Sunday, July 16, 2006

Fool(s) in love

Photo by Sleepysh

όταν το "για πάντα" γίνει ξαφνικά "ποτέ"/

όταν ζωντανή νιώθεις μόνο μαζί του, με κανέναν άλλον/ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ/
όταν δεν θέλεις να σε παίρνει αγκαλιά πριν κοιμηθείτε για να μην κλάψεις που θα φύγεις από δίπλα του το πρωί/
όταν προσποιείται πως δεν σε κοιτά την ώρα που ντύνεσαι/
όταν δεν βλέπεις την ώρα και την στιγμή να τον συναντήσεις/
κι όταν με ένα όχι σου γαμάει την ψυχολογία/
όταν του δίνεις το δικαίωμα να σε παίζει στα δάχτυλα/
όταν τον βλέπεις σαν ίσο, ενώ δεν του αξίζει/
όταν σε κάνει να πηγαίνεις μπρος-πίσω/
όταν νόμιζες ότι δεν μπορεί να σε ξαναπληγώσει/
όταν του επέτρεψες να σε ξαναπληγώσει/
όταν περίμενες με τις ώρες έξω απ'την πόρτα του/
όταν κατάλαβες ότι μόνο δική του μπορούσες να είσαι/ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΤΟΥ/
όταν σε είδε και χαμογέλασε, εκείνο το χαμόγελο του θριάμβου, του απόλυτου νικητή/
όταν έψαξες με το χέρι σου να βρεις αυτό που είχες φέρει μυστικά/
όταν δεν άντεξες και πήγες να πατήσεις την σκανδάλη/
κι όταν εκείνος άνοιξε την πόρτα και σου έκανε νόημα/
αντί να την πατήσεις, έσκυψες το κεφάλι και πέρασες το κατώφλι/
πίσω σου άφησες εσένα να κλαίει με λυγμούς/

τότε, έχεις φάει το παραμύθι, αλλά δεν το έχεις χωνέψει ακόμα/
κι αυτό κάνει κακό στο στομάχι/

Καλά να πάθεις/

[ακούτε: OST Out of Sight - No More Time Outs]

Labels:

22 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Πολύ κοφτερό!

3:32 AM  
Blogger libertarian said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:00 AM  
Blogger libertarian said...

...όταν τελειώνει κάτι καλυτερα να κοιτάμε το μέλλον. Υπάρχουν άλλα 3.000.000.000 ατόμων που μπορούν να μας κάνουν να νοιώσουμε ακριβώς όπως νοιώθαμε και με αυτό το άτομο. Οι άνθρωποι μπορούν να ερωτευτούν πάνω από μια φορά στην ζωή τους και να είναι το ίδιο ευτυχισμένοι όσο ήταν και με την προηγούμενες σχέσεις που είχαν.

Για τα κοριτσάκια δεν ξέρω (και καλά δεν τους ενδιαφέρουν τα "επιφανειακά" :Ρ) αλλά τα αγοράκια μπορούν να παρηγορηθούν με την σκέψη ότι τώρα μπορούν να κάνουν κίνηση στα γκομενάκια που έβλεπαν όσο καιρό είχαν σχέση και δεν έκαναν τπτ. Πάντα θα υπάρχουν κοπέλες πιο όμορφες από την δική μας και που θα μας κάνουν να τρέχουν τα σάλια :Ρ τώρα ειστε ελεύθεροι να τα κυνηγήσετε :Ρ Always look on the bright side of life...

Και να πω τώρα και κάτι σοβαρό. Θυμάμαι παλιά όταν τα είχα χαλάσει με μια κοπέλα ο κολλητός μου που και αυτός είχε μια μακροχρόνια σχέση μου είχε πει το εξής όταν εγώ έπλεα σε ωκεανούς θλίψης: "Εγώ σε ζηλεύω τώρα γιατί εσύ έχεις την δυνατότητα να ξαναερωτευτείς, να ζήσεις αυτήν την συγκίνηση, το χτυποκάρδι και όλα αυτά τα συναισθήματα ξανά... και αυτό είναι ωραίο". (όχι ότι δεν την αγαπούσε την κοπέλα του, την αγαπούσε και πολύ μάλιστα -ούτε το εννοούσε στα αλήθεια :Ρ αν ήταν έτσι εύκολα άλλαζε την θέση του, εγώ ήμουν αυτός που δεν μπορούσε να την αλλάξει- αλλά δεν είναι το ίδιο το να αγαπάς ένα άτομο και το να είσαι ερωτευμένος/νη μαζί του. Ο έρωτας θέλει αβεβαιότητα και όχι σιγουριά.) Και τελικά είχε δίκιο ξαναερωτεύτικα και ήταν ωραία ;-)

Πάμε για άλλες πολιτείες λοιπόν δίχως καθυστέρηση ;-)

4:13 AM  
Blogger the_return said...

Ανέκαθεν εκτιμούσα τις γυναίκες με τα έντονα αισθήματα αλλά
και τις έντονες αντιδράσεις.

4:18 AM  
Blogger libertarian said...

Μπα... καλύτερα καμία αντίδραση ούτε παρακαλειτο άπαξ και εκφράσει ότι δεν θέλει να είναι πια μαζί μας. Στο καλό και από το πεζοδρόμιο... -και επαναφορά της εικόνας με τα γκομενάκια που έλεγα πριν :Ρ- είναι η καλύτερη τακτική.

Ο έρωτας θέλει αβεβαιότητα και όχι σιγουριά.

Οι ερωτήσεις "Με αγαπάει; δεν με αγαπάε;.... με σκέφτεται άραγε; της/του λέιπω;" και γενικά όλα αυτά που μας κάνουν να χτυπάει η καρδιά έχουν βάση στην αβεβαιότητα και στο άγνωστο (δύο φορές μπορείς να ερωτευτείς σε μια σχέση, στην αρχή που δεν ξέρεις τπτ για το άλλο ατομο και τα συναισθήματα του για σένα και στο τέλος αν είσαι εσύ ο "αφημένος/νη".)

"το ποσόν μακαριότητος, το οποίον δύναται τις να αισθανθή πλησίον γυναικός, είναι ακριβώς ανάλογον της ανησυχίας, της ζήλειας, των στερήσεων και των άλλων βασάνων όσα προηγήθησαν αυτού." τάδε έφη Ροϊδης :-)

Επίσης ένα hint&tip:

"Εις τον διαπράξαντα την ανοησίαν να ομολογήση εις γυναίκα πόσον εξ`αιτίας της υποφέρει δεν απομένει άλλο να πράξη, παρά να χωρισθή αυτής αυθημερόν `η' να υπάγη να πέση εις την θάλασσαν με πέτραν είς τον λαιμόν."

4:52 AM  
Blogger triantara said...

@λύσιππος: σαν μαχαίρι... προσπάθησα πάντως να βάλω όσο λιγότερο αίμα γινόταν ;)

@the return: welcome and be careful what you wish for ;P

@libertarian: καλωσήρθες! πωπω, μην το φιλοσοφείς τόσο πολύ βρε παιδί μου. πάλι με τις λέξεις και την μουσική έπαιζα :D (αλλά δεν είναι λίγες οι γυναίκες που παραμυθιάζονται έτσι. και ακόμα περισσότεροι άντρες που αυτό τους "φτιάχνει"... α, ρε κλωτσιές που χρειάζονται μερικές φορές... ;)

11:11 AM  
Blogger Jamella said...

κλωτσιές?
αν και έχασα τη φόρμα μου, όποτε θέλεις , πες μου.
παρέχω δωρεάν υπηρεσίες γρήγορα και σταθερά
:-Pp

12:32 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Κακό το παραμύθιασμα δε λεω, αλλά αν είναι να σκάσεις στον τοίχο και να φας τα μούτρα σου anyway, είναι προτιμότερο να σκάσεις με full ταχύτητα -εκτός κι αν είσαι πορσελάνινη κούκλα αλλά κι αυτές έχουν εκλείψει στις μέρες μας..

btw check your email, γιατί το κειμενάκι σου κάτι μου θύμισε απίστευτα και είπα να μη μακρυγορήσω στα comments :)

2:45 PM  
Blogger renata said...

Χρειάζεται όμως να το ζήσεις κι αυτό τουλάχιστον μια φορά!

3:50 PM  
Blogger MARIA said...

ame!ego to ekana kai tatoo,min tixon kai to ksexaso!(faskelo)

3:55 PM  
Blogger άστεγος said...

Δεν τα ξέρω αυτά τα πράγμτα.Μόλις μεγαλώσω και αποκτήσω εμπειρίες, θα σου πω...

3:56 PM  
Blogger triantara said...

@jamella: βάρα με, βάρα με και μην λυπάσαι!!!! χαχαχαχαχαχα!

@razz: έτσι, έτσι, τουλάχιστον να τα σπάσεις όλα τα δόντια, όχι μόνο τα μπροστινά...
σου στέλνω μαιλ κατευθείαν!!!!!!!

@renata: αυτό ναι. για να δεις τα όρια σου.

@maria: α, να μου πεις που κάνεις τα τατού σου, να κάνω κι εγώ ένα!

@άστεγος: ... μιλάνε όλοι... μιλάν κι οι κώλοι... (your statement => information content = 0!) ;ΡΡΡΡ
ε, μα! δεν μπόρεσα να κρατηθώ! που είσαι παιδάκι μου και σε ψάχνουμε τόσο καιρό!!!!! Ελλάδα κατέβηκες;;; πότε θα κατέβεις;;;; στείλε μου μαιλ!!!! ματς, μουτς!

5:02 PM  
Anonymous The Outsider said...

...afou se xalaei re gamoto.. giati to peineis???

6:53 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Μμμ τελικά ανέβαλλα τις Tales For The Broken-Hearted για χάρη μιας πιο αισιόδοξης ιστορίας :p
Στο επόμενο όμως θα έχουν την τιμητική τους -μου 'δωσες και ιδέες :-)

7:05 PM  
Blogger triantara said...

@the outsider: όπως επίσης: τι πίνεις και δεν μας δίνεις;; μουαχαχαχαχαχαχα! ;Ρ

@razzmatazz: περιμένω να δω τι διαμαντάκι θα ανεβάσεις πάλι! (γι'αυτό και μόνο σε συγχωρώ για την αναβολή του Tales... ;)

7:26 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

*blushes once more

DOne and waiting for comments ;)

10:30 PM  
Blogger Krotkaya said...

καλά να πάθεις, λέει;; δεν λες τίποτα αγαπητή! να το χτυπήσεις στον τοιχο το κεφάλι κανονικα!

είδες το αστεγάκι που μας το παίζει αθώο, ενώ αλλού he quotes Καρβέλα;;; τς τς τς!!

12:15 AM  
Blogger Sailor said...

Δύσκολα χωνεύεται εδώ που τα λέμε

και δεν θα πω καλά να πάθεις

γιατί είσαι μια σκέτη απόλαυση
και αυτό είναι που μετράει

καλό σου πρωινό
όμορφο και δροσερό

1:14 AM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: :)

@krotkaya: καλά να πάθω;;; το τραγουδάκι δεν μιλά για μένα καλή μου!! μα τι κακιά που είσαι όμως!!! μήπως μοιάζουμε;;; ;ΡΡΡ

@sailor: καλό βράδυυυυυυυυυυυυ!!!! :)

1:34 AM  
Blogger morgana said...

εσυ μανουλα μου ιναι να μην ανοιξεις το στομα σου!

αουτς!

εισαι οντως πολυ κοφτερη...

Μαγκια σου κοπελαρα μου!!!!!

7:52 AM  
Blogger Natalia said...

Δεν μου άρεσε το ποστ....όχι! Δεν μου άρεσε!
Όχι....δεν το διάβασα δύο φορές..όχι!
Όχι...δεν μου συνέβει εμένα αυτό.....όχι!

Μπα....δεν πιάνει... Το όσκαρ ηθοποιϊας δώστε το στην κοπέλα που κάθεται πίσω μου...

Κοίτα που δεν είμαι μόνη μου τελικά....

Εύγε τριαντάρα.....αλλά..μην μας το πετάς έτσι ανελέητα στη μούρη!!!!!!!!!

Μάκια!

8:41 PM  
Blogger triantara said...

@morgana: σου αφιερώνω το καινούριο μου avatar ;)

@natalia: ούτε εμένα καλέ! από την φαντασία μου τα έβγαλα όλα!!!!! ;Ρ

10:58 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home