Thursday, August 17, 2006

Τα σουβλάκια, η αγαθο@ούνα, η Λευκορωσίδα και ο στραγηγός της – παρτ 2

Στην Ελλάδα (τό'χω πει και θα το ξαναπώ) κάτι έχουν πάθει οι γκόμενες.

Την έχουν δει κάπως τέλος πάντων. Είναι το υβρίδιο μεταξύ Shakira και Jennifer, η λεγόμενη Shakifer (κατά το Lucifer…).

Από την μια θέλουν να πέφτουν τα αρσενικά στα πόδια τους, να έχουν τον γκόμενο με τα λεφτά του μπαμπά και το Audi TT (μαύρο καμπριολέ παρακαλώ) και να τις τρέχει για καφέ στο Κεφαλάρι ή έστω να τις φλομώνει με ρομαντικές επαναστατικές παπαριές του Τσε για να ανοίξουν τα πόδια τους.

Απ'την άλλη, αν εσύ αποφασίσεις να τις φτύσεις, έχεις πιάσει το λαχείο. Αν είσαι και παντρεμένος κερδίζεις αυτομάτως bonus points. Τότε μεταμορφώνονται σε Alex Forrest (αυτή από το Fatal Attraction) ή σε τσαντισμένες μάγισσες του Ήστγουικ. Θα κολλάνε επάνω σου σαν την μύξα που δεν λέει να ξεκολλήσει απ'το δάχτυλο σου, σαν την τσίχλα που μου πέταξε στην τρίτη Δημοτικού ο "πισινός" μου και του τράβαγα το μαλλί μέχρι να βάλει τα κλάμματα. Ήμουν κακιά τότε. Σήμερα είμαι χειρότερη…
Θα σε κάνουν να ξερνάς κερασοκούκουτσα ή θα κρεμούν το γατάκι σου απ'τα ευνουχισμένα του π@π@ρια στην πυλωτή, να το δει όλη η γειτονιά... (ε, όποιος δεν καταλαβαίνει, ας δει τις ταινίες, βαριέμαι να ξηγάω…)

Του φίλου μου του Μήτσου την ιστορία την έμαθα την Παρασκευή το βράδυ που πήγαμε για σουβλάκια. Είχε βγει να πάρει τσιγάρα και βλέπει την γκόμενα με έναν άλλο μαντράχαλο να σουλατσάρει… Τους πλησιάζει χωρίς να πάει το μυαλό του στο κακό στην αρχή. Μετά το μυαλό του έφυγε και χάθηκε. Εδώ και 3 μήνες ακόμα το ψάχνει.

«Γεια σας παιδιά! Μαράκι τι γίνεται;», πριν 2 μέρες είχαν πάει για καφέ, όλα καλά, καθόλου σύννεφα στον ορίζοντα. Νόμιζε ο Μητσάρας…
«Γεια σου Μήτσο», το Μαράκι. «Από δώ να σου γνωρίσω τον γκόμενο μου τον Βασίλη. Βασίλη, ένας φίλος μου, ο Μήτσος».

Από τότε κλεισμένος στο σπίτι του ο Μήτσος. Μισή μερίδα έχει μείνει, τον τραβάμε με το ζόρι για καφέ. Μόνο εκείνη την Παρασκευή το βράδυ, αφότου ήρθα εγώ από τα ξένα, τον είδαν τα παιδιά να τρώει ξανά. Έκανε κάτι βουτιές με τα ψωμιά στην σαλάτα ο Μητσάκος, έτρωγε το ένα σουβλάκι μετά το άλλο, σαν τον Χριστό μετά την έρημο ένα πράμα. Εγώ βέβαια τα μέτραγα και μου ανέβαινε η πίεση αλλά κρατήθηκα. Είχε αδυνατίσει τόσο που τα μάγουλα του ήταν διάφανα πλέον.
«Μήτσο, έχεις 5 σφραγίσματα σε 3 δόντια;; WoW!»

Και καλά ρε Μαράκι. Ντάξει. Μικρή είσαι, ότι γουστάρεις κάνεις. Πάρ’τον όμως από μια μεριά τον κακομοίρη, προετοίμασε τον λίγο. Πάνε για καφέ μαζί του και πες του κάτι σε στυλ «Μήτσο, βρήκα άλλο …ούτσο», ή βάλτον να σταθεί όρθιος και ρώτα «όποιος έχει γκόμενα αυτήν την στιγμή να κάνει ένα βήμα μπροστά» κι όταν πάει να κουνηθεί φώναξε του ένα «που πας ρε καημένεεεε;;;;;» Κάνε κάτι τέλοσπάντων!!!! Έτσι ξεροσφύρι να σας δει μαζί ρε γμτ;;; Ηave a heart, a lung or a kidney, for fuck’s sake!

Κι εσύ ρε Μήτσο, όχι ότι δεν φταις καθόλου… Να λέμε και του στραβού το δίκιο έτσι; Όταν 2 χρόνια την τρέχεις την κοπέλα από νετ καφέ σε νετ καφέ και την βάζεις να σου κρατάει τον καπνό όσο εσύ καίγεσαι με το κάθε παπαροπαιχνίδι, είναι παράξενο μετά που βρέθηκε ο τυπάς να την φλομώσει για την Κούβα και τον Φιντέλ και του’κατσε το Μαράκι; Ε, καλά να πάθεις!!!

Έτσι μεγαλόψυχη που είμαι λοιπόν, τον λυπήθηκα και δεν του γάβγισα που μού’τρωγε τα σουβλάκια. Τα πλήρωσαν οι υπόλοιποι καλοσιτεμένοι.

Κι εγώ είχα τύψεις εκείνο το βράδυ. Και καούρες. Δεν έκλεισα μάτι. Τύψεις, αυπνίες, καούρες κι έτσι ήρθε κι έδεσε κι έγινε ότι έγινε το Σάββατο. Αλλά ας μην προτρέχω.

Του μπι κοντινιουτν…

Labels:

26 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Μου επιτρέπετε φιλτάτη ένα τόσοδούλη σχόλιο σχετικά με το πόσο πέρασει έχουν οι παντρεμένοι ;
Δε θέλω να στη σπάσω και φυσικά δεν έχω ιδέα τι κάνουν οι δικοί σου οι παντρεμένοι (και ούτε με αφορά), αλλά νομίζω ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.
Διότι για να σου κάτσει παντρεμένος θα πρέπει :
- Η καλή του να είναι αλλού για αλλού.
- Η εφορία να μη του έχει φερθεί κόσμια για τουλάχιστον ένα έτος.
- Να μην έχει κολλητό στη τράπεζα που θα του παίζει τα δάνεια του σπιτιού με τα επιτόκια στα δάκτυλα.
- Τα βλαστάρια του να είναι ufo.
- Οι μαμαδοπεθερές να μην είναι 1.000 χιλιόμετρα μακριά, και.
- Το εξοχικό να μην έχει πισίνα
Επίσης :
- Το ΤΤ το χάνεις γιατί το καβατζάρει η ξανθιά σύζυγος και στο επιστρέφει σε μια κατάσταση τύπου Βυρητός (Μπορείς να μου εξηγήσεις πως διάολο το τράκαρε με σκουπιδιάρικο στη Σίφνο, δεδομένου ότι α) το σκουπιδιάρικο ήταν παρκαρισμένο β) Η Σίφνος έχει ένα μόνο σκουπιδιάρικο !!!).
- Εσύ, που σου έγινε ο κώλος ΝΑ για να κάνεις ένα δώρο στον εαυτό σου (το ΤΤ που λέγαμε)κυκλοφορείς με ένα οικογενειακό βαν των επτά θέσεων σα πουλμαντζής.
- Η ατζέντα σου έχει τεθεί στις υπηρεσίες της αυτού Μεγαλειότητος γιατί, πως να το κάνουμε, πρέπει και αυτή να έχει ένα μισθό για να μη τη κάνεις ότι θες.
- Συνήθως ο μισθός αυτός εξαφανίζεται σε νανοκλάσματα του εκατοστού του δευτερολέπτου στην Ερμού.
- Να συνεχίσω ή φτάνει ;

Συνεπώς να πεις στο φίλο μας ότι μάλλον είναι καλός άνθρωπος και τον λυπήθηκε ο Θεός και τον έσωσε.
Gs

5:16 PM  
Blogger elenitsa! said...

εγώ με τη σειρά μου να προσθέσω το γνωστό τραγούδι πλέον στα Χανιά που απευθύνεται τις Χανιώτισες περίπου κάπως όπως τις περιγράφεις και εσύ παραπάνω. το τραγούδι λέγεται Όλες Ψ..λες και λέει διάφορα για καμπριολέ κλπ. Χαρακτηριστικά λέει σε κάποια φάση :είχες και στο χωριό σου fredoccino? χαχαχαχ

είμαι χανιώτισα αλλά όχι τέτοια

kiss kiss

e

7:04 PM  
Anonymous heliotypon said...

Και τι έγινε να'ουμ που η μανταμίτσα το πάγαινε το γράμμα με το Βασίλαρο; γούστο της καπέλλο της. Κι ο Μητσάρας τσιμπάει μεδέν, και να κάνει τουμπεκί ψιλοκομένο και νά'ρθει αύριο με τον κεδεμόνα του. Κι εσύ, ρε Μητσάρα μάγκα, τι πήρες μπάλα όλα τα ιντερνετ καφενέ και σουρφάρεις σαν τον Μαγκάρετ στη Χαβάϊ 50; Τι να κάνει κι η λαφίνα σου, να'ούμ, πάνω στα ζουμιά της; να το ράψει με κλωστές πεταλούδα; Ε, δε γένεται! Την καμάκωσε το παιδάκι ο Βασίλης, της ψυθίρισε δυό όμορφες κουβέντες κι εκείνη έπεσε στο βάζο με τα μέλια. 'Αφεριμ να'ούμ και κρίμα ουδέν!

7:19 PM  
Blogger mouxlas21 said...

ego ta eipa? den ta eipa?

...pantos epi tou thematos leo na asxolitho kai ego (ksereis gkomenes/gkomenoi kai opion parei o xaros (kai mena mesa fisika (ante pali me tis parentheseis(kala to kobo(TELOS))))).

8:07 PM  
Blogger Εύα said...

Μαλιστα...τωρα εξηγουνται ολα...ωστε γι'αυτο αγορασε καμπριο ο πρωην τωρα που χωρισαμε,χμμμμ!Συγχαρητηρια στο Μαρακι που αντεξε δυο χρονια(αλλο που εγω αντεξα εννια)στειλε μου το Μητσο σπιτι,ειδικοτης μας ο καφες της παρηγοριας.Εχει μεινει μπολικο γιαουρτλου πεστου.

9:09 PM  
Blogger Natalia said...

Απίστευτα αληθινό ποστ...
Ευτυχώς λόγω του χιούμουρ (όπως λέει και η γιαγιά μου) που περιέχει, με αυτό μπορούμε να σκάμε κι ένα χαμόγελο.....

11:53 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

Δεν εχω να παραθεσω τιποτα αλλο στο μπινελικωμα του Μητσου (ηθελες τα τσ' επαθες τα) μονο μια διορθωση στην Ελενιτσα: το τραγουδιον λεγεται ¨Χανιωλες" (=Χανιωτισσες+Ψωλες) και το συγκροτηματακι Ο.Ψ. (=Ολες Ψωλες), οι οποιοι ειναι δυο φοιτητες σε αλλη πολη της Ελλας, που το γραψανε για τον εαυτο τους κι ενας τριτος φιλος(???) το εβγαλε στην φορα!

Και ειναι ΟΛΟ αληθεια για τις ντοπιες που κατοικοεδρευουν στην πολη μας, τα Χανια!

Φιλια!

11:58 AM  
Blogger triantara said...

@GS: χμ... δεν ξέρω, μπορεί να έχεις δίκιο σε όλα αυτά, εγώ έτσι κι αλλιώς δεν αναφέρθηκα σε κανέναν φίλο μου παντρεμένο και δεν έχω γνωστούς που να έχουν κάνει κάτι τέτοιο και είναι κρίμα γιατί θα μου έδιναν πολλές χρήσιμες πληροφορίες :)

@elenitsa: ρε παιδιά, ας μου στείλει επιτέλους κάποια ψυχή αυτό το ρημάδι το τραγούδι!!! ΔΕΝ το ξέρουμε, μας το τρίβετε και στην μούρη!! έλεος!!!


@heliotypon: true, true!!
:)

@mouxlas21: ναι, συ τά'πες και καλά τά'πες :-) τώρα, το ότι θα ασχοληθείς κι εσύ δεν το κατάλαβα. εννοείς στην ζωή σου ή στο μπλογκ σου;;;

@eva: μπα, δεν νομίζω ότι θά΄θελες να ακούσεις τώρα τον Μήτσο, αλλά 9 χρόνια ρε ευάκι;;; ντάξει, υπάρχουν και χειρότερα! ;)
άντε, καλό κουράγιο!

@natalia: και που να δεις το επόμενο... :)

@afrikanos: εσύ βλέπε το σχόλιο που άφησα στην Ελενίτσα και στείλε το τραγούδι! Έ μα!!!!
:)

12:43 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

LOL μεγατόνων!!!
Το τραγούδι το θέλω κι εγώ, όπως και δήποτεεεεε!!!!!

12:58 PM  
Blogger Fingo said...

Κι εγω το θελω το τραγουδι.Κοιτα ο Μητσος καλα επαθε.Γιατι οσο κολλημα να εχεις με το WoW και το ιντερνετ ε για μια γκομενα τα παρατας αυτα.Αντε κανενα PS2 αν παιζει κι αυτη για να χαλαρωνετε που και που

1:31 PM  
Blogger Astarte said...

"βάλτον να σταθεί όρθιος και ρώτα «όποιος έχει γκόμενα αυτήν την στιγμή να κάνει ένα βήμα μπροστά» κι όταν πάει να κουνηθεί φώναξε του ένα «που πας ρε καημένεεεε;;;;;»"

αχαχαχαχαχα
πρέπει ν ανοίξεις σχολή γκομενικού etiquette, θα σώσεις κόσμο :)

πάντως σοβαρά, αυτές οι γκόμενες shakifer έχουν τρομερό κοινωνιολογικό ενδιαφέρον, είμαι πολύ περίεργη για τη συνέχεια

xx

2:20 PM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: mail ελήφθη, αναμένω οδηγίες ;)

@fingo: "Αντε κανενα PS2 αν παιζει κι αυτη για να χαλαρωνετε που και που"
τό'χεις πιάσει το νόημα τελικά

@astarte: "πρέπει ν ανοίξεις σχολή γκομενικού etiquette, θα σώσεις κόσμο"
συγνώμη, είπατε θα σώσω ή θα κάψω;;; ;)

4:29 PM  
Blogger renata said...

Ας πρόσεχε κι ο Μήτσος! Όσο για το Μαράκι, πολύ ξεφτίλαααα! Πάντως είναι απολαυστικό το κείμενό σου, Ελένη!

6:23 PM  
Blogger Fingo said...

Προσπαθουμε να το πιασουμε αν και μας διαφευγουν καποιες λεπτομερειες...

7:16 PM  
Blogger ovi said...

βρε γαμωτο εγώ γιατι καθε φορά που διαβάζω για σουβλάκια κολλάω στο σουβλάκι και χάνω τα υπόλοιπα; Στο θέμα, τα σουβλακια τα έφαγες, παράγγειλες άλλα; Βρε δέκα χρόνια έχω να φάω!!!

7:59 PM  
Blogger emfyalomenos said...

Ωραία φωτο με τα σουβλάκια! Μάλλον θα αρκεστείται σε αυτά και θα ξεχάστε τα ΤΤ, έρχεται φοροεπιδρομή lol

8:13 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

γειαααααααααααααααααααα

μπυρες μπυρες μπυρες κι αλλες μπυρεςςςςςς

Αντε ελα Κρητηηηηηηηηηηηηη

Μπας και πω οτι εισαι πρωτη μου ξαδερφη που ηρθε Κρητη για να παντρευτει, γιατι αλλιως δεν βλεπω να παιρνω ρεπο....

Αντεεεεεεεεεεεεεε

4:35 AM  
Blogger Derek said...

αυτό με τις Ελληνίδες γκόμενες ξαναπές το πάντως...

12:42 PM  
Blogger Lex_Luthor06 said...

Alex Forrest???

Που την θυμήθηκες;
Ανατρίχιασα.
Ο χειρότερος εφιάλτης κάθε άντρα.

φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου φτου!!!

12:14 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Μμμ τα ήθελε και τα παθε ο φουκαράς. Οι γυναίκες έχουν ανάγκες λέμε. Δεν το ξαναάκουσε ο Μητσάρας; Αλλά εδώ που τα λέμε όσες ανάγκες και να καλύψεις, εμφανίζονται άλλες. Λερναία ύδρα style!
Γιαυτό και στεναχωρήθηκες εσύ καημένο...

7:43 PM  
Anonymous The Outsider said...

Esy kopela mou xaramizesai...!
Tha prepe na eiseltheis sta endotera tis psyxologias, parapsyxologias, ante sthn xeiroteh ton xeiroteron mhpos exeis kanei koinonikh leitourgos? Doulepses pote gia thn pronoia??? Skepsou to.. pote den einai arga!!

11:26 AM  
Anonymous The Outsider said...

...a kai sy Mhtsara.. proth fora thn "pathses" me Markaki?? h' mhpos eisai akoma "teenager" me clearasil sth mapa??

Des to praktika file mou...Edo pou ta leme to mono kalo pou sou ekane einai oti exases merika parapanisia kilakia...ante einai kai aytos enas tropos na adynatizei kanenas!!

11:34 AM  
Blogger triantara said...

@renata: γιατί ξεφτίλα καλέ η κοπέλα;;; καλά έκαμε καλέ!!!

@ovi: σε καταλαβαίνω φίλε μου! καλύτερα πάντως να κολλάμε στα σουβλάκια, παρά σε μαλακίες, έτσι;;

@emfyalomenos: μουαχαχαχαχαχα, καλό :) καλώς ήρθες

@διαιρέτης: μόνο έτσι παίρνετε εσείς ρεπό εκέι κάτω;; γι'αυτό διαρκούν οι γάμοι 3-4 μέρες συνήθως;;;

@derek: να το ξαναπώ, αλλά είμαι Πάρο τώρα και βαριέμαι... καλώς ήρθες :)

@druqbar: τελικά εσύ μες στο μυαλό μου είσαι... και ετοίμαζα ποστ για την Λερναία Ύδρα αλλά με τσάκισες...

@οutsider: ναι, έχεις δίκιο! θα ξεκινήσω σελίδα όπου θα μου γράφετε τον πόνο σας, άντρες γυναίκες. εγώ μετά θα φτιάχνω ποπ-κορν και με το γέλιο που θα ρίχνω θα γλυτώνω και τα λεφτά για τα σινεμά. πως δεν το σκέφτηκα νωρίτερα;;;; κάτι σαν αυτό που λέμε don't quit your (blow)job...
ψυχολόγα ή λειτουργός δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά έχω κάνει καθαρίστρια και μπαργούμαν... σου κάνει;;

@οutsider2: ο μητσάρας δεν σ'ακούει. θα το διαβιβάσω. don't hold your breath though...

1:52 PM  
Anonymous The Outsider said...

..Ante kai kalh arxh me thn selida sou..mentium mono mh se do.. tha fas sfaliares..!! (psemata eimai kalo paidi ego). Den exeis akousei oti sta BAR diateleite MEGA koinoniko ergo?? (Eidika an einai kolompara kai gemata me kopeles antolikou mplok)..
Aaa.. Triantara pes ston Mhtsara, se parakalo therma, oti kapoia stigmh me tis polles fapes tha synhthisei o kafas tou kai oxi mono tha papsei na ponaei alla kai tha tou aresei para poly....

Ante kai kala Xristougenna. (asxeto)

5:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! Define isps Peugeot ro http://www.512mb-pc2100-cl2-5-ddr-sdram-sodimm.info/sdmemorycardcloseouts.html Independent league baseball tryouts Soccer positions forward Attorney slot machines Reset service light on s60 volvo buspar gig amu Dental savings plans nickelback t-shirt

1:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info »

3:07 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home