Friday, May 25, 2007

Soulmates

Photo by meiuqer


- πόσο δύσκολο είναι να εμπιστευτείς κάποιον;
πόσο δύσκολο είναι να ανοίξεις το στόμα σου και να δείξεις ότι άρρωστο υπάρχει μέσα σου;
και γιατί να το κάνεις άλλωστε;

- το έκανες και παλιά.

- και τι πέτυχα; έχεις όρεξη να γελάσει πάλι κάποιος μαζί σου;
να σε κρατάει αγκαλιά αλλά να σκέφτεται τι χρώμα κάλτσες θα βάλει αύριο;
γιατί να ανοιχτείς, αφού έτσι κι αλλιώς θα γυρίσει να το βάλει στα πόδια.
πόσες φορές μπορείς να βρεις την αδελφή ψυχή σου ξανά;

- ποτέ ξανά...

- ακριβώς. καλύτερα λοιπόν να μείνεις στην επιφάνεια της πισίνας, καθισμένη σε μια σαμπρέλα, με ένα μοχίτος στο δεξί σου χέρι και μια βεντάλια στο αριστερό μέχρι να πιάσει η πρώτη μπόρα και τότε να τρέξεις να κρυφτείς κάτω απ'τα σκεπάσματα, που είναι στεγνά και ζεστά και ήσυχα. γιατί εκεί κανείς δεν μπορεί να σε φτάσει για να σε πονέσει...

- αλλά ούτε και για να σε νοιαστεί

- σκάσε. ΕΓΩ μιλάω τώρα!

- ...

Labels:

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

μαλακιες λες.
ξανασκέψου το,πάρτο αλλιώς.
:)
sto kato kato tipota den mporei na xalasei mia omorfi mera stin pisina.
eidika an exeis kai ton diko soy prosopiko maurouli na soy kanei aera.
loose the ventalia!!!!
:)

10:03 PM  
Blogger Λόλα said...

Για να το λες, κάτι θα χεις καταλάβει…
Εγώ ακόμα μπορώ ν΄ ανοίγομαι κι οποίον πάρει ο χάρος…
(συνήθως εμένα, αλλά αντέχω ακόμα…)

3:00 AM  
Blogger mario said...

Ξέρεις... σκέφτομαι μερικές φορές..
Αξίζει? αντέχω? κι άλλο? πάλι?..
αλλά μετά σκέφτομαι...
τι νόημα έχει αν δεν γίνει αληθινά?
ποια η σημασία της όποιας σχέσης αν δεν αφεθώ να εμπιστευτώ?
καλημέρες 30αρα

9:51 AM  
Blogger triantara said...

@anonymous: ποτέ δεν είπα ότι ΔΕΝ λέω (γράφω) μαλακίες... ;)
μόνο αέρα θα μου κάνει; βάλε και κανένα μασαζάκι... :)

@λόλα: ναι, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι... άμα είναι να σπάσεις το κεφάλι σου, τότε κάντο σωστά, με πολλή φόρα, ε;; :)

@μαριώ: αν δεν είναι αληθινό, δεν έχει κανένα νόημα απολύτως...
τέτοια ώρα που γράφω, καλησπέρες :)

3:01 PM  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ..ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ...

ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ...

ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΣΥ...

ΦΙΛΙΑ..

9:57 AM  
Blogger ~ z e f i ~ said...

μου αρεσε το σκηνικο στην πισινα πολυ...αλλα πιο πραγματικο μου κανει αυτο που κρυβεσαι στα σκεπασματα και κανεις δε σε φτανει ουτε για να σε βλαψει ουτε για να σε νοιαστει ...αν και καποιοες φορες τελικα η κακια εχει τετοια δυανμη που περναει και τα πιο χοντρα παπλωματα!!
*ΜΙΑ ΠΑΘΟΥΣΑ*
..μη μασας συνεχεισε κοιτα μπροστα
αν δεν υπηρχε η προδοσια πως θα γινοταν διασημος ο Ιουδας??
με εκτιμηση

3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχω προσέξει πως όποτε μου έρχεται να έλθω καμιά τσάρκα απο εδώ, όλο σε κάτι τέτοια πάνω πέφτω.
Να το κοιτάξω αυτό το πράγμα, διότι θα με σκοτώσει καμιά μέρα.
Κατά τα άλλα, πιες, πιες, πες, πες, θα τη βγάλουμε και φέτος, που λέει και το τραγουδάκι.
Μια συμβουλή αν επιτρέπεται, χαλαρά.
gs

6:12 PM  
Blogger triantara said...

@λοθ: καλημέρες :)
ουδείς αζήτητος! :)

@ζεφι: εμένα γενικά μου αρέσουν όλα τα σκηνικά σε πισίνες ;)

@gs: τελείως τυχαία γιώργο μου! όλα καλά καλέ, και το label του ποστ είναι φυσικά σχήμα λόγου! σιγά μην μπαίνω να γράφω στο μπλογκ όταν είμαι λιώμα... μάλλον κάπου αλλού θα κάνω μαλακίες εκείνη την ώρα ;)

6:20 PM  
Blogger Φωτογραφική ομάδα Ash In Art said...

Ωραίες φωτογραφίες επιλέγεις για το blog σου... Κι είναι ωραίο που γράφεις τα ονόματα των φωτογράφων.

7:29 PM  
Blogger triantara said...

@ashinart: χάρη στο ταλέντο αυτών που τις έβγαλαν :)
να δω πως θα σας φανεί η επόμενη... ;)

11:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πάντως λιώμα έγραφε και ο Μπουκόβτσκι και δεν τον πήγε και άσχημα.
Καλή συνέχεια και γερά.
gs

12:52 PM  
Blogger triantara said...

χαχαχαχαχαχα! :)

1:10 PM  
Blogger Nina said...

...εγω παλι σε καταλαβαινω. Ειμαι σε μια φάση που σκεφτομαι κάτι τετοια...Αλλα και παλι οταν εισαι κλειστος απομακρύνεις τον άλλο...το ένα κ το αυτό λοιπον..δεν αλλαζει κάτι με την αποκάλυψη του εγώ σου..

10:42 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home