Friday, April 06, 2007

My 'ocardial' infarction


- Δεν πρόσεχες.
- Πρόσεχα.
- Σκατά πρόσεχες. Την τελευταία φορά κατέβαζες "πράσινο λέιμπελ" ξεροσφύρι ρε...
- Με πάγο όμως. Νερωμένο ήταν το ουισκάκι. Σχεδόν κατεστραμμένο.
- Παπάρια ρε! Πότε θα σταματήσεις τις μαλακίες; Αφού με μένα δεν σε παίρνει!
Σε ξέρω πολύ καλά για να μου αραδιάζεις τις παπαριές σου!

- Άντε γαμήσου ρε! Και πότε με είδες δηλαδή να κάνω και άλλες μαλακίες;
- Καλα ρε; Πόσες ώρες κάθεσαι μπροστά στο γαμημένο το κομπιούτερ ρε;
Πόσες σακκούλες πατατάκια τρως κάθε βδομάδα; Τι θες τώρα; Να πω κι άλλα;

- Σώπα ρε! Θα μου κάνεις τώρα εσύ και μάθημα καλής διατροφής και φυσικής κατάστασης;
Γιατί, ο Μήτσος που έτρεχε κάθε μέρα τα δεκαράκια τα χιλιόμετρα τι κατάλαβε ρε;;
Τ'αρχίδια μου πήρε όταν την έπαθε την ζημιά και τώρα τον τρώνε τα σκουληκάκια!
Εξαίσιο γεύμα ο Μήτσος, με τόσες βιολογικές μαλακίες που έτρωγε ο μαλάκας!

- Σκάσε ρε που τολμάς να πιάνεις στο στόμα σου τον Μήτσο ρε! Ατυχία ήταν ρε! Ναι ρε! Ατυχία!
Μόνο ένας καραάτυχος σαν τον Μητσάρα θα την πάθαινε έτσι τέτοια ζημιά ρε μαλάκα!
Αλλά εσύ τολμάς και μιλάς ρε;; Το μπαλονάκι που έκανες πέρσυ το ξεχνάς ρε;;
Που σε έτρεχε η Αννούλα ρε μαλάκα και είχε πλαντάξει στο κλάμα την ώρα που ήσουν
στο χειρουργείο ρε;;

- Σκάσε ρε μαλάκα που μιλάς κιόλας! Δεν έκλαιγε για το μπαλονάκι ρε! Δεν θυμάσαι που την
ώρα της εγχείρησης έσβησαν τα φώτα ρε; Που έγινε διακοπή ρεύματος και εγώ είχα μείνει με
την γκουμούτσα μέσα στον μηρό μου ρε μαλάκα και έτρεχαν τα αρχιδάκια οι γιατροί να
βρουν γεννήτρια ρε;
Το ξεχνάς αυτό ρε; Και "ηρεμήστε κύριε Σωτήρη, μην ανησυχείτε κύριε Σωτήρη, συμβαίνουν
αυτά κύριε Σωτήρη, μην ιδρώνετε και ανέβουν οι παλμοί σας κύριε Σωτήρη, και τώρα θα ανάψει
την γεννήτρια ο Σάββας κύριε Σωτήρη...". Και νά σου οι σάκοι με την άμμο να μου πιέζουν
τ'αρχίδι για να μην γίνω σταφίδα ρε από την αιμορραγία ρε! Να πάνε να γαμηθούνε οι μαλάκες
με τις σκατογεννήτριες τους ρε!
Γι'αυτό έκλαιγε η Αννούλα ρε μαλάκα, γιατί νόμιζε ότι μου κόπηκε το ρεύμα ρε, σαν το τέρας
του Φράνκενστάιν που τού'φερναν τα χέλια για να ζωντανέψει ρε! Κατάλαβες;;;
- Σιγά ρε που θα σ'αφήναν να ψοφήσεις ρε! 2 λεπτάκια κόπηκε το ρεύμα και κάτι έγινε να πούμε!
- Τι δύο λεπτάκια ρε! Δύο φορές κόπηκε το ρεύμα ρε μαλάκα! Το ξεχνάς ρε;; Πήγε να
πάθει εγκεφαλικό η Αννούλα μου ρε! Η γυναίκα μου, η μάνα των παιδιών μου ρε μ'αυτούς
τους μαλάκες!

- Η Αννούλα θα το πάθει το εγκεφαλικό ρε παπάρι, με την ζωή που κάνεις ρε! Και μετά να σε
δω πως τα βγάλεις πέρα με 3 κουτσούβελα και μια καρδιά σαν μοσχαριού, μαλάκα!

- Τι θες να πεις ρε! Ότι δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα με 3 παιδιά ρε; Με τα παιδιά μου ρε;;
- Αρχίδια θα βγάλεις ρε! Είσαι ικανός εσύ ρε να μεγαλώσεις 3 παιδιά μόνος σου ρε;; Αν δεν ήταν
η Αννούλα ρε, στα φανάρια θα τα είχες ρε, να πλένουν τα τζάμια και να πουλάνε κουλούρια!

- Άντε γαμήσου ρε!
- Ναι ρε! Χωρίς την Αννούλα ρε, ούτε τις κάλτσες σου δεν θα μπορούσες να βάλεις ρε!
Ούτε να σκουπήσεις τον κώλο σου ρε δεν θα μπορούσες! Το κατάλαβες;

- Και τι ξέρεις εσύ ρε για την Αννούλα ρε; Τι μιλάς ρε; Τι σε νοιάζει ρε εσένα αν η Αννούλα
μου σκουπίζει τον κώλο ρε;

- Τι με νοιάζει ρε μαλάκα; Αφού βλέπω ρε πως της φέρεσαι. Τι μαλάκας που είσαι ρε
που έχεις τέτοια γυναίκα και την φτύνεις ρε παπάρα!

- Τι λες ρε; Εγώ την φτύνω;
- Ναι ρε μαλάκα! Ξεχνάς ρε πέρσυ την Ουκρανέζα που σας καθάριζε πριν ένα χρόνο;
Που είναι τώρα η Λάνα ρε μαλάκα; Γιατί την σχόλασε η Αννούλα νομίζεις ρε;

- Γιατί ρε;
- Τι γιατί ρε αρχίδι; Νομίζεις δεν ήξερε τίποτα για σας ρε; Πως την χούφτωνες όπου έβρισκες ρε;
- Και που το ξέρεις εσύ τι έκανα εγώ μέσα στο σπίτι μου ρε;
- Ε, που το ξέρω εγώ...
- Ναι ρε! Που το ξέρεις εσύ ρε μαλάκα;
- Μου το είπε η Αννούλα ρε γύφτε! Να που το ξέρω!
- Και πότε μίλησες ρε εσύ με την Αννούλα μου ρε;
- Ε, πότε μίλησα. Γιατί ρε; Δεν μιλάει με άλλους η Αννούλα ρε; Που την έχεις νομίζεις;
Στο χαρέμι σου κλεισμένη; Ότι θέλει κάνει ρε η Αννούλα! Το κατάλαβες; Ότι θέλει!

- Τι θα πει ρε ότι θέλει;; Τι θες να πεις ρε;;
- Σκάσε ρε μαλάκα. Σκάσε.
- Όχι ρε! Πες μου ρε παπάρι, με ποιον μιλάει ρε η Αννούλα μου; Με ποιον ρε να τον σκίσω στα δύο!
- Τ'αρχίδια θα του κλάσεις ρε! Γιατί, η Αννούλα γυναίκα δεν είναι ρε; Τι, όλο εσένα θα περιμένει ρε,
σκυμμένο πάνω από ένα κομπιούτερ όλη μέρα, 16 ώρες στο γραφείο ρε;
Είναι γυναικάρα η Αννούλα ρε! Όποιον θέλει μπορεί να έχει η Αννούλαρε!

- Τι είπες ρε; Ποιον έχει η Αννούλα ρε; Ξενοπηδάει η Αννούλα μου ρε; Λέγε ρε! Τι ξέρεις ρε;;;
- Άντε ρε που θα μου κάνεις εμένα τσαμπουκά!
- Σσσσσστ, σκάσε μαλάκα, ο γιατρός


- Λοιπόν κύριε Σωτήρη. Εντάξει, το καρδιογράφημα σας δεν έδειξε τίποτα ανησυχητικό, ούτε η ακτινογραφίες σας, ούτε η εξέταση αίματος. Την γλυτώσατε αυτήν την φορά κύριε Σωτήρη αλλά θα σας συμβούλευα να κόψετε το ποτό, το κόκκινο κρέας και να αρχίσετε να περπατάτε. Να περπατάτε όσο πιο πολύ μπορείτε.
- Μάλιστα γιατρέ.
- Αύριο το πρωί με το καλό θα μπορέσετε να πάτε σπίτι σας όπως είχαμε πει.
- Σας ευχαριστώ γιατρέ.
- Δεν πιστεύω να είναι λάπτοπ αυτό που έχετε κάτω απ'τις κουβέρτες κυριε Σωτήρη;
- Όχι γιατρέ μου.
- Γιατί και να ήταν, εδώ χοτσποτ δεν υπάρχει κύριε Σωτήρη, τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
- Μάλιστα γιατρέ μου.
- Καλώς κύριε Σωτήρη. Ξεκουραστείτε τώρα και θα τα πούμε αύριο το πρωί.
- Καληνύχτα γιατρέ.

- Πού'ναι τώρα ο μαλάκας.
- (User has logged off)
- Α γαμήσου ρε χέστη...

Labels:

21 Comments:

Blogger οι σκιές μιλάν said...

This comment has been removed by the author.

8:22 PM  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

... και σκεφτόμουν νωρίτερα, αφότου τελειωσε "Το Σπιρτόκουτο", πως θα γίνει να την τινάξω από πάνω μου αυτήν την ταινία..όπως ακριβώς τινάζει ο βρεγμένος σκύλος το νερό...

..και πέφτω εδώ.

Ας είναι.

10:19 PM  
Blogger The Motorcycle boy said...

Σκιές, αν ξαναγράψεις το σχόλιο που θέλω να γράψω εγώ θα σφαχτούμε -ντάξει; Όχι δηλαδή επειδή είδες πρώτος το ποστ να μου παίρνεις τα σχόλια!

11:12 AM  
Blogger Fingo said...

Σπιρτοκουτο?Τρελη μαλακια η ταινια.Μα να υπαρχει ατομο που να φωναζει και να βριζει πιο πολυ απο μενα?

10:47 PM  
Blogger Loth said...

.....ΕΧΑΣΑ ΚΑΤΙ?ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ POST ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ?

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΥΡ ΣΩΤΗΡΗ...ΕΧΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΠΤΗ ΖΩΟΥΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ ΣΟΥ....ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

ΜΑΑΤΣ!

7:30 AM  
Blogger triantara said...

@οι σκιές μιλάν:
χαχαχαχα... άμα σου πω ότι έριξα ΤΟ γέλιο με αυτήν την ταινία, θα με πιστέψεις;; :D
σόρρυ για το φάσκελο, μπι κέρφουλ νεξτ τάιμ όταν θα δεις πάλι ποστ με το label R18+... ;)

@motorcycleboy: ditto ;)

@fingo: looool :D

@loth: καμία σχέση το προηγούμενο ποστ με αυτό εδώ. απλά ήταν ένα από τα πιο "αρρωστημένα" πάσχα ever...

άντε γιατί δεν μπορώ να ακούω για άλλες αρρώστιες λέμε, υγεία λέμε!

4:46 PM  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

ναι, και βέβαια!

5:35 PM  
Blogger Loth said...

OK...KATAΛΑΒΑ...
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ Η ΣΕΛΙΔΑ...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΑΑΤΣ!

7:17 AM  
Anonymous mpampakis said...

Όλοι για την σωτηρία του Σωτήρη!

Σούπερ ο διάλογος 30άρα, σούπερ.

Χρόνια πολλά ρεεεεεε!!!!! :^)

1:38 PM  
Blogger soulmates said...

xronia pollaaaaaaaaaaaaa!!!!
kai kalaaaaaaaaaaaaaa!!

2:25 PM  
Anonymous dirtyjazz said...

ειναι ωραιο να σε θυμαται καποιος ενω ολα δειχνουν οτι σε εχει ξεχασει

11:03 AM  
Blogger So_Far said...

Ρεαλιστικός και άμεσος ο διάλογος! Πολύ ωραίος! Και μένει στο μυαλό ( σημαντικότατο )
Χρόνια πολλά και από μένα!

7:28 AM  
Blogger AsGood said...

Εμένα πάλι γιατί ο τίτλος μου θυμίζει Scrubs? ;)

9:07 PM  
Blogger triantara said...

@loth: περαστικά μας και υγεία ρε γμτ...

@mpampakis: χρόνια πολλά σε σένα :)
μπα, δεν νομίζω να σώζεται ο σωτήρης ;)

@soulmates: επίσης!!!

@dirtyjazz: δεν σε ξέχασα! αλλά εδώ και 4 βδομάδες δεν είχαμε ίντερνετ στο σπίτι γι'αυτό και τα αραιά ποστάκια... τώρα I'm back!! :)

@sofar: μένει στο μυαλό ε;;;
κάτι είναι κι αυτό :)

@asgood: ίσως γιατί είσαι κι εσύ φανατικός οπαδός της σειράς όπως κι εγώ;;;;; :D

10:01 PM  
Blogger Shattered Heavens said...

Πολύ ωραία ιστορία! I loved it!!!

1:05 PM  
Blogger Mantalena Parianos said...

Αλήθεια, που 'ναι τώρα ο μαλάκας?
:]

2:10 PM  
Blogger triantara said...

@shattered heavens: ναι, μες την χαρά δεν είναι;;;; :)

@μανταλένα: ντάξει, εκτός απ'το γεγονός ότι τα 3 πρόσωπα της ιστορίας βγήκαν απ΄τον εγκεφαλικάκο μου, τι να σου πω. μάλλον για σουβλάκια θα έχει πάει ;)

3:53 PM  
Blogger nina said...

τς τς τς δεν αξιζει...πολυ κοινοτυπος..επρεπε να εχει παει για sushi ή κινεζικο..απορρίπτεται..πάμε για άλλον =))))))

11:40 PM  
Blogger AsGoodAsItGets said...

Ναι, ήμουν φανατικός μέχρι το 5o season, στο 6ο νομίζω γίνονται κουραστικοί...

12:44 AM  
Blogger triantara said...

@nina: ποιος καλέ; ο σωτήρης; κι η αννούλα;; ποιον θα ξεσκατίζει εκείνη;;!!
;)

@asgoodasitgets: την 6η δεν την έχω δει καθόλου. ώστε έτσι ε; καλύτερα λοιπόν...

7:20 AM  
Blogger Annabooklover said...

Μέχρι ένα σημείο νόμιζα ότι διάβαζα για μένα...

1:03 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home