Friday, October 20, 2006

Ανησυχίες της βούρτσας...

  • Με ποιο κριτήριο αφήνει αδιάφορη τους άλλους να περνούν και μόλις με δει απλώνει το χέρι της να μου δώσει την "ΣΚΟΠΙΑ";;; Με ποιο κριτήριο διαλέγουν οι μάρτυρες του Ιεχωβά το επόμενο "θύμα" τους;;;;; Γιατί διάλεξε η άγνωστη μάρτυρας εμένα στον δρόμο όταν με είδε σήμερα;;; Ανησυχώ...
  • Δηλαδή εδώ, όταν θέλει ο κόσμος να πάει στον γιατρό, θα πληρώνει ένα 50ρικο την καλημέρα;;;;;;;;;;;;;; Ανησυχώ!!!!!!!!!!!

  • Γάμους και πανηγύρια δεν ήθελα;; Μετά τα γλέντια στην Σαντορίνη, θλάση κάποιου μυός (έτσι είναι η γενική;; βοήθεια antikoala!!) στην πλάτη μου διέγνωσε ο γιατρός, άμα ήμουν, λέει, πιο "μικρή" δεν θα είχα πρόβλημα... εδώ κάνω ότι δεν ανησυχώ... μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
  • Πριν τα 30 τα χαρίζεις, μετά τα 30 μόνο αν τα κερδίζεις.... :D
  • Όποιος βρήκε μια μαύρη ζακέτα από την ZARA στο Χαλάνδρι, στην στάση που πηγαίνει το λεωφορείο για Βριλήσσια, ας με ενημερώσει... παίζει βέβαια να την ξέχασα και μέσα στο λεωφορείο... (κι ήταν η αγαπημένη μου γαμώτοοοοοο!!!)

Αυτό το εξουθενωτικά ενημερωτικό ποστάκι σας το σπονσάρει η 30αρα με πολλή, πολλή αγάπη. Επειδή ο brother αποφάσισε να γεμίσει το κομπιούτερ με ιούς, θα επανέρθω σε λίγες μέρες γιατί μέσα στο ίντερνετ καφέ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

#einai n anisixeis,den thelo na se panikovalo!
#ouououou!kai pou na deis ti ginete me tous dikigorous!
#ma ti xoros einai o karsilamas?perilamvanei akrovatika,almata ninja,10 toubes ston aera,prosgeiosi me ta tessera?
safety net exei apo kato?
#auto den einai gia souvlakia etsi?
#vrika mia kai eixe kai mia pipila mesa.apo to noumero kai tin pipila na ikaso mono mporo oti den einai diki sou.alla gi auto einai oi zaketes.tis forame.oxi mono gia na min tis ksexasoume sto leoforeio alla kai gia na min krionei i plati mas.
capito?

10:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα!!!!
1. Εμένα δεν με πλησιάζουν γιατί τις κοιτάω με πολύ άγριο βλέμα..οπότε δεν τολμάνε!!!ΓΑΒ ΓΑΒ
2. Θα σου πω κατι να σου φτιάξει την διάθεση: Δερματολόγος στο Χαλάνδρι80€ για μια επίσκεψη 3 λεπτών!!!!
3. Ο φίλος μου έπαθε κάτι ανάλογο με την γυμναστική...έκανε 2 εβδομάδες να του περάσει!!Υπομονή!!
4. Αυτό δεν το έπιασα η γυναίκα!!!
5. Οχι δεν βρήκα τίποτα...αν και υπήρχαν πολλές πιθανότητες γιατί 451Α+Β το χρησιμοποιώ πολύ συχνά για να πηγαίνω σπιτάκι μου....(εκτός αν παιρνεις το 447!!!)
Όσο για τους ιούς...ο αδερφούλης σου να σς απαλλάξει απο αυτους και όχι να σου κατασκτρέψει εντελώς τον κομπιουτορα!!!

10:30 AM  
Blogger antikoala said...

"Γιατί διάλεξε η άγνωστη μάρτυρας εμένα στον δρόμο όταν με είδε σήμερα;;;"

Όποιος στο βρει ας μου πει κι εμένα για το σύνδρομο που παρουσιάζω να με ρωτάνε όλοι οι τουρίστες για οδηγίες (ειδικεύομαι στους βέλγους)

"(έτσι είναι η γενική;; βοήθεια antikoala!!)"

η δασκάλα σου της τρίτης δημοτικού θα ήταν περήφανη για σένα :P

1:05 AM  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Power λέμε!

11:05 AM  
Blogger Διαιρέτης said...

Και μένα με σταμάτησε μια μάρτυρας προχθές με τον κολλητό μου στο κέντρο. Ήθελε ναμ ου δώσει και το "Ξύπνα". Ήμουν έτοιμος να της φωνάξω μες στη μούρη ΕΣΥ ΞΥΠΝΑ ΜΩΡΗ ΒΛΑΜΜΕΝΗ και μετά να τη φτύσω, αλλά ήταν 70+ χρονών και τη λυπήθηκα την κωλόγρια...

(μα τι έχουν τα νετ καφέ? μια χαρά είναι...)

Στέλιος

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΔΕΝ ΤΟ ΄ΧΕΙΣ........
ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

EMENA OTAN ME ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ (ΟΣΙΟΜΑΡΤΥΡΑΣ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ), ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ -ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ.

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΙΟΙ...

5:32 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home