Sunday, October 15, 2006

10 λόγοι γιατί θα πάω να ψηφίσω σήμερα

1. Γιατί έχουμε κανονίσει για καφέ, κουτσομπολιό και σουβλάκια (όχι απαραίτητα σε αυτήν την σειρά) με τις κολλητές

2. Γιατί θέλω να μετρήσω πόσες κατάκοιτες γιαγιάδες θα κουβαληθούν με το ζόρι στο σχολείο

3. Γιατί θέλω να ξαναδώ μετά από χρόνια το παλιό μου σχολείο από μέσα

4. Γιατί θέλω να δω τον Χ παλιό συμμαθητή μου που έχει βάλει υποψηφιότητα να μετατρέπεται σε γλειώδη γυμνοσάλιαγκα

5. Γιατί θέλω κι εγώ να σταθώ σε μια ουρά κυριακάτικα!

6. Για να μπορώ κι εγώ να σηκώνω το χέρι μου όταν αργότερα θα ρωτάνε: "Μα ποιοι μαλάκες τον ψήφισαν αυτόν;;;;"

7. Γιατί ίσως να υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να εμφανιστεί η Θεοπούλα με την γιαγιά του Σπύρου!

8. Γιατί προλαβαίνω να πάω και πιο αργά στην έκθεση κόμιξ της βαβέλ στο Γκάζι.

9. Γιατί στο σπίτι έχουμε φασίνα και δεν την παλεύωωωωωωωωωωωω

10. Γιατί μετά θα φάμε σουβλάκια λέμεεεεε!!! :D

Labels:

26 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ετσι ναι!!!Μετραει!!!

1:49 PM  
Anonymous Ilias said...

Ποιος είναι ο πιο σοβαρός από τους 10 ;

2:21 PM  
Blogger triantara said...

@πρεζα: :)

@ilias: το 10 φυσικά!!!!!! ;ΡΡΡΡ

8:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nα σου πω ... ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!! Σε καθε post σχεδόν, μιλάς για σουβλάκια αδιαφορόντας για κάποιους που έχουν χρόνια να ...μυρίσουν σουβλάκι!!! ΓΙΑΤΙ? Λυπήσου μια ξενητεμένη ψυχή που βλέπει τη λέξη σουβλάκι και δεν συνεχίζει αλλά επιστρέφει συνέχεια μόνο για να την δει ξανά και ξανά!!! :(

12:24 AM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Καλά τα λέει ο ovi, αμάν πια με τα σουβλάκια, λυπήσου μας!

3:56 AM  
Blogger Κολοκύθι said...

Ax βρε τριαντάρρα αυτό με το παλιό σχολείο πολύ βούρκωμα βρε παιδί μου. Εγώ ψήφιζα και στην αίθουσα που ήμουν στη πέμπτη δημοτικού. Ναι ναι τότε που μου έβαζε 8 στη γλώσσα λόγο ορθογραφίας. Κατα δεύτερον είδα και εγώ υποψηφιο πρώην συμμαθητή τον οποίο συνάντησα με το που πήγα η ρουφιάνα και μου έσκασε και ένα σβουριχτό φιλί. Το δράμα μου συνεχίζεται. Πάμε και για δεύτερο γύρο. :-P

10:28 AM  
Blogger ralou said...

Kαλέ!
Εγω γιαυτους τους λόγους ακριβώς
δ ε ν πήγα να ψηφίσω!

Αν ενας εχέφρων νους όπως ο δικός σου, πήγε να ψηφίσει για τους ίδιους, τι λέει αυτό για τον δικό μου νου;
ε;
τι λέει;

4:00 PM  
Blogger antikoala said...

Καλά, εσύ πας στους γάμους για να κάνεις μπάνιο, στις εκλογές για να φας σουβλάκια και να κουτσομπολέψεις...ας πούμε στις παρελάσεις γιατί πας; για να μαζέψεις μανιτάρια να φανταστώ :P

10:54 PM  
Blogger dimitris said...

γιατι ειναι "αξιοπεριεργο" να ψηφιζουν οι κατακοιτες γιαγιαδες?
Δεν εχουν δικαιωμα πολιτικης επιλογης?
και τι σημαινει "κατακοιτος " ουτε αυτοι μπορουν να ψηφιζουν ?
===
λιγο προσοχη γιατι η δημοκρατικη ευαισθησια δεν ειναι κατι που το αγοραζει κανεις μζι με τα ντιβιντι τισ σακιρα αλλα την κατακταει κανει ςστην καθημερινη ζωη

11:27 PM  
Blogger Sailor said...

Γιατί εκτός όλων των άλλων
έχουμε και μεγάλη πλάκα, χωρίς
να είμαστε τις πλάκας !

καλό πρωινό

12:43 AM  
Blogger triantara said...

@ovi: σόρρυ, από δω και μπρος θα συμμορφωθώ! :)

@asgoodasitgets: :Ρ και σε σένα!

@κολοκύθι: είδες;;;

@ralou: κατ'αρχάς τι θα πει "εχέφρων" για να μην μπερδευτούμε!! (τα έχω ή δεν τα έχω 400;;;)

@antikoala: ποιες παρελάσεις;; έχω να πάω σε παρέλαση από την 3η λυκείου...

@dimitris: όχι, δεν είναι αξιοπερίεργο το ότι έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν. το αξιοπερίεργο είναι ότι δεν μπορούν να κουνηθούν και συνήθως μένουν μόνες τους στο σπίτι αλλά μόνο στις εκλογές τις θυμούνται συγγενείς και υποψήφιοι και τις τραβολογούν στα εκλογικά κέντρα. δυστυχώς δεν έπιασες ότι το καρφί πήγαινε στα πολιτικά ρεμάλια και όχι στις κακόμοιρες τις γιαγιάδες...
ας πρόσεχες!! :Ρ

@sailor: μωρέ, τέτοιοι που είμαστε, αυτόν τον δήμαρχο αξίζουμε... τι άλλο να πω;
:(

2:03 AM  
Blogger ralou said...

400 !
Tι 400;
410 !
Εγω για το δικό μου μυαλό αμφιβαλλω καλό μου!

11:16 AM  
Blogger Mystify Me said...

Εγω βλεπω ως μονο σωστο λογο τα σουβλακια απ'τη λιστα παντως!Αντε και τη φασινα!

Γιατι αν δεν ξερεις τι κανουν αυτοι που ψηφιζεις, ο δικος μας για παραδειγμα ο νομαρχης ΞΕΡΩ τι κανει βρε παιδι μου:Τραγουδαει στα Λαδαδικα!Τον ψηφξζω γιατι μ'αρεσει ετσι οπως αποδιδει τον Καζαντζιδη!

Των αλλων Νομων τι κανουν;;;;

2:48 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

exeis mpolikh adeia e?

5:16 PM  
Blogger Johny B.Good said...

Τα σουβλάκια τα χώνεψες. Την ψήφο σου όμως;

12:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Βασικά μόνο λόγω σουβλακίων θα πήγαινα να ψηφίσω...ειναι πολύ σοβαρός λόγος...
την φασίνα την παλαευω,γιατι δεν λεει να ζω και μεσα στην βρώμα!χαχα

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

να σου πώ..
τι ψήφησες μαρή?

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ο τίτλος μήπως είναι ασύντακτος ;

7:15 PM  
Blogger άσωτος υιός said...

οποιος υποψηφιος σου ταξει σουβλακια εχει σιγουρα τη ψηφο σου.

2:32 AM  
Blogger m@ri@ said...

τα σουβλάκια αρκούν κι από μόνα τους σαν λόγος..Παρεμπιπτόντως η γιαγιά Σπύρου:Σοφία ή Σόφη

5:10 PM  
Blogger triantara said...

@ralou: :)

@mustify: ας μην αρχίσουμε αυτήν την κουβέντα γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ...

@onomatodosia: χεχε... άδεια έκανα στην Πάρο. τώρα πια δεν έχω άδεια... :)

@johny: ευτυχώς δεν είμαι από αυτούς που θα σηκώνουν το χέρι όταν θα φωνάζουν οι άλλοι "ποιος μαλάκας τον ψήφισε αυτόν;"...

@julia: :)

@prozac cat: αυτή η ερώτηση είναι στην ίδια λίστα με αυτήν: "πόσο χρονών είσαι μαρή;"...


@anonymous: μπαρδόν;;;

@άσωτος: το βρήκες! ;Ρ

@m@ri@: θενκς! ναι, Σόφη! :)

9:35 PM  
Blogger antikoala said...

"Ο τίτλος μήπως είναι ασύντακτος ;

@anonymous: μπαρδόν;;;"

Να πω, να πω; (Θα πω!)

Οι σύνδεσμοι στη γραμματική ενώνουν προτάσεις, μια κύρια και μια δευτερεύουσα, η οποία παίρνει την ονομασία της από το είδος του συνδέσμου. Στον τίτλο σου υπάρχει η δευτερεύουσα αιτιολογική πρόταση "γιατί θα πάω να ψηφίσω σήμερα" η οποία μέσω του αιτιολογικού συνδέσμου "γιατί" θα έπρεπε να συνδέεται με μια κύρια πρόταση. Η φράση "10 λόγοι" δεν αποτελεί μια τέτοια, συνεπώς η πρόταση είναι λανθασμένη. Πιστεύω πως μια σωστή εκφορά του νοήματος του τίτλου από γραμματικής απόψεως θα ήταν "10 λόγοι για τους οποίους θα πάω να ψηφίσω σήμερα".

Συνήθως διορθώνω ακόμα και την τηλεόραση μου στα γραμματικά λάθη που "αυτή" κάνει, οπότε μη με παρεξηγείτε :)

2:16 AM  
Blogger antikoala said...

Για την ακρίβεια μάλιστα η δευτερέουσα είναι επεξηγηματική, όχι αιτιολογική

2:20 AM  
Blogger Fingo said...

Κι εγω που πηγα να ψηφισω τι καταλαβα?Σιγα...Μεγαλη εμπειρια σου λεει ο αλλος και μαλακιες...

12:49 PM  
Blogger triantara said...

@antikoala: τώρα κύλισε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι... τα ίδια σπαστικά κάνω κι εγώ όταν κάνουν οι άλλοι λάθος στα Αγγλικά/Γερμανικά... συνήθεια της δουλειάς βλέπεις :)
διόρθωνε, διόρθωνε γιατί χανόμαστε!!! :)
(δεν κάνω πλάκα, τα ελληνικά μου είναι για τα μπάζαααααααα!)

@fingo: ποιος είπε για μεγάλη εμπειρία καλέ;;; από μένα πάντως δεν το άκουσες αυτό...

7:35 PM  
Blogger elenitsa! said...

να με συχωρνατε αλλα μολις εφαγα σουβλακια κ ηταν γιαμι!!!

12:30 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home