Monday, July 17, 2006

Δεν είμαι ξανθιά!!!

Χτες το βράδυ είχα μια συζήτηση στο msn με μια ψυχή από τα μπλογκς (από τις αγαπημένες μου ψυχές εδώ μέσα - μην κοκκινίζεις είπαμεεεεεεε!!!!) που με συγκλόνησε... όχι τόσο για τις φοβερές φιλοσοφίες που ανοίξαμε βραδυάτικα (χεχεχε), όσο για το γεγονός ότι όταν είδε μια φωτογραφία μου, έμεινε (ναι, το ξέρω, ΕΙΜΑΙ γκομενάρα!!!! μουαχαχαχαχαχαχα...).

Τα λόγια της ήταν κάτι στο στυλ "μα αφού εσύ είσαι ξανθιά!! για κάτσε να το ξανατσεκάρω. ντάξει, όχι τελείως, αλλά το ξανθό μένει σαν εντύπωση από την φώτο στο profile σου".

Περιττό να σας πω ότι η καλλιτέχνις έμεινε κυριολεκτικά μαλάκας... κάτι έσπασε μέσα μου και ενώ εγώ συνέχισα να το παίζω cool και ήρεμη, ταυτόχρονα έψαχνα όλες μου τις φωτογραφίες, να βρω μια άλλη να βάλω, να με σώσει από αυτό το στίγμα το φριχτό!!!!!! ;Ρ

Με έχουν πει μαλάκω, στριμμένη, Τerminator, σκύλα, μουρόχαυλη, τεμπέλα, Αγγέλα (από το πάρα 5... όχι τόσο για το ανύπαρκτο ταλέντο μου στην ηθοποιία όσο για το ότι είμαι σκύλα.. α, το έγραψα κι αυτό, οκ), μουνάρα, μανάρα, σπασαρχιδάρα, (ε ρε νταλικέρηδες, οφθαλμίατρος που σας λείπει...) στο προηγούμενο ποστ με είπαν και "κοφτερή" (ΓΕΙΑ σου ρε Μοργκάνα!!! :), και μετά από μια τέτοια λίστα, ΔΕΝ μπορείς να με λες ξανθιά!!!! Θίγομαι!!!

"Για κάτσε ρε Ελένη. Τι ζόρι τραβάς δηλαδή; Έχεις πρόβλημα με τις ξανθιές, να ούμ;;"
Μα αφού το ξανθό κάνει κακό!!!! Εδώ το εξηγεί επιστημονικά ο άνθρωπος, ο darthiir the abban στο μπλογκ της Μοργκάνας.

"Οι τοξικές ουσίες που περιέχουν όλα αυτά που βάζεις στο κεφάλι σου για να γίνεις ξανθιά περνάνε σιγά σιγά μέσα στον εγκέφαλο και τον καταστρέφουν. Κατάλαβες τώρα γιατί είσαι μόνιμα μπερδεμένη και χαμένη;;;"

Εμένα πάντως μου λύθηκαν πολλές απορίες επί του θέματος. Κυρίως το γιατί κυκλοφορούσα σαν την Ντάλια (πάλι από το Παρα 5) με το χαμένο ύφος και τα μάτια να ψάχνουν στο κενό, τα τελευταία χρόνια...

Για να μην παραπλανούνται άλλο όσοι πιστοί προσέρχονται σ'αυτό εδώ το μπλογκ, επειδή "γράφει η ξανθιά από τα ξένα" να το ξεκαθαρίσω: ΔΕΝ είμαι ξανθιά πουλάκι μου! Οι ανταύγειες ήταν!!!

Και για να μην έχουμε άλλες παρεξηγήσεις, θα αλλάξω και την φωτο, με μια που μου πάει πιο πολύ, επειδή είμαι "κοφτερή" (και ψωνάρα είμαι, αλλά άλλο ποστ αυτό...). Α, και επίσης, τι το κάναμε το Iaido, τόσα χρόνια;;; Να την κρεμάσω την κατάνα μου στο ράφι;;; Εδώ θα την έχω να κόβω κεφάλια!!

[ακούτε: OST Samurai Champloo: Nujabe - Battlecry]

Labels:

20 Comments:

Blogger MARIA said...

eeeeeeehhhhhh......
hhhhhaaaaaaaaa!!!!!!
ciao!

12:02 PM  
Blogger sketo_katharma said...

.....είσαι καταπληκτική στην αυτοκριτική σου......αν είσαι πάντα έτσι.....είναι τυχεροί οι γύρω σου.......μην το πάρεις όμως και πάνω σου μικρή έτσι? ;-)))

12:16 PM  
Blogger triantara said...

@maria: τρελλή... :) ματς, μουτς

@unever: είμαι καταπληκτική, τελεία! μουαχαχαχαχαχαχαα! (δεν το έχω πάρει καθόλου επάνω μου... ;Ρ)

έχω τις καλές μου σήμερα. να με φοβάστε!!!! :D

12:30 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Το ηθικό δίδαγμα αυτού του ποστακίου?
Τα ημίμετρα κάνουν κακό.
Ή το βάφεις ολόκληρο το κεφάλι και φωνάζεις με καμάρι "Δεν πα να τηγανιστεί το σκαλπ απ' το οξυζενέ, εγώ είμαι ΞΑΝΘΙΑ!!!!", ή δεν κάνεις τίποτα που να σχετίζεται με το αυτό το χρώμα στα μαλλιά σου!!
Μη σκας όμως, δεν έχουν όλοι αχρωματοψία για να μπερδεύουν το καστανόξανθο με το ξανθό :pppp

Η Σαμουράι-chic τα σπάει! Kill Phill (δεν ξέρω ποιος είναι ο Φιλ αλλά αφού το λες εσύ, kill kill) και Kill Vril μη σου πω... :DDDDD

12:40 PM  
Blogger Giramondo said...

Καβάλα παιδί μου το καλάμι!! Κάνει καλό!!Και άσε τους άλλους να λένε!!:)

Το δικό μου καλάμι είναι χρωματιστό...και χαρούμενο!!χαχα!

φιλιά

12:41 PM  
Blogger άστεγος said...

Epeidh eimai apo tous tuxerous pou se exoun dei apo konta, dhlwnw: Merika apo osa sou exoun prosapsei isxuoun, merika pali oxi. Pantws ena einai sigouro: Den eisai ksan8ia (toulaxiston ws pros to xrwma twn malliwn,xexexexe)

12:45 PM  
Blogger Ergotelina said...

Akoma και τα μαλλια της εβαψε...

για να φαινεται original Γερμανίδα......


ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ;;;

12:47 PM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: εγώ πάντως στο είπα! το ολόκληρο, κοντό και με οξυζενέ το γουστάρωωωωωωωωωωω!!!! :)
Kill Phill, απλά το έγραψα για να ριμάρει. αλλά το Βριλ είναι καλύτερο... φτου!!!
Βρείτε μου κι άλλα ωρέ, που να ριμάρουν με το Kill και θα διαλέξω το καλύτερο!

@giramondo: ποιο καλάμι καλέ;; τα έχουμε ξεπεράσει πλέον αυτά! εδώ έχω ολόκληρη μαγική σκούπα, σαν αυτές στον Harry Potter! με μοτεράκι!

@άστεγος: άστα τώρα αυτά εσύ "εγώ που σ'έχω δει" για να τρέξουν να σε ψαρέψουν οι χαζοβιόληδες... κι εδώ ας κάνω την χαζογκόμενα κι ότι ψαρώνω κι ας ρωτήσω: και ποια από όλα ισχύουν;;;
πρόσεξε τι θα πεις. την κατάνα την βλέπεις;; ΕΤΣΙ θα σού'ρθει!!!!
(καλέ;; Ελλάδα θα πας τελικά;;; θα περάσω από το χωριό μας την Τετάρτη το βράδυ! πάμε για φαγητό!!! special occasion dear...)

@ergoteline: καλέ, τι Γερμανίδα! Σουηδέζα σκέτη είμουν!!!!!!

1:00 PM  
Blogger Krotkaya said...

Κι εγώ την έχω δει από κοντά. Εμένα να πιστέψετε: ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΘΙΑ....

ΧΑΧΑΧΑ!

1:15 PM  
Blogger nicola beerman said...

...το καλυτερο που σου εχουν πει ειναι το ''μαναρα''.Αν δε, σε φωναζουν πανω απο τρεις φορες τη μερα ''μαναρα'',σημαινει οτι ζουμε στην ιδια περιοχη.Εγω το'χω βαρεθει το ''μαναρι''.Και μαλιστα συνοδευεται κι απ'την προσφωνηση 'ρε'(ρε μαναααρι!).Ο νοων νοειτω...

1:30 PM  
Blogger Jamella said...

α καλέ, εγώ αυτό το λέω τόσα χρόνια όσα κάνω ντεκαπάζ [ περί εμποτισμού της ουσίας στο εσωτερικό περιεχόμενο του κεφαλιού]
:p

2:09 PM  
Blogger triantara said...

@krotkaya: ki esy teknon mou... :(

@nicola: xaxaxaxaxaxaxa!

@jamella: nai, akrivos auto! :)

4:54 PM  
Blogger artfarted said...

Δεν ζηλεύω ούτε αυτούς που σε έχουν δει ή όσους σε βλέπουνε. Ούτε όσους είδανε και φάγανε και ήπιανε και μπήκανε και βγήκανε.

Ζηλεύω ότι μιλάς Γερμανικά και προφανώς τα μιλάς καλά. Όταν ακούω αυτή τη γλώσσα μου σηκώνονται τ΄αυτιά για να την ακούσω καλύτερα. Αν ήμουν σκύλος θα ήταν φανερό!

5:31 PM  
Blogger triantara said...

@artfarted: καλά ντε, μην κάνεις έτσι! όταν κατέβω για τα καλά, δίνω και μαθήματα Γερμανικών! (πάντως, κάνε καμιά εξέταση αυτιών, γιατί δεν ακούς καλά μου φαίνεται... ;Ρ)

10:51 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

Καλα σου λεει artfarted! στην κανω και δωρεαν αμα θες!

Ειναι αληθεια Ελεν, οτι το οξυζενε καει τον εγκεφαλο ΑΛΛΑ μονο οταν εξατμιζεται! Στο λεω με πασα ιατρικη κάλυψη! :-)ΡΡΡ

Kill Will(y) : την γαμοφαλαινα που δεν την σωζανε ποτε

Kill ΔΙΚΑΤΣΙΛ : κι αν τους καταφερεις ολους, εχει και μπονουσακι την Μαριεττα!

Kill Meryl : γιατι ενοχλει τον Προβατακο μας

Αυτια τα ολιγα!
:-)ΡΡΡ

11:49 AM  
Blogger artfarted said...

Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται διαστροφή να αρέσουν τα Γερμανικά. Σε μένα αρέσουν πολύ και, επαναλαμβάνω, ζηλεύω όσους τα μιλάνε. Για σκεφτείτε τι λογοτεχνία και τι επιστήμη έχει γραφτεί στα Γερμανικά...
Και για να κλείσω, οποία φαντασίωση να ήμουν στο κρεβάτι με μια Γερμανιδάρα και να καταλάβαινα τις πρόστυχες παραινέσεις που θα μου ψυθίριζε!!


ΥΓ: Αφρικανέ, στη θέση σου δεν θα γύρναγα τον πισινό μου στο άλογο!

12:20 PM  
Blogger Darthiir the Abban said...

Βάφτα μαύρα ρε πουλάκι μου...
Άντε να ξεμπερδεύεις....
:p

12:35 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

Art-> βλεπεις ομως που ειναι πιο χαμηλα υψομετρικα απο μενα?

ειναι επειδη μολις farted!!!

xaxaxaxaxaxaxaxaxa

1:28 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Τι ξανθια βρε; Αν πετυχει η ανταυγεια, τυφλα να εχουν κι αυτές!

4:51 PM  
Blogger triantara said...

@afrikanos: xaxaxaxaxaxaxa! το καλύτερο είναι το Δικατσίλ αλλά είναι πολύ μακρύ... θα το έχω υπ'όψιν όμως!! για το προσεχές μέλλον που θα τους φάω στην μάπα...

@artfarted: δεν ξέρω για τον αφρικανό, αλλά εγώ πλάκα έκανα βρε!!! Αν δεν μ'άρεσαν, δεν θα τα έκανα μάθημα, δεν θα τα σπούδαζα καν...
ΥΓ: λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

@darthir: and yet another amazing pun!!!!! xaxaxaxaxaxaxaa

@druqbar: έτσι, έτσι! ;Ρ

4:50 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home