Monday, October 23, 2006

O φαρδύς ο πισινός μου


(Προειδοποίηση: το ποστάκιον αυτό περιέχει για άλλη μια φορά σουβλάκια!)


Σκηνή πρώτη:


Θα βρω, δεν θα βρω ταξί;;; 20 λεπτά πριν αρχίσει η ταινία, η αθώα τριαντάρα αργοπωρημένη όπως πάντα πάει να σηκώσει λεφτά απ'το ΑΤΜ της γειτονιάς της. Πάλι θα περιμένουν οι άλλοι σκέφτεται αγχωμένη.
Βγάζει το 50ρικο απ΄το ΑΤΜ, γυρνάει προς τον δρόμο και το βλέπει να περιμένει στο φανάρι! Ταξί! Άδειο!
Τρέχει απ'την άλλη πλευρά του δρόμου και πιάνει πεζοδρόμιο. Όλα τέλεια! Το ταξάκι σταματάει.
"Που πάτε;"
"στο Χ σινεμά παρακαλώ"
"Έφτασεεε..."

Θα προλάβω, δεν θα προλάβω, παίζεται...
5 λεπτά πριν αρχίσει η ταινία στρίβουν στην γνωστή λεωφόρο και εκείνη την ώρα μια κοπελιά απ'το πίσω αυτοκίνητο αρχίζει να κορνάρει.
"Κοπελιά, θα σε αφήσω στο φανάρι", λέει ο ταξιτζής, γυρνάει απ'την άλλη, κατεβάζει το τζάμι και αρχίζει "ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΥΤΖΩΣΕΙΣ ΜΩΡΗ ΜΑΛΑΚΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!"
Αν είχε ώρα η τριαντάρα θα του εξηγούσε ότι η κοπελιά μπορεί να κόρναρε αλλά δεν τον μούτζωσε... αλλά τώρα δεν προλαβαίνει. Ανοίγει την πόρτα, τρέχει στο φανάρι, περνά απέναντι, βλέπει το σινεμά... α! φτάσαμε, ωραία :)

Σκηνή δεύτερη:

"Ωραία ήταν η ταινία"
"Ναι, καλή ήταν αλλά λίγο σύντομη μου φάνηκε"
"Κι εμένα. Πάμε για σουβλάκια;"
"Μέσα."
"Κι εγώ"
(Στον δρόμο ψάχνει η τριαντάρα για το πορτοφόλι της, να πληρώσει το εισητήριο που της είχαν πάρει τα παιδιά)
Περιεχόμενο τσάντας: ταμπόν, mp3 player, ένα τεύχος sudoku, κουνητό, κραγιόν και πορτοφόλι. Όχι. Άκυρο. Πορτοφόλι γιοκ!

Επιστροφή με όλη την παρέα στο σινεμά, αρχίζουν οι άχρηστες συμβουλές του τύπου "τα χαρτιά σου να τα βάζεις σε άλλη θέση" "ναι αλλά το πορτοφόλι χάθηκε ήδη, άντε γ.....!", ψάξιμο στον δρόμο, ρωτάμε κάτι παλικάρια που πάρκαραν για κατούρημα μήπως είδαν ένα ροζ (δώρο ήταν! :) πορτοφόλι, τα παλικάρια κουμπώνονται και κουνάνε το κεφάλι...

Στο σινεμά έχουν αρχίσει η διαφημίσεις της επόμενης παράστασης, αναστατώνεται όλη η αίθουσα για να βρεθεί το πορτοφόλι, ανάβουν φακοί, κινητά, αναπτήρες. Πορτοφόλι γιοκ!
Θα πάω στην διαστάυρωση μήπως έπεσε την ώρα που έβγαινα απ'το ταξί...

Η τριαντάρα φανερά αναστατωμένη (γαμώτο, είχα και την φώτο του Andy Garcia μέσα!) ανηφορίζει την λεωφόρο μόνη της (τα παιδιά τα έστειλε για σουβλάκια για να αρχίσει τα καντήλια μόνη της και με την ησυχία της). Κοιτάει δεξιά κι αριστερά αλλά τίποτα. Αρχίζει να κάνει λίστα από υπηρεσίες/εταιρίες που πρέπει να ειδοποιήσει για όλα της τα χαρτιά που ήταν μέσα, το κέρατο μου γαμώ!
Φτάνει το πολυπόθητο φανάρι και ξαφνικά χτυπάει το κινητό.
"Η κυρία Χ;"
"Η ίδια!"
"Σας τηλεφωνώ απ΄το αστυνομικό τμήμα Χ"
"Βρήκατε το πορτοφόλι μου;;;;;;;"
"Ναι"
"Έρχομαι!!!!!"

Σκηνή τρίτη:

Με το χαμόγελο του θριάμβου βρίσκω τους άλλους. Καταβροχθίζω μια πίτα καλαμάκι απ'όλα για να στανιάρω και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο.
Να και μια πρόταση που δεν περίμενα να ακούσω ποτέ:
"Κάτσε μπροστά γιατί εσύ πρέπει να μιλήσεις στους μπάτσους..."


Φτάνουμε στο τμήμα. Απ'έξω κι από μέσα γεμάτο μπλε ανθρωπάκια. Η καλοντυμένη, push-up-bra-φορούσα 30άρα πλησιάζει την πύλη.
"Τι θέλετε;"
Να με κοιτάς στα ματάκια αγοράκι
"Ε, με πήρατε τηλέφωνο ότι βρέθηκε το πορτοφόλι μου;"
"Πέράστε μέσα στο βάθος"
Μπαίνω σε ένα δωμάτιο γεμάτο κάτι τύπους με πολιτικά. Όλοι τους ευγενικοί και χαμογελαστοί. Υπενθύμιση στον εαυτό μου: να φορέσω το ίδιο σουτιέν και το ίδιο αθώο βλέμμα όταν θα πάω σε ΙΚΑ/ΔΙΚΑΤΣΑ/Εφορία...

"Ορίστε το πορτοφόλι σας"
"Αααχ, σας ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ!!!!"
"Τίποτα, τίποτα... Βρήκαμε το τηλέφωνο σας απ'την καρτούλα σας που είχατε μέσα. Καθηγήτρια Γερμανικών είστε;"
"Ναι"
"Γκούτεν τάαααααααγκ", φωνάζουν δυο τρεις μαζί...

Σκηνή τέταρτη:

Μπαίνω στο αυτοκίνητο.
"Τι έγινε; Εντάξει;"
"Γιατί χαμογελάς;"
"Τι σου είπανε ρε;"
"Τίποτα, όλα μια χαρά. Πάμε σπίτι γιατί έχω να ξυπνήσω νωρίς αύριο"
"Γιατί ρε, τι έγινε;"
"Ξεκινάω ιδιαίτερα μαθήματα με τον γιο του Χ αστυνομικού..."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΥΓ1. Εδώ να ευχαριστήσω τον ταξιτζή, τον πελάτη που βρήκε το πορτοφόλι μου στο πίσω κάθισμα και τους αστυνομικούς. Είσασταν όλοι άψογοι!!!! :)
ΥΓ2. Σε περίπτωση που ρωτήσει κανείς αν συνηθίζω να ξεχνάω πράγματα, είναι ανάγκη να μπω στον κόπο να απαντήσω;
...

Labels:

18 Comments:

Blogger BadlyDrawnBoy said...

"Πάλι θα περιμένουν οι άλλοι σκέφτεται αγχωμένη."

Σοβαρά; Μοιάζεις πολύ σκληρόπετση για να είσαι αγχωμένη.

@@@@@@@@@@@

Εμ, με τέτοιο βρομόστομα πώς να μη χάσεις το πορτοφόλι σου! Να προσέχεις γιατί σε λίγο θα αρχίσεις να χάνεις και άλλα πράγματα.

###########

"Καταβροχθίζω μια πίτα καλαμάκι απ'όλα για να στανιάρω..."

Έχω ακούσει για πόντιους που τρώνε οδοντογλυφίδες μετά το κυρίως πιάτο για να χωνέψουν, για καλαμάκια, όμως, προκειμένου να στανιάρουν, ποτέ. Αλήθεια, μπορεί ο οργανισμός να μεταβολίσει το πλαστικό; Μήπως ήσουν πίτα;

&&&&&&&&&&&

"Ξεκινάω ιδιαίτερα μαθήματα με τον γιο του Χ αστυνομικού..."

Σαν εκείνες της δασκάλε ;-) στην Αμερική;

%%%%%%%%%%

"Σε περίπτωση που ρωτήσει κανείς αν συνηθίζω να ξεχνάω πράγματα, είναι ανάγκη να μπω στον κόπο να απαντήσω;..."


Ναι νομίζω ότι οφείλεις μια απάντηση, διότι η ιστορία κόπηκε απότομα. Μπορώ να σου εμπιστευτώ το παιδί μου ή θα το ξεχάσει σε καμιά πιτσαρία; Θα του δώσεις να πιεί τη λεμονάδα με το καλάμάκι ή θα του το δώσεις με το ζόρι να το φάει;

4:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ειναι ο εφιάλτης της ζωής μου να ξεχάσω κάτι στο ταξί...δεν ειμαι ξεχασιάρα αλλά τρέμει το φιλοκάρδι μου κάθε φορά που ψάχνω την τσάντα και δεν μπορώ να βρω κάτι!!!!
Παντως απολαυστικότατη περιγραφή...ειδικά το σημείο με το σουτιέν!!!!χαχαχαχα

5:54 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ja ! ja! ist dein arsch wirklich sooo groß?
ok.war nur spass.

auto sthn ellada egine? mallon nai e? ap to ta3itzh to katalaßa...

6:15 PM  
Blogger gelial said...

παρακαλώ να ακολουθήσει φωτογραφία του μπούστου με το εν λόγω bra

6:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κι εγώ που νόμιζα πως ήμουν η μόνη που έβρισκα γκομενάκιον τον Andy... Αυτά είναι!

9:02 PM  
Blogger nosyparker said...

Andy rulez :-D αλλά έχει καιρό να παίξει σε ταινία ή μου φαίνεται;

9:16 PM  
Blogger m@ri@ said...

ταρίφας παρέδωσε πορτοφόλι?μπάτσοι άψογοι?μήπως ζω στο Dubai και δεν το πήρα πρέφα?

10:34 PM  
Blogger triantara said...

@badlydrawnboy: χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
όντως ήταν βασικά στα @@@ αν περίμεναν ή όχι αλλά μου κόλλησε στην ιστορία και το έγραψα ;) με καταλαβαίνεις καλά εσύ τελικά :)))

"Ναι νομίζω ότι οφείλεις μια απάντηση, διότι η ιστορία κόπηκε απότομα. Μπορώ να σου εμπιστευτώ το παιδί μου ή θα το ξεχάσει σε καμιά πιτσαρία; Θα του δώσεις να πιεί τη λεμονάδα με το καλάμάκι ή θα του το δώσεις με το ζόρι να το φάει;"

λοοοοοοοοοοοοοοοοολ!!!! κοίτα, δεν εγγυώμαι τίποτα για να μην χρωστάω τίποτα! ντάξει;; :)

@julia: ποτέ δεν είχα ξεχάσει κάτι σε ταξί αλλά πάντα υπάρχει η πρώτη φορά για κάτι... :)

@onomatodosia: όχι, το κωλί μου δεν είναι μεγάλο (απ'ότι μου λένε είναι knackig εσύ που καταλαβαίνεις ;) αλλά χτες το βράδυ μου φαίνεται ότι μέχρι και την JLo ξεπέρασα...
ναι, στην ελλάδα έγινε. κοίτα καλέ πάνω δεξιά που λέει "Greece Baby!!!" άμα ανέβω ξανά προς τα πάνω, θα σας το πω...

@gelial: άμα δεν είχα ανάγκη το push-up δεν θα το έβαζα... οπότε κάντε τους λογαριασμούς σας και μαζέψτε τα σάλια σας... ;ΡΡΡ

@anonymous: κάνεις λάθος αγαπητή μου!!! (ή αγαπητέ μου;; ποτέ δεν ξέρεις :)
κοίτα κι εδώ να δεις ανταπόκριση :)

@nosyparker: τώρα δεν βγήκε το Αβάνα;;; Δεν το έχω δει ακόμα, το κρατάω για τις κρύες νύχτες του χειμώνα ;)

@m@ri@: όχι αγαπητή μου, στο Ελλάντα έγιναν όλα αυτά!!! αλλά μάλλον με κυνηγά η τύχη απ΄το Τζερμάνια νομίζω... :)

11:03 PM  
Anonymous RaZzMaTaZz said...

Μη γλυκαίνεσαι βέβαια, γιατί την επόμενη φορά που θα ξεχάσεις πορτοφόλι κάπου, μπορεί να σε πάρει κάποιος και να σου πει:
- Η κυρία τάδε;
- Ναι
- Που χάσατε ένα πορτοφόλι έτσι κι έτσι;
- Ναι ναι , το βρήκατε;
- Το βρήκα μωρή φόλα κι ευχαριστώ για τα πενήντα ευρώ.
...
Αυτό είναι Γκρικ Ριάλιτη βλέπεις...

11:10 PM  
Blogger Εύα said...

κι εγω στο κλαμπ των φαν του Αντυ Γκαρσια,οκ;Γιατι νομιζετε οτι ειδα οχτω φορες το Ocean's 11 και αλλες δεκα το Ocean's 12?Για τον Μπραντ Πιτ ή για τον Τζωρτζ Κλουνι;Σας γελασανε χρυσα μου!

3:37 PM  
Blogger effie said...

Αγαπητή μου, όντως ΠΟΛΥΥΥΥ φαρδύ το οπίσθιο (μεταφορικά μιλάμε πάντα) - δεν έπαιρνες και κανα λαχείο?

Προσωπικά δεν έχει τύχει να χάσω ποτέ πορτοφόλι, έχει τύχει όμως να βρω ένα πεταμένο στην Κηφισίας και η αχαρακτήριστη ιδιοκτήτριά του μου συμπεριφέρθηκε επιεικώς αισχρά. Αντί να πει ένα "ευχαριστώ", θεώρησε καλό να με κατηγορήσει εμμέσως πλην σαφώς οτι της το έκλεψα!!! Τί να πείς - ο κόσμος τα 'χει παίξει εντελώς μου φαίνεται....

6:28 PM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
με τρελλαίνει η αισιοδοξία σου, αλλά αυτό το ξέρεις ήδη οπότε να μην τα ξαναλέμε ;)

@eva: ντάξει, αλλά τα πιο παλιά του ελπίζω να τα έχεις δει βέβαια.. Black Rain και Νονός 3 μεταξύ άλλων ;)

@effie: με το "μεταφορικά" το έσωσες πάντως... ;)
γιάυτό όταν πήρα χτες τον ταξιτζή και τον πελάτη τηλέφωνο να τους ευχαριστήσω δεν το πίστευαν οι άνθρωποι;;;;;

7:00 PM  
Blogger triantara said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:01 PM  
Blogger triantara said...

@razzmatazz: λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
με τρελλαίνει η αισιοδοξία σου, αλλά αυτό το ξέρεις ήδη οπότε να μην τα ξαναλέμε ;)

@eva: ντάξει, αλλά τα πιο παλιά του ελπίζω να τα έχεις δει βέβαια.. Black Rain και Νονός 3 μεταξύ άλλων ;)

@effie: με το "μεταφορικά" το έσωσες πάντως... ;)
γιάυτό όταν πήρα χτες τον ταξιτζή και τον πελάτη τηλέφωνο να τους ευχαριστήσω δεν το πίστευαν οι άνθρωποι;;;;;

7:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μετά το πορτοφόλι, τι άλλο νιώθεις την ανάγκη ότι πρέπει να ψάξεις να βρείς ;

7:48 PM  
Blogger triantara said...

@anonymous: χμ... κι εγώ που νόμιζα ότι την ξαναβρήκα... δεν φαίνεται;

8:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Χα, χα ,χα, χα, χα
Ακόμα μια φορά είσαι όλα τα λεφτά!
Να είσαι καλά.

8:58 PM  
Blogger elenitsa! said...

xaxaxax σουπερ σου πανε ολα σουπερ. χαχαχαχαχαχ απιστευτη
τσιμπησες και ιδιαιτερο οεο

8:49 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home