Monday, November 20, 2006

Κεκτημένη ταχύτητα

Όλα συμβαίνουν για κάποιον λόγο. Όλα έχουν τον σκοπό τους. Όταν κάτι πηγαίνει καλά, κάτι άλλο πρέπει να σπάσει για να κρατηθεί η ισορροπία, για να μην χαλάσουν τα γρανάζια.

Όταν οι άλλοι περιμένουν μια συγκεκριμένη αντίδραση από σένα, είναι δυνατόν να τους απογοητεύσεις; Να απομυθοποιήσεις εσύ ο ίδιος τον ρόλο που έμαθες να παίζεις με τόση σιγουριά και επιτυχία; "Σ'όποιον αρέσουμε. Για τους άλλους..." έτσι δεν πάει το τραγουδάκι; Δίκιο δεν έχει; Για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε και να μην σώσουνε ποτέ να μας θέλουν. Έτσι δεν πάει;


Η διαστροφή σε όλη της το μεγαλείο. Να ξέρεις πως δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις αλλά να το κάνεις παρ'όλ'αυτά. Να μην μπορείς να κάνεις διαφορετικά, γιατί απλά έτσι έχεις συνηθίσει.

Και οι άλλοι γουστάρουν το θέατρο που παίζεις. Γουστάρουν το "σκληρό, αθυρόστομο κοριτσάκι που δεν μασάει" (μπουχαχαχαχα, το 'κοριτσάκι' ήταν δική μου παρέμβαση ;) Μην τολμήσεις να τους χαλάσεις το μοτίβο όμως, μην αλλάξεις φωτισμό ή σκηνικά γιατί ξυνίζουν. Τα καινούρια δεδομένα τους χαλάνε και τους φοβίζουν. Και προσπαθείς να το σώσεις πριν φύγει κι ο τελευταίος θεατής τρέχοντας από την έξοδο κινδύνου αλλά είναι αργά.

Γιατί μπορεί να έχουν φύγει οι άλλοι αλλά αυτός ο τελευταίος είναι ο πιο σημαντικός. Νομίζοντας πως με την ειλικρίνεια θα τον κερδίσεις όμως, χάνεις και το παιχνίδι. Match Point που λέει κι ο Γούντυ. "Μα εγώ δεν είμαι μόνο έτσι" "Μα πως; Τι άλλαξε τώρα;" "Τώρα σε χρειάζομαι" "Μα εγώ νόμιζα πως δεν χρειάζεσαι κανέναν" "Κανέναν, ναι. Εσένα, ναι" "Δεν είμαι εγώ για τέτοια τώρα, δεν μπορώ" "Μα εσύ καθόσουν και με έβλεπες να παίζω κάθε μέρα, τόσα χρόνια, τώρα τι;;;" "Ναι, αλλά μόνο στο θέατρο. Στην αληθινή ζωή δεν θέλω να βλέπω πως έχεις αδυναμίες. Γιατί να μην είμαστε όπως πριν; Θα έρχομαι, θα σε χειροκροτάω και μετά θα τελειώνει η παράσταση. Γιατί στενοχωριέσαι; Αφού εσύ δεν μασάς. Είσαι 'αντράκι' εσύ..."

"Κεκτημένη ταχύτητα ήταν αγαπητέ, κεκτημένη ταχύτητα..."

Εδώ λοιπόν, αγαπητοί θεατές, ανάβουν τα φώτα. Μπορείτε να πάτε για τσιγάρο, για ποπκορν ή για κατούρημα.

Η τριαντάρα θα κάνει ένα διάλειμμα (μικρό, μεγάλο, εξαρτάται), να πάρει μια ανάσα και θα δούμε.



[ακούτε: Αλκίνοος Ιωαννίδης - Καθρέφτης]

Labels:

32 Comments:

Anonymous mpampakis said...

"Εδώ λοιπόν, αγαπητοί θεατές, ανάβουν τα φώτα. Μπορείτε να πάτε για τσιγάρο, για ποπκορν ή για κατούρημα."

Ή μπορούμε να μείνουμε πεισματικά στην αίθουσα, χειροκροτώντας μέχρι να σε πείσουμε για το ανκόρ.

Λυπάμαι που είσαι στεναχωρημένη Ελένη.

12:42 PM  
Blogger ΣεΞπΥρ said...

Tο είχς πει ο Sting: "be yourself, no matter what they say".

1:18 PM  
Blogger allmylife said...

Τι να σου πούμε καλό μου;
Τάπες όλα εσύ.
"έπαιξε ταύτιση" που λέει ένας φίλος μου...
Φιλιά Ελένη!
Η άλλη Ελένη.

1:39 PM  
Anonymous philos said...

Θα συμφωνησω και με τους δύο προηγούμενους.
Κανε εσύ αυτό που γουστάρεις και άσε τους άλλους να κουρεύονται.
Εγώ πάντως πάω για ένα "χοντρό", που κρατάει λίγο παραπάνω και θα επανέρθω...
για το ανκόρ!

p.s. Ελπίζω μόνο να μην ξανάρθεις ως σαραντάρα και τρομάξουμε να σε γνωρίσουμε!

Φιλιά και να είσαι καλά, ότι και αν κάνεις!

1:40 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλο διαλειμμα και καλη ξεκουραση!
Οσο για τις μασκες...ολοι φοραμε λιγο πολυ...

2:28 PM  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

"Ελπίζω μόνο να μην ξανάρθεις ως σαραντάρα και τρομάξουμε να σε γνωρίσουμε!"
Κι εγώ κάτι τέτοιο είχα σκοπό να πω, έτσι για να χαμογελάσεις λίγο όταν το δεις. Αλλά επειδή με προκάμανε, ένα μικρό στιχάκι από ένα τραγούδι:
"Αύριο που θα ξυπνήσω θα 'χει ήλιο
αύριο θα αποκτήσω κάποιον φίλο
είναι οι τσέπες μου γεμάτες με λαχεία
θα κληρώσουν και για μένα ευτυχία"

2:53 PM  
Blogger renata said...

Κούκλα μου, γιατί χαλιέσαι; Θα υπάρχουν κι αυτοί , τι να κάνουμε! Ό,τι και ν' αποφασίσεις να ΄σαι καλά! :)

(Αυτό μου θύμισε το χαζό σχόλιο -το ΄χω μετανιώσει προ πολλού- που σου 'πα όταν συστηθήκαμε! Κατάλαβα το μέγεθος της βλακείας μου μετά.)

3:35 PM  
Anonymous Takis said...

Παρακολουθώ το blog σου εδώ και λίγο καιρό και ήθελα να σου έκανα ένα μικρό σχολιάκι(είχα ξεκινήσει μια φορά αλλα δεν θυμάμαι να εστειλα τελικα κατι) θελω ομως να σου πω 1.οτι γραφεις πολυ καλα 2.οτι γραφεις πολυ καλα 3. οτι γραφεις πολυ καλα...χαζεύοντας τριγύρω επίσης λέω ότι χαίρομαι που δεν εισαι η μόνη...και αυτο θεωρω οτι ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ...
Λοιπόν,εχεις γερό μυαλό και "τρελλή" ευαισθησία...τι άλλο θέλεις ?...(εντάξει, μην ανοίξεις τη λίστα!...) ψηλά το κεφάλι λοιπόν στις δύσκολες στιγμές
Εγω απέχω απο εσένα 20 χρόνια περίπου και δυσκολεύομαι να γράψω 2 γραμμές...ετσι χαίρομαι(μείγμα συγκίνησης και χαράς) πιο πολύ να σε διαβάζω, συνέχισε...

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ολα καλά, αρκεί να μην έχεις επενδύσει επάνω του.Δυστυχώς, όμως, όπως και να έχει είναι δύσκολο. Βλέπεις, πολλοί (για να μην πω όλοι) μας θέλουν «δυνατές». Για να μη τους ζαλίζουμε...

4:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έρχομαι που έρχομαι - τώρα πια - μια στο τόσο... μου κάνεις και τη καρδιά περιβόλη. Ήμαρτον βρε κορίτσι μου.
Χειμωνιάτικα βρήκε και αυτός ; Χάθηκε το καλοκαιράκι που είναι "γεμάτες οι πορτοκαλιές με πορτοκάλια" ;
Τελικά το timing είναι μεγάλη ιστορία.
Έλα ρίξε και κανά ξυνισμένο χαμόγελο από τα γνωστά σου. Κατέβασε και κανά καντήλι, διότι δε σε έχω συνηθίσει έτσι και ξέρεις τι γίνεται με τη συνήθεια ; Δεύτερη φύση γίνεται η πουτάνα και ιδού τα αποτελέσματα.

4:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sorry, με αυτά και αυτά ξεχασα την υπογραφή.
GeorgeS

4:59 PM  
Blogger mario said...

Μια χαρά είναι τα διαλείμματα και χωρίς ανάσες πώς να συνεχίσει κανείς?
Μέρα καλή να έχουμε:))

7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

perimenoume....
se ligo xtupaei to kampanaki gia na mpoume oloi pali sthn ai8ousa...
mhn argeis!!!

9:55 AM  
Blogger Lee said...

Show must go on! Απλα φροντισε ο επομενος σου ρόλος να βασίζεται σε πραγματικα γεγονότα. Θα σε γλυτώσει απο χαμένο χρόνο και ατολμους ανδρες.
(Δεν θυμαμαι αν σου εχω ξαναγράψει, σε διαβάζω όμως συχνα..)

12:53 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ach komm mach weiter!

aber ok.
gönnt dir eine "kurze" pause. bis später...

7:55 PM  
Blogger Krotkaya said...

καλά, κάνε όσο διάλειμμα θες, αλλά μην ξεχνάς πως μου χρωστάς ένα μέηλ! Άντε, μην τα πάρω! :ΡΡΡ

8:24 PM  
Blogger manosantonaros said...

Οσοι γράφουν τέτοια στα blogs τους, κάτι "φωνάζουν"...
Και εμείς είμαστε εδώ για να ακούμε...
das ist klar...

1:28 AM  
Blogger triantara said...

@mpampaki μου, νά'ναι μόνο τέτοιες οι "σκοτούρες" μας, ε;
μεγάλα, γλυκά φιλιά μόνο για σένα!! :)

@σεξ+πυρ: τι ξέρει μωρέ κι αυτός ο ξανθόψυρας;;;
;)

@allmylife: φιλούρες κούκλα μου!

@philos: επ! και δεν μας δίνεις;;;;; :)

@πρεζα: ναι, ξεκούραση είναι το keyword

@θεριό: ναι βρε, έτσι είναι :)

@renata: χμ... δεν θυμάμαι τι ακριβώς μου είπες που σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να ήταν και τόσο βλακεία... τι ήταν; στείλε μαιλ αν είναι, για να σε συγχωρήσω αν είναι (και να σε γλυτώσω απ'τους εφιάλτες και τις ενοχές ;) ή να σε κάνω ρόμπα δημόσια... μουαχαχαχα ;)

@takis: σ'ευχαριστώ. ναι, κάπου μου άφησες σχόλιο (το είδα στα μαιλς μου) αλλά δεν αναφέρεσαι στο συγκεκριμένο ποστ που το άφησες κι έτσι δεν ξέρω για ποιο μίλαγες. και πάλι θενκς μαν

@advocatus: έτσι

@george: επ!! ακόμα εδώ εσύ;; :) αναμείνατε στο ακούστικο σας, θα επανέλθω. φιλιά :)

@mario: ακριβώς!

@lee: ούτε εγώ θυμάμαι, αναμείνατε κι εσείς. :)

@onomatodosia: ja, ja, wart mal ab! :D

@krotkaya: ναι, δεν το ξέχασα! απλά στα μαζεύω πρώτα νά'ναι πολλά :)
και να τα πάρεις, τι θα μου κάνεις ρε;; ε;;; :ΡΡΡ

@manos: κι εγώ που νόμιζα πως ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ γράφουμε στα μπλογκς μας, το φωνάζουμε για να ακούν κάποιοι...
(übrigens, du bist wirklich, absolut und ohne Zweifel total durchgeknallt... :)

8:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

kaleeeeeeeeeeeeee
ti ekana kai den mou milas??? :((

9:49 AM  
Anonymous mpampakis said...

Τέτοιες απαντήσεις μου δίνεις και με λυώνεις... :^)

Φιλιά και σε σένα κορίτσαρε! Σφιγγόμαστε, παίρνουμε ανάσα και σηκώνουμε το πόδι για το επόμενο βήμα. Σωστά;

(και ξανά χειροκρότημα μέχρι το επόμενο ανκόρ!)

8:43 PM  
Blogger Fingo said...

Αφου δεν αντεχεις μωρε μακρια μας.Γιατι ολο αυτο?:P

10:58 PM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Πολλή στενοχώρεια πλάκωσε τελευταία την μπλογκόσφαιρα βρε παιδιά...και δεν έχει μπει καλά-καλά κι ο χειμώνας...

12:34 AM  
Anonymous Skerveles said...

Hmmmm....

6:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Α, δε θέλω τέτοια τώρα.... ξέρεις κάποιες φορές ( μη σου πω τις περισσότερες ) οι άλλοι θέλουν από εμάς την εικόνα που τους βολεύει. Αν βγει στην επιφάνεια ο πιο βαθύς φλοιός τα χάνουν και αποσυντονίζονται. Και εκεί τα "ρίχνουν" αναλόγως. Be prpeared για τα "σκληρά"....

8:12 AM  
Blogger renata said...

Το σχόλιο για το σπαθί, Ελένη. (Το σπαθί σου πού το άφησες;Κι απάντησε η Κροτ πως δε βρίζεις πάντα, είσαι καλό κορίτσι!) Να έγινα ρόμπα μόνη μου! ;) Να χαμογελάς!!!!!!

5:13 PM  
Anonymous pavlos said...

Εδώ λοιπόν, αγαπητοί θεατές, ανάβουν τα φώτα. Μπορείτε να πάτε για τσιγάρο, για ποπκορν ή για κατούρημα.

Ma kala pote tha mathete na ekfrazeste...akou ekei katourhma...einai leksh pou armozei sto grapto logo...?mphka kata tyxh sto bog kai oute prokeitai na ksanampw...Mathete na milate reeeeeee

3:50 AM  
Blogger triantara said...

@soulmates: σόρρυ, κεκτημένη ταχύτητα ;)
ντάξει, περιμένετε ;)

@mpampakis: για το "κορίτσαρε" παίρνεις όλα τα λεφτά!!! ;)

@fingo: το βρήκες εσύ! ;Ρ

@asgoodasitgets: γιατί, ποιος άλλος έχει τις μαύρες του;;;

@skerveles: μας φώτισες! ;Ρ

@sofar: σωστά! αποσυντονίζονται... έσω έτοιμος, ε; θα ξαναπάω στα προσκοπάκια μου φαίνεται ;)

@renata: καλά καλέ, τι λες;;; πώς έγινες δηλαδή ρόμπα; ναι, το θυμόμουν αυτό αλλά να σου πω κάτι; ξεκόλλα καλέ! ΔΕΝ ήταν καθόλου άτοπο! την άλλη βδομάδα πάω για μερικές μέρες στο Τζερμάνια. Θα φέρω ΚΑΙ την κατάνα πίσω όταν ξαναγυρίσω :) (δεν κάνω πλάκα...)

@pavlos: επειδή όμως είσαι τόσο άρρωστος ώστε να ξαναγυρίσεις για να δεις τι σου έγραψα, ένα έχω να πω:
ΟOOOOOOOOOOOOOOOOΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

11:02 AM  
Blogger allmylife said...

που είσαι καλή μου;;;;;;;;;;;;;;

9:32 AM  
Blogger allmylife said...

Μόνο στα σχόλια του Μάνου θα σε βλεπω;;;

12:21 PM  
Blogger triantara said...

εδώ τριγυρνάω, μην ανησυχείς. θα επιστρέψω συντόμως :)

ποια σχόλια του μάνου καλέ; πριν κάτι βδομάδες; μην βιάζεσαι και τα μαζεύω υλικό για να σας πρήξω τα συκώτια!

φιλιά :)

12:36 PM  
Blogger Krotkaya said...

πσστ! έχω αρχίσει να τα παίρνω, οκ?

και εδώ και κάτι αιώνες, περιμένω ένα μέηλ επίσης!

άντε μπράβο!

1:31 AM  
Blogger Shara said...

Hey triantara, Happy merry christmas.
see you soon, triantara

11:11 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home