Tuesday, September 12, 2006

Και η γυνή να φοβάται τον άνδρα...

Photo by Sutung

"Άκουσε να σου πω παιδί μου. Όταν η γυναίκα έχει πατήσει τα 30 και δεν έχει κάνει ακόμα οικογένεια, τότε ή πουτάνα θα είναι, ή απ'αυτές που τα φτιάχνουν μόνο με γυναίκες. Με κατάλαβες;", είπε η κυρά Φωτεινή στον γιόκα της τον Νικολάκη, όταν εκείνος της είπε ότι γνώρισε την γυναίκα της ζωής του. Το ότι ο ίδιος ήταν 33 και ακόμα ζούσε με την μαμά του, στο παιδικό του δωμάτιο, δεν την χάλαγε όμως.

Ο Νικολάκης την αγαπούσε την Δάφνη αλλά δεν τολμούσε να της πει να παντρευτούν. Το είχαν συζητήσει αλλά αφού πέρναγαν καλά κι εκείνη είχε δικό της διαμέρισμα (κληρονομιά της γιαγιάς της) και έτσι είχαν την "ερωτική τους φωλίτσα" δεν βιαζόντουσαν.

"Το παιδί έχει δουλειά στην τράπεζα, δεν θα τον αφήσω εγώ να μου τον φάει αυτή!" είπε μια μέρα η κυρά Φωτεινή στον άντρα της. Εκείνος συνέχισε να διαβάζει την εφημερίδα του στο μπαλκόνι και έτσι απέφυγε τον καυγά. Γιατί κάτα βάθος ο κυρ Αντώνης την συμπαθούσε την Δάφνη. Έβλεπε πως εκείνη αγαπούσε τον Νικολάκη κι ο Νικολάκης από τότε που την γνώρισε είχε γίνει άλλος άνθρωπος. Ή μάλλον όχι άλλος άνθρωπος αλλά απλά άνθρωπος. Όμως τι να κάνει με την γκρίνια της κυρά Φωτεινής;; 35 χρόνια την είχε πάνω απ'το κεφάλι του, ήξερε πως η σιωπή του ήταν το αντίτιμο για μερικές ώρες ησυχίας στο μπαλκονάκι του από το εξοχικό τους στον Κάλαμο.

----------------------------------------------------------------------------------------

"Μα καλά παιδί μου, πότε θα παντρευτείς;;;"
"Μην ανησυχείς θεία, δεν βιάζομαι ακόμα."
"Ο Νικολάκης δεν σε θέλει;; Ως πότε πια θα πάει αυτή η ιστορία;
Την μήτρα σου δεν την σκέφτεσαι;"

"...;;;"
"Μετά τα 30 είναι όλο και πιο δύσκολο για μια γυναίκα να κάνει παιδιά. Άντε βρε Δάφνη μου, βρες ένα καλό παιδί να ησυχάσω και γώ!" (νοσοκόμα ήταν η θεία στα νιάτα της, τώρα στα 87 της τα είχε ακόμα 400σια...)
"Μα αφού καλά είμαστε βρε θεία, εγώ τώρα ανεβαίνω στην εταιρία, που καιρός για γάμους και παιδιά;"
"Ααααχ, βρε Δάφνη, τι είναι αυτά που λες; Όταν εσύ αποφασίσεις να παντρευτείς, θα είναι όλοι οι καλοί ήδη παντρεμένοι" τόνισε η θεία με λυπημένο ύφος, μήπως και πιάσουν τα άδεια που πέταγε...
"Κοίταξε θεία. Τελικά, από όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μου ένα ξέρω. Όταν εγώ αποφασίσω να παντρευτώ δεν θα υπάρχει πρόβλημα να βρω άντρα γιατί όλοι οι καλοί θα είναι χωρισμένοι!"
"..."

--------------------------------------------------------------------------------------

"Έλα μέσα Δάφνη, θέλω να βαφτώ, δεν είμαι έτοιμη ακόμα."
Η Μαρία έμενε με τους γονείς της στα Πατήσια. Με την Δάφνη βλεπόντουσαν σχεδόν κάθε βδομάδα, από τότε που ήταν 14 χρονών. Συμμαθήτριες και κολλητές, στα 30-τόσα τους η φιλία αυτή δεν είχε φθείρει.
"Γεια σας κύριε Γιώργο, γεια σας κυρία Τασία."
"Γεια σου παιδί μου. Η μαμά, ο μπαμπάς καλά;"
"Ναι, ναι, όλοι καλά."
"Που θα πάτε απόψε;"
"Έ, είπαμε να πάμε για ένα καφεδάκι στην πλατεία και μετά για σινεμαδάκι αν παίζει κάτι καλό."
"Ά, μάλιστα."

"Έτοιμη. Πάμε;" λέει η Μαρία μπαίνοντας στο σαλόνι.
"Ναι. Καληνύχτα σας κύριε Γιώργο, κυρία Τασία."
"Καληνύχτα παιδί μου. Στο καλό!"
(Στην κυρά Τασία με χαμηλή φωνή αλλά αρκετή ώστε να την ακούσουν οι κοπελιές που μόλις έβγαιναν από την πόρτα) "Νά τα, τα βλέπεις; Έτσι γυρνάνε αυτές που δεν είναι παντρεμένες..."

Photo by Jackula
-----------------------------------------------------------------------------------------

Όλοι οι παραπάνω διάλογοι είναι πραγματικοί. Ονόματα είναι φυσικά αλλαγμένα για να μην μας πάρουν στο κυνήγι με τίποτα ντουφέκια. Καλή όρεξη.


[ακούτε: Tears for Fears - Head over heels]

Labels:

27 Comments:

Blogger RaZzMaTaZz said...

Όταν εγώ αποφασίσω να παντρευτώ δεν θα υπάρχει πρόβλημα να βρω άντρα γιατί όλοι οι καλοί θα είναι χωρισμένοι!

LoL!!!! Έγραψες πάλι!!!

Τι τα θες, αθάνατη ελληνική πραγματικότητα... Πόσες γριές ξεμένουν με γιούς καταθλιπτικούς μαγκούφηδες που κρέμονται από τη φούστα τους... δε φαντάζεσαι. Α ρε Ελλάδα. Γαμώ την τρέλα μου (και τους μαμάκηδες και τις θείτσες και τα κολλημένα μυαλά) δηλαδή.

4:57 AM  
Blogger Lex_Luthor06 said...

Από τώρα γουστάρω που θα είμαστε 87 και θα γράφουμε στο blog μας μέσα από κάτι τεράστιες οθόνες πρεσβυωπίας.

Θα υπάρχει μόνιτορ για γερομπαμπαλήδες που θα γράφουμε για την κατάντια της νεολαίας.

-Ο εγγονός μου τα έχει με έναν Υδραυλικό.
-Η κόρη μου συζεί με μια Νιγηριανή και δυο Νεοζηλανδούς.
-Ο ανιψιός μου βγαίνει έξω με γαλότσες και φούστα μπαλέτου.
-Ο γιος μου είναι 6 χρόνια με τον Μάκη και ακόμα να βάλουνε στεφάνι.

7:49 AM  
Anonymous SykoFantiS_Bastoyni said...

Για πρόσεξε κυρία Ελένη, γιατί εγώ είμαι τρελός. Σήμερα παντρευτήκαμε, σήμερα χωρίζουμε! Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω!

........και εδώ λείπει κουμπί....
...Βελόνα και κλωστή...Βελόνα και κλωστή...Βελόνα και κλωστή....

7:51 AM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: εδώ δεν ήθελα να τονίσω (πάλι) τους μαμάκηδες αλλά απλά την ελληνική πραγματικότητα. Έχω κι άλλα στοιχεία (Χαρδαβέλα με θες;;;) για άντρες όχι-μαμάκηδες που κάνουν άλλες παπαριές... μην βιάζεστε ;)

@lex: σκέψου να μέναμε στην Φιλανδία. Δεν θα προλαβαίναμε τα 87, θα είχαμε πάθει πολύ νωρίς εγκεφαλικό αν βλέπαμε τι ελεύθερα ζουν εκεί οι άνθρωποι (και ευτυχισμένα...)

@sykofantis: χαχχαχαχαχαχαχα
στα καλά τσακίδια λοιπόν!

καλώς ήρθες :)

9:04 AM  
Blogger An-Lu said...

Και λίγα λες αγαπητή μου...λίγα...

10:18 AM  
Anonymous SykoFantiS_Bastoyni said...

-Άκουσα καλα; Ειπε στα καλά τσακίδια Αντωνακη;
-Οχι, ειπε στα καλά τσακίδια Αντωνακη ΜΟΥ.
-Μου; Δηλαδη τωρα εγω πρεπει η να σκοτωσω ανθρωπο η να παρω το καπελακι μου και να φυγω.
-Τωρα ειναι αργα... μπηκε η κουλουρα. Τωρα σταματανε οι γλυκες και αρχιζει παντοφλα!!
-Παθός είσαι;
-Παθός και μαθός.

10:31 AM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Όπως τα λες, αλλά μερικές φορές στο τέλος υπάρχει και το "Μπούρδα, Καραβάγγο, το φελέκι μου!"...
Καλημέρα!
Και καλό φθινόπωρο (για μένα, τουλάχιστον -το "καλός χειμώνας" απαγορεύεται διά ροπάλου!)
Τα λέμε :))

11:53 AM  
Blogger padrazo said...

Πόση αυτοβιογραφία υπάρχει άραγε όταν διηγούμαστε ιστορίες;

11:56 AM  
Blogger wetex said...

triantara, min asxolise me tis vlakies tis ellinikis pragmatikotitas....:)

12:06 PM  
Blogger VITA MI BAROUAK said...

1966
Πατέρας: «Ας φορτώσουμε την Κατερίνα σ εκείνον τον ρεμπεσκέ τον Μήτσο, γιατί θα μας μείνει στο ράφι. Δυστυχώς γυναίκα, εφόσον δεν έχουμε προίκα να της δώσουμε, τι άλλο μας μένει. Καλός είναι κι ο Μήτσος, κι ας είναι και κουμουνιστής!»

2006
Κόρη προς τους γονείς: «Και γιατί να πάω να σπουδάσω;… Όμορφη είμαι, τσαχπίνα είμαι, είμαι κι έξυπνη… Να μου το θυμηθείτε, εγώ θα πάρω άντρα με πολλά λεπτά!!» Όπως λέμε πολλά λεπτά αισθήματα!

12:47 PM  
Blogger triantara said...

@an-lu: ε, είπα να μην τα πω μαζεμένα ;)

@sykofantis: για να το λες κάτι θα ξέρεις εσύ... ;)

@χρήστος: φθινόπωρο;;;;; δεν είπαμε ότι αυτό το καλοκαίρι ΔΕΝ θα τελειώσει;;; Μην με συγχίζετε μεσημεριάτικα!!!

@αγαπημένε μου padrazo, αλλά μόνο επειδή είσαι εσύ, άντε, να το πάρει το ποτάμι. Την Δάφνη έπαιξε η 30αρα στις 2 τελευταίες συζητήσεις. Στην πρώτη τον ρόλο πήρε κολλητή της φίλη (ας βρίσκατε κι εσείς ρε γυναίκες ξένο πιπίνι για να μην παθαίνατε τα ίδια! :Ρ)

@wetex: με ποιες βλακείες ποιας πραγματικότητας να ασχολούμαι τότε;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!

@vita: με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι κορούλα μου... :)
καλώς ήρθες κι εσύ :D

2:52 PM  
Blogger Fingo said...

Η αληθεια ποναει...
Έχω κι άλλα στοιχεία (Χαρδαβέλα με θες;;;) για άντρες όχι-μαμάκηδες που κάνουν άλλες παπαριές... μην βιάζεστε ;)

Θα μας παρει ολους η μπαλα στο τελος?:P

3:10 PM  
Blogger nosyparker said...

Σ' ένα πράγμα όμως έχεις δίκιο. Τώρα με τα διαζύγια, τα καλά κομμάτια ξαναβγαίνουν στην αγορά
;-)

3:34 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Εγώ να πω κάτι άσχετο? (τελείως όμως)
http://
www.newgrounds.com/portal/view/285267

πάτα Watch This Movie και μην ξεχάσεις τους υπότιτλους....

Μετά το μυαλό σου θα είναι αρκετά τηγανισμένο και δε θα ξανασκεφτείς την Ελληνική πραγματικότητα για πολύ-πολύ καιρό!!!

6:34 PM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Και για να μην αναρωτιέσαι, ναι έχω όλα τα mp3 του λαμπρού αυτού συγκροτήματος που υπογράφει τη μουσική επένδυση, ναι έχω επίσης όλα τα βιντεάκια τους, ναι σε περιμένουν σε dvd....

;)

6:35 PM  
Blogger Εύα said...

μαλιστα,να γνωρισεις λοιπον αυτη την καλη κυριουλα στη μαμα μου που γκρινιαζει επειδη κοντευω τα 40 και δεν εχει δει εγγονι ακομα.Θα αναστεναζουν παρεα για το δραμα που ζουν,χαχαχα!Το γιο δεν τον παιρνω,ειναι μικρος ακομα.

7:57 PM  
Blogger Krotkaya said...

εμένα που τέτοια μου λέει κι η γυναικολόγος μου να ανησυχήσω; :ΡΡΡΡΡ

11:24 PM  
Blogger άστεγος said...

Πέστα στο Πιπίνι αυτά! Αλλά και να μη τα πεις, εμείς οι καλοί θα χωρίσουμε κάποια στιγμή ;-)

11:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sorry, αλλά από τους καλούς παντρεμένους που θα χωρίσουν για να τους πάρετε όταν έλθει η ώρα πόσοι θα θέλουν να παντρευτούν ξανά ;
Επίσης, μιας και το έφερε η συζήτηση, το καλοκαίρι έζησα μια - πως να το πω - σχεδόν αστεία ιστορία, που τελικά μπορεί να ακουστεί ως αστεία, αλλά δεν είναι.
Γνώρισα στη παραλία ένα ζευγάρι που είχε πάρει διαζύγιο και παντρεύτηκε ξανά (!).
Δε τους πίστεψα. Νόμισα ότι με δουλεύουν. Αλλά τελικά με διαβεβαίωσε η γυναίκα μου (διότι κατά ένα περίεργο τρόπο, οι γυναίκες μεεταξύ τους τα λένε αλλιώς ακόμη και όταν είναι ξένες μεταξύ τους) ότι ήταν αλήθεια.
Τους κοίταζα και σκεφτόμουν : Τι σόι μαλακία είναι και αυτή τώρα ; Παντρεύεσε. Χωρίζεις. Και ξανα-παντρεύεσε την ίδια γυναίκα ή τον ίδιο άντρα.
Καλώς σας βρήκα.
GeorgeS

3:55 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Μόνο αυτά; Και χειρότερα, και χειρότερα. Έχουνε ακούσει πολλά τα αυτάκια μας.
Απολαυστική η αφήγηση σου ως συνήθως...Κυρίως μετά την ανανέωση.

6:14 PM  
Blogger ralou said...

Οταν στο γάμο μου πριν πολλά-πολλά χρόνια ο παπάς είπε το "η δε γυνή να φοβάται τον άνδρα" του έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα αλλά δεν πάτησα το ποδαράκι του καλού μου.

Τι κέρδισα;
Μετά από δυο δεκαετίες ο Καραβάγγος δεν μας έχει επισκεφτεί.
Η πεθερά μου πίνει νερό στο όνομα μου.

Η θεια μου με κοιτάζει απορημένη που έχω την σωματική μου ακεραιότητα.
Και η φουκαριάρα η μάνα μου θα αναρωτιέται από κει πάνω, πως τα καταφέρνω.

Α! έχουν γνώση οι φύλακες!


πι. ες.
Το ξέρω ότι δεν θα γράψουμε διαγώνισμα αλλά να ξέρεις ότι σε διαβάζω π α ν τ α!

3:24 PM  
Blogger renata said...

Αμάν με τις μαμάδες, κορών μα και αγοριών! Αυτή η πλύση εγκεφάλου περί γάμου είναι πια απαράδεκτη!
Όσο για τους χωρισμένους, δε συνεπάγεται πως είναι πάντα καλά κομμάτια! Για να τον χωρίσει η άλλη, κάτι στραβό του βρήκε! Εκ πείρας μιλάω...

4:49 PM  
Blogger triantara said...

@fingo: όπως λέει κι Μάνος Αντώναρος, "μήπως σας έχουν δώσει το μπαλάκι" τελικά;;;
;)

@nosyparker: άρχισαν ήδη να βγαίνουν στην αγορά;; να πάω για ψώνια δηλαδή;
:)

@razzoulitsa μου, για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν μπορώ να δω το βίντεο... :(
πότε μπορώ να περάσω να παραλάβω το πολυπόθητο dvd? σου ετοίμασα κι εσένα ένα :)

@eva: ωχ, δεν θέλω να ξέρω τι ακούς εσύ... κουράγιο!

@krotkaya: αφού είπαμε, νοσοκόμα η θεία, ξέρει τι λέει! :)
άρχισε να ανησυχείς...

@άστεγος: έννοια σου και το πιπίνι τα ξέρει :)

@εμένα δεν μου φαίνεται και τόσο παράξενο, ίσως έτσι την βρίσκουν οπότε καλά κάνουν.
τι καλώς μας βρήκες καλέ, πρώτη φορά περνάς απ'τα μέρη μας;;; ;Ρ

@dr.uqbar: τι εννοείς μετά την ανανέωση;;;

@ralou: ντάξει, με κίνδυνο να ρεζιλευτώ (μουαχαχαχαχαχα, πρώτη φορά θά'ναι;;;) ας ρωτήσω. ποιος είναι ο Καραβάγγος;;;;;

χμ, και που ξέρεις ότι δεν θα σας βάλω ξαφνικό τεστ;;; ε;;; :)
(το ξέρω φιλενάδα, το ξέρω! μι του! :)

@renata: ωχ... τι ξέρεις εσύ και δεν μας το λες; :)

10:01 PM  
Blogger Fingo said...

Θα κανω οτι δεν καταλαβαινω...

12:34 AM  
Blogger ralou said...

Kαλέ ο Καραβάγγος, ο γνωστος βοηθός κατεδαφιστή από την ταινία "Η δε γυνη να φοβείται τον άνδρα"
Το λέει κι ο Χ. Φασούλας πιο πάνω:
"Μπουρδα Καραβάγγο"

3:00 PM  
Blogger effie said...

Λοιπόν φιλενάδα τριαντάρα, μου έλυσες μία απορία που είχα καιρό τώρα:

ΤΙ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ???? Έλεος δηλαδή ρε παιδιά, σταματήστε να παντρεύεστε επιτέλους, και του χρόνου εδώ θα είμαστε. Έχουμε ξεφραγκιαστεί για δώρα / ρούχα / ταξίδια (δεν είναι τοπικό Αθηναϊκό το φαινόμενο, εξαπλώνεται και στην επαρχία). Στην τελική,σύμφωνα με τις στατιστικές, σε 1,7 χρόνια θα χωρίσετε έτσι κι αλλιώς - γιατί μπαίνετε στον κόπο?

Ναι λοιπόν, μετά απο αυτό το ποστ είδα το φως το αληθινό: παντρεύονται για να μην τους τα ζαλίζουν τα σόγια τους! Σκιούζμι τώρα, πάω να καρυδώσω μία μία τις μαμάδες των μελλόνυμφων φίλων μου γιατί άλλο ένα "Ησαϊα χόρευε" να ακούσω, θα γίνω ο μανιακός δολοφόνος με το λιβανιστήρι......

3:56 PM  
Blogger nosyparker said...

Οι χωρισμένοι είναι πιο ακομπλεξάριστοι. Ξεκινάνε πιο εύκολα νέες σχέσεις και πολλές απ αυτές πάνε πολύ καλύτερα απ' την πρώτη φορά. Το ότι δε σου έκατσε με την πρώτη, δε σημαίνει πως δεν θα πετύχει τη δεύτερη. Ειδικά ο άντρας μετά τα 40 θέλει οπωσδήποτε να νοικοκυρευτεί. ;-) Και συνήθως επιλέγει για νεότερη γυναίκα.
Κουρίτσα, βουρ στους χωρισμένους 40άρηδες!!! :p

4:57 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home