Sunday, October 01, 2006

Παίζοντας κρυφτούλι

Photo by catfish07
Fade in...

- Είσαστε ωραίο ζευγάρι. Ταιριάζετε!
- Δεν είμαστε ζευγάρι!
- Τι είσαστε;;;
- Φίλοι...

... Fade out

Fade in...

- Το ξέρεις ότι κάνουμε βλακεία, ε;
- Το ξέρω.
- Ε, σταμάτα τότε.
- Α-πο-κλεί-ε-ται...

... Fade out

Fade in...

- Από πότε ήθελες να το κάνεις αυτό;
- Από την πρώτη μέρα. Εσύ;
- (Κι εγώ!) Απ'το καράβι.
- Απ'το καράβι;;; Μόνο;;;;

... Fade out

Fade in...


- Θυμάσαι την σκηνή στην ταινία "Ο Ταξιτζής";
- Ποια;
- Εκεί που μιλάει ο Travis με την Iris για τον νταβατζή της.
Τravis: That guy Sport's a killer. That's who's a killer.
Iris: Sport never killed nobody.
Travis. He killed someone
Iris: He's a Libra.
Travis: He's a what?
Iris: I'm a Libra too. That's why we get along so well.
- Ναι, την θυμάμαι. Και;
- Κι εμείς Ζυγοί είμαστε.
- Δεν πιστεύω να θέλεις να με στείλεις στο πεζοδρόμιο...
- Δεν το είπα γι'αυτό.
- Το ξέρω...

... Fade out

Fade in...

- Δεν έχεις πει τίποτα σε κανέναν;
- Όχι.
- Γιατί;
- Δεν υπάρχει τίποτα να πω...
- Καλά. Απλά πρόσεχε να μην ερωτευτείς.
- Χαχαχα, σιγά ρε ψωνάρα... Δεν χρειάζεται να ανησυχείς.
- Καλά, εγώ για σένα το λέω...

... Fade out

[ακούτε: The Dears - The Death of all the Romance]

-------------------------------------------------------------------------------------------

Update: Δεν μου λέτε καλά μου παιδιά;; Έχει κανενός ο flash player πρόβλημα όταν κατεβάζει το τελευταίο κομματάκι που ανέβασα σαν μουσική υπόκρουση του ποστακίου;;; Εμένα γιατί κάνει 10 ώρες να το παίξει;;;; Θενκ γιουυυυυυυυυυυυ!!

Labels:

23 Comments:

Blogger Cherryfairy said...

νομίζω έχει συμβεί στους περισσότερους..βρε πουλάκι μου,τέτοια ώρα τέτοια λόγια,Ταξιτζή του Σκορτσέζε αναλύατε;
Διασκέδασέ το,αλλά πρόσεχε.

9:21 AM  
Anonymous Natalia said...

Τι περίεργο....
Είχα κι εγώ μια τέτοια συζήτηση και μια τέτοια προειδοποίηση....

9:32 AM  
Blogger triantara said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:39 AM  
Blogger RaZzMaTaZz said...

Όταν τους ξαναδείς, πες τους (δήθεν τυχαία) την κλασσική παροιμία "έβαλα τα χεράκια μου κι έβγαλα τα ματάκια μου". Ίσως πιάσουν το νόημα.
Τζίσους, μου τη δίνουν αφόρητα τέτοιες καταστάσεις...

10:09 AM  
Blogger triantara said...

εγώ λέω, όταν τους ξαναδώ (ή όταν ΤΗΝ ξαναδώ) να τους στήσω στον τοίχο, να βγάλω το FN και να τους καθαρίσω. Πως σου φαίνεται αυτό;;;
:)

10:24 AM  
Anonymous 19 Seconds After Midnight said...

Κλασικές συζητήσεις... το θέμα είναι να προσέχεις πως "παίζεις" και τουλάχιστον να το ευχαριστιέσαι!

3:20 PM  
Blogger Fingo said...

Τσαμπουκας και αιματα.Γουσταρω.:P

9:21 PM  
Blogger antikoala said...

"Καλά. Απλά πρόσεχε να μην ερωτευτείς."

Λες και βλέπω μπροστά μου τη μελλοντική σκηνή κατά την οποία τα λόγια του "πρασινούλη" έχουν γυρίσει μπούμερανγκ και βρίσκεται έξω απ'το σπίτι της "κιτρινούλας" να χτυπάει απεγνωσμένα τα κουδούνια κρατώντας λουλούδια και μια τούρτα που έχει στην κορυφή ζωγραφισμένο με σοκολάτα το ζωδιακό σήμα του Ζυγού ενώ από μέσα ακούγεται η παραλήπτης dont-wanna-be να επαναλαμβάνει δυνατά μια άλλη περίφημη ατάκα της ταινίας: "You talkin' to me?"

1:55 PM  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

3:03 PM  
Blogger άστεγος said...

Triantara, ki egw stis gunaikes lew na prosexoun mh me erwteutoun alla kamia den m'akouei...So ist das Leben halt...

3:05 PM  
Blogger triantara said...

@19seconds: σωστός!! καλώς ήρθες :)

@fingo: σιγά ρε! κατέβα λίγο τα σκαλιά να ούμε...
:ΡΡΡΡ

@antikoala: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα!!!
καλώς ήρθες κι εσύ!
μήπως γνωριζόμαστε;;;;
:)

@θεριό ανήμερο: τελικά έχω βρει φλέβα εγώ εδώ!!!
:)

@άστεγος: έρωτα μου αγιάτρευτε!!! ξαναγύρισες;;;; χάθηκες και έχασα την εξάσκηση.. τώρα δεν έχω λόγια να σε μπινελικώσω! :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

παιδιά, επειδή το μυαλό της 30αρας έχει αρχίσει να φυραίνει και δεν θυμάται πλέον ποιος είναι καινούριος και ποιος παλιός σχολιαστής, μην παραξενευτείτε αν σας πω "καλώς όρισες" ενώ έχετε γράψει ήδη 125 σχόλια εδώ μέσα, έτσι;;; :D

7:59 PM  
Blogger Fingo said...

Εσυ θα παρεις τα πολυβολα εγω να κατεβω τα σκαλια?:PPP

9:55 PM  
Blogger antikoala said...

@triantara

Εξαρτάται...υπηρετούσες κι εσύ στο στρατό του Ναπολέοντα στην προηγούμενη ζωή σου;

:)

11:02 PM  
Blogger MARIA said...

eh?ma ti eipes pali mari?
de to katalava....
pali genethlia exeis?
:)

12:21 AM  
Blogger Κολοκύθι said...

Όταν ο ρεαλισμός ταυτίζεται με τη πραγματικότητα. Α να χαθείς απογευματιάτικα!
:-P

6:10 PM  
Blogger triantara said...

@fingo: μπα, μάθαμε και τι είναι το FN???


@antikoala: χμ... όχι, εγώ ήμουν μάλλον με τον Λεωνίδα (θέλω να δω επιτέλους τους 300 γαμώτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!)
:)

@maria: χαχα, ναι, τώρα κλείνω τα 25... ;Ρ

@κολοκύθι: όλοι οι διάλογοι ήταν πέρα για πέρα αυθεντικοί! τώρα, αν τραβάτε κι εσείς τα ίδια, τι φταίω εγώ;;;;
:)

@antikoala: α, και μην ξεχάσω! άνοιξε θέση για μέντιουμ που μπορεί να μαντεύει το μέλλον! αγαπητέ, η θέση είναι δική σας!!!!!!!
(ντάξει, δεν ήταν λουλούδια αλλά άλλη δωροδοκία και το μπούμερανγκ τώρα μόλις άρχισε να γυρίζει, but still!) για να δούμε, για να δούμε... :DDD

6:56 PM  
Blogger Fingo said...

Εχω μακρα θητεια στον πολεμο παρα το νεαρο της ηλικιας:PPPP

7:08 PM  
Blogger antikoala said...

"άνοιξε θέση για μέντιουμ που μπορεί να μαντεύει το μέλλον! αγαπητέ, η θέση είναι δική σας!!!!!!!"

Για να πω την αλήθεια περίμενα πλούτη, γυναίκες και παγκόσμια εξουσία όταν πούλησα την ψυχή μου στο Διάολο, αλλά φαντάζομαι ότι πρέπει να βολευτώ με το να μπορώ να μαντεύω την κατάληξη γκομενοκαταστάσεων :(

9:03 PM  
Blogger άσωτος υιός said...

ωραιο... εγω θα προσθετα χωρις fade in, φλασιες απο το μυαλο τους που ειχαν ερθει κοντα αλλα δεν εγινε κατι...ψιλοπαπακαλιατης ε; κατ κατ!!!!!

4:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

ta xo mperdepsei ligaki....

12:31 PM  
Blogger Krotkaya said...

been there, done that...

11:27 AM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εγώ στις γυναίκες δεν λέω να μην με ερωτευθούν. Χρησιμοποιώ άλλο κόλπο: παρουσιάζω τον εαυτό μου ως το χειρότερο υποκείμενο. Λογικά θα πρέπει να τους προκαλέσω αηδία. Και πράγματι 9 στις 10 εξαφανίζονται. Όποια όμως μείνει κολλάει πολύ άγρια...

10:50 PM  
Blogger triantara said...

@fingo: σιγά μην σκίσεις κάνα καλτσόν! ;ΡΡΡΡΡΡ

@antikoala: μουαχαχαχαχαχαχαχαχα!

@άσωτος υιός: παπακαλιατισμούς δεν βάζω εγώ εδώ μέσα!! :)

@maria: σώωωωωωωωωωωωωωωπα! πες μας τίποτα καινούριο!! :))))

@krotkaya: ουυυυυυυυυυυυυυυυ, για πες, για πες!! :)

@ασκαρδαμυκτί: χμ... και αυτές που κολλάνε ποια ψυχική ασθένεια έχουν;;

10:04 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home