Thursday, May 10, 2007

Να σε αλλάξω, να μην σε αλλάξω, να σε αλλάξω, να μην σε...

Pic by mbahuyo

Τώρα τον Μάη βλέπω καμιά φορά τα ζευγαράκια να βγαίνουν έξω βόλτα στο πάρκο. Κάθονται δίπλα στις μαργαρίτες, αρπάζουν κάνα δυο και αντί για το τραγουδάκι που βγαίνει απ'τα χείλη τους "μ'αγαπά, δε μ'αγαπά" σαν να μου φαίνεται ότι ακούω αυτό που σκέφτονται στα κρυφά: να τον/την αλλάξω, να μην τον/την αλλάξω, να τον/την αλλάξω....

Με πιάνει τρέλλα (και όχι η καλή αλλά η άλλη) όταν ακούω πράγματα του στυλ:


"Μπορεί να είναι μαλάκας/ω, ψεύτης/ρα, να με απατάει, να με δέρνει, κουλουπου, αλλά ξέρω ότι κατά βάθος μ'αγαπάει. Κι εγώ τον/την αγαπάω και βλέπω ότι έχει potential (ναι, πως το λένε αυτό στα Ελληνικά;;;). Και ξέρω ότι αν δει πόσο τον/την αγαπάω θα αλλάξει..."

Εκεί θα ήθελα να είχα ένα ρόπαλο του baseball, να τις/τους βάλω κάτω όλες/ους αυτές/ούς που τα λένε και να συστήσω τα μυαλά τους στο πεζοδρόμιο.

- Γεια σου πεζοδρόμιο. Από δω τα μυαλά της Μαρίας/Κατερίνας/Ελενίτσας/Αντιγόνης - του Κώστα/Τάκη/Μάκη/Σάκη...
- Γεια σου τριαντάρα. Βρε, καλώς τα παιδιά! Για περάστε. Απλωθείτε ελεύθερα. Και μην κολλάτε πουθενά ρε σεις, όλο το πεζοδρόμιο δικό σας είναι...

Πιο απλό θα ήταν να γνωρίζαμε κάποιον και να μας άρεσε έτσι ακριβώς όπως είναι, με τα ελλατώματα του, τις παραξενιές και τα σκατά του, χωρίς να θέλουμε να τον αλλάξουμε ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ.
Και σκέψου τι όμορφα θα ήταν και πόσο τυχερός θα ήσουν, αν κι ο άλλος σκεφτόταν το ίδιο...

(του μπι κοντίνιουντ - γιατί θα το συνέχιζα πολύ ευχαρίστως τώρα, αλλά είμαι πολύ χώμα πάλι σήμερα λέμε!)

Labels:

25 Comments:

Blogger bidibis (aka g.a.n.g) said...

Ά ρε τριαντάρα καιρο έχω να σε δώ αλλά σε βλέπω σα να μην πέρα από πάνω σου ούτε μια μέρα από την αποφράδα εκείνη μέρα που πάτησες τα πηδηγμένα τα τριάντα.

Η όψη σου έχει μείνει τόσο αναλλοίωτη όσο και η βρωμόγλωσσά σου!

Προλαβαίνεις ακόμα να παίξεις συμπρωταγωνίστρια σε ταινία του Στάθη Ψάλτη όσο δεν αρχίζεις να αποκτάς χαρακτηριστικά σαραντάρας.

9:12 PM  
Blogger nosyparker said...

Μα αυτό ακριβώς εννοούνε όταν λένε potential! ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ν' αλλάξει σύμφωνα με τα γούστα μας. Ξέρεις: "θα τον/την φέρω στα μέτρα μου κι έτσι" :-D

9:16 PM  
Blogger triantara said...

@bidibis: εγώ πάλι πρώτη φορά σε βλέπω και ελπίζω να ανταποκρίνομαι στα στάνταρ σου :)
α, και να μην το ξεχάσω: το daisy bell των tin hat απλά μα-μά-ει!!!!!


@nosyparker: έτσι, έτσι, και μετά τον φέρνεις στα μέτρα σου και τότε είναι που τον βαριέσαι και τον σιχαίνεσαι...

10:25 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

Ε, δεν είναι παράξενο; Στις προσωπικές τους σχέσεις πολλοί ζουν τn φθορά και το απόλυτο τίποτε κι αντί να φύγουν τρέχοντας μένουν εκεί. Η μοναξιά, μάλλον, έχει αναγκάσει πολύ κόσμο να κάνει παραχωρήσεις κι άρχισαν οι "εκπτώσεις".

1:54 AM  
Blogger anexel said...

μου αρέσουν οι φωτογραφίες που βάζεις και μου άρεσε ο διάλογος με το ποδήλατο.

Η πλάκα με το καντάρι μου θύμισε το ανέκδοτο με την Ελενίτσα που ρώτησε τι είναι υπόγειο.
(Πάντως το καντάρι είναι κι αυτό που λέει ο φίλος, αλλά στο ποιηματάκι είναι μια παλιά μονάδα βάρους που αντιστοιχεί σε 56 κιλά)

2:39 AM  
Blogger manosantonaros said...

Γεια σου μικρή μου... αντε μωρέ και σε πεθύμησα.

2:43 AM  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

συνηθέστερα ακούω το

Μπορεί να είναι μαλάκας/ω, ψεύτης/ρα, να με απατάει, να με δέρνει, κουλουπου, αλλά ξέρω ότι κατά βάθος είναι καλό παιδί. Κι εγώ τον/την αγαπάω και βλέπω ότι έχει potential.

...γιατί γουστάρεις να βαυακλίζεσαι και να αυτοκολακεύεσαι οτι βλέπεις κάτι που μόνο εσύ μπορείς να δείς και κανένας άλλος, εκείνη την "καλή του πλευρά". Οτι κάποια στιγμή υπήρξε εκείνη η (γουόνα-μπι) μοναδική στιγμή που σου δείχτηκε το αλήθινό του/της πρόσωπο γιατί μόνο σε σένα θα μπορούσε να το δείξει και σε κανέναν άλλο - τόσο ξεχωριστός/-ή είσαι.

Τί να πείς μετά για τα ρόπαλα του μπέιζμπολ;

Κλάιν μάιν ον δε μπέιζμπολ λάιν.

9:17 AM  
Blogger Διαιρέτης said...

Ζει! IT'S ALIVE!!!

Που είσαι χαμμένη...

Αυτό το "να μην αλλάζουμε τον άλλο καθόλου" το έχεις πει αρκετές φορές.

Μήπως αλλάζεις εσύ και μας τα μασάς?

Φιλούμπες!
Σ.

10:18 AM  
Blogger Godot said...

Ούτε καν Crying Game έτσι;
Εταιρική αντιμετώπιση και evaluation στον "άνθρωπο σου"...

Die-Die-Die

11:22 AM  
Blogger Loth said...

ΜΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙΣ..ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΛΛΑ..
ΚΑΙ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ.
ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ,ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ...
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ

1:22 PM  
Blogger triantara said...

@σπύρος: εκπτώσεις;;;;; που;;; που;;;;που;;;;;!!!!!!


@anexel: λίγο άσχετο εδώ το σχόλιο ;ΡΡ
σ'ευχαριστώ, το κάτα δύναμην... :)
το έμαθα και το καντάρι παιδιά, μου φαίνεται όμως ότι θα με κυνηγάει αυτή μου η ερώτηση για πάντα... :)

@μάνο μου! πήρες μήνυμα ελπίζω, θα τα πούμε από βδομάδα. ματς!

@οι σκιές μιλάν: για τα ρόπαλα του μπείζμπωλ έχω να πω τα καλύτερα λόγια πάντως... :)

@διαιρέτης: αλλαγή συμπεριφοράς (ανάλογα με τον ποιον έχεις απέναντι σου) δεν σημαίνει αλλαγή χαρακτήρα, τ'ακούς μικρό κρητικάκι;; ;Ρ

@godot: μιλάς για μένα ή για τα άτομα στα οποία αναφέρομαι στο ποστ;;; για να ξέρω αν είναι να σε βρίσω δηλ.... ;ΡΡ

:D

1:27 PM  
Blogger bidibis (aka g.a.n.g) said...

Προφανώς δε με θυμάσαι. Και παλιότερα εμπαινα να καταγγείλω την ανάρμοστη για τα μέτρα της μέσης ελληνίδας γλώσσα σου, αλλά εσύ το χαβά σου

Βαδλυντρουνμπου με λεγαν παλια...

3:04 PM  
Blogger triantara said...

η γλώσσα μου πάντως κάνει πολύ καλά την δουλειά της, απ'ότι μου λένε...

:D

3:39 PM  
Blogger Διαιρέτης said...

Τα χειρότερα έρχονται όταν ο άλλος αλλάζει και εσύ εξακολουθείς να του φέρεσαι το ίδιο.
Think about it...

(31 ταξιδεύω προς τα κει. Κανόνιζε :P)

9:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εάν περιμέναμε να γνωρίσουμε κάποιον/α και να μας αρέσει όπως ακριβώς είναι για να κάνουμε σχέση θα ήμασταν όλοι αγάμητοι νομίζω, ε;

Και μη μου πεις ότι συγχέω το σεξ με τη σχέση, γιατί εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διαφοροποίηση, αλλά φοβάμαι ότι έχουν πολλές ομόφυλές σου :)

1:48 AM  
Blogger m@ri@ said...

είναι μία απ'τις ανθρώπινες ματαιοδοξίες αλλά εάν δεν υπήρχε ο κόσμος θα'ταν τέλειος(και δεν ξέρω αν αυτό θα ήταν καλό)

12:55 PM  
Blogger triantara said...

@διαιρέτης: οκ, θα το δω κι έτσι.
άντε!! πότε θα σε δούμε;;;; :)

@anonymous: είπα εγώ ότι αγάπη=σεξ;;; κάτι μπέρδεψες μου φαίνεται. ΚΑΜΙΑ σχέση το ένα με το άλλο... αλλά θα το αναλύσω πιο πολύ το θέμα γιατί έχει πολύ "ψωμί" :)

@μαρία: εγώ νομίζω ότι αν δεν υπήρχε ο Ρότζερ Μουρ, τότε ο κόσμος θα ήταν τέλειος (άσχετο, αλλά αυτός ο άνθρωπος μου την δίνει στην κράνα... ;)

5:07 PM  
Blogger So_Far said...

Πόσο σωστή είσαι..

Σου έχω κάνει μια πρόταση στο προηγούμενο ποστ σου, το Fyi...

4:34 AM  
Blogger ocsoul said...

σαν να έχεις δίκιο...

12:46 AM  
Anonymous foulianna said...

χμ, όσο κι αν προσπαθούμε, κανείς δεν μπορεί και δεν οφείλει να αλλάξει για κανένα. Συνήθως, αυτό που μας ενοχλεί σε κάποιον, είναι αυτό που μας ενοχλεί στον ίδιο μας τον εαυτό...το κλειδί λοιπόν είναι μέσα, κι όχι έξω! ;)

1:15 PM  
Blogger Nina said...

αυτο ειναι το κολπο για να τον κρατησεις ομως..αμα σου αρεσει και τον αποδεχεσαι ετσι οπως ειναι καβαλαει το καλαμακι του και φευγει..!

1:53 PM  
Blogger triantara said...

@σοφαρ: πάντα είμαι σωστή εγώ!!! ;)
την έχω δει και δεν μπορείς να φανταστείς τι πονοκέφαλο μου έχεις δώσει... :)

@ocsoul: βλ. προηγούμενη απάντηση ;)

@φουλιανα: κι άμα το ξέχάσεις το κλειδί μέσα, τι κάνεις ρε γμτ;;;;

@νινα: χμ... τότε στα καλά τσακίδια! (γιατί συνήθως αυτοί είναι που μετανιώνουν και γυρνούν μπουσουλώντας... όταν είναι πλέον πολύ αργά... ;)

8:54 AM  
Anonymous Τικ Τακ said...

Ειμαι το Τικ Τακ, το βιολογικο ρολοι που εχεις ξεχασει.
Η γλωσσα σου τριανταρα μπορει να ειναι ταλαντουχα και να κανει καλη δουλεια αλλα εμενα μαλλιασε επαναλαμβανοντας ξανα και ξανα τα μηνυματα-προειδοποιησεις.
Το παρτυ εχει αρχισει και εχουν ετοιμες τις σαμπανιες.
Αν χρειάζεσαι το καλο σου το ανοιχτήρι πρεπει να αρχισεις το ψαξιμο τωρα.
Σε δεκα χρονια το παρτυ θα εχει ληξει.

5:27 PM  
Anonymous bombanova said...

κοίταξε να δεις, η αλήθεια είναι ότι στην άρχη δεν θες να αλλάξεις τίποτα στον άλλο και ακόμα και τα στραβά σου φαίνονται καλά. Από την άλλη αν μετά από ένα χρονικό διάστημα που οριοθετεί τη βαρεμάρα στη σχέση πάλι σου φαίνονται όλα το ίδιο καλά και δεν θες να αλλάξεις τίποτα, αν όχι την ίδια τη σχέση τότε δύο τινά συμβαίνουν: ή είσαι κωλόφαρδος σε επίπεδο να παίξεις και κανένα λόττο, ή είσαι μαλάκας κολλημένος και κοντέβεις να καταντήσεις σκλάβος σαπίζοντας την ψυχή σου. Τέρμα πια στις κλισέ ατάκες τύπου "δεν θέλω να αλλάξω τον άλλο". Όχι δεν θα κρύψω άλλο πια αυτά που νιώθω. Θα είμαι ανοιχτό βιβλίο. Και ναι θέλω κι εγώ να σε φέρω στα μέτρα μου, όπως κι εσύ γι' αυτό σε γουστάρω και σ'αγαπώ.

2:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Χα χααααα χααααα!!!! Έχεις πολύ γέλιο!! (χωρίς καμία ειρωνεία εννοείται)

4:58 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home