Thursday, July 06, 2006

Λύκε, λύκε είσαι 'δω;;;

(πολλές φορές μπερδεύω τον μόγλη με τον λύκο... για δες αυτό)

Αυτό σ'αρέσει;

Ένας λύκος κάθε βράδυ
μου τηλεφωνάει
Λέει πως είναι άγριος
κι ότι θα με φάει

Λύκε, λύκε που γυρίζεις
μοναχός στο χιόνι;
Έχω την μανούλα μου
και δεν είμαι μόνη

Ένας λύκος κάθε βράδυ
μου τηλεφωνάει
και μου λέει παραμύθια
και μου τραγουδάει

Λύκε, λύκε δεν πιστεύω
ό,τι κι αν μου λες
Ξέρω ότι είσαι μόνος
και τα βράδυα κλαις...
(Διάφανα Κρίνα)

Αυτό;

Λύκε, λύκε μου, καλέ μου
λύκε, λύκε μου είσαι εδώ
βγαίνω από την φωλιά μου και σε κυνηγώ
λύκε, λύκε μου, καλέ μου
είσαι η μόνη μου ελπίδα και σ'ακολουθώ
(Αρλέτα)

Ή μήπως αυτό;

Λύκε, λύκε έλα 'δω,
που'χω κάτι να σου πω...
(Τριαντάρα)






(είδες; σου έγραψα πάλι...)














(ακούτε Διάφανα Κρίνα - Το τραγούδι της Βάλιας και του Λύκου...)

Labels:

16 Comments:

Blogger Ergotelina said...

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ ΕINSTEPPENWOLF!....

Kαλε,το Ελενάκι..γύρισε!...απο Εσπάνια..

Θες να ανεβασεις music απο Διαφανα κρινα?..

o Ugbar..λειπει Χαλκιδικη μπλουμ!...

γμτ τα σπαμια μου..
εμενα ακομα να με βρουν...

8:14 PM  
Blogger triantara said...

καλησπέρααααααααααα!!!

είπα να δω τι γίνεται εδώ στο τζερμάνια τώρα που άρχισαν τα κλάμματα με το μουντιάλ ;)

ο Uqbar είναι γ... τα παιδιά, γιατί με έχει βοηθήσει πολύ σήμερα με το θέμα! τώρα εγώ πρέπει να βρω λίγο χρόνο να τα φτιάξω όλα τα καλούδια και να σας τα ανεβάσω :)

8:18 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

αφου ξερεις ξυλο,ολα ειναι μια χαρα

9:41 PM  
Blogger MARIA said...

welcome back
alla den katalava
stin Ispania eixe likous telika?
kai ta valane me tin triantara mas?
kala na pathoune loipon ta kaka zoakia!!!!!

11:45 PM  
Blogger Krotkaya said...

χαχαχα! πώς σου'ρθε;

τα τραγουδάκια τέλεια!

έχει και καλούς λύκους όμως ε;

(βγαλε το word verification, τα νευρα μου!)

11:57 PM  
Blogger Johny B.Good said...

Abgefahren το τραγουδάκι !

Δηλαδή πήγες στην Ισπανία; Ζηλεύω (και δεν μου συμβαίνει συχνά...)

12:33 AM  
Blogger triantara said...

@onomatodosia: καλημέρααααααααααααααααααααααα!!
ξύλο ξέρω, αλλά άμα τα βρω δύσκολα θα το βάλω στα πόδια! ;)

@μαρία: όχι, άσχετοι με την ισπανία οι λύκοι, αν και το μπλουζάκι από εκεί το πήρα πέρσι... απλά θυμήθηκα τον κακό λύκο και το έγραψα...

@κροτ: να το βγάλω, αλλά τα σπαμ που μου στέλνουν ποιος θα τα βγάλει;;; ε;;;;

@τζόνυ: καλό ε; προσπαθώ ρε γμτ να ανεβάσω και το τραγούδι με τον φλας πλειερ, αλλά δεν θέλει την playlist.xml ο κωλογούγλης! καμιά ιδέα κανένας ωρέ;;;;
ναι, πήγα στην κολλητή μου και θα σας δείξω και φώτος, αν θέλετε βέβαια...

12:48 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

καλησπέρες κι από μένα!

πέρασες όμορφα?

(ζήλια πράσινη διαφαίνεται στον καθρέφτη...:-))

και μην τους σκουπίζεις τα δάκρυα!

2:47 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

α, btw....

WELCOME TO THE CLUB OF 30....smt!!!!

:-)))))

2:49 PM  
Blogger MARIA said...

exeis mail.sou ekana parapona.kai epidiksi ispanikon!lololo

4:30 PM  
Blogger triantara said...

@afrikanos74: καλώς ήρθες... ενδιαφέρουσα φωτογραφία, θα έλεγα... :)
πέρασα ΤΕ-ΛΕΙ-Α!

ζήλεια πράσινη, δεν θα έλεγα, κάτι προς το σοκολατί μου κάνει... ;Ρ

ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα και στο κλαμπ. άντε να γίνουμε πολλοί!! ;)

@μαρία: το είδα μαρή, δες και εσύ το δικό σου :)

δεν μου λέτε; τώρα την αλήθεια.
ΠΟΣΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΒLOGGERS υπάρχουν;;;;;;; Για φανερωθείτε να χαρώ λιγάκι!!!!

5:23 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

χεχεχε!

μάλλον περισσότεροι απ'ότι μπορείς ν'αντέξεις, καλή μου!
:-)

7:24 PM  
Blogger triantara said...

έννοια σου και δεν έχω πρόβλημα, αντέχω εγώ!... :D

δες κι αυτό αν είσαι καινούριος εδώ... :)
http://triantara.blogspot.com/2006/05/blog-post_26.html

7:27 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

δε σε φοβούμαι ωρέ κοπελιά!
Κατεό ντο εγώ πως αντέεεχεις!
Τσα δεν άντεχες θα ξάνοιγες να κατηφορίσεις!

Πέρα από το μικρό...μάθημα Κρητικών (:-)), είδα το link αλλά σκέφτηκα ότι δεν μπορώ να κομεντάρω εκεί και το κάνω εδώ...λίγο άσχετο, αλλά τι να κάνω!

Ήμουν κι εγώ σχεδόν 10 χρόνια εξωτερικό κι αυτά που περιγράφεις τα ένοιωσα στο πετσί μου...
Έλληνες, έθνος ανάδελφον!
Ειδικά το κομμάτι με την προφορά! χαχαχαχα ,ήταν τέλειο!

Όπως είπα και σ'ένα τοστάκι μου "μεγάλο σχολείο το εξωτερικό"...και δεν εννοώ μόνο για σπουδές!

Χαμόγελα ζεστά στην κρύα Γερμανία από Κρήτη!

Υ.Γ. όσο για τους μετανάστες της Γερμανίας, επειδή έχω πικρή, μα πολύ πικρή πείρα, θα τα πούμε κάποια άλλη φορά!

9:07 PM  
Blogger Χρίστος said...

Λύκο είδα μια φορά σε ανάβαση του ορειβατικού... νόμιζα ότι δεν είχαμε λύκους στην Κρήτη, έλα μου που υπάρχει τουλάχιστον ένας. Λύκε λύκε είσαι επαέ;

4:09 PM  
Blogger triantara said...

καλώς ήρθες εδώ!!!! :D
αν και με πέτυχες σε λίγο παράξενη μέρα...

αν έχετε λέει;;; λύκος κρητικός είναι κι αυτός του ποστ. κι όλο μου τηλεφωνεί και θέλει κάτι να μου πει, κλπ... αλλά που θα μου πάει. θα τον εξοντώσω...

4:16 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home