Sunday, July 09, 2006

Ελληνίδες μανάδες #2 (μια παραγγελιά)

To μπλογκ αυτό θα συνεχίσει τα χαχαχουχα αφιερώματα του σε απολύτως τίποτα σημαντικό, γιατί δεν έχουμε πολλή όρεξη να γράψουμε και τίποτα σοβαρό (κάνει και μία ζέστη έξω...)

Γεια σας καλές μου μανούλες!

Ναι, εγώ είμαι πάλι και ήρθα να σας ξαναπρήξω τα @@ με μια παραγγελιά αυτήν τη φορά, μια και ήρθε και εδώ το καλοκαίρι και αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τους γκόμενους...

Κοιτάξτε, καλές μου μανούλες. Ξέρω πως σας μπέρδεψα την προηγούμενη φορά με όλα αυτά που σας είπα να ΜΗΝ κάνετε, για να μην βγει ο γιόκας σας ευνούχος. Για να περπατάει στον δρόμο και να έχει κάτι να γεμίσει το σώβρακο του.

Αυτήν τη φορά, να σας δώσω μερικά παραδείγματα του τι ακριβώς θέλουμε (και με το θέλουμε, εννοώ θέλω εγώ, προσωπικά), ώστε να τα έχετε υπ'όψη σας :)

Νά'το λοιπόν το Τοπ #10. Κοιτάξτε καλές μου μανούλες τι ακριβώς γουστάρουμε:

10. Δώστε μας έναν Johnny Depp!
Εσύ αγορίνα μου, δεν θα μπορούσες να λείπεις από μια τέτοια λίστα, ΑΛΛΑ(!) κάτσε κάτω-κάτω στο δεκαράκι γιατί όπως εσύ και πολλοί άλλοι που θα ήθελαν να σου μοιάσουν, δεν είσαι πραγματικά αλλά ξέρεις να το παίζεις πολύ cool και να πουλάς καλά την μουρίτσα σου... ;)

9. Δώστε μας έναν Christian Bale!
Γιατί ναι μεν μας κατατρόμαξες στο "American Psycho" και έκανες το βλαχαντερό στο "Captain Corelli's Mandonline" αλλά έδωσες ρεσιτάλ στο "Batman begins" και στο "Machinist" (όχι, δεν ξεχνάω την πρώτη σου ταινιούλα στην "Αυτοκρατορία του ήλιου" αλλά εκεί ήσουν παιδάκι μωρό μου, δεν μετράει...) και μας έδειξες ότι ξέρεις πως αυτοπεποίθηση δεν θα πει να είσαι ο καλύτερος αλλά ότι ΔΕΝ σε νοιάζει αν είσαι ο καλύτερος... (τ'ακούς βρε Johnny??? τ'ακούω να λες!)

8. Δώστε μας έναν John Cusak!
Γιατί εκτός από πλάκα φαίνεται να έχει και μυαλό και αγαπάει και την αδερφούλα του τόσο πολύ ώστε να την έχει σε κάθε του ταινία. Έτσι μπράβο!

7. Δώστε μας έναν Dennis Leary!
Η πρώτη από τις δύο ξανθόψειρες στην λίστα μου, και ναι, ακόμα κι αν καπνίζει σαν μαλάκας, ακόμα κι αν έχει αντιγράψει μέχρι αηδίας τον αείμνηστο Bill Hicks, εμείς τον θέλουμε γιατί μας έφερε τους πυροσβέστες στην τηλεόραση, γιατί τα λέει έξω απ'τα δόντια και γιατί τους έχει όλους γραμμένους στα @@ του!

6. Δώστε μας έναν Daniel Sunjata! (ποιον;;;)
Μια και μιλήσαμε για πυροσβέστες, νάτος κι αυτός από την σειρά του Leary (μήπως τον θυμούνται οι κοσμοπολιτάνες από το Sex and the City?). Ο Αngelinos των ανδρών με τις χειλάρες του... Μισό λεπτό, επιστρέφω. Πάω να βάλω φωτιά στις κουρτίνες μου.

5. Δώστε μας έναν Kiefer Sutherland!
Η δεύτερη και τελευταία ξανθόψειρα. Τον είδαμε στo "Lost Boys" και πάθαμε, τον παράτησε και η Julia Roberts (αλλά αυτή είναι έτσι κι αλλιώς ψυχοπαθής, οπότε whatever...). Μα που είναι αυτοί οι τρομοκράτες να σε απαγάγουν όταν τους χρειάζεσαι;;;

4. Δώστε μας έναν David Duchovny!
Χρειάζεται καν να σχολιάσω;;; "Kiss me, kiss me David Duchovny, la, la, la... "

3. Δώστε μας έναν Javier Bardem!
Ντάξει... Υπάρχει κάποια γυναίκα που να τον είδε στο "Carne Tremula" ή στο "Entre las piernas" και να ΜΗΝ έπαθε;;;;;;;; Ata me! Ata me!!! ;)

2. Δώστε μας έναν Benicio del Toro!
Γιατί εκτός από γκομενάρα, αγάπη μου, είσαι και ταλεντάρα είσαι και ο Τσε Γκεβάρα...

Μανούλες; Με παρακολουθείτε;;; Και τώρα για το νάμπερ ουάν παρακαλώ...

1. Δώστε ΜΟΥ έναν Andy Garcia!!!!
Πάω να ξαναδώ το "Black Rain" (ψόφα ρε Douglas, γαμώτο μου!), τον Νονό 3 και τους Untouchables να στανιάρω.

Αγαπητές μανούλες, ελπίζω να πήρατε μια ιδέα στο περίπου, τι θέλουμε. Οι μανάδες των παραπάνω αγοριών τα κατάφεραν. Γιατί όχι κι εσείς;;

Κορίτσια (αλλά και αγόρια, γιατί όχι;), περιμένω τις δικές σας λίστες για το τέλειο αρσενικό στα σχόλια. Αλλά μην μου αρχίσετε με Brad Pitt ή Colin Farell ή Tom Cruise, γιατί θα ξενερώσω άγρια!

(ακούτε: Paula Cole - Feelin' love)

Labels:

36 Comments:

Blogger Ergotelina said...

Σιγουρα για τις Ιταλίδες Μαναδες

το γραψες...δεν εξηγειται

η συμπτωσις αλλιώς...............


Night Club το καναμε;;....


Ενα μαμαδίστικο Bianco Vesuvio di Campagna..παρακαλώ!...

11:19 PM  
Blogger MARIA said...

Ena 10,ena 8,ena 7 kai ena 2.
Episis enan Denzel Washington(once you go black!)opos itan sto The Insider(ma etsi akrivos!),enan Ethan Hawke, TON EKSORGISTIKA EKNEURISTIKO TIPO STO LOST POU ONOMAZETAI JOSH HOLLOWAY, kai enan Clive Owen.
Kai an mou eleges tora, oti tha eprepe na dialekso enan,monaxa enan apo autous tha sou elega "Den ginontai auta ta pragmata pou les,exo pathei parakrousi".
OH nai!

11:33 PM  
Blogger Fingo said...

Πιστευω οτι λειπει η φωτογραφια μου...Χεχχε

Παντως πολυ χαμηλα τον εχεις τον Ντεπ.Γιατι?

11:34 PM  
Blogger triantara said...

@εργοτελίνα:
ιταλίδες;;;; δεν είναι ούτε ένας ιταλός εδώ μέσα... μάλλον εννοείς ότι εδώ δίνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στις λατίνες μαμάδες, έτσι;
;)

@μαρία: έφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεε..... :D
(ο hawke και ο denzel ήταν αναπληρωματικοί, θα υπάρξει και άλλη λίστα στο μέλλον, να μην τους αδικήσουμε και αυτούς)

@fingo: για στείλε μου μια να σου πω αν έκανα καλά που λείπει ή όχι.
το σχόλιο για τον ντεπ δεν το διάβασες;; γιατί αυτός το παίζει cool, χωρίς να είναι. τον έχεις δει ποτέ σε συνέντευξη ή στα όσκαρς να σουλατσάρει σαν να είναι ο μαμιάς της γειτονιάς;;; ε, δες τον πρώτα και μετά πες μου. τελικά η 21 Jumpstreet δεν βγαίνει ποτέ από μέσα του... :)

11:46 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

με απογοήτευσες......
Σχόλια:
Νο10->μπλιαχ! για όλα αυτά που είπες και γιατί άφησες αναπληρωματικό τον Ντενζελ γι'αυτό το....πράγμα!
Νο6->ποιος???????
Νο4->καλά,το ξερατό εδώ πάει σύυυυυννεφόοοοοο! Τον "Αχόρταγο" να φέρω δεν θα τα καθαρίσω πριν από 2 μέρες!!!
Νο3-> ίντα νε τούτονε το ξεγιβεντισμένο?????

Ο Νο7 θα'πρεπε να είναι πιο ψηλά!
και βέβαια ξέχασες (κι εμένα) αλλά και ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΣΩΝ !!!(ένας είναι ο Σων και δεν μιλάω για τον Πεν)

Αυτιά!

11:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κι εμένα με απογοήτευσες...τριαντάρισες κι απ΄ότι φαίνεται μυαλό δεν έβαλες ακόμα... :Ρ

Anyway, νομίζω ότι παρέλειψες αυτόν:

http://www.imdb.com/name/nm0305558/

Gael García Bernal

και ένα παράδειγμα:
http://www.waposdecine.com/fondos/gaelgarciabernal1.jpg

9:01 AM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

männer sind schweine.
morgeeen!

9:34 AM  
Blogger philos said...

Μια φίλη μου έλεγε ότι οι άντρες είναι σαν τα ρούχα. Αν δεν τους κάνεις δοκιμή δεν ξέρεις αν σου "πάνε".
Αυτοί που αναφέρεις παραπάνω είναι οι φαντασιώσεις απο τις ταινίες που παίζουν. Αν περιμενεις να βρεις τέτοιους, με τις φαντασιώσεις θα μου μείνεις!
Και τέλος τι sister είσαι εσύ, που δεν έχεις κάνει καθόλου διαφήμιση στον brother σου?
Ή μήπως δεν χρειάζεται καν διαφήμιση ...???

:-)))

9:49 AM  
Blogger Krotkaya said...

Το Νο 1 σου είναι και δικό μου Νο 1, ΜΑΚΡΑΝ ΛΕΜΕ!!
Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΓΚΟΜΕΝΟΣ, και η σκηνή από το Νονό στη φωτο, η απόλυτη ερωτική σκηνή, και θα θελα κι εγω να ήμουν κορη του Κόπολα εντάξει?

Κατά τα άλλα, όχι ενας, αλλα ΔΥΟ καπνιστες στη λίστα σου! Προοδεύεις? Θα έκοβες και το Τζονυ Ντεπ κομματάκια;

Η δική μου λίστα βέβαια έχει Ήθαν Χωκ, γιατι αναπληρωματικός;
ΚΙ έχει και παλιότερους: Αλ Πατσίνο ας πούμε. Και μη βαρεσεις, οκ, ειναι ξενερωσια, το παραδεχομαι, αλλα εχει και Κολιν Φερθ και Χιου Γκραντ... Κατι μου κανουν αυτοι οι Αγγλοι, πρέπει να το ψαξω..

Οι οδηγιες κια ο κωδικας πληρως ακααλαβαίστικες. Θα δοκιμασω το βραδυ και θα δουμε.
Το δικο σου μεηλ έρχεται!

11:57 AM  
Blogger Tolisbak said...

Το ό,τι ωραίος ΚΑΙ πιστός ΔΕΝ υπάρχει είναι μια λεπτομέρεια.

1:09 PM  
Blogger triantara said...

koita, koita pos psaronoun ta agorakia... re seis! sas grafo kai ap'tin douleia kai se ligo exoun eksetasi ta poulakia mou, tha tin plirosoun gia party sas.
re seis! to "xaxaxouxa" pou grafo epano, DEN to diavasate?? Kai kala auto.
Eseis otan vlepete tin Angelina kai tis alles gkomenes, DEN sas kanei koukou??
Kai an diladi tous parousiaza san anthropous kai oxi san rolous ithopoion, tha itan pio realistiko, e?
Re! Kouniste ligo to kefali sas, na paei to mualo stin thesi tou, ore!!!

@afrikanos: sean bean? sean connery?? saun of the dead??? dialekse kai pare. kai oi 3 tous einai teleioi :)

@anonymous: onoma den tha mas peis? esto ena nickname? esy apo tin kolonia eisai?
oxi, o gael den mou aresei, mou kanei kati san mpoulis re gamoto... :)

@onomatodosia: aber ich mag schweine! :P

@philos: kala, rota tin kali sou ti skeftetai otan DEN skeftetai esena, kai ela na ta ksanapoume (auto isxuei gia olous sas.. alla kalutera na min rotisete... :)
oso gia ton brother, ti ksereis esy kai apo pou to mathes??? :D
koutsompolides antres, ksero poios tin ekane tin ladia, oi antres einai pragmatika gourounia pou leei kai o onomatodosia...
diafimisi apo tin kainouria theatriki xronia, fetos den prolava... :D

@krot: ta megala pneumata... (i oi megales treles... ;)
ston Colin Firth episis sumfonoume karga!!!!! ki autos anapliromatikos einai!
Kai o Al mesa, ennoeitai.. ax, top 30 tha to kano telika

@tolisbak: xm... kai esu se poia katigoria eisai???

1:29 PM  
Anonymous The Anonymous said...

kati den akousthke apo kanenan..

mischief, mayhem, soap ...

6:04 PM  
Anonymous The Anonymous said...

"We're a generation of men raised by women. I'm wondering if another woman is really the answer we need."


...aaa.
poly "sexy" h mousikoula sto site sou..

6:09 PM  
Blogger Anna said...

Θελω Clive (Owen) εδω και τωρα!!! Και μαλιστα να βριζει οπως τα εχωσε στη Τζουλια στο Closer.... ετσι ειναι οι σωστοι οι αντρες χρυση μου!! :Ρ
Απο τη λιστα σου θα παρω τον Johny και τον Bardem, θα μου τους τυλιξεις για δωρο αν γινεται; Ευχαριστω, που ειναι το ταμειο να πληρωσουμε;

7:33 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

Κόνερυ γλυκειά μου!ΜΟΝΟ!
Ε, να μην σχολιάσουμε κι εμεις τα χουχαχουχα σου?

tolisbak-> εμενα μ'έχεις δει?
:-)ΡΡΡ
χαχαχαχα

9:12 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

χεχε...εσπασες τα @@ των μαναδων και τωρα τι θες; Να τους σπασες και το ηθικο ε; Για τα παληκαρια δυστυχως δεν εχω αποψη...(τουλαχιστον με τον τροπο που το εννοεις) :P

10:11 PM  
Blogger Tolisbak said...

Εγώ είμαι στην κατηγορία των...δύσμορφων και άπιστων. Χοχοχοχοχο.


Το τραγουδάκι που παίζει μάλλον θα έπρεπε να λέγεται "Feelin" lust" αν κρίνω από τον ελαφρώς χυδαίο στίχο.

Πως θα βάλουμε και εμείς τέτοιο σύστημα αναπαραγωγής μουσικής στα δικά μας blog;

11:04 PM  
Blogger Fingo said...

Εχει τα αρχιδια για αλλα πραγματα ο Ντεπ.Τεσπα...Μπα εγω ουτε 1000ος αναπληρωματικος δεν βγαινω.Για πλακα το ειπα

11:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δημήτρης.
Ο συμπολίτης, ναι.
Χάρηκα.

12:17 AM  
Blogger Johny B.Good said...

΄Οταν πενηντάρησε ο Πωλ Νιούμαν και έγινε διάσημος σε όλον τον κόσμο ένα γυναικείο περιοδικό τον εξέλεξε "Sexiest man alive".

Μετά από αυτό ένας δημοσιογράφος τον ρώτησε πώς αισθάνεται που έχει γίνει η μεγαλύτερη φαντασίωση για όλες τις Αμερικανίδες.

Και αυτός απάντησε μελαγχολικά:
"Αααααχ...Πού ήταν όλες αυτές όταν τις χρειαζόμουνα ;"

12:58 AM  
Blogger triantara said...

@dimitris: χεχε, τους κατάλαβες τους στίχους, ε; ;) γεια σου Δημήτρη!

@αννα: σας παρακαλώ να πάτε στο άλλο ταμείο, εδώ έχουμε κλείσει! ναι, o Clive Owen ήταν όντως απίθανος... μην βιάζεστε, σύντομα θα βγει και δεύτερη λίστα. όσο υπάρχουν τέτοιοι άντρες, θα υπάρχουμε και μεις να τους θέλουμε... :D

@afrikanos: ναι, αλλά όχι να τα παίρνετε και σοβαρά... :) ο κόννερυ ρε συ αφρικανέ ούτε για παππούς μου δεν κάνει! μάλλον για προπάππος... τέσπα, εμένα μου αρέσουν φρέσκα-φρέσκα, όχι πουρά... ;)

@tolisbak: χμ, εμένα μου έρχονται και άλλοι τίτλοι στο μυαλό αλλά δεν τους γράφω, για να μην κολάσω κανέναν...

@fingo: η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους! χμ, κατάλαβα, νούμερο 1 θα σε βγάζαμε. :)

@johnny: ναι, και ο νιούμαν φοβερός, αλλά στα νιάτα του, είπαμε, να έχει λίγο ζωντάνια το θεριό... ;)

καληνύχτα παίδες

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Παρεξήγησις. Παρόλο που είναι η αγαπημένη μου ταινία, δεν έγραψα εγώ τις ατάκες από το Fight Club.
Καλημέρα!

Δημήτρης

9:04 AM  
Blogger triantara said...

@δημήτρης: ναι, σορρυ, δικό μου λάθος γιατί τα μάτια μου βλέπουν ότι θέλουν... ούτε καν που πρόσεξα πως ο anonymous επάνω είχε λινκ για ένα σαιτ. χμ...

@the anonymous: καλώς ήρθες, αν και με μπέρδεψες λιγάκι... πουλάτε ρουχαλάκια από το fight club?? :) (δεν προλαβαίνω να "εξερευνήσω" την σελίδα σου, γι'αυτό ρωτάω)
δεν είπαμε να μην αναφερθεί καθόλου ο Πιτ εδώ μέσα;;; ;Ρ
πάντως χωρίς πλάκα, πιστεύω πως αν έχετε κάνα μέσο για τον εν λόγο κύριο, πολλές εδώ μέσα θα ήθελαν να σου μιλήσουν... κορίτσια, ξέρετε που να απευθυνθείτε... :D

9:46 AM  
Blogger Giramondo said...

ΑΑ...βλέπω έχουμε γυρίσει...πάλι έχασα κάτι!!!

Εγώ θα πάρω το 10 με πατάτες...και σαλάτα...χωρίς αλάτι.

Φιλία πολλά

10:41 AM  
Blogger ralou said...

Benicio βεβαίως και Ντενζελ (W.)

Και από την πολύυυυ παλιά γενιά
Μοργκαν (Φριμαν)
και Σων (Κονερυ)
και Χαρισον (F.)
και Γουιλιαμ (Η.)
και Μικυ (R.)

Μην τολμήσεις και ξενερώσεις!
Εχουμε και κάποια χρόνια στην πλάτη μας!

12:45 PM  
Blogger triantara said...

@giramondo: έφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
αλλά έτσι ξεροσφύρι;; μπυρίτσα δεν θα πάρετε;;
;)

@ralou: γεια σου ραλού μου!
όχι καλέ, όλοι αυτοί που είπες είναι και δικοί μου (παλιοί) αγαπημένοι. ξενερώνω μόνο με τα ονόματα που έγραψα στο ποστ (να μην τα ξαναλέω και μού'ρθουν πάλι τα μέσα έξω... ;)

12:51 PM  
Anonymous The Anonymous (shortly "The outsider") said...

Poulame polla pragmata s'ayto to magazi.. Pano ap'ola poumame ayto pou sas aresei kai goustarete!

4:22 PM  
Blogger triantara said...

@the outsider: ε, τότε βάλτε και καμιά βιτρίνα να δούμε την πραμάτια σας...

4:33 PM  
Blogger kat.@ said...

+ o jude;

6:06 PM  
Blogger triantara said...

@kat.@: καλώς ήρθες!
αυτός δυστυχώς ούτε για αναπληρωματικός δεν τα κατάφερε... σόρρυ
:)

7:56 PM  
Blogger renata said...

Ξέχασες το β. Μόρτενσεν! Α πα πα!
Όσο για τον άντι ο Θ ε ό ς!!!

3:09 PM  
Blogger triantara said...

@renata: δεν τον ξέχασα... σόρρυ!!! ;Ρ
αλλά αφού λες τον Αντι έτσι, σε συγχωρώ... :)

4:55 PM  
Blogger Katerina said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:40 PM  
Blogger Katerina said...

David Duchovny, Why won't you love meeeeee
Που λέει και το άσμα!
Μπράβο, μπράβο, πολύ καλή η λίστα σου! Συμφωνώ και επαυξάνω. John Cusack παιδί μου εσύ!

1:41 PM  
Blogger An-Lu said...

Πατσίνο και Ντελ Τόρο "δαγκωτούς"!!!

6:03 PM  
Blogger Gia said...

To 9 και το 3 παρακαλώ...α! και παρόλου που είμαι πολέμια των ξανθών θα έβαζα στη λίστα και τον Daniel Craig,δεν ξέρω γιατί αλλά ο φετινός James Bond με άφησε speechless...

xxxx

11:12 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home