Friday, August 25, 2006

Πάμε Πάρο;;;

- Πόσο κάνει η ευτυχία;
- 3,70 €
- Ορίστε
- Ευχαριστώ

Όσο κάνει η πρώτη πορτοκαλάδα με το πρώτο τοστάκι, στο πρώτο σου μπάνιο, την πρώτη μέρα, την πρώτη σου φορά, σ'αυτό το νησί...


Όχι, η Πάρος δεν είναι το τελειοτερότερο νησί που έχω πάει (μαι Κρήτη, ντοντ γουόρυ, αι στιλ λόβ γιου δε μοστ! ;). Ούτε έχει τις καλύτερες παραλίες που έχω δει. Ούτε το καλύτερο φαγητό. Ούτε τους καλύτερους γκόμενους.

Είχε όμως τον κυρ Αντρέα με τα πεντακάθαρα δωμάτια του και το χαμογελαστό προσωπικό. Τα μπαράκια με τις καρέκλες μέσα στην θάλασσα.


Τον Shiba να μας γαυγίζει γιατί δεν μας ήξερε και να μας κάνει χαρές μόλις μας έμαθε. Τις κυρά Ισαβέλες και Κατερίνες που τσακώνονται σε ποιον θα δώσουν τα δωμάτια. Τα χαζοbeach bars με τα ανήλικα, ανόητα αγοροκοριτσάκια. Τις κοπελιές στα μαγαζιά που λιώνουν μές την ζέστη αλλά πάντα σου χαμογελούν.

Με την εκκλησιά της που αν δεν ήταν η Μανταλένα και τα βίντεα της δεν θα ξέραμε ότι έχει γυναικονήτη!

Τον χορευτικό της σύλλογο που ήταν απίθανος (και εγώ τα σιχαίνομαι αυτά!) και για δώρο ο δήμαρχος τους έδωσε μια ανθοδέσμη κι ένα βιβλίο... Ουστ!!!! Τα πυροτεχνήματα που μας κοψοχόλιασαν και έκαναν τα παιδάκια να κλαίνε και τα κατοικίδια να τρέχουν να κρυφτούν. Το καταπληκτικό "Καφενείο" που η μαγείρισσα μαζεύει την κάπαρη και την ρίγανη μόνη της και βρίσκει χρόνο να κάνει καλαμαράκια φρέσκα και άλλα μαγικά...


Τους Άγιους Ανάργυρους που είναι 10' από την Νάουσσα και τα αρμυρίκια με τις βαρκούλες στην παραλία. Τον μαγαζάτορα που ήρθε να ξεπλύνει τους κατεψυγμένους αστακούς στην θάλασσα και να τους πουλήσει για φρέσκους.


"Έτσι είναι η Πάρος, για να μαθαίνετε!" ;)

[οι φωτογραφίες είναι απ'το κινητό, γι'αυτό και η κακιά ποιότητα...]

Labels:

21 Comments:

Blogger pascal said...

Επιστρέψατε ε; Μπράβο, μπράβο. Καλά περάσατε βλέπω.

2:41 PM  
Blogger Mantalena Parianos said...

Ελένη, χαίρομαι πολύ που περάσατε καλά!
Εγώ πάλι, δεν άντεξα (και φέτος) την πολυκοσμία και έφυγα.
Μου έλεγε όμως ο Summertime ότι φέτος χορογράφησαν τα πυροτεχνήματα με μουσική του Ζορμπά!!! Κουφάθηκα!

ΥΓ. Τό'ξερες ότι η Πάρος έχει πάρει οτ όνομά της από τον γιό του Μίνωα; Ήταν κρητική αποικία (κοινώς οι Κρήτες μας σκυλοπηδήξανε σε φόρους, παρθένες του νησιού και τέτοια γνωστά εις εκείνους τους καιρούς), καθότιν οι ανάδελφοι -ιστορικά- παριανοί ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να συμμετάσχουν στην εκστρατεία κατά της Τροίας και η Αθηναϊκή συμμαχία (το ΝΑΤΟ της εποχής), για τιμωρία, στην επόμενη επιδρομή των Μινώων στο κεντρικό Αιγαίο, τους άφησε στην τύχη τους χωρίς την παραμικρή βοήθεια.
μουτς

2:54 PM  
Blogger triantara said...

@pascal: ε, το κατα δύναμην... ;Ρ

@mantalena: δεν περίμενα να περάσω καλά, ούτε να βρω ένα ήρεμο μέρος να χαλαρώσω. τελικά έκανα λάθος κι όταν ξαναπάμε θα είναι Σεπτέμβρης, Οκτώβρης για πιο σίγουρα. Την ώρα που έριχναν τα βεγγαλικά, εγώ βίαζα κάτι κρέπες οπότε μουσική δεν ακούσαμε, oύτε καν τα είδαμε.

ΥΓ. όχι δεν τα ήξερα αυτά! ώστε έτσι οι παλιοκρητίκαροι! ναι, τα συνηθίζουν αυτά τα νταηλίκια άμα θελήσουν κάτι αυτοί οι βάρβαροι... και τώρα σας συμπαθώ ακόμα πιο πολύ εσάς τους Παριανούς :D

3:09 PM  
Blogger Mantalena Parianos said...

Ελένη,
ο "Πάρος" ήταν γιος του Μίνωα. Ξαδελφάκια είμαστε!
:)

3:52 PM  
Blogger MARIA said...

mia xara:)

8:34 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Να και μια ανάσα ρε πούστη μου!!!

Να'σαι καλά ρε τριαντάρα που μας έσωσες όλους όσους δεν πήγαμε διακοπές ούτε και φέτος.

Πες μου οτι ο επόμενός σου σταθμός είναι η Κρήτη!

Θα χαρώ πολύ να σε περιποιηθώ. Ανυπομονώ για την ακρίβεια.

Καλά να περνάς!!!

10:57 PM  
Blogger Εύα said...

ωστε ετσι κυρια μου...εσεις εις τας Παρους κι εγω εδω με τον τσελιγκα μια και το θελατε γνησιο το γιαουρτακι!Ευτυχως που κανει ωραια μασκα προσωπου(το γιαουρτακι,εεεεε!)
Παντα τετοια κοριτσαρα κι ακομα καλυτερα...μακια.

11:23 PM  
Blogger Krotkaya said...

πστ! είχα καιρό να περάσω, λόγω διακοπών. σε μισώ και σε ζηλεύω που θα μείνεις ελλάδα ενω εγω φευγω... μπουχουχου.... αυριο!

στο χορευτικο της Νάουσσας παίζει ενας φίλος μου ρε!!

πστ! τι κανεις αποψε;

2:05 AM  
Blogger triantara said...

@mantalena: νάτα μας! ;)

@μαρία: και δυο τρομάρες... πού'σαι συ μαρή; όλα καλά;

@διαιρέτης: hold your horses είπαμε!!!! μέσα Σεπτεμβρίου, για να μην σου πω τέλη.

@eva: γιατί; ο τσέλιγκας δεν είναι καλός;;; λάθος τσέλιγκα διάλεξες... ;Ρ

@krotkaya: τι εννοείς παίζει; μουσική έπαιζε ή χόρευε;; Αν χόρευε, ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΨΗΛΟΣ ΛΕΒΕΝΤΟΛΕΒΕΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΑΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!!!!! ΠΕΣ ΜΟΥ!!!!! (ένας ήταν άλλωστε, οι υπόλοιποι ήταν όλοι κάπως κοντοί με κοιλίτσα :)
τι κάνω απόψε;; ότι μου πείτε δεσποινίς :D

9:46 AM  
Blogger BadlyDrawnBoy said...

Δε μπορεί να το συλλάβει ο νους πώς ένας άνθρωπος μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μπορεί να πάθει τέτοια μετάλλαξη. Λίγες μέρες έλλειψα και έγινε από λαχαναγορά κατηχητικό το μαγαζί. Μάλλον έκανε τα θαύμα της η Παναγιά η εκατονταποδαρούσα.


Η παρά δεκα σαραντάρα λέει «Τους Άγιους Ανάργυρους που είναι 10' από την Νάουσσα και τα αρμυρίκια με τις βαρκούλες στην παραλία.»


Με φαίνεται τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η Νάουσα δε βρίσκεται στην Πάρο, αλλά στην Ημαθία κοντά στην Παναγία Σουμελά (μάλλον οι εορτάζουσες παναγιές προκάλεσαν τη σύγχυση) και οι Άγιοι Ανάργυροι δεν απέχουν 10’ από τη Νάουσα αλλά πάνω από μια ώρα καθώς βρίσκονται στο Νομό Φλωρίνης και δε διαθέτουν θάλασσα, αλλά δύο λίμνες σε σχετικά κοντινή απόσταση.

Επειδή είσαι συμπαθητική, άρα Πασοκτσού, κάτι μου λέει ότι η παρουσία σου στο νησί έχει να κάνει με την πρόσφατη επίσκεψη του Γιωργάκη, ο οποίος πήγε να άκουσει έναν τραγουδιστή που κατάγεται από κει.

11:14 AM  
Blogger triantara said...

εμένα πάλι με φαίνεται πως είσαι από τα Φάρσαλα... επίσης δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχεις βάλει την αγαπημένη μου σελίδα και καθημερινή μου πόρωση δεξιά στα λίνκια σου (ναι για το δωρεάν δικτονάριο μιλάω...)

παρόλαυτά να σε χαλάσω και να σου πω ότι δεν είμαι Πασοκτσού (ούτε ΝουΔου ούτε ΚουΚου, τά'χω ξαναπεί αυτά, κάνε ζάπινγκ) και η παρουσία μου στο νησί έχει μάλλον να κάνει με την αναχώρηση του Γιωργάκη... ;)

καλά, από Γεωγραφία δεν θα σε διορθώσω, είχα πιει και κάτι ούζα οπότε παίζει να κάνω λάθος :Ρ

όσο για την λαχαναγορά, ε, να μην χαλαρώσουμε και λιγάκι;; αλλά όχι και κατηχητικό!!! ανατρίχιασα!!!!

11:41 AM  
Blogger MARIA said...

Doulevo kai pizo...na mi sta zalizo....na mi sta zalizo!!!!!
lolololololo

5:55 PM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Καλά, είσαι ακόμα Ελλάδα και γράφεις στο blog???!!!

Είσαι άρρωστη! :P

Τελικά δεν τα είπαμε στο αεροδρόμιο, αλλά μπορεί να με πήρε το μάτι σου, ήμουν αυτός που περιμένατε να μπει για να φύγει το αεροπλάνο! :P

(είχα τη φαϊνή ιδέα να πάρω κάτι από τα duty free για να δωροδοκήσω τη μάνα μου και έκανα το λάθος να ζητήσω να μου το φτιάξουν για δώρο, όταν ανακάλυψα με φρίκη ότι η κατά τα άλλα ευγενέστατη υπάλληλος ήταν τα ζώα μου αργά!)

7:34 PM  
Blogger Sandra White said...

phentermine - health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]

11:18 PM  
Blogger Afrikanos74 said...

"ΥΓ. όχι δεν τα ήξερα αυτά! ώστε έτσι οι παλιοκρητίκαροι! ναι, τα συνηθίζουν αυτά τα νταηλίκια άμα θελήσουν κάτι αυτοί οι βάρβαροι... και τώρα σας συμπαθώ ακόμα πιο πολύ εσάς τους Παριανούς :D"

ωστε ετσι λοιπον,εεε????

δε θα κατεβεις μαρή?
κουρουπα(μπελο) θα φυγεις αποπαέ!!!!

:-)))

12:53 AM  
Blogger BathTub Is/land said...

didn't really like paros(5 years ago) but i liked your photos :p

2:15 AM  
Blogger triantara said...

@maria: loool :D

@asgoodasitgets: δεν νομίζω ότι θά'θελες να ξαναγράψω στο μπλογκ μόνο όταν γυρίσω Γερμανία... άσε που σου λέω, κάτι ξέρω κι εγώ...
Στο αεροπλάνο ξέρω ότι έπεσα ξερή και κοιμήθηκα αμέσως μόλις ακούμπησε ο κώλος μου το κάθισμα, οπότε δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Τσεκάρισε όμως το τηλέφωνο που μου έστειλες στο mail, παίζει να μου έχεις δώσει λάθος κωδικό... :)

@sandrawhite: το ξέρω ότι είσαι σπαμ, αλλά θα στο πώ. Τον παίρνεις άγρια...

@afrikanos74: να αρχίσω να τρέμω από τώρα; ;ΡΡ

@bathtub is/land: I did like Paros, didn't really like my photos so there you go... :D

9:03 AM  
Anonymous mpampakis said...

χαχαχα - το καλύτερο ήταν οι αστακοί!!!! :^)

Περιμένουμε παρτ θρη από την Λευκορωσίδα, τον στρατηγό, τον μάγειρα, τον κλέφτη, κοκ. Μην ξεχνιόμαστε!

2:36 PM  
Blogger baudolino said...

marIIII! eftasa! den echo kinito (xechasa to pin kai mou to kleidosane!) kai etsi den echo arithmus tilefonon, den echo stisei akoma ton computer mu kai etsi den echo dieuthynseis. ABSOLUTER AUSSCHLUSS VON DER AUSSENWELT!
Grapste mas kanena maili perikalo na charume kai meis ta xenitemena!
mats mouts

7:43 PM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Ουπς!

Έχεις δίκιο, είχα γράψει +44 μπροστά, ενώ είναι +49 (Γερμανία προφανώς).

Όταν σε πήρα εγώ ήταν πια αργά, μάλλον είχες ήδη αποκοιμηθεί :P

12:13 AM  
Blogger Krotkaya said...

ξεμεθύσαμε;

όχι ο φίλος μου δεν είναι ψηλός, αλλά καλούλη είναι. Μπορεί και να μην έπαιζε αυτη τη φορα!!! :)

αντε ρε τυχερη που εισαι στην ελλαδα, εδω εχει συννεφια και βροχη, χάλια σου λέω, χάλια...

12:55 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home