Friday, July 07, 2006

Φασούλι το φασούλι...

Περπατάς σκυφτός στον δρόμο, κοιτάς πιο πέρα, μια δραχμούλα μπροστά σου.
Θα σκύψεις να την σηκώσεις;;;
Μπα, σιγά τον κόπο.
Συνεχίζεις, κουβαλώντας τις σακκούλες απ'τα ψώνια.
Σε λίγο βλέπεις ένα 500ρικο. Θα σκύψεις να το πιάσεις;;
Ίσως ναι, ίσως όχι, τι είναι σήμερα ένα 500ρικο;
Παρακάτω προχωράς και ξαφνικά βλέπεις ένα λαχείο! Το τυχερό! Αυτό που τα κερδίζει όλα!
Παρατάς τις σακκούλες και τρέχεις χαρούμενος και σαν τρελλός να το σηκώσεις...

Έτσι και μ'ένα χαμόγελο. Αν σου δώσουν ένα, θα το πάρεις;;;
Μπα, σιγά τον κόπο.
Αν σου χαρίσουν μια αγκαλιά, θα την ανταποδώσεις;;
Ποουυυυυυ να τρέχεις τώωωωρα μωρέ, άσε...
Ποιο λαχείο περιμένεις για να νιώσεις έτσι;
Κι αν δεν το βρεις ποτέ;;
Γιατί δεν τις μαζεύεις μια-μια τις δραχμούλες, να γελάς πιο συχνά;

Χαμογέλα είπαμε!!!!!

Labels:

22 Comments:

Blogger ONOMATODOSIA said...

grinsen...strexei?

10:22 PM  
Blogger MARIA said...

Nai re!Apo tin imera tou Pasxa!Kai simera den prolava!Tha sou apantiso mallon methavrio!lololo

11:49 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

εεε...δεν ξέρω αν έγινε επίτηδες αλλά όταν ανοίγω το βλογάκι σου με πετάει σ'ενα άλλο σάιτ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ !!! αϊ σιχτιρ!!!

σόρυ!

μάζευε κι ας είν' και ρώγες!
αυτά να τ'ακούν μερικοί στην βλογόσφαιρα, που για να σκάσει το χειλάκι τους πρέπι να κάνεις τάμα στον Άγιο Φανούριο-βοήθειά μας!
:-)))))))))

1:31 AM  
Blogger triantara said...

ποιο σαιτ;;;;;; έβαλα τον φλας πλειερ να παίζει. μη μου πεις ότι κάνει μαλακίες!!!!!!!! γμτ!!!

1:38 AM  
Blogger Afrikanos74 said...

έπαιζε, ναι....με τα νε.υρα μου:-)Ρ

τις καλημέρες μου φροϊλάιν!

10:54 AM  
Blogger Krotkaya said...

εγώ που είμαι τσιφούτα εβραία με γαμψή μύτη, ως και τις δεκαρούλες μαζεύω...

2:33 PM  
Anonymous despo said...

πρόπερσι όταν βρήκα 550 ευρά στο δρόμο χαμογέλασα πάντως =P
(χύμα στο δρόμο ήτανε - μην παρεξηγηθώ - ούτε πορτοφόλι ούτε τίποτα - μια μάτσα 50ευρα) νια νια νια νια

4:02 PM  
Blogger triantara said...

@afrikanos74: βρε παιδάκι μου, 2 μέρες το παλεύω... στείλε μου 1 μαιλ με ακριβή περιγραφή του τι είδες, γιατί κανονικά μπορείς να σταματήσεις την μουσική αν δεν την θες... Βοήθεια!!

@κροτ: εγώ στα είπα πάντως. να σου δώσω τώρα τα 10 να μου τα χρωστάς;;; ;ΡΡΡ

@despo: κοίτα να δεις ρε παιδί μου κάτι άτομα που υπάρχουν...

4:16 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Το χαμογελο θα το παρεις...λεφτα εχουμε...Έτσι; Ασε που με ενα χαμογελο αγοραζεις τα παντα!

4:52 PM  
Blogger Ergotelina said...

Mαζευε κι ας ειν και πφένιχ.......

κανα εισιτήριο για το Βερολίνο
παιζει;;...

Τhank unverified!!!.................


:)

7:47 PM  
Blogger philos said...

Μου θύμισες το ανέκδοτο με τον Ιταλό, τον Έλληνα και τον Εβραιο που σκύβει να πιάσει ένα χαρτονομίσμα από τον δρόμο ...
Αν δεν το ξέρεις να στο στείλω!

7:49 PM  
Blogger triantara said...

@dr.uqbar: με το χαμόγελο τελικά εγώ κέρδισα!!! γιου γκοτ μειλ μαι μαν!!!!!! ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!

@εργοτελίνα: σιγά μην τρέχω να δω τους φλώρους και τους ... τι κάνει ρήμα με φλώρους;;; :)

@φίλος: όχι, δεν το ξέρω, στείλε μειλ!!! :))

11:09 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

φλώρους->σπόρους!

(άσχετο)

έρχεται μέιλ!

1:46 AM  
Blogger dr.Uqbar said...

Ευγε, συγχαρητηρια. Απεδειξες τις html γνωσεις σου! Σου απονεμω το diploma σους media players!
Και δουλευει στην εντελεια, αφου ο κωδικας ειναι jet!

8:27 AM  
Blogger triantara said...

@afrikanos74: θενκς!

@dr.uqbar: να ευχαριστήσω και εσένα και τον Webhamster, γιατί ενώ σας έπρηξα, δεν με βρίσατε!! Όσο για τις ικανότητες μου στο HTML, τώρα ετοιμάζω και βιβλίο, "How to embed music in your blog - for dummies/women" μουαχαχαχαχαχαχα!

12:44 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Less is more dear :)

1:25 PM  
Blogger Krotkaya said...

θέλω κι εγώ αυτόν τον κώσικα. Δοκτωρ, μπορείτε να μου τον στειλετε κι εμενα;; Ευχαριστώ πολυ!

2:36 PM  
Blogger Krotkaya said...

Ah, ignore my mail....δεν καταφερνα να το στειλω, και τωρα που τα καταφερα, τα χεις ηδη ακαταφερει εσυ με το Δοκτωρα!

2:38 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

@krotkaya try me... στειλε mail με τις αρχικες αποριες και μετα...βλεπουμε :))

Ελενη.....μηπως ξέχασες να βαλεις το autoplay? Δεν το ήθελες?? (για να δω..)

8:57 PM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: έχεις δίκιο. γι'αυτό και γω από αύριο θα κυκλοφορώ μόνο με το κραγιόν μου... ;)

@krot: χμμμ... για στείλε μας εσύ αύριο το μαιλ που έλεγες, και θα το σκεφτούμε... :ΡΡΡ
(θα σου στείλω μαιλ με όλες τις λεπτομέρειες, με οδηγίες από Α-Ζ, με μια λύση ακόμα πιο εύκολη από αυτήν του δόκτωρα... :D

@dr.uqbar: όχι, δεν το ξέχασα, απλά προτιμώ να διαλέγει ο κάθένας μόνος του αν θέλει να ακούσει μουσική ή όχι. απλά πατάμε το κουμπάκι με το πλεϋ και τελειώσαμε... :)

9:06 PM  
Blogger Black Pearl said...

Όταν όμως σου λέει η Σοφία οτι της έλειψες ολόκληρο Πάσχα και...

...της λες το ίδιο στη μέση του καλοκαιριού...

...αλλά αυτή σου λέει "σε βλέπω σαν φίλο...

...πως γίνεται να ξαναχαμογελάσεις;

4:58 PM  
Blogger triantara said...

@black pearl: και το φθινόπωρο που θα σε ρωτάει αν σου έλειψε, θα της λες εσύ: Σοφία who???

5:15 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home