Sunday, March 04, 2007

5 πράγματα για μένα

Photo by suleid

Αφού η so_far μου σφύριξε επιτέλους την πρόσκληση της για αυτό το μπλογκοπαιχνίδι, ανεβάζω τελείως αργοπωρημένη αυτό το ποστάκι με τα 5 μυστικά μου... (μουαχαχαχαχαχαχαχα!...)

1. ο μεγαλύτερος μου φόβος:
arachnoslipaphobia = να πάω μια μέρα στην Μυτιλήνη (που δεν έχω πάει ποτέ, αλλά από ότι έχω ακούσει έχει τις πιο big-ass αράχνες όλης της Ελλάδας...) και κάνοντας βόλτα στα κατσάβραχα, να γλυστρίσω και να γκρεμοτσακιστώ σε ένα λαγούμι που θα είναι γεμάτο από αυτά τα καταραμένα ζωύφια που θα με φάνε ζωντανή...

2. η μεγαλύτερη αδυναμία μου:
ψωμί δεν τρώω με το φαγητό αλλά μόνο του. αγοράζω ένα καρβελάκι και σιγά-σιγά τρώω όλη την ψίχα από μέσα, αφήνοντας το απ'έξω για τους άλλους. (κάποιοι έχουν εκφράσει κατά καιρούς μια μικρή δυσφορία όταν ανακαλύπτουν το ψωμί σε τέτοια κατάσταση. εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω το γιατί...)

3. η μεγαλύτερη επιθυμία μου:
την επόμενη φορά που θα ακούσω από άντρα που με γουστάρει να λέει:"θα κάνουμε ότι θέλεις εσύ μωρό μου, εσύ αποφασίζεις/κανονίζεις, δεν έχω πρόβλημα, ότι θες, ότι γουστάρεις, ότι ταινία θέλεις θα δούμε, κουλουπου...." (εδώ ήχος της τριαντάρας που ξερνάει...) να βουτήξω το πρώτο στυλό που έχω στην τσάντα μου και εκεί μπροστά του να τον χώσω βαθιά στο μάτι μου και να αυτολοβοτομηθώ...

4. το μεγαλύτερο απωθημένο μου:
να γυρίσω τον χρόνο πίσω, να πάρω μια βρεγμένη σανίδα και ν'αρχίσω να σε βαράω αλύπητα... (ξέρεις εσύ...)

5. το πρώτυπο μου:
η Anya από την Buffy... "I have finesse, I have finesse coming out of my bottom!"

και τώρα μπορείς να με καταραστείς με την ησυχία σου για τα 5 δευτερόλεπτα που άσκοπα χαράμισες σ'αυτό εδώ το ποστ... ;Ρ

(προ-)καλώ τους: eggod, την skia (πάλι τό'σβησες μαρή;;;;;), τον εικοσάρη, τον μούχλα και τον jimmy και όποιον άλλο γουστάρει να τα βγάλει επίσης όλα στην φόρα...

Labels:

19 Comments:

Blogger Loth said...

MMMM...ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΑΧΝΕΣ...ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΤΟΟ ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!! :)
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΟΟΟΟΤΙ ΘΕΣ..ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΓΗ..ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΕΙ ΠΑΑΑΛΙ...:))
ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΟΜΩΣ..ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ..ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ (ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΑΩ ΜΑΥΤΟ)

ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΕΣ

9:13 AM  
Blogger The Motorcycle boy said...

Αφού φοβάσαι τις αράχνες μην περάσεις έξω από την Οία. Στις πλαγιές δίπλα από τον δρόμο έχω δει τις μεγαλύτερες αράχνες της ζωής μου -ίσα με έναν αρουραίο έκαστη.

9:25 AM  
Blogger EggGod said...

Thnx για την πρόσκληση αλλά όπως έχω πει και σε άλλα παιδιά που με καλέσανε, I'll have to pass. Κάτι μου κάνει το να πρέπει να γράψω 5 πράγματα για μένα. Δηλαδή, γιατί όχι 10;;; :P

9:59 AM  
Blogger nina said...

δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με το 3!!!!!!!!!!Κι εγω είμαι 20άρα =) αλλα ρε γαμώτο μου να μην μπορούν να πάρουν μια αποφαση? Να κρατήσουν λίγο το τιμόνι? Η πιο ηλίθια δικαιολογία που έχω ακούσει? Εσεις οι γυναίκες τους ευνουχίζετε..έλεος!!

Μετά απο αυτο το ξέσπασμα αγαπημένη μου, μην φοβασαι τις αραχνουλες =) θα τις πατησεις με τη γοβα σου ή θα τις ψεκασεις με τη λακ κ τσουπ ψόφιες =)

Πολλα μπλογκοφιλια =)

11:39 AM  
Blogger So_Far said...

Εγώ πάλι φοβάμαι τα φίδια που δεν τα αντέχω ούτε σε ντοκυματαίρ..
Όσο για το 3, λοιπόν πες ό,τι θέλεις αλλά είναι ωραίο να ΄τα ακούς αυτά... ( αδιόρθωτη είμαι ). Να είσαι καλά, και αν είχα προσέξει νωρίτερα το μαίηλ σου θα σε είχα προσκαλέσει όταν το έγραφα ... Συγνώμη!

12:43 PM  
Blogger Loth said...

ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΕΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ....ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΝ ΔΕ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ!

1:17 PM  
Blogger vasilis2001 said...

Εγώ πάλι τι να πώ με αυτό το 3 δεν το κάνω ποτέ και μετά με λένε εγωιστή γαιδούρι κλπ κλπ,αλλά τουλάχιστον κάνω αυτό που αρέσει σε μένα ;-)

3:23 PM  
Blogger Crazy Chef said...

3) επίσης....

11:49 AM  
Blogger Beekeeper said...

ειναι λιγο καπως .. και οι αραχνες και οι κατσαριδες. θα προσθεσω ομως και τις σαραντοποδαρουσες!

11:38 PM  
Blogger An-Lu said...

This comment has been removed by the author.

9:50 AM  
Blogger An-Lu said...

Φυσιολογικότατη σε βρίσκω!

ΥΓ Μόλις φάς το μέσα, φέρε το καρβελάκι εδώ! Τρελλαίνομαι για την ξεροψημένη κόρα!

9:51 AM  
Blogger tyharpastos said...

Επιτέλους μια γυναίκα που θα άξιζε να της πεις "κανόνισε ότι θέλεις". Αρκεί να μη ξεχάσεις να βγάλεις το καπάκι του στυλό :-)

6:28 PM  
Blogger triantara said...

@loth: αράχνη για τατουάζ;;; κράτα την μακριά και θα τα πάμε μια χαρά...
;)

@motor: τώρα μου το λες;;;;;; καλά δηλαδή που τον περασμένο Οκτώβριο δεν πέτυχα καμία όταν γύριζα στα κατσάβραχα εκεί πάνω!

@εγκ: και γιατί όχι 100;;;
once an αντιρρησίας, always an αντιρρησίας... ;ΡΡΡΡΡΡ

@nina: χμ... για τον ευνουχισμό δεν διαφωνώ αλλά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις... δεν είναι το θέμα μας τώρα :)

@sofar: ντάξει, όλα με μέτρο είπαμε, όχι να σχεδιάζουν και πότε θα πάρουμε ανάσα... αλλά που και που ρε γαμώτο, να βγάζουν λίγο το μάτσο από μέσα τους...

@vasilis: αν εσύ είσαι ευτυχισμένος έτσι τότε όλα καλά! :)

@crazychef: :)

@beekeeper: μπαααα... μόνο οι αράχνες για μένα... :)

@anlu: έφτασεεεεεεεεεεεεε

@tyharpastos: loooooooooooooooooooool!!!!!
:D

12:02 AM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Όσον αφορά στο (3):

Αν μας αρέσει κάτι ή αν θέλουμε κάτι ή αν έχουμε άποψη επί του θέματος τη λέμε. Αν κάτι μας είναι παντελώς αδιάφορο, θα εισπράξετε μια απάντηση όπως αυτές που περιγράφεις.

Δηλαδή αποκλείεται να θέλει ένας τύπος να είναι απλά μαζί σου και να μην τον ενδιαφέρει τι θα κάνετε μαζί;

Δε λέω βέβαια, υπάρχουν και όρια, αν μου έλεγες π.χ. ότι θα ήθελες να πας να ακούσεις Θώδη θα σου έλεγα να πάρεις τους/τις φίλες σου και να πας. :Ρ

Αλλά δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι αν κάποιος σου πει κάτι τέτοιο είναι τύπος που δεν παίρνει πρωτοβουλίες και λοιπές παπαριές (με το συμπάθειο).

4:27 AM  
Blogger zouri1 said...

με ολο το θαρρος,γιατι με βασανιζει απο οταν διαβασα το 3.γιατι ειναι τοσο κακο?μονο αν στο λεει υποκριτικα ειναι λαθος.Και γω πολλες φορες λεω σιγα ,ας κανουμε οτι θελει και γουσταρει η αλλη,χωρις ιχνος εγωισμου,για να κανω το δικο μου.Πολλοι αντρες οχι ευνουχοι,αλλα χορτασμενοι,γουσταρουν να ικανοποιουν τα θελω της αλλης.

4:57 PM  
Blogger triantara said...

αγόρια, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.
δεν εννοώ ότι θα γούσταρα φράσεις του στυλ "χέστηκα μωρή για την οικογένεια σου, στην δικιά μου θα κάνουμε Πρωτοχρονιά φέτος και σκάσε μην φας καμιά γρήγορη!!!" :)

προφανώς, για να βγάλω το μάτι μου την επόμενη φορά, θα πει ότι μιλάω για καταστάσεις, όπου 99,99999999% ακούγονται αυτές οι φράσεις που ανέφερα...

δεν μπορεί να υπάρχει μια μέση οδός; διαβάστε το ποστ μου για τα καλά παιδιά που έγραφα για τέτοιου είδους καταστάσεις, να καταλάβετε.

@asgoodasitgets:
"Δηλαδή αποκλείεται να θέλει ένας τύπος να είναι απλά μαζί σου και να μην τον ενδιαφέρει τι θα κάνετε μαζί;"
φυσικά και δεν αποκλείεται! όταν όμως στέκεστε 25' μπροστά στο δίλημμα "παγωτό ή πίτσα;" και το μόνο που ακούς είναι "ότι θες, δεν έχω πρόβλημα, ότι νά'ναι, μπλαμπλουμπλα", όταν είναι Σάββατο βράδυ και γυρνάτε τρία τέταρτα όλα τα Εξάρχεια για μια ταβέρνα, στεκόμενοι σε κάθε μια και λέγοντας "θες εδώ μωρό μου; θες αλλού; δεν έχω πρόβλημα!", ε ναι! εκεί χρειάζεται κάποιος να σ'αρπάξει και να αποφασίσει! απλά βαρέθηκα να το κάνω μόνο εγώ :)

@zouri1: έτσι ακριβώς ζουρί μου, συμφωνούμε. ελπίζω να μπόρεσα να εξηγήσω λίγο περισσότερο τι εννοούσα :)

5:41 PM  
Blogger Χρήστος said...

Τριαντάρα, έλα κατα δω και θα κανω εγω κουμάντο. Μη μου αγχωνεαι μονάχα...:)

12:42 PM  
Blogger Nikos Psy2k said...

Η διάγνωση λέει ότι είσαι ένας νορμαλ άνθρωπος αν εξαιρέσουμε την τάση βασανισμού του ψωμιού στο 2, την τάση αυτοτραυματισμού στο 3 και την μίνι εκδικητικότητα στο 4... :) Προ-κληση accepted, τα βγαλα όλα τα κουσούρια μου στη φόρα...

3:33 AM  
Blogger insomnia#3 said...

ΓΙΑΤΙ ; γιατί ; γιατί ;

όχι αγαπη μου δεν το εννοούσα , έχω κι εγώ ιδέες ,απλά το είπα για να μην μουξαναπείς ότι σε καταπιέζω ... Κι αυτό το κωλοστυλό πως σφήνωσε εδώ μέσα ... Λέρωσες και τις ταπετσαρίες του Golf , μονόφθαλμό βλαμμένο...

1:29 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home