Wednesday, July 19, 2006

Crazy? Me???

Photo by Sandra

Σε λίγο θα κλείσουν τα φώτα. Έχει μόνο 5' ακόμα στην διάθεση της. Να προλάβει να απαντήσει στο σχόλιο του Χ και του Ψ, γιατί δεν θα μπορεί αύριο. Αύριο θα έχει πάλι μια σκληρή μέρα μπροστά της. Θα αρχίσουν πάλι οι ερωτήσεις, οι εξετάσεις, θα την ρωτήσουν τα ίδια πράγματα για να την μπερδέψουν, να την αναγκάσουν να ξεράσει την αλήθεια. Πάντα τα ίδια την ρωτάνε, πάντα τα ίδια απαντάει. Έχει φτιάξει την ιστορία καλά στο μυαλό της και δεν την αλλάζει. Δεν έχει σημασία πόσα φάρμακα της χώσουν μέσα της, πόσες ώρες θα μιλάνε, πόσες φορές θα την δέσουν σ'εκείνο τραπέζι του πόνου, πόσα μάτια θα την κοιτάνε.

Ήρθε καινούριο mail, από μια άλλη κοπελιά μπλογκερού. Αρχίζει να το διαβάζει.

Είναι καλά παιδιά αυτοί οι μπλογκάδες. Μόνο που είναι και πολύ παραμυθιασμένα... Ότι διαβάσουν το πιστεύουν. Ότι περσόνα τους πουλήσεις θα την χάψουν. Έχει καταφέρει να φτιάξει 5 διαφορετικούς χαρακτήρες (όσοι είναι δηλαδή και μέσα στο κεφάλι της) σε 5 διαφορετικά μπλογκς και κανείς τους δεν έχει πάρει χαμπάρι. Και εκείνη το διασκεδάζει.

Διαβάζει το mail και τα μάτια της πέφτουν στην τελευταία γραμμή: "μπα, εσύ είσαι πολύ υγιής, δεν προσφέρεσαι για ανάπτυξη προφίλ."

Προσπαθεί να μην γελάσει δυνατά, να μην την ακούσουν και την τιμωρήσουν πάλι. "Είμαι σίγουρη ότι ο ψυχιατράκος που θα μου στείλουν αύριο θα έχει τελείως διαφορετική γνώμη από σένα γλυκειά μου..."


Για την ...... (ξέρεις εσύ... ;) Φιλάκια!

[ακούτε: Gnarls Barkley - Crazy]

Labels:

24 Comments:

Blogger philos said...

Το κομμάτι είναι ZOUPER!
Εσύ πάλι καλοκαιριάτικα έχεις ξεσαλώσει!
Το ένα post πιο τρελλό από το άλλο!
Δεν είναι κακό.
Ο φίλος μου που μπαίνει από το Κουβέιτ και σε διαβάζει θεωρεί ότι είσαι από τα πιο φευγάτα άτομα και με τρελλά ζόρια! Ελπίζω αν βρει χρόνο να τον πείσω και αυτόν να σου πει τις δικές του πραγματικά απιστευτες ιστορίες!

2:01 PM  
Blogger triantara said...

και που να με δεις όταν έχει πανσέληνο... ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

2:29 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Συγκαααατοκοι είμαστε οοοοοοολοι στην τρεεεελα!!! (που έλεγε κι ένα παλιό άσμα)
:)

2:35 PM  
Anonymous mpampakis said...

Είχε πανσέληνο τις προάλλες, και έγραψες ένα (λίαν αξιόλογο) σεντόνι για τον άνδρα ως εκπαιδευμένο σκυλάκι.

"Ξέρω τι έκανες πέρυσι το καλοκαίρι"

;^)

4:53 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Γάτα κι εσείς; Τεμπέλικη, όμως, το 'χει ρίξει στο ραχάτι. Η δικιά μου είναι πιο δραστήρια. Και... τηλεορασόπληκτη!

8:31 PM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: ούτε γω έχω για νοίκι!!!!!!!!!!!!!

@mpampakis: πάντως την επόμενη φορά θα φτιάξω ένα μικρό τραπεζομάντηλο για να μην σας κουράζω... ;Ρ

and I STILL know what you did last summer (το sequel αυτής της "καταπληκτικής" ταινίας... ;)

@christos: όχι!!! δεν είναι η γάτα μου αυτή, ούτε καν δική μου φωτογραφία (το λέει από κάτω). η γάτα μου (που μένει στην Ελλάδα) είναι άκρως επικίνδυνη και μονίμως γκρινιάρα γι'αυτό δεν την βάζω στο μπλογκ (δεν θα χωράγαμε και οι δύο... ;)

8:44 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Κοίτα, εγώ δεν έχω γάτα, έχω σκύλο.
Εννοώ τις γάτες που "ανεβάσαμε" στα μπλογκ. Η "δικιά σου" είναι ναζιάρα, η "δικιά μου" αλανιάρα.

9:32 PM  
Blogger άστεγος said...

Επ, τι είναι αυτά; Μας δουλεύεις δηλαδής; Ααααααχ!

ΥΓ.1: Στο προηγούμενο ποστ εννοούσα ότι δεν μπορούσα να ακούσω από το μπλογκ σου Διάφανα Κρίνα, όχι γενικά... Αν και φοβάμαι ότι η απάντησή σου θα είναι πάλι η ίδια...

ΥΓ.2: Τι δεν έχεις χρόνο και παπαριές; Έγραψα σοβαρό ποστ, μπες να το σχολιάσεις, γιατί θα τα σπάσω όλα να ούμε!

ΥΓ.3 Νύχταααααα!

11:51 PM  
Blogger Fingo said...

Φορουσε μαυρο νυφικο η περσινη μας η κοπελα(λιγα ακομα τετοια ποστακια και μερικες εκπομπες OUTRO και εφυγε για το ιδρυμα...) :)

12:12 AM  
Blogger triantara said...

@christos: ααααααααααα, τώρα κατάλαβα... χεχε, έχω μυαλό diesel, δεν το κατάλαβες ακόμα;;;

@άστεγος: ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωχ, έγραψες καινούριο ποστ;;;; μισό λεπτό να ετοιμάσω το αφρόλουτρο και τα ξυραφάκια και περνάω να το διαβάσω! ;Ρ

@fingo: ΟUTRO what??? what the f... is that???? εξήγα ωρέ!!!

12:15 AM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Αν έχεις μυαλό ντίζελ, πρέπει να πανηγυρίζεις τη σήμερον ημέρα. Είναι το πιο φτηνό απ' όλα τα καύσιμα :))

12:41 AM  
Blogger morgy said...

αυτο με τις πολλες περσονες εμενα κατι μου εκανε....

καλημερες πολλες

8:48 AM  
Blogger triantara said...

@christos: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! καλημέρα :)

@morgy: τι σου έκανε παιδί μου;; σε δάγκωσε;;; να το μαλώσω;;;;

καλημερέισον back at you ;D
and remember: if YOU don't mix up your different ids, nobody else will either ;)

11:23 AM  
Blogger Krotkaya said...

Την επόμενη φορα που θα κανονίσω συνάντηση με μπλογκερ, θα του ζητήσω να φερει μαζι και να μου δειξει το εξιτηριο από το τραλοκομείο, για να ειμαι σιγουρη και να νιωθω ασφαλης!

Επίσης, εισια η μονη που εκανες τον Αντωνακη - Αστεγακι (κι αλλος με διπλη προσωπικοτητα) να μπινελικωσει λιγο. Μπράβο!!!

12:17 PM  
Anonymous mpampakis said...

χαχαχα - όχι βρε, δεν ήταν κουραστικό. Άλλωστε το είπα ξεκάθαρα: λίαν αξιόλογο! :^)

Έχεις κάνει homework όμως στα κινηματογραφικά σου και πρέπει να σε φοβάμαι....
....αν παίξουμε trivial....΄
;^p

4:51 PM  
Blogger Marilena said...

We all agree that your theory is crazy, but is it crazy enough?

xixi
Καλησπέρα ;D

6:33 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

τωρα εγω να τις μαρτυρησω....να μην τις μαρτυρησω....να τις μαρτυρησω....

ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΗΣ!!!


(....και πως μου πανε αυτα τα ασπρα ζακετακια με τα μεγααααλα μανικακια....:-) )

8:28 PM  
Blogger Sailor said...

Δεν μπήκα για να βρίσω
αλλά για να σου γράψω
μια καλησπέρα

Ακούω το τραγούδι
απο την πάουλα κόλε

Καλό σου βράδυ
καλοκαιρινό

9:25 PM  
Blogger Fingo said...

Ρωτα την Uba.Αυτη ξερει ακλυτερα...:P

11:19 PM  
Blogger άστεγος said...

Κροτ μου, εγώ ξέρεις, δεν μπινελίκωνα, αλλά με όποιον δάσκαλο (δασκάλα για να ακριβολογούμε) καθήσεις...

Καληνύχτα!!!

11:57 PM  
Blogger triantara said...

@krotkaya: ναι, άλλη δουλειά δεν είχα κλεισμένη εδώ μέσα, θα κάνω και τεμενάδες να μου δώσουν το τρελόχαρτο που ζητάς... μουαχαχαχαχαχαχαχα

(ο "Αντωνάκης"-μαϊμού το είπε για να μας ρίξει στάχτη στα μάτια... ουσιαστικά δεν βρίζει ποτέ του και είναι, ναι θα το πω τώρα, μπουρδελοπουριτανιστής! μουαχαχαχαχαχαχαχαχα! ;)

@mpampakis: καλά, σε συγχωρώ... ;)
επίσης, τρίβιαλ με κινηματογραφικά παίζουμε όποτε θέλετε. θα σας διαλύσω!!!!!

@marilena: let's hope so dear, let's hope so! ;)

@afrikanos: εκφράσου ελεύθερα...

@sailor: καλησπέρααααααααααααααααααααααααα! :)

@fingo: ποοοουυυυυ να τρέχω τώρα;;;; ;)

@άστεγος: την είπες πάλι την εξυπνάδα σου... και τι κατάλαβες;;;

8:24 AM  
Blogger Fingo said...

Ok then...Σαββατο 00.00-2.00
www.gameradio.gr

11:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

3:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

7:30 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home