Sunday, February 25, 2007

Πραγματικότητα

Photo by triantara

1. Μια ήσυχη γειτονιά. Ηλιόλουστη μέρα. Μόλις είχε κάνει τα ψώνια της. Είχε παρκάρει κοντά στην διασταύρωση και έβαζε τις σακούλες στο πορτ-παγκάζ. Δύο αυτοκίνητα πλησίαζαν. Το ένα δεν πήρε χαμπάρι το στοπ. Συγκρούστηκαν. Το άλλο συνέχισε να κινείται, σε λάθος πορεία όμως. Έπεσε πάνω στην ανήξερη γυναίκα. Την σκότωσε ακαριαία. Δυο δρόμους απ'το σπίτι μου την περασμένη βδομάδα.


2. Η γυναίκα ανησυχεί για την κορούλα της. Εδώ και 7 μήνες την τρέχουν στα νοσοκομεία για να κάνει τεστς. Μήπως γεννήθηκε κι αυτή σαν φορέας του Aids. Η γυναίκα κόλλησε από τον άντρα της. Εκείνος κόλλησε από τον γκόμενο του, επίσης φορέα του Aids. Είναι γνωστή μιας γνωστής μου. Απλά περιμένουν να περάσει ο ένας χρόνος που της έχουν δώσει η γιατροί.

"Κρίμα;; Άδικο;; Απαράδεκτο;; Απίστευτο;;"
Μην συνεχίσεις γιατί θα πάθω εγκεφαλικό από τα γέλια.

"Ποιος είναι το θύμα, ποιος είναι ο θύτης;;;"
Δεν υπάρχουν ούτε θύματα ούτε θύτες αγαπητέ μου.

Υπάρχει μόνο η αλήθεια. Υπάρχει μόνο "ζω/πεθαίνω".

Το κατάλαβες επιτέλους;;;

ΣΚΑΣΕ τώρα και ΖΗΣΕ...

Labels: ,

22 Comments:

Blogger The Motorcycle boy said...

Αν έβαζες ένα ερωτηματικό στο πρώτο σκέλος του ζω/πεθαίνω, θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου.

8:51 AM  
Anonymous RaZz said...

Α ρε συ... μα τι timing έχεις εν πάση περιπτώσει, μου λες? Αρ γιου ρήντινγκ μάη μάηντ?? Σκέφτομαι τους Ντεθ Καμπ, τσουπ ποστάκι για το τι έλεγε η Σάρα. Σκυλοσοφώ περί ζωής, επιβίωσης και τα τοιαύτα, να η σούμα των σκέψεών μου σε κίντερ έκπληξη. btw πάνω κάτω τα ίδια μου έλεγε το πιπίνι-περίπτωση το Σάββατο! go figure.. :p

11:37 AM  
Blogger o erwtas pernaei ap' to stomaxi said...

θλιβερές καθημερινές ιστορίες, προϊόντα ασυνειδησίας...

11:39 AM  
Blogger Διαιρέτης said...

Καλημέρα!
Σ.

12:43 PM  
Blogger AVRA said...

τα ακους , σοκαρεσαι..και μετα ξεχνας...ξεχνας οτι δεν ειναι ολα στη ζωη δεδομενα, ακομη και αν επρεπε να ειναι...

2:07 PM  
Blogger triantara said...

@motorcycle boy: ντάξει, δεν θα κάτσω τώρα να αναλύσω τα semantics της υπόθεσης... όπως θες δες το :)

@ραζ: το δικό μας τάιμινγκ παιδί μου ήταν πάντα καλό, αφού το ξέρεις!
:)

@στομάχης: κάπως έτσι

@διαιρέτης: όλη μέρα!! ;Ρ

@αύρα: καλώς ήρθες κι εσύ. ναι, έτσι.

7:39 PM  
Blogger Batraxos said...

Καλησπερες! nice blog.
Μπορεις να μου στειλεις ενα e-mail στο batraxosgr@yahoo.gr ? Σου γραφω comment εδω γιατι δεν ειδα e-mail στο προφίλ σου. Thanks.

1:29 AM  
Blogger allmylife said...

έχεις δίκηο μικρή.
"υπάρχει μόνο η αλήθεια"



έσκασα.
και ζω.

2:57 PM  
Blogger Χρήστος said...

Έχω ανάγκη και από μια αλήθεια μες στην αλήθεια. Θα μου τη δώσεις;

4:16 PM  
Blogger Χρήστος said...

Κι επιτέλους πού ειναι τα 5 σου;;;

4:17 PM  
Blogger triantara said...

Hm, gia na grapseis ta 5 sou, den prepei na se kalesei kapoios? H lathos to katalava???

5:33 PM  
Blogger dr.Uqbar said...

Σκάσε και ζήσε μέχρι ο μαριονετοπαίκτης με τη φριχτή αίσθηση του χιούμορ έχει μια πραγματικά κακή μέρα.

7:57 PM  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ..ΧΘΕΣ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ POST ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ..

ΦΙΛΙΑΑΑ

10:09 AM  
Blogger triantara said...

@dr.uqbar: :D

@loth: σου άφησα σχόλιο να δεις σχετικό ποστ μου.

φιλιά

1:52 PM  
Blogger g.a.n.g (fka bdb) said...

Σώπα ρε, σκάσε εσυ!

7:46 PM  
Blogger Loth said...

ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ...

ΣΚΑΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ..

ΦΙΛΙΑ

9:36 AM  
Blogger triantara said...

@gang: καλά ντε, ότι πεις!


@loth: έβαλα δεξιά και το μαιλ μου, που είχε εξαφανιστεί (δεν ξέρω γιατί) από το profile μου.
Στείλε μου όποτε θες.
φιλιά

9:45 AM  
Anonymous foulianna said...

Καπου διπλα μας καποιος γεννιεται και καποιος πεθαινει παντα. Και ειδικα για το δευτερο, ολοι σκεφτομαστε "δεν θα συμβει σε μενα". Καλυτερα να ζουμε με παθος, σαν να'ναι η καθε μερα η τελευταια μας. Καλο μηνα :D

1:20 PM  
Blogger So_Far said...

Σε έχω καλέσει εγώ εδώ και καιρό να γράψεις τα 5 ή όσα θέλεις, αλλά δεν το διάβασες. Για πέρνα από το
http://like-a-movie.blogspot.com/ στο ποστ Uncle Sigmund και θα δεις. Τί νόμιζες ότι θα σε ξεχνούσα;
Όσο για τα άλλα - ατυχήματα. δυστυχήματα - δυστυχώς η ζωή είναι χαοτική, ακόμα και γι' αυτούς που δεν φταίνε, ίσως κυρίως γι' αυτούς
Καλή σου μέρα...

6:11 AM  
Blogger triantara said...

@foulianna: "it's the first day, of the rest of your life" ;)

@so_far: χαμπάρι δεν πήρα...
ετοιμάζω την λίστα :)

3:47 PM  
Blogger SPIROS SERAFEIM said...

Ξαφνικά, όλα τοποθετήθηκαν στο μυαλό μου και ηρέμησα:
Η ζωή είναι ωραία. Ήμουνα τυχερός. Οσα ως μικρό αγοράκι ήθελα να αποδείξω, μεγαλώνοντας τα ‘ζησα. Μπορώ να φρενάρω. Τι άλλο θέλω; Να μη χάσω την περιέργεια. Να κοιτάζω ακόμα με έκπληκτα μάτια κάθε καινούριο. Να θέλω πάντα να λέω αυτό που σκέφτομαι και σ’ άλλους, τα’ άλλα όλα τα κάνει η ζωή. Είναι τόσο παράξενη που αρκεί να αφεθείς να τη ζήσεις χωρίς άγχος και σου προσφέρει το πιο συναρπαστικό έργο που έχεις φανταστεί ποτέ σου.
Τη Δευτέρα ξεκινάει μια καινούρια εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να «πετύχουμε» τίποτα. Μόνο να τη ζήσουμε.
Προς το παρόν καλό Σαββατοκύριακο και καλώς σας βρήκα!
Σπύρος Σεραφείμ

8:34 PM  
Blogger An-Lu said...

Το βουλώνω και ζω!
;-)

6:26 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home