Wednesday, July 12, 2006

Το εκπαιδευμένο σκυλάκι(=άντρας)

Το επόμενο μου ποστ, θα είχε το ίδιο περίπου θέμα με αυτό του Pascal . Σύμπτωση; Δεν ξέρω, αλλά χέστηκα, να σας πω την αλήθεια. Άλλο έχει σημασία.

Ανοίγω σήμερα το μόνιτορ και βλέπω το εξής καταπληκτικό ποστ από τον Pascal, που αν είχα κατηγορία "Το τελευταίο μου κόλλημα" σαν τον ΜακΜάνο, την δική του σελίδα θα έβαζα (αλλά βαριέμαι να φτιάξω, κι άλλωστε αυτά τα κολλήματα περνάνε γρήγορα, μουαχαχαχαχα).

Πήγα να γράψω ένα σχόλιο για να του πω ότι:

Καλά, έτσι κι αλλιώς συμφωνώ με ΟΛΑ όσα γράφεις στο ποστ σου (κατά βάθος ξέρουμε ότι έχεις δίκιο, ε κοριτσάκια;;;), αλλά αυτό που έγραψες:

"Το μόνο που χρειάζεται για να ρίξεις μια γυναίκα στο κρεβάτι σου, είναι η ερωτική έλξη. Επίσης, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που χρειάζεται για να την κρατήσεις, είναι η διατήρηση αυτής της έλξης."

ας το βγάλει επιτέλους κάποιος σε ένα πανό, να το αφισοκολλήσει παντού!!!! Ας το κάνει διαφήμιση η Vodafone για να το βλέπουμε στην τηλεόραση κάθε 5 λεπτά!!! Ας το κάνουνε μπλουζάκι στο Παρα 5, να το φοράνε όλα τα θηλυκά και να γλυτώνουν από τους "χατζηπαπάρες"!!!
(σημ. την Esther Vilar την ξέρεις;;)

Μου φάνηκε όμως λίγο σεντόνι, και αντί να του γεμίσω το δικό του μπλογκάκι με τις δικές μου μαλακίες, καλύτερα να το κάνω στο δικό μου το σπιτάκι (αν και λένε don't shit where you eat, αλλά τώρα είναι πολύ αργά πλέον, η ζημιά έχει γίνει, τα σκατά θα τα μαζέψω μετά...)

ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ!!! MIΣΟ ΛΕΠΤΟ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΨΕΥΤΟΕΥΑΙΣΘΗΤΕ ΑΝΤΡΑ (ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΥΛΗΚΟ)!!!!! Προτού ανάψετε το επόμενο τσιγάρο και αρχίσετε να πληκτρολογείτε αλαφιασμένοι, και μου αρχίσετε τις παπαριές, του στυλ, ''μα πως μπορείς να μιλάς έτσι Ελένη, όλοι ίσοι είμαστε, και στην ζωή μαζί πορευόμαστε, και οι γυναίκες δουλεύουν πλέον σαν τους άντρες, και ο άντρας πρέπει να στηρίζει την γυναίκα όπως έκανε αυτή τόσα χρόνια γι'αυτόν σαν δούλα, και πρέπει να είμαστε ανεξάρτητες και να μην έχουμε ανάγκη κανέναν, και να μην φτιαχνόμαστε και να βαφόμαστε και να ξυριζόμαστε επειδή το θέλει ο άντρας, μπλα, μπλα, μπλα..."
Καλές μου φεμινίστριες, καλοί μου μπούληδες, αν ήμουν άντρας, τα δικά μου παπάρια θα είχαν γίνει τώρα ΤΟΣΑ!!!!! (το κεκάκι του Α.Μ.Α.Ν. να θυμάστε...)

Ρε σεις γυναίκες, εντάξει. Να κοροϊδεύουμε τους άντρες. Να κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας;;;; Έλεος!!
Η Εσθέρ Βιλάρ, στην οποία αναφέρομαι πιο πάνω, γεννήθηκε το 1935 στην Αργεντινή και σπούδασε ιατρική και κοινωνιολογία στην Γερμανία. Tο βιβλιαράκι της "Der dressierte Mann" (ο εκπαιδευμένος άντρας, 1971) μου το έδωσε μια φίλη μου πριν από 10 χρόνια περίπου, η Ingrid, που δήλωνε λεσβία. Στον Robert, θυμάμαι τότε, που την γούσταρε, του είχε πει ότι δεν τον θέλει γι'αυτόν τον λόγο, αλλά μετά από 2 μήνες τα έφτιαξε με τον Carsten, γιατί "τον ερωτεύτηκε" όπως μου είπε... άλλες ιστορίες αυτές.

Τέσπα, η Εσθέρ, λοιπόν, έφαγε μεγάλο βρύσιμο από τις τότε Γερμανίδες φεμινίστριες (δεκαετία του '70, οι Βαλκύριες εδώ ήταν απίστευτα δραστηριοποιημένες, δεν χρειάζεται να σας τα εξηγώ...), τσακώθηκε άγρια με την Alice Schwarzer (η οποία ίδρυσε το φεμινιστικό περιοδικό ΕΜΜΑ, που ακόμα πουλιέται εδώ) και τελικά αναγκάστηκε να φύγει από την Γερμανία αφού δέχτηκε και μερικές απειλές ότι θα την έσφαζαν αν δεν το βούλωνε...

Έγραψε πολλά βιβλία, δοκίμια και θεατρικά έργα επάνω στην σχέση των δύο φύλων, αλλά αυτό που έσκασε σαν βόμβα το '71 είναι και το πιο γνωστό της.
Λέει, λοιπόν, στο βιβλιαράκι της η αυτοονομαζόμενη "θηλυκιά φεμινίστρια" ότι όχι οι γυναίκες, αλλά οι άντρες είναι αυτοί που καταπιέζονται από εμάς. Ήδη 30 χρόνια πριν το 2000 είχε μιλήσει για τα κοινωνικά προβλήματα που θα ερχόντουσαν εάν και οι γυναίκες άρχιζαν να δουλεύουν και να ζητούν ''ισότητα'' όπως οι άντρες. Πως καταπιέζουμε και εκμεταλλευόμαστε τους άντρες; Την περίληψη να την διαβάσετε στο ποστ του Pascal, βαριέμαι να τα ξαναγράφω. Άκρως προκλητική η Εσθέρ, καθόλου politically correct, μια γυναίκα που δούλεψε μόνη της για να σπουδάσει, και που έβλεπε το όλο φεμινιστικό κίνημα πιο νηφάλια και πιο ψύχραιμα και με ειλικρίνεια!

Σας θυμίζει κάποια;;;
Μια φράση της Μαλβίνας που την είπε στο Mea Culpa μου έμεινε αξέχαστη.

"Εμένα με ρώτησαν οι σουφραζέτες, αν θέλω να δουλεύω σαν σκυλί όλη μέρα;; Δεν με ρώτησαν οι πουτάνες, γι'αυτό τρέχουμε τώρα έτσι..." (κάπως έτσι τέλοσπάντων).

Και να ξαναγυρίσω στο θέμα μας (το τσιτάτ από το ποστ του Pascal).
Όταν λοιπόν μια γυναίκα βρει τον μαλάκα που θα την ταΐζει και θα της κάνει όλες τις χάρες, επειδή θα του ανοίγει τα πόδια κάθε Δευτέρα μετά το Πάρα 5 (και τώρα που δεν έχει; τι;; φτου!) και κάθε Σάββατο μετά τα κρασιά και τις μπύρες, EKEINH καταπιέζεται που θα πρέπει να πλύνει τα πιάτα και να σιδερώσει ή να ξεσκατώσει τα παιδιά της;;;
Αφού την ταΐζει ο μπούλης!!!!

Όταν μια γυναίκα δουλεύει σαν σκυλί (όπως ο άντρας της) και παρ'όλ'αυτά γκρινιάζει που δεν της φέρεται σωστά, ας πρόσεχε και ας μην τον παντρευόταν!
Και οι δυο αυτοί τύποι γυναίκας όμως, θα το βούλωναν στην εξής περίπτωση (ας κλείσουν τα ματάκια τους οι κάτω των 18, για να μην σας αρχίσουν μετά τις ερωτήσεις τύπου "μαμά, τι είναι πούτσος;;", "μαμά, τι θα πει, τον παίρνει γερά;;;" και μετά μου φωνάζετε εμένα):
Εάν ΚΑΙ οι δύο αυτές γυναίκες είχαν παντρευτεί (ή αν συμβίωναν, έστω) με τον άντρα της ζωής τους, εκείνον που δεν τους κάνει τα χατήρια αλλά και δεν του πουλάνε το κωλί τους πανάκριβα, εκείνον που τον βλέπουν και χύνουν, εάν δεν φοβόντουσαν να μείνουν λίγο παραπάνω ανύπαντρες και να τον βρουν αυτόν τον άντρα (παρά παντρεύτηκαν αυτόν με τα λεφτά, με την σιγουριά, γιατί το ήθελε η κοινωνία ή η οικογένεια), τότε καλές μου κυρίες, θα είμασταν όλοι ευτυχισμένοι, θα πηγαίναμε στις δουλίτσες μας ή θα καθαρίζαμε την χέστρα με ένα χαμόγελο, σκεπτόμενες το γαμήσι της προηγούμενης νύχτας με τον καλό μας.

Και βέβαια, προτού γυρίσει στο σπίτι, θα τρέχαμε να κάνουμε χαλάουα, να βαφτούμε και να φτιαχτούμε. Και οι άντρες μας θα μας έκαναν δώρα και εκπλήξεις επειδή το γουστάρουν και όχι για να μην τους γκρινιάζουμε. Για να διατηρηθεί αυτή η ερωτική έλξη. Χωρίς εκβιασμούς, χωρίς ενδοιασμούς και χωρίς ψευτοφιλοσοφίες και άλλες παπαριές.

Σημ. Ο Eddie Murphy (για μένα ένας από τους καλύτερους stand up comedians μετά τον Βill Hicks και προτού αρχίσει να πουλάει το τομάρι του για το Box Office) είχε πει στο Delirious ότι, όταν μια γυναίκα βρει τον άντρα που θα την κάνει να φωνάζει:"ουουουουουουοουοου" τα βράδυα, τότε όχι μόνο σαν δούλα θα του φέρεται αλλά και τα πάντα θα του συχγωρεί. Βέβαια, άλλο να το σκοτώνω και να σας το μεταφέρω εγώ και άλλο να το βλέπετε. Τέσπα.

Και τώρα σας το επαναλαμβάνω, να το εμπεδώσετε:

"Το μόνο που χρειάζεται για να ρίξεις μια γυναίκα στο κρεβάτι σου, είναι η ερωτική έλξη. Επίσης, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που χρειάζεται για να την κρατήσεις, είναι η διατήρηση αυτής της έλξης."

ΑΜΗΝ!

[ακούτε Depeche Mode - In Your Room (your favourite slave, πάει καλύτερα εδώ, χεχε) και μετά
Ella Fitzgerald - Let's do it (let's fall in love)]

Labels:

43 Comments:

Anonymous μαργαριταρένια said...

μπράβο μπράβο μπράβο!!το γραψες καλύτερα και απο μενα!;PPP
μουτς και σένα!

2:27 PM  
Blogger sketo_katharma said...

.....είμαι ερωτευμένος με την απλή λογική σου......nothing more!!!
:-)))))

2:37 PM  
Blogger pascal said...

Φτουυυυυυυυυυυ
Το δικό σου ποστ είναι καλύτερο από το δικό μου. Ντροπή σου ρε.

2:46 PM  
Blogger Tolisbak said...

Δηλαδή η πηγή του κακού είναι η...βιασύνη των γυναικών; (Εάν ΚΑΙ οι δύο αυτές γυναίκες είχαν παντρευτεί (ή αν συμβίωναν, έστω) με τον άντρα της ζωής τους κλπ)

Την πιθανότητα κάποιοι άνθρωποι απλώς να μην κάνουν για γάμο ή συμβίωση την έχετε σκεφτεί;

Η ευτυχία δεν έρχεται ντε και καλά μέσα από την συντροφικότητα -που πιστεύω πως είναι πιο σημαντική για τις γυναίκες για διάφορους λόγους.

Παρατηρώ επίσης πως στο συνταγολόγιο δεν λαμβάνεις υπ' όψιν τον παράγοντα ηλικία.....

4:44 PM  
Anonymous περιπτεράς του pascal said...

Ούτε ο pascal δε θα τα έγραφε καλύτερα... μήπως είσαι άντρας;

5:02 PM  
Blogger pascal said...

περιπτεράς του πασκάλ: ρε χαζοβιόλη, κόψε τις τσάρκες στο ιντερνέτ και φέρε κανά καλό άρλεκιν που έχουμε ξεμείνει...

5:27 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Πωπω...εσύ πήρες φόρα και δε σταματάς...Εκτός από το γεγονός ότι δε σε προλαβαίνω, γράφεις και γαμάτα πράματα!
Να τα πείς....Κάποια πρέπει να τα πεί αυτά! ;P

6:13 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Επίσης βαζεις και ωραία κομματάκια. Εύγε λοιπόν
(Το desert moon τι έγινε?) Και πως εγινε και εχεις autoplay; (μόνο του θα άλλαξε ε;)
:P

6:14 PM  
Anonymous περιπτεράς του pascal said...

Το Delirious γαμεί και δέρνει...

7:13 PM  
Blogger Mike said...

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΩΣΤΟΣΟ:
ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ), ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΠΩΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΛΞΗ - ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ.

7:27 PM  
Blogger tassoula said...

Σωστή......

7:27 PM  
Blogger triantara said...

πωπω! μαζεύτηκαν πολλοί...
λοιπόν:

@μαργαριταρένια: κατ'αρχάς καλώς ήρθες! κατά δεύτερον, δεν μπορώ να κρίνω αν τα έγραψα καλύτερα από σένα, γιατί δεν σε έχω διαβάσει ποτέ μέχρι τώρα (θα επανορθώσω), αλλά σίγουρα παίζει να τα έχω γράψει και πολύ χειρότερα από κάποιον άλλον.
φιλιά! :)

@uneverknowinlife: εμ, με τι άλλο θα ήσουν;; σάμπως με ξέρεις; που να με γνωρίσεις να σου φύγει αμέσως. γιατί νομίζω πως είμαι το πιο άλογο ον του κόσμου... (again, pun intended ;)

@pascal: ωωωωωωωωω, καλησπέρα σας!!! μήν φτύνετε κύριε! για καλό τα γράψαμε. τουλάχιστον ήρθατε κι από δω, καλό δεν είναι αυτό;;; (said the fly to the spider...) ;Ρ

@τολης: τόλη μου, φυσικά και ΔΕΝ έρχεται η ευτυχία μέσα από καμία συμβίωση (ή γάμο), προς θεού... αλλά δεν είπα αυτό στο ποστ μου. μα γιατί βιάζεσαι πάντα και θες να τα βλέπεις όλα σε ένα ποστ;;; δεν είμαι ρομπότ (ακόμα..
:)
όσο για αυτούς που λες ότι δεν είναι φτιαγμένοι για γάμο ή συμβίωση, εννοείται ότι έτσι είναι! υπάρχουν απ'όλα σ'αυτήν την γή. μην ρωτήσεις να σου πω όμως ποιος τύπος ανθρώπου είμαι γιατί ούτε εγώ ξέρω...

@περιπτεράς: τιν τούτος πάλι;;; ποιος είστε κύριε;;;
τέσπα, καλώς ήρθατε κι εσείς, το μπλογκ σας θα το δούμε μετά γιατί δεν προλαβαίνουμε τώρα.
αν είμαι άντρας;;;
κάτσε να ψαχτώ...
μπα, όλα στην θέση τους είναι ακόμα, χάσατε... ;Ρ
και που είστε; φέρτε μου ένα κοσμοψώλιταν γιατί βιάζομαι!

@δόκτωρ: ναι, αλλά μην νομίζεις ότι πάντα έτσι θα είναι. απλά πήρα φόρα τώρα, θα μου περάσει και θα το ξαναρίξω στα χαχαχουχα... να δω τι θα κάνετε τότε...
το KILLING moon, έρχεται πιο μετά. δεν την παίζει όλη την λίστα το ρημάδι;;; μη μου πεις γιατί θα το σπάσω!!
στους καινούριους: το Feelin Love να ακούσετε να σας πέσουν τα γένια...

@περιπτεράς: πως εκφράζεστε έτσι κύριε; είπα εγώ πουθενά "γαμεί" ή "δέρνει";; για προσέχετε λιγάκι γιατί θα έρθει και ο άστεγος ("Αντωνάκηηηηηηηηηηηη", που είσαι πιδίμ;;;; πες κάτι, ΔΕΝ θα σε βρίσω!!! στό'πα εγώ... δεν είμαι μόνο η χαμογελαστή και καλή κοπελίτσα που ξέρεις... ;) και θα με μαλώσει...

@mike: πωπω... θα ανοίξω ένα μπλογκ να έρχονται να μου λένε τον πόνο τους τα αδικημένα αρσενικά, μουαχαχαχαχαχα
κοίτα, δεν ξέρω να σου πω, αλλά έχω μια θεωρία... μόνο που αν την αναπτύξω εδώ, θα με κράξει όλος ο πληθυσμός...

@τασσούλα: αυτό ας το αφήσουμε να το κρίνει η ιστορία... ("Αντωνάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη", έλα δω!!!) :Ρ

και μεταξύ μας αγοράκια... δεν είμαι υπέρ σας... απλά είμαι κατά των κλισέ, σε όποιους και αν αναφέρονται αυτά... :)

7:42 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

ΑΥΤΟ το τελευταιο θα επρεπε να καταλαβουμε εμεις τα (κλισε) γουρουνια!

Δεν θα πω κάτι άλλο περα από μια λεξη με 2 "σ" που μιλαει για την ομορφια:


σσσσσσσσσσσσωραια(ςςςςςςςςςςςςςς)
:-)

8:38 PM  
Blogger Mike said...

Ελένη μου, αδικημένος δεν είμαι εγώ αλλά τα θηλυκά που δεν ξέρουν τι χάνουν. Χεχεχεχεχε...
Ωστόσο θα περιμένω υπομονετικά για αυτή τη θεωρία σου που λες.

11:43 PM  
Blogger artfarted said...

Τό μόνο που χρειάζεται για να πετάξεις είναι ένα ζευγάρι φτερά;

I'm not in the mood for a "sheet" και γι αυτό δεν θα συνεχίσω.
Το μόνο που χρειάζεται είναι λεφτά. Ακούγεται πεζό και τετριμένο αλλά είναι pure science. Natural selection και ευγονική.

11:47 PM  
Anonymous περιπτεράς του... said...

Και μόνο που ανέφερες τα ονόματα Έντι Μέρφι και Μπιλ Χικς πρέπει να ψαχτείς ακόμα μια φορά για σιγουριά...

Στο μπλογκ μου έχεις ήδη μπει.

1:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Eftases sta trianta ki akoma na ksypnhseis, triantara!

Poios antras ths zwhs soy kai paparia reee!!!!

Den yparxei tetoio prama. Mythos twn agamhtwn einai. To kalytero kabli einai to epomeno!

Twra an o gkomenos ths allhnhs ths feretai sa goyroyni ki ayth den ksekablwnei, einai pathologikh periptwsh kai o antras ths zwhs ths tha einai aytos poy thn tapeinwnei perissotero. An pali ksekablwnei, alla to ksexnaei shmainei apla oti einai yperbolika anasfalhs na psaksei gi alla.

Mono an o gkomenos gamaei kala kai einai kai entaksei, aksizei na meinei mazi toy. Oxi omws giati den yparxei kalyteros gamias ekei eksw, oyte giati einai o antras ths zwhs ths kai arxidia sto patero, alla giati den ta prhzei o enas t'aloynoy. Otan tha megalwseis tha katalabeis oti sth symbwsh to MONO shmantiko einai ayto.

1:21 AM  
Blogger Rodia said...

Ρώτησα κάποτε ένα ζευγάρι παντρεμένο (απο σφοδρό έρωτα) περί τα 52 χρόνια και που -κατά δήλωσή τους- ουδεποτε απίστησαν στη σχέση, πώς γίνεται να είναι ακόμα ερωτευμένοι, τι ειναι αυτό που συντηρεί ολοζώντανο τον έρωτά τους, και πηρα την απάντηση:

«Το μυστικό είναι η αφοσίωση στη σχέση»

προσοχή: όχι ο ένας στον άλλο, κλπ, αλλά ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ. Ο καθένας να φροντίζει να κρατά ζωντανή και ανθηρή τη σχέση.

αυτά...

1:25 AM  
Blogger MARIA said...

mpouaxaxa!

1:29 AM  
Blogger triantara said...

@afrikanos: σσσσσσσσευχαριστώςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς :Ρ

@mike: don't hold your breath though... :)

@artfarted: κατ'αρχάς, γαμάτο όνομα! :)
κατά δεύτερον, κι αυτοί που δεν έχουν λεφτά πως την βγάζουν ρε παιδί μου;;;;; ξηγείστε μου ωρέ!!! ;)

@περιπτεράς: ρε συ, ψάχνομαι, ψάχνομαι ρε αλλά δεν βρίσκω τίποτα παράξενο!! αλλά μισό λεπτό! εκτός από αυτούς τους δύο που αναφέρεις, συλλέγω και κόμικς... ρε, λες;;;

@anonymous: βάλε και ένα ονοματάκι ρε χριστιανέ, γιατί παίρνεις στον λαιμό σου και τους υπόλοιπους anonymous που δεν έχουν μπλογκ αλλά γράφουν εδώ... ποιος από όλους είσαι;;; Τώρα θυμήθηκα πάλι τους Α.Μ.Α.Ν. "θα πω κι ονόματα! Μήτσος, Σπύρος, Σταύρος!" μουαχαχαχαχαχαχαχα!
για να ξαναδώ... έγραψα εγώ για τον άντρα των ονείρων μιας γυναίκας;;;
"Mono an o gkomenos gamaei kala kai einai kai entaksei, aksizei na meinei mazi toy." ρε, ξεστραβώσου λίγο και διάβασε πιο προσεχτικά! τα ίδια λέμε ωρέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!
να υποψιασθώ ότι είσαι πουρό και θες να μου υποδείξεις ποιο είναι το σωστό;;; έλα τώρα, τέτοιες μπούρδες ούτε στα παιδάκια του νηπιαγωγείου δεν κάνουμε. ξεκόλλα...

@rodia: καλώς ήρθες.
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσει αυτή η σχέση, έτσι;;; με τις σωστές προϋποθέσεις, ή κάνω λάθος; το λες άλλωστε και συ: "Ρώτησα κάποτε ένα ζευγάρι παντρεμένο (απο σφοδρό έρωτα)"
αυτό τα λέει όλα.

@maria: ;ΡΡΡΡΡ

2:06 AM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Άσχετο, αλλά μπορείς να ρυθμίσεις τον flash player να μην παίζει αυτόματα με το που μπαίνει κάποιος στη σελίδα σου; Δε λέω, καλό το κομάτι, αλλά πόσες φορές να το ακούσω ο άμοιρος;

Καλημέρα
Δημήτρης
(πρώην ανώνυμος, έφτιαξα μπλογκ για να μη με μπερδεύουν :P )

9:09 AM  
Blogger triantara said...

επ! καλημέρα! ναι, το άλλαξα, έτσι κι αλλιώς από την αρχή ήθελα να το κάνω έτσι. αλλά θα μπορούσες να πάταγες και το pause, το ξέρεις, ε;; ;)

11:19 AM  
Blogger Fingo said...

Γαβ Γαβ!

1:58 PM  
Anonymous mouxlas21 said...

kali kai sosti gia alli mia fora ...to "delirious" den to exo dei an den apatome omos i ataka einai sto "raw" to opio katebasa prosfata ...o bill hicks theos kai krima pou to xasame apo karkino to palikari kai opos eipe "its just a ride" opote as min ta pernoume ola toso sta sobara (episis dokimase kai stand up tou chris rock "bigger and blacker" kai "never scared" ...kai mia kai tous piasame ena hail stous klasikous williams kai pryor ...episis dokimase kai ton carlos mencia;))

...alla ...psaxneis tora aitia, aformes klp kai dineis kai simboules ...na se po ...tsampa to kaneis ...aytos pou thelei na gkriniazei kai na klegete mia zoi tha to kanei (kai gia ta dio fila milao) ...aytos pou bgazei kompleks se sxeseis panta tha to kanei

...alla tespa ...epidi pote den ksereis ...sinexise na grafeis mipos kai ksestrabothei kaneis;)

2:19 PM  
Blogger triantara said...

@fingo: sit! roll over! jump! shut up! έτσι μπράβο. καλόοοο σκυλάκι... ;PPP

@mouxlas21: καλέ, για μένα τα λέω και μόνο εγώ τ'ακούω! αν είναι δυνατόν, συμβουλές δεν δίνω σε κανέναν μπορούν όλοι να κάνουν ΟΤΙ γουστάρουν! είπαμε! εδώ δεν είναι η πραγματική ζωή, την πλάκα μας κάνουμεεεεεεεεεεε! :)

λες να μην το έχω το "bigger and blacker" ή να μην μου αρέσει πολύ ο pryor??? αλλά για ποιον williams μιλάς, να μην μπερδευτούμε;;;
carlos mencia??? new kid on the block? will take a look, thanks!! :D

3:09 PM  
Blogger Jamella said...

ε ναι, ο μόνος λόγος που έχω για να πάω με κάποιον είναι να με ελκύει..

σημασία όμως έχει με ποιόν επιλέγω να μείνω ή ταιριάζει μαζί μου ώστε να μείνω..
η ερωτική έλξη δεν είναι το μόνο απαραίτητο.
συγκεκριμένα, η ερωτική έλξη είναι η αφορμή για να αρχίσεις με κάποιον αλλά σίγουρα όχι η αιτία για να μείνεις μ αυτόν.
δεν είναι αυτονόητα όλα αυτά ή εγώ είμαι εξωπλανητική?

3:34 PM  
Blogger triantara said...

@jamella: earth to jamella, earth to jamella!! :PPPP

"ε ναι, ο μόνος λόγος που έχω για να πάω με κάποιον είναι να με ελκύει.." ναι, αλλά πολλά αγοράκια δεν το καταλαβαίνουν αυτό και προσπαθούν, και προσπαθούν... με πιανς;;;

έτσι, έτσι είναι βρε συ, η έλξη μόνο δεν αρκεί. είναι μόνο ΕΝΑ απο τα πιο σημαντικά πράγματα που χρειάζεσαι για να την κρατήσεις, όπως λέει και ο pascal.

φιλιά!!!

3:39 PM  
Blogger Jamella said...

κοριτσάρα μου, τελικά πολύς μύθος για το τίποτα.
:-)
αν υποθέσω οτι κάποιοι νομίζουν οτι μια ξεπέτα διαρκείας είναι σχέση τότε μάλλον τά χουμε χαμένα.

ίσως βεάβαια και οι γυναίκες να χωρίζονται σε 2 κατηγορίες:
σε μας και στις άλλες.
μοΥχαχα
[δεν το νομίζω αυτό, αστειάκι έκανα]

4:29 PM  
Blogger Jamella said...

*** όχι πως υπάρχει άνθρωπος να πει οτι δεν είχε ξεπέτες διαρκείας στη ζωή του..
όλοι έχουμε.
αλλά ξέρουμε οτι είναι έτσι και δεν δίνουμε σημασία.
^^

4:31 PM  
Blogger pascal said...

Λάθος jam. Πολύ τίποτα για το μύθο. Ε;

6:01 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Δεν υπάρχει διαχρονικότερο θέμα απ' αυτό (με εξαίρεση τον ίδιο το χρόνο -αν και γι' αυτό ακόμα έχω τις εμφιβολίες μου...). Και πιο μυστήριο. Και, φυσικά, άλυτο.
Τόνοι μελάνι έχουν χυθεί, δισεκατομμύρια βιβλία έχουν γραφτεί, αλλά άκρη δεν βγαίνει. Κι ούτε πρόκειται να βγει. Παρ' όλα αυτά, με το θέμα αυτό καταπιάστηκα, καταπιάνομαι και θα συνεχίσω να καταπιάνομαι. Αλλά στο βρόντο. Γιατί, όπως έχει πει και κάποιος φυσικός (νομίζω ο Αϊνστάιν, δεν είμαι σίγουρος) ένας άντρας και μια γυναίκα αποτελούν την πιο δύσκολη εξίσωση στον κόσμο. Κι όλοι οι υπόλοιποι άντρες και γυναίκες προσπαθούν μάταια να τη λύσουν...

6:38 PM  
Blogger triantara said...

@jamella: τελικά πολλή φιλοσοφία για το τίποτα (με το τίποτα εννοώ το ποστ μου)

@pascal: κάπως έτσι

@χρήστος φασούλας: καλώς ήρθες.
ακριβώς, λύση δεν υπάρχει για πολλά πράγματα.. άμα το πάρουμε χαμπάρι, καλά θα είναι :)

7:18 PM  
Blogger anastassios said...

Έχεις ξεφύγει! Γύρισα και από ότι βλέπω έχω πολύ διάβασμα. Να είσαι καλά!!!

7:39 PM  
Anonymous The Outsider said...

Poly sosta kai ksekathara..
olla exoun sxesh me thn theoreia tou xaous...(ha ha ha!)

7:49 PM  
Anonymous The Outsider said...

...dhl. einai na sou kanei "click" kai na ths kaneis "click". Thema "ayras" kai xhmeias..tipota sygkekrimmeno, tipota kathorismeno..
------------------------
Triantara trexeis me ta ekato..Pascal papse na skeftesai toso poly kai grapsta olla sta a***ia sou. Tote tha deis "fos sto tounel".

7:55 PM  
Blogger triantara said...

@anastassios: εγώ έχω ξεφύγει, ή εσύ;; πήγαινε πουλάκι μου καμιά βόλτα που θα φας την ώρα σου με τις δικές μου μαλακίες!!! :)

@the outsider: καλά, μες στο μυαλό μου ήσουν;; μόλις ανέβασα ποστ, διάβασε να καταλάβεις

7:56 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

$$ Reward $$

Συγνώμη, αλλά μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα τι διάολο γίνεται και εξαφανίζεται συνέχεια ένα ποστ; Το εντόπισε κανείς; Ο ευρών αμειφθήσεται...
Το'χω περάσει πέντ' έξι φορές και άλλες τόσες την έχει κοπανήσει. Κι ούτε μέσα στα -υποτίθεται-"αποθηκευμένα" δεν το βρίσκω...

(Το παραπάνω το έχω ανεβάσει στο μπλογκ ως ποστ, το οποίο, περιέργως πώς, δεν έχει εξαφανιστεί ακόμα...)

8:22 PM  
Blogger Jamella said...

όχι pascal, όπως το είπα :-)

9:01 PM  
Blogger tassoula said...

ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!-)

12:34 PM  
Blogger renata said...

Πες τα , κούκλα μου, πες τααααααααα!

3:27 PM  
Blogger triantara said...

@christos: δεν έχω ιδέα γιατί, αλλά νομίζω ότι πολλές φορές το blogspot απλά ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ!!!!!

@tassoula: ok :)

@renata: καλά ντε! ;Ρ

4:58 PM  
Blogger SpLiT said...

Δείτε Pablo Fransisco, μιας και αναφέρθηκαν οι stan-up comedians. Το παληκάρι δίνει ρέστα!!!
Όσο για το post, η το περιεχόμενο των πορτοκαλί φράσεων τα λέει ΟΛΑ (σχεδόν).
Λείπει μια λέξη όμως.
ΑΜΟΙΒΑΙΑ.
Γιατί τύφλα νά'χει ο πέθερός ΜΟΝΟ όταν θέλει η νύφη ΚΑΙ ο γαμπρός...

2:32 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Sorry, το απο πάνω comment ήταν δικό μου, αλλα με το παλιό user name :P

2:48 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home