Wednesday, August 30, 2006

Τα σουβλάκια, η αγαθο@ούνα, η Λευκορωσίδα και ο στρατηγός της - παρτ 3

Οι καούρες είναι άτιμο πράμα τελικά. Έμεινα όλο το βράδυ άυπνη, να σκέφτομαι τον καλά-να-πάθεις Μήτσο και τις τύψεις μου για την αστυνόμευση των σουβλακίων και τα παιδιά που αποπήρα λίγο άγαρμπα αλλά με το δίκιο μου, έτσι; Γιατί γαμώ το κέρατο μου, εσείς σουβλάκια έχετε όποτε γουστάρετε. Εμείς (εδώ βάλτε ξανά τα βιολιά να παίζουν για τους άμοιρους „Gastarbeiter“) μόνο στα όνειρα μας τα βλέπουμε...

[ανοίγει η αγκύλη: Δεν είμαι θρήσκα. Αυτό μάλλον θα το έχεις καταλάβει αν έχεις διαβάσει έστω και μια γραμμή από οποιοδήποτε ποστ μου εδώ μέσα. Να το επαναλάβω όμως για όσους δεν το έπιασαν ακόμα. ΔΕΝ είμαι θρήσκα! ΔΕΝ πηγαίνω να κοινωνήσω, να ξομολογηθώ, να ανάψω καντήλια (να σου κατεβάσω καντήλια παίζει άνετα όμως), να γδάρω τα γόνατα μου στην Παναγιά της Τήνου μήπως και πάρει η ΑΕΚ κανά πρωτάθλημα προτού πεθάνω (όχι, δεν είμαι ΑΕΚτζού, αλλά αν είναι να κάνω τάμα, θα το κάνω για κάτι που πραγματικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, για να αποδείξω ότι τελικά είναι μαλακίες όλα αυτά...), να φιλήσω το χέρι του παπά όταν τον δώ (μπιαχ...), κουλουπου, κουλουπου. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

Ούτε πιστεύω τις παπαριές που λένε στα παιδάκια όταν ψοφήσει το παπάκι που τους αγόρασαν οι ανεγκέφαλοι γονείς τους το Πάσχα κι εκείνα το βούτηξαν στην τουαλέτα να δουν αν επιπλέει, κοινώς πως το παπάκι πήγε στον παράδεισο και θα κολυμπάει για πάντα με τα άλλα παπάκια σε λίμνες γεμάτες νούφαρα και ζουζουνάκια. Είναι πολύ άκαρδο αυτό που κάνετε ρε σεις μαλάκες γονείς (το «μαλάκες» δεν πάει σε όλους - μόνο σ’αυτούς που το κάνουν αυτό...). Γιατί μια μέρα εκεί που το παιδάκι σας θα χέζει, θα καταλάβει ότι το παπάκι του είναι τελικά παρέα με τα υπόλοιπα σκατά που κατεβάζει αυτό και όλη του η οικογένεια μαζί. Κι αυτό είναι χειρότερο!


Δεν πιστεύω λοιπόν ούτε στον παράδεισο, ούτε στην κόλαση, ούτε στο καθαρτήριο (κι εσείς καμμένοι του LOST συνεχίστε να ονειρεύεστε, χέστηκα ;). Δεν πιστεύω λοιπόν πως υπάρχει αυτή η θεία δικαιοσύνη, που θα κατέβει να μας κάψει όλους επειδή δεν ήμασταν καλά παιδιά.

Πάμε παρακάτω. Όσοι με ξέρουν ή με διαβάζουν θα έχουν καταλάβει ότι οι διάφορες προσωπικότητες που κρύβω ανάμεσα στα τείχη του κρανίου μου χωρίζονται ουσιαστικά σε δυο μέτωπα. Toν Σουγλάκο και την αγαθο@ούνα. Γιατί ενώ μπορεί να με πιάσεις σε φάση που θα μου πεις «καλημέρα» και γώ παίζει να σε φασκελώσω και να σε πατήσω κάτω σαν το αηδιαστικό σκουλήκι που προφανώς είσαι, υπάρχει και η άλλη όψη όπου θα μου ζητήσεις να σου δώσω το δεξί μου νεφρό για τον άμοιρο μπατζανάκη της θείας του γείτονα σου και εγώ να σου χαρίσω και τα δυο... Σπάνιο, το ομολογώ, τόσο σπάνιο όσο κι οι φορές που θα σου πει η γυναίκα σου «αγάπη μου, έχω όρεξη να μου τον βάλεις από πίσω σήμερα» αλλά ναι ρε γαμώτο, ακόμα και ΑΥΤΟ μπορεί να γίνει μετά από 15 χρόνια γάμου! Μην το βάζετε κάτω ωρέ!!!

Έτσι, κατά καιρούς (κυρίως λίγο πριν ή μετά την πανσέληνο) πιστεύω κι εγώ στον Αϊ Βασίλη, στις νεραϊδούλες, στην καλοσύνη που κρύβουν μέσα τους οι άνθρωποι, στο φιλότιμο, στον αληθινό έρωτα και στις σερβιέτες με φτερά (το ότι πάντα βγαίνω χαμένη είναι αυτονόητο νομίζω...). κλείνει η αγκύλη...]

Το γιατί λοιπόν είχα τύψεις εκείνη την νύχτα μάλλον είχε να κάνει με τις καούρες... Κι έτσι υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως εκείνο το πρωί, θα γινόμουν η καλή Σαμαρείτισσα που θα βρεθεί στον δρόμο σου για να σε σώσει όποια ψυχική ασθένεια κι αν σε βαραίνει...

Πήρα τον δρόμο προς το Χαλάνδρι να βρω κάνα βιβλιαράκι να με αποχαυνώσει όταν θα λιάζω την κορμάρα μου στις παραλίες της Πάρου (βλ. προηγούμενο ποστ). Σκέφτηκα, επίσης, να μην τρέχω για ταξί αλλά να εμπιστευθώ τα λεωφορεία που πάνε προς τα κει. Wishful thinking θα μου πεις. Μην σφίγγεσαι. Πες το όπως είναι: Καραμαλακία δικιά μου, συμφωνώ.

Εδώ διακόπτουμε το πρόγραμμα μας για μια καλλιτεχνική παρέμβαση:
Όταν θα πας στον πηγαιμό για την στάση, να εύχεσαι νά’ναι άδειος ο δρόμος. Ξένες καριόλες να μην βρεθούν στον διάβα σου και ο οδηγός του λεωφορείου να μην ανήκει στην ράτσα των γλύψε-μου-τα-οπίσθια-γιατί-η-γυναίκα- μου-δεν-μου-παίρνει-πια-πίπα οδηγών.

Αλλά πάλι προτρέχω ρε γαμώτο...

Εδώ σταματάμε το πρόγραμμα μας για μανιταρόπιτα (αχ, ρε Ν. είσαι φοβερή κι η πίτα σου καραγαμάτη!!!!!) και θα επανέλθουμε.

[ακούτε: Kill Bill OST - Twisted Nerve]

Labels:

24 Comments:

Blogger Lex_Luthor06 said...

οκ, επείδη ήθελες να βάλεις παρένθεση μέσα στην παρένθεση έκανες την πρώτη παρένθεση αγκύλη, το έχω κανει κι εγώ.

Αν όμως χρειαστεί να βάλεις παρένθεση μέσα στην παρένθεση που είναι μέσα στην αγκύλη τι σκατά κάνεις;

Βοήθεια.

1:36 PM  
Blogger Εύα said...

τι ειπαμε οτι βγαινει πρωτα;η παρενθεση ή η αγκυλη;

4:52 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Μ'άρεσε το τσίτωμα της παρένθεσης έσκισες και τα σουβλάκια και τα κρεμμύδια και το Μήτσο...ωρε μάνααα!
Αν δεν είσαι σκορπιός θα τον έχεις ωροσκόπο...ή το πολύ στη σελήνη!
Καλησπέρα

5:44 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

Αγκυλες...παρενθεσεις...Σκορπιοι...Σεληνες...

(τι θυμηθηκα τωρα:
Αλεξης - Σεληνη ανεβα στο παταρι να σε γαμησω!
Σεληνη - Αλεεεξηηη, τι ειναι παταρι???)

Καποιος σε εκνευρισε Ελενιτσα μου,αυτο ειναι σιγουρο...ποιος ομως και γιατι τον αφησες ειναι το θεμα!

Για κατεβα καταδω να σε φιλεψουμε μια τσικουδια να σου περασει!:-)

8:29 PM  
Blogger ovi said...

Άααααντε ακόμη να τελειώσει η μανιταρόπιτα; Και τα σουβλάκια; Έφαγες και κανένα για τους λοιπούς Gastarbeiter;

10:20 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Και μετά, και μετά;

10:42 PM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Δεν ξέρεις πόσο σε νιώθω στο θέμα των σουβλακίων! Πρέπει να φύγει κανείς στο εξωτερικό για να το νιώσει! Αφού σκέφτομαι να ανοίξω δικό μου σουβλατζίδικο εδώ και να εισάγω τις πίτες και τον γύρο από Ελλάδα!

Έγραψες πάλι, το κειμενάκι σούπερ, αλλά αυτό το "η συνέχεια στο επόμενο" γιατί μας το κάνεις; Νομίζεις ότι δε θα ξαναπατήσουμε το πόδι μας αλλιώς; :P

10:51 PM  
Blogger BadlyDrawnBoy said...

Να προσέχεις όταν τρως σουβλάκια γιατί ο φίλος μου ο Μπαμπης μια φορά που έτρωγε σουβλάκια στα Ούτσανα κατά λάθος κατάπιε το ξυλάκι, του σφηνώθηκε στον οισοφάγο και μετά από τρία κλύσματα του βγήκε από τον κώλο σε μορφή όμοια με αυτή του μαλλιού όταν έχει ψαλίδα.

Το φιλοσοφικό ζήτημα της σχέσης του χεσίματος με τον κόσμο των ιδεών με έχει απασχολήσει πολλές φορές και έχω διαβάσει πολλές μελέτες για το πώς συνδέονται αυτά τα δύο πράγματα, ποτέ ως τώρα όμως δε συνάντησα κάποια θεωρία που να έχει συμπεριλάβει στις αναζητήσεις της παπάκια. Θα το θέσω το ζήτημα στη ακαδημαϊκή κοινότητα, ως τότε όμως σε παραπέμπω σε έναν άλλο φιλόσοφο της τουαλέτας, το ZeroG.

Στο μπλογκ της παριαλένας σε είχα αποκαλέσει, η «οσία η τριαντάρα η βρομόστομη» και μάλλον δεν έπεσα έξω. Το φωτοστέφανο μόνο σου λείπει…

12:23 AM  
Blogger triantara said...

@lexluthor + eva: σε εξυπνάκηδες δεν απαντάω... (I think I just did... ftou!)
;ΡΡΡΡΡ

@dr. uqbar: την έσκισα ΚΑΙ την παρένθεση, έτσι;
θα σου έλεγα ότι τον έχω στον Πλούτωνα αλλά αυτός πλέον δεν μετράει :D

@afrikanos: "Καποιος σε εκνευρισε Ελενιτσα μου,αυτο ειναι σιγουρο...ποιος ομως και γιατι τον αφησες ειναι το θεμα!"
μην βιάζεσαι... :)
Καλτσούνια θα έχει;;;

@ovi: έχω φάει τόσα σουβλάκια που φτάνουν για όλη την Γκασταρμπαταρία...

@razzmatazz: μην βιάζεσαι ούτε συ... έχει αρκετό ψωμί ακόμα

@asgood: έτσι, έτσι! νιώσε τώρα κι εσύ να μάθεις! ;D

12:28 AM  
Blogger triantara said...

@badlydrawnboy: επ, ταυτόχρονα γράφαμε!
ήταν ανάγκη να γίνεις τόσο γραφικός; διαβάζουν και μικρά παιδιά λέμε...

η σχέση μεταξύ του χεσίματος και της έμπνευσης με απασχολεί κι εμένα, τελικά τα ίδια σκατά σκεφτόμαστε.

Η Παριαλένα ποια είναι;;;; Do I need to know her??? Am I missing something? Για βάλε κάνα λίνκι...

Το φωτοστέφανο δεν μου λείπει καθόλου. Απλά δεν το φοράω για να μην σας τυφλώσω τρομάρα σας...

:D

12:46 AM  
Blogger Afrikanos74 said...

Και καλτσουνια και ντακο και χοχλιους μπυμπυριστους κι απ'όλα τα καλα του Θεου και τσι Παναζιας!:-)

...Ωστε βιάζομαι λες,ε?

μμμ, λες να επεσα εξω τελικα?
λες να χτυπησα και να μην το καταλαβα?
Για να με τσεκαρω! :-)ΡΡΡ

9:28 AM  
Blogger triantara said...

@badlydrawnboy: γράψε λάθος ρε συ, κατάλαβα ποια είναι (ούτε κινητήρας ντίζελ νά'μουν ρε γαμώτο μου...)

@afrikanos74: μπουρμπουριστούς δεν λέτε;;; of course I might be making a mistake... or am I???? ;Ρ

ψάξου, ψάξου μην τυχόν και σού'χει φύγει κάνας πόντος!!!!! :D

11:51 AM  
Blogger Fingo said...

Παλι εμεινα μαλακας.Σε λιγο δεν θα ξεφευγω απο την συγκεκριμενη κατασταση...Και λιγα με την ΑΕΚ γιατι αν δεν ηταν ο θειος να παιρνει τα πετσινα θα το ειχαμε το πρωταθληματακι

2:37 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

xaxaxaxaxaxaxaxa
μπυμπυριστοί χοχλιοί?

Τώρα θυμήθηκα μια ταμπέλα σε μια λαική αγορά όταν ήμουν πιτσιρικάς, απο μια γιαγιά που προφανώς είχε κατέβει απο κάποιο χωριό να πουλήσει την πραμάτια της. Η ταμπέλα έγραφε:

"ΝΤΟΠΧΙ ΧΟΧΛΥ"

Να είστε καλά!

Άντε έλα εσύ είπαμε... Θα το σπαμάρω το ζήτημα, μην ξεχαστείς κιόλας. :P

7:21 PM  
Blogger Εύα said...

Συγγνωμη κυρια μου αλλα η απορια μου ητο γνησια...στα αληθεια θα ηθελα να μαθω τι βγαινει πρωτα,η παρενθεση ή η αγκυλη...και θα συμφωνησω με τον fingo,λιγα με την ΑΕΚ γιατι πρωτα βγαινει η ψυχη κι υστερα το χουι που λεει κι η μαμα μου,χαχαχαχαχαχα!!Ασε που καθε βραδυ κοιμαμαι αγκαλια με το μαξιλαρακι της ΑΕΚ γιατι μονο ετσι ερχεται ο Μορφεας στις αγκαλες μου:Ρ

7:38 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

νταξει ωρε! ξεχασα τα "ο"!!!

σιγα τα "οα"!
:-)ΡΡΡΡΡ

9:12 PM  
Anonymous mpampakis said...

Σε χάλασε η παρέα με τον Πασκάλ κι εσένα και γράφεις για πρωκτικό σεξ και άλλα τέτοια όμορφα.
τσκ τσκ τσκ (ήχος αποδοκιμασίας...)
;^p

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

αχ αχ αν ειναι αγαθομουνα.εσυ βρε παλιοκλαψομουνα που δεν μπαινει πουτσοσ στο νουνι σου γιατι παλιοκλαψουριζεις.και ασε τα περι παπακια και γονεις που λες!!!ΕΣΑΙ κλαψομουνα κανεις δεν γαμεί το νουνι σου .Πάρτο χαμπαρι

4:42 PM  
Blogger triantara said...

@anonymous: από σένα πήρα τις μπαταρίες για το dildo?????

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! μα ΠΟΣΟ ανάρχιδος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος;;;;; έλα, δείξε μας ΠΟΣΟ!!!!! :D

5:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

kaulwnw...
eisai esy mia gria poutana
ela na mou glypseis ton megalo mou POUTSO
ela twra
naiiiiiiiiiii
mounara mou
ela na mou pareis mia pipa
se perimenw

2:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

kaulwnw...
eisai esy mia gria poutana
ela na mou glypseis ton megalo mou POUTSO
ela twra
naiiiiiiiiiii
mounara mou
ela na mou pareis mia pipa
se perimenw

2:40 AM  
Blogger triantara said...

εγώ μόνο το δεξί σου χέρι λυπάμαι, που θά'χει ρίζει υπερωρίες...
:D

8:32 AM  
Blogger triantara said...

*ρίξει... :)

8:33 AM  
Anonymous anonynous-Ο τετοιος σου said...

να μαι πάλι ο καλός σου(βλεπε κλαψο...να κτλ)....βρε τι περίμενες ότι θα παρακολουθούσα το blog σου...και θα είχα μεγάλη προσμονή για το ποτέ θα αλληλοκονταροχτυπη8ουμε με βρισιές.έχεις απίστευτο γέλιο παντός αρκεί να μην παίρνει κανεις στα σοβαρά αυτά που λες. και ειδικά το χειρότερα κάτι κομπλεξικές που σε χειροκροτούν κιόλας.λοιπόν να μαι πάλι να δv τι έχασα.περιμενω ποιο έξυπνες ατάκες και όχι του στυλ όπως οι τελευταίες (μουνιασε σορυ μουδιασε το χερι σου ...κτλ κτλ)
υ.σ λοιπόν περιμένω αν 8ελεις να σου στείλω το mail μου για ποιο άμεση επικοινωνία...αν το θέλεις φυσικά.άσχετο από την τελευταία φορά που στα εχωσα και σε έβγαλα από τα ρούχα και ανάψαν τα λαμπάκια σου είχαμε κανένα θέμα...η μπα.δηλαδή έπεσε σεξ...

6:51 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home