Thursday, September 14, 2006

Τα παλιά φαντάσματα

Photo by Skize

Είναι κάτι φαντάσματα απ'τα παλιά που καλό θα ήταν να μην τα ξυπνάμε. Να τα αφήνουμε στον κόσμο τους, να μας νομίζουν εμάς για πεθαμένους.

Ξέρω, ξέρω, είμασταν νέοι, ωραίοι και χαζοί και νομίζαμε ότι όλος ο κόσμος γύριζε γύρω μας.
Και οι παλιές οι σχέσεις, οι πρώτες, οι τρελλές έχουν αφήσει μια γλυκιά γεύση.

Ξεχνάμε ότι μετά από τόσα χρόνια εκείνα τα άτομα που κάποτε ήταν η ζωή μας, σήμερα δεν έχουν ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ επαφή με την πραγματικότητα...


Και πιάνω πολλές φορές τον εαυτό μου να κοιτάω φωτογραφίες και να σκέφτομαι "μα καλά, με αυτόν; Μα πως μπόρεσες;;;;;!!" και να προσπαθώ να βρω δικαιολογίες: "φίλαγε καλά/ήξερε τα πάντα για το τάδε συγκρότημα/ήταν το ίδιο τρελός με μένα/είχα πιει όλο την κάβα του μπαμπά του/είχε μακρυά μαλλιά/άλλη μαλακία δεν μού'ρχεται τώρα..."


Καμιά φορά κάνεις το λάθος να τα ξαναδείς αυτά τα φαντάσματα. Εμφανίζονται σαν τους κρεμασμένους στο "Sixth sense" και σκέφτεσαι "I see dead boyfriends" εκεί που δεν το περιμένεις, εκεί που κανείς άλλος δεν τους βλέπει.


Και λες "ναι" σε μια πρόσκληση για καφέ. Και πας ελπίζοντας να μην πέσεις απ'τα σύννεφα.
Και μετά τον βλέπεις και έχει τα μαύρα του τα χάλια (με τρέντυ τζάκετ πιλότου σε φανταχτερό μπλε-άσπρο) και μετά ανοίγει το στόμα του και σου λέει τα "προβλήματα" του.


"Τι κάνει ο αδερφός σου;"
ρωτάω.
"Τσακωθήκαμε πάλι."
"Γιατί;"
"Γιατί πήραμε τζετ σκι με 12.000 € και τελικά δεν μπορούμε να το κουβαλήσουμε στην θάλασσα!"

"..."

--------------------------------------------------------------------------------------

"Από δουλειά πως πάει;"
"Είμαι ένας χαρούμενος άνεργος."
"Α, ναι;"

"Ναι. Ο πατέρας μου μου βάζει λεφτά στον λογαριασμό για τα επόμενα 2 χρόνια και εγώ τα έχω φάει σε 6 μήνες."

"..."

--------------------------------------------------------------------------------------

"Όχι, δεν έχω αυτοκίνητο ακόμα. Ξέρεις, ο μπαμπάς μου δεν έχει 3 σπίτια (Ζούμπερι, Νέα Μάκρη, Έυβοια) όπως μερικοί-μερικοί..."
"Ντάξει ρε Ελένη, έζησα κι εγώ σαν φτωχαδάκι."

"Α, ναι; Πότε;;;"
"Όταν φόραγα τα ρούχα του αδερφού μου στο κολλέγιο!"

"..."

ζοοοοοοοοοοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυυυμμμμμμμμμμμμμμ (ο ήχος που κάνω καθώς σπιντάρω έξω απ'την καφετέρια και αφήνω πάνω στον τοίχο μια τρύπα σε σχήμα Ελένης...)

["I was being patient but it took too long!" Anya]

Labels:

21 Comments:

Blogger Krotkaya said...

όλο με τέτοιους φλώρους έβγαινες στα νιάτα σου;
χάλια λέμε!

11:23 PM  
Blogger triantara said...

όλα πρέπει να τα δοκιμάσουμε μια φορά, έτσι;;; :D

11:30 PM  
Blogger MARIA said...

trendy jacket se fantaxtero aspro mple?
ma trendy jacket se fantaxtero aspro mple?
dil ti mple?
electric?
dil eixe kai galonia epano?

12:08 AM  
Blogger Fingo said...

Τοσο ασχημα?Γιατι συντομα θα επιχειρησω κατι παρομοιο...

12:36 AM  
Anonymous mpampakis said...

Αχαχαχαχα.... :^)
Το καρτουνίστικο φινάλε ήταν θεϊκό!!!
και πάλι
αχαχαχαχαχαχα!!!!

9:32 AM  
Blogger triantara said...

@maria: ξέρεις ποια τζάκετ λέω; αυτά των πιλότων της φόρμουλα 1, που τα έχουν τώρα σε ότι χρώμα φανταστείς. δεν είδα αν είχε γαλόνια γιατί όταν το κοίταξα με τύφλωσε, σκέτη Μέδουσα γμτ...
:)

@fingo: δηλ. τι απ'όλα;;; που να σε βρω να σε αρχίσω στα χαστούκια;;;; που;;;;

@mpampakis: χαίρομαι που ο πόνος μου σε διασκεδάζει. ελπίζω να στο ανταποδώσω κάποτε...
;ΡΡΡΡΡ

9:41 AM  
Blogger άστεγος said...

Χαχαχαχα, ωραίο παιδί!
Ρε, αυτό μου με χαλάει είναι ότι μάλλον αυτόν δεν τον μπινελίκωσες, ενώ εμένα που το δικό μου πανάκριβο τζετ σκι κατάφερα και το κουβάλησα στη θάλασσα, με έχεις ταράξει στα μπινελίκια...

2:05 PM  
Blogger effie said...

"Γιατί πήραμε τζετ σκι με 12.000 € και τελικά δεν μπορούμε να το κουβαλήσουμε στην θάλασσα!"

..."το βάλαμε βέβαια στην ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα μας, αλλά μωρέ δεν είχε πλάκα. Κουτούλαγε στις γωνίες...." (μα τόοοοσο γκάου πια?)

4:02 PM  
Blogger nosyparker said...

LOL Απολαυστικότατο!!!

4:54 PM  
Blogger ovi said...

:D

5:05 PM  
Blogger advocatus diaboli said...

Ωραία διασκεδάζετε εσείς εδώ πέρα. Εσκασα στα γέλια με την ιστορία. Ετσι είναι. Χρόνια μετά, αναρωτιέσαι: εγώ είχα αγαπήσει αυτόν τον άντρα; Δε βαρυέσαι... ΟΛα μια ιδέα είναι.

6:18 PM  
Blogger Fingo said...

Μαλλον δεν καταλαβες τι εννοω.Θα επιχειρησω να δω προσωπο που εψν να δω καιρο.Αμεσως...

9:31 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Γιαυτό δεν έχω κανένα πρόβλημα να γυρίσω πίσω και να κοιτάξω τα φαντάσματα κατάματα.

Γιατι η γλυκιά γεύση που σου μένει απο την εποχή εκείνη, βλέπεις οτι έχει υπερκαλυφθεί απο μια σιχαμερή γλοιώδη χλαπάτσα που λέγεται "δήθεν".

Κι αν κάποιος φοβάται να το δει, είναι επειδή ξέρει πως έχει χάσει αρκετή απο την πρότερή του ειλικρίνεια.

Αυτά που λέτε. Να τους συναντάτε ρε κουφάλες. Για να τους βλέπετε στα μάτια και να θυμάστε πως κάποτε δεν ήσασταν κομμάτι της πραγματικότητας.
Να τους κοιτάτε στα μάτια μπας και θυμηθήτε πως κοιτούσατε τον κόσμο τότε.
Να συγκρίνετε τον "μαλάκα" εαυτό σας του σήμερα, με τον "μαλάκα" εαυτό σας του τότε.

Φιλιά,
Στέλιος.

10:01 PM  
Blogger triantara said...

@άστεγος: βρε συ, ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι μπινελικώνω μόνο όταν πραγματικά νοιάζομαι ή όταν πραγματικά έχει γέλιο;;;; :)

@effie: ναι, γι'αυτό το πήγανε στην Εύβοια, γιατί εκεί η πισίνα δεν είναι εσωτερική ενώ στο Ζούμπερι είναι εσωτερική και δεν λέει... άσε, ούτε τις μισές κοτσάνες δεν έγραψα γιατί προσπαθώ από τότε να τις ξεχάσω :)

@nosyparker: θενκς :)

@advocatius diavoli: ναι, κάπως έτσι :)

@fingo: καλή τύχη κι η παναγιά μαζί σου...

@διαιρέτης: τώρα δηλαδή με είπες μαλάκα;;;;;;;;

1:50 AM  
Blogger Διαιρέτης said...

Τη γνώμη μου είπα. Όχι εσένα μαλάκα. Έλεος...
Συγγνώμη αν έθιξα υπολήψεις ή προσωπικά "πιστεύω".

Θα είμαι πιο προσεκτικός την επόμενη φορά.

2:51 AM  
Blogger triantara said...

@διαιρέτης: ναι, αλλά να σου πω κάτι ρε φίλε;;;
ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!! You take out aaaaaaaaaaaaallll the fun...

:PPP

8:01 AM  
Blogger Alkyoni said...

πω πω...με παρακολουθείς κρυφά και το γραψες;;;
Τελικά σ όλους μας συμβαίνει
Αναρωτιέμαι τα "φαντάσματα" τί να λεν για μας.

10:16 AM  
Anonymous The Outsider said...

ha hah ah aaaa!!!!!!!!!!!!! Poly psyxagogiko post....

12:57 PM  
Anonymous mcfly the shoeshine boy said...

Όταν το μαγιό του κολλητού σου κοστίζει όσο το νοίκι σου τι κάνεις;

5:56 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

φτου σου μωρή!

Να ξέρεις ένα πράγμα για μένα (ρώτα uba για επιβεβαίωση):

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΟ 99% ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ Η ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΩ,
Κ Υ Ρ Ι Ο Λ Ε Κ Τ Ω .

Φιλιά,
Στέλιος

9:41 PM  
Blogger triantara said...

@alkyoni: κοίτα, βασικά έχω και άλλα πράγματα να κάνω απ'το να σε παρακολουθώ, εντάξει; ;)

@outsider: thank you :)

@mcfly: πάτε για μπάνιο τσίτσιδοι...

@διαιρέτης: γιατί φτύνετε κύριε;;;;;;

ώστε έτσι έ; τώρα θα μου πεις ότι είσαι και αιγόκερως (ΟΧΙ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΖΩΔΙΑ!!!) για νά'ρθει και να δέσει ;ΡΡΡΡ

9:50 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home