δεν μπορώ να πω κουβέντα,δεν μου πέφτει λόγος
Κι είναι φοβερό κάθε τρεις και λίγο να χτυπάει το κινητό είτε του ενός είτε του άλλου για να μάθει η "μαμά" πού βρίσκονται κι αν έφαγαν....κι αρχίζω να νιώθω τύψεις που εγώ το δικό μου το 13άχρονο το παίρνω μόνο κάθε βράδυ τηλέφωνο να πούμε τα νέα μας και καληνύχτα,τώρα που κάνει τις διακοπές του με τους παππούδες του
Μήπως κάνω λάθος;;;;;;;;;;
Καλημέρα

9:38 AM  
Blogger sketo_katharma said...

Όντως η Ελληνίδα μάνα είναι γάγραινα πολλές φορές.....και ευτυχώς το βλέπω μόνο σε φίλους μιας και είμαι εργένης(σεόλα..πλύσιμο,μαγείρεμα,κλπ) από τα 18 μου.
Αλλά και το αγγλικό στυλ που η μέση Αγγλίδα σπάζεται που έχει κάνει παιδιά γιατί δεν της φτάνουν τα λεφτά για e και σκάνγκ.....και αυτό δεν μου πάει .....και τα έβλεπα 4 χρόνια αυτά....δεν μου τα είπε κάποιος! Άρα "ουδέν κακό αμιγές καλού" ..........

9:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δε με αφήνεις να αγιάσω...
Εντάξει, ωραία όλα αυτά και σημειωτέον ότι τα περισότερα δεν απέχουν απο την πραγματικότητα.
Αλλά, απο την άλλη μπάντα τι γίνεται ;
Αυτό το περισπούδαστο φεμινιστιστικό κίνημα, αλήθεια, πως τα πάει ; Όλα εντάξει ;
Αν η μαμά αρχίζει το ευνούχισμα, ποιός το συνεχίζει, έχοντας βρει μάλιστα και μισή δουλειά έτοιμη ;
GeorgeS

12:05 PM  
Blogger triantara said...

@krotkaya: ώστε έτσι με τα παστίτσια ε;;; (φέρε ρε κανένα από δω!!! όλα για σένα τα κρατάς;;; ;)

@glenn: καλώς ήρθες κι εσύ. ναι, τα λέω και προς το παρόν τα πιστεύω. Λες να γίνω και γω μια από κείνες, που σκουπίζουν τον γιο τους όταν βγει από το μπάνιο, κι ας είναι 23 χρονών;;;; (αυτό ξέχασα να το γράψω...)

@anonymous: ωχ, αυτά που περιγράφεις τα έχω δει και το χειρότερο τα έχω ζήσει και εγώ από κοντά σε πολύ όμοιες καταστάσεις (γι'αυτό και τα περιγράφω, μπας και μ'ακούσει κανένας...)
να κάνεις λάθος με τι πράγμα;; που επιτρέπεις στον γιο σου να είναι ανεξάρτητος και να μην κρέμεται επάνω σου;;; κουνήσου απ'την θέση σου καλέ!! :)

@uneverknowinlife: καλώσήρθες. ναι, έχεις δίκιο, τέτοιες ακραίες καταστάσεις δεν κάνουν καλό στην υγεία :)

12:12 PM  
Blogger triantara said...

επ, καλησπέρα!
δυστυχώς, από τα παραδείγματα που έγραψα, τα έζησα όλα από κοντά... και φρίκιασα.

ναι, ναι!! φταίει η μαμά, μέχρι ένα σημείο, αλλά μετά ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του!!!! οπότε παίδες τέτοιων μαμάδων, αναλάβετε τις ευθύνες σας!

δηλαδή τώρα με προτρέπεις να γράψω και ποστ που να τα χώνει στους γιους;;; ε, δεν έχω και τόσο ελεύθερο χρόνο!!! :)

12:16 PM  
Blogger renata said...

Πες τααααα, καλή μου! Αμάν αυτές οι μάνες τους, έλεοοοος!
Ξέρεις τι 'ναι να παίρνει κάθε βράδυ 42 χρονών άνθρωπο να τον ρωτήσει αν είναι καλά, τη στιγμή που μένει απέναντι και τον βλέπει 2-3 φορές τη μέρα; Κι βέβαια φταίει κι αυτός!!!

1:41 PM  
Blogger Lili said...

Πριν ενα χρονο ειχα γραψει το "Πεθερες" και μαλιστα θεωρω οτι ειναι απο τα καλυτερα μου...


μου αρεσεις( λες να ειναι η ηλικια?) :P

3:08 PM  
Blogger Tolisbak said...

Σύμφωνα με τις πηγές μου, η μητέρα του φιλόσοφου Αυρήλιου Αυγουστίνου (προ 1600 ετών...) ήταν σαν τις σημερινές που περιγράφεις,
κατάφερε ακόμα και να τον χωρίσει από την γυναίκα του,επομένως αυτή η ανώμαλη σχέση με τους γιούς είναι διαχρονικό και
παγκόσμιο ιδίον της γυναικείας φύσης....

7:32 PM  
Blogger triantara said...

@renata: 42 xronon gaidouri diladi... e, re kati sfaliares pou theloun kapoioi... :)

@lili: kalosirthes. tha to diavaso otan guriso, euxaristo.
a, ki esu stin efiveia eisai e??
;)

@tolisbak: me psyxoplakoneis pali vre toli... ego eimai panta aisiodoksi, idios tora pou tha vgei kai to xapi, opos leei o manos... :P

5:29 PM  
Blogger ralou said...

Ααααα!
Τα καλύτερα έχασα!
Για δες τι ποστάρεις τα ΠΣΚ και δεν τα παίρνω είδηση!

Πάντως μαμάδες - ταξιτζήδες

Σημειώσατε 1

Αν και οι ταξιτζήδες προϊόντα τέτοιων μανάδων δεν είναι;

3:34 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

βρε-βρε-βρε όμορφη συζητησούλα!!!

θέλετε ιδίαν άποψην (μια και μαμαδο-καμμένος) ή να το γυρίσουμε στο φυσιολογικόν και φιλοσοφικόν (για όλα φταίει αυτός ο γκαβός ο Οιδίποδας κτλ)?

:-)))

3:06 PM  
Blogger  said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:48 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home