Thursday, August 10, 2006

Τα καράβια μου καίω...

Photo by Chacalxxx
Ευτυχώς που φεύγω αύριο...
Δυστυχώς πετάω στις 6.30 άρα δεν θα κοιμηθώ...


Ευτυχώς που πέρασα για τελευταία φορά απ'το "χωριό"...
Δυστυχώς βρήκα κάτι μαύρα βότσαλα και τα έριξα πίσω μου...

Ευτυχώς που αγόρασα και δεύτερη βαλίτσα...
Δυστυχώς το πιπίνι δεν χωράει μέσα...

Ευτυχώς που θυμήθηκα να φορτώσω το κινητό...
Δυστυχώς ξέχασα τις μπαταρίες για το dildo...


Ευτυχώς που πρόλαβα να ρίξω μια ματιά στο μόνιτορ...
Δυστυχώς δεν θα προλάβω το τέλος του Αργύρη...

Ευτυχώς που έχει ο αδερφός μου κομπιούτερ...
Δυστυχώς θα βαριέμαι να διαβάσω οτιδήποτε έχει σχέση με μπλογκ...

Ευτυχώς που θα κάνει ζέστη στην Ελλάδα...
Δυστυχώς θα έχει και πολλούς Έλληνες...

Από πείσμα και τρέλλα λοιπόν, για να δούμε αν θα βρω νερό αυτήν την φορά...


Όποιος τύχει να βρεθεί στα παρακάτω νησιά: Πάρο, Κρήτη, Λευκάδα (όχι απαραίτητα σε αυτήν την σειρά), σκασίλα μου, σιγά μην τρέχω να δω την αφεντομουτσουνάρα σου... ;Ρ

Δεν λέω "θα τα πούμε τον Σεπτέμβριο" γιατί μπορεί να τα πούμε είτε πιο νωρίς, είτε πολύ πιο αργά... (αν, πουχου, μου την σπάσουν τα μωρά και οι γριές αύριο στο αεροπλάνο, ετοιμαστείτε για πολλά μπινελίκια...)
Δεν λέω "να περάσετε καλά" γιατί έτσι κι αλλιώς του κεφαλιού σας θα κάνετε...
Μην πείτε "να περάσεις καλά" γιατί τελικά ότι μου καυλώσει θα κάνω... ;Ρ

Το ξέρω, συνεχίζω να είμαι γλυκομίλητη και ευγενική γι'αυτό όταν γυρίσω (στο μπλόγκινγκ) θα φτύσετε αίμα!

Ακόμα διαβάζεις;;;
Τελείωσε λέμε!!!


[ακούτε Νίκο Πορτοκάλογλου - Τα καράβια μου καίω]

Labels:

22 Comments:

Blogger ramon said...

εύχομαι να περάσεις καλά.

5:08 PM  
Blogger pascal said...

Μπα, μην ανησυχείς. Το τέλος του Αργύρη θα αργήσει αρκετά ακόμα. Για Οκτόβριο το κόβω και μιλάω πολύ σοβαρά.
Καλά να περάσεις εύχομαι :)

5:15 PM  
Blogger Artois said...

Έλα, "κερνάω καφέ στην πλατεία", που στοίχισε όσο η ανοικοδόμηση των Κουρκουμελάτων μετά τον σεισμό του '53.
(με τη διαφορά ότι αυτήν την πλήρωσε ο Βεργωτής, ενώ την πλατεία θα την πληρώνουμε εμείς για χρόνια)

Και δεν πειράζει που δεν θα δεις στο ίντερνετ το τέλος του Αργύρη, γιατί θα δεις live το τέλος του άλλου Aργύρη και της παρέας του... :-)

Καλό ταξίδι και καλή διαμονή.

(τι να το κάνεις βρε το dildo; Στην Ελλάδα έρχεσαι...)

5:44 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

(ξερει αυτη τη να το κανει το dildo!)
Δε με λες μαρη? Αφρικανικο ειναι, απο τα μιγαααααααααλα???

χαχαχαχαχαχα

Σκασιλα μας κι αν δεν μας βλεπεις, σκασιλα μας οτι κι αν κανεις (του κεφαλιου σου), σκασιλα μας κι αν δεν τα ξαναπουμε, σκασιλα μας κι αν στην σπασουν τα μωρα και οι γριες (μακαρι!).....

Αι σιχτιρ!!!

(και σας παρακαλω να κρυψετε την κατανα σας σε ασφαλες μερος γιατι μην μπει και σε κανενους κατα λαθος -ξερεις που!)







Αντε βρε χαζουλικο, καλα να περασεις!!!

και δεν ξεχνω την υποσχεση μου αλλα διακοπιζω.....εις τας Αθηνας!

χαχαχαχαχα τρεεεεεεεεεελαααααααααα!!!

8:20 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

schöne ferien.
nach griechenland?
es gibt doch bessere... orte. arogante arschlöcher...meistens.

8:31 PM  
Blogger BadlyDrawnBoy said...

she said"Ευτυχώς που αγόρασα και δεύτερη βαλίτσα...
Δυστυχώς το πιπίνι δεν χωράει μέσα..."


χαίρομαι που ο τριβαδισμός επιστρέφει στην κοιτίδα του!

she also said"...dildo.."

cool!!! show us some pictures when you get back. Or a video!


O αναγραμματισμός του ονόματος του ποδοασφαιρστή David Ginola είναι: Vagina Dildo

Καλό ε; Αν και πιθανότατα το ήξερες.

8:49 PM  
Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Να περάσεις...όπως θές.
Καλή επάνοδο!!

9:39 PM  
Blogger Mirca said...

Όμορφες στιγμές να ζήσεις!!

9:49 PM  
Blogger renata said...

Γουστάρω πολύ το τραγούδι που διάλεξες! ;))

10:13 PM  
Blogger ovi said...

Eπειδή δεν θα βρίσκομαι ουτε Πάρο, ούτε Κρήτη, ούτε Λευκάδα ... μην κουραστεις να με ψάχνεις!!! :)

11:03 PM  
Blogger MARIA said...

Hope you have the time of your life!!!!!:)

11:29 PM  
Blogger m@ri@ said...

καλώς ήρθες στα πάτρια...
:)

8:43 AM  
Anonymous mpampakis said...

Καλά να περάσεις και μην ανησυχείς: μπαταρίες θα έχουν και στα τρία νησιά! ;^p

4:53 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Αν φανείς απο Ηράκλειο Κρήτης, πέρνα μια βολτίτσα απο το κεμπαπ που είναι στα Λιοντάρια (η κεντρική πλατεία της πόλης) και ζήτα το Στέλιο.
Αν θες, αν δε θες ΞΑ ΣΟΥ (που λέμε και μεις εδώ..)

Καλές διακοπές!

5:30 PM  
Blogger triantara said...

@ramon: ευχαριστώ!

@pascal: τώρα δηλαδή αυτό το είπες για να χαρούμε;;;;;;;;

@artois: τη είδα χτες την πλατεία, φτου, και πάλι φτου να μην την ματιάσω! Τόσο πολύ μπετό είχα να δω από τότε που πήγα επισκέφτηκα έναν φίλο μου στο Βουκουρέστι, πριν κάτι αιώνες...
(πάντα να έχεις μαζί σου ένα μπακ απ, κατάλαβες;;; ;)

@afrikanos: ωωω, εις τας Αθήνα!! Στείλε κάνα μέιλι βρε!

@ονοματοδοσία: δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. "υπάρχουν σίγουρα καλύτερα μέρη για να πας διακοπές" ή "καλύτεροι μαλάκες";;;;

@badlydrawnboy: μου φαίνεται ότι εσύ χρειάζεσαι περισσότερο διακοπές απ'ότι εγώ... μόνο βούρτσες και νινιά έχεις στο μυαλό σου... :)

@πήγασος: ευχαριστώ!!

@mirca: ευχαριστώ, επίσης!

@ρενάτα: εγώ να δεις! :)

@ovi: φτου!!! και ότι είχα αρχίσει να χαίρομαι! ;)

@μαρια: κι εγώ το ελπίζω... θα τα πούμε μαρή;;;;

@m@ri@: φχαριστώ! αλλά δεν ξέρω αν είναι και τόσο καλό αυτό... :)

@mpampakis: αχ!! σ'ευχαριστώ! τώρα ηρέμησα! :)

@διαιρέτης: τι αόριστη απειλή ήταν πάλι αυτή;; να πω κι ονόματα;;; Στέλιος! ;Ρ
ο.κ., αλλά αν ο Στέλιος δεν είναι ψηλός, μαυριδερός, σγουρό μαύρο μεταξένιο μαλλί (χωρίς μουστάκι πλιιιιιιζ!!!), να απαγγέλει με βαριά κρητική προφορά μαντινάδες και μπουκόφσκι, θα χιλιοδιαολιστώ μιλάμε!!!!
(καλά, το ψηλός δεν είναι απαραίτητο... έτσι το είπα γιατί ταιριάζει στο στερεότυπο ;)
(σου κόβω βαθμούς γιατί συμπαίρανες ότι δεν ξέρω που είναι τα Λιοντάρια.... bad, bad boy!!!)
από Σεπτέμβριο όμως, έτσι;

φιλάρες, ματς, μουτς!!!

10:35 AM  
Blogger Διαιρέτης said...

ψηλός: ναι
μαυριδερός: ναι
μαύρο μαλλί: ναι, αλλα τα ξυρίζω... :P
βαριά κρητική προφορά: ξεκόλλα... εκεί που πρέπει ναι, δεν είμαι και ζωντανό σουβενίρ.
Απο μαντινάδες όσες θέλεις.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΗΗΗΗ????
Φιλάκια! :)

3:27 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

Διαιρετη-> δηλαδη αν ερθω εγω και ζητησω σε λογω εντοποιοτητας (σχεδον) ιντα θα καμεις? μια τσικουδια ομως θα την πιουμε στην υγεια τσι! :-)

Ελεν', σου στελνω και ανημενω απαντηξη!

12:29 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Ρε ελάτε εσείς και ξα μου μένα.
Ήντα τσικουδιές και μαλακίες,
Τσάμπα τά'χωμε τα σταφύλια στη κρεβατίνα?
Μπρρρρρρρρ........

4:26 AM  
Blogger triantara said...

@διαιρέτης: "βαριά κρητική προφορά: ξεκόλλα... εκεί που πρέπει ναι, δεν είμαι και ζωντανό σουβενίρ." μουαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! οι γερμανικές πηγές μου πάντως άλλα μου λένε... ή το παίζετε σουβενίρ μόλις δείτε ότι δεν μιλάει κάποιος ελληνικά;;; ;Ρ

@αφρικανος: περίμενε εσύ, περίμενε... but don't hold your breath... ;Ρ

όλοι στο κεμπαμπ στα Λιοντάρια! κερνάει ο Στέλιος!!! :D

11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

"ή το παίζετε σουβενίρ μόλις δείτε ότι δεν μιλάει κάποιος ελληνικά;;; ;Ρ"
....λιγο ποιο μαλακά γινεται?
μαλακάααααα....
:D

4:25 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Ανακρίβειες baby....

Και όποιος τα λέει αυτά είναι και πολύ ΓΡΟΘΟΣ :P

Ο Κρητικός δεν φαίνεται μόνο απο το λέγειν, αλλα και απο το πράττειν (a.k.a. πράσσειν).

Εννοείται κερασμένα τα πάντα! Εδώ φιλοξένησα στο σπίτι μου άτομο που ήξερα 24 ώρες, πήγαμε στο χωριό μου με 50 γραμμάρια ...χαμομήλι και τα σπάσαμε όλα για κανα τριήμερο. Και μετά έφυγε και δεν το ξαναείδα. Να είναι καλά εκεί που είναι! Έτσι είματε και σε όποιον αρέσουμε.

Φιλάκια και στα 4 μάγουλα :P:P:P

4:38 AM  
Blogger triantara said...

@anonymous: επειδή τα ελληνικά μου έχουν σκουριάσει μάλλον, θα μας εξηγήσετε τι εννοείτε κύριε/κυρία;;; ή μήπως απλά απαγγέλετε Χάρυ Κλύν;;;
:)

@διαιρέτης: έχω έγκυρες πηγές εγώ και άστα σάπια τώρα... σας έμαθαν πια!! :)
μάλιστα... "χαμομήλι" το λέμε τώρα... και μού΄ρχεται ένα χωριό στο μυαλό από το οποίο μπορεί να είσαι, αλλά δεν το γράφω για να μην με κυνηγούν με τις μαχαίρες... :)

9:12 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home