Tuesday, June 12, 2007

"Στην Ρόδο οι στρατιώτες κι οι Καναδέζες απαγορεύονται τα πρωινά..."

Pic by ssuunnyy

Ααααχχχ... τι ωραία να πηγαίνεις στην θαλασσίτσα με το πιπινάκι σου, τον κολλητό του, την κοπελιά του και άλλον έναν φίλο τους μια ωραία Κυριακή.

Τι ωραία να κάθεσαι δίπλα στο κυματάκι, να απλώνεις την κρεμούλα για τον ήλιο, να σε παίρνει ο ύπνος πάνω στην ξαπλώστρα μια και δεν σ'αφήνει ο Mr. Baywatch να παίξεις ρακέτες για να μην ενοχλείς τους άλλους λουόμενους (σημ. να ΜΗΝ ξαναπάμε στην ίδια παραλία...), και μετά να πηγαίνετε σε ωραίο ψαροταβερνάκι όπου θα αρχίσουν τα ανέκδοτα από τον στρατό, για να γελάσετε λιγάκι:

Κολλητός: Και που λέτε, ήμουν οδηγός του τάδε στρατηγού και περνάγαμε ωραία αλλά μια φορά, ε, δύο-τρεις φορές, πήγα σε ένα κωλάδικο και άργησα να ξυπνήσω οπότε με έδιωξε... αλλά πέρναγα καλά τότε με την Καναδέζα...

Τριαντάρα: [κοιτάει αμήχανα και σε κλάσματα του δευτερολέπτου την κοπελιά του κολλητού που κι αυτή είναι αμήχανη... ώστε με Καναδέζα τά'χε τότε ο καλός της ε; Όντως καλά φαίνεται πως πέρναγε...]

Κολλητός: (συνεχίζει) και μετά ρε γαμώτο έφεραν έναν άλλο στρατηγό που ήταν πολύ χαβαλές και πήγαινε κάθε βράδυ στα μπουζούκια. Σ'αυτόν έπρεπε να με είχαν αναθέσει ρε πούστη μου!

Τριαντάρα: Ναι, νιώθουμε όλοι την αδικία που σου έτυχε τότε...

Πιπίνι: Και να φανταστείς, τα πρωινά στην Ρόδο απαγορεύεται να γυρνάνε τόσοι στρατιώτες με Καναδέζες γιατί ο κόσμος νόμιζε ότι είχε γίνει πραξικόπημα και φοβόταν!

Τριαντάρα και κοπελιά κοιτάζονται και σκέφτονται το ίδιο:
[μα καλά, πως τις ξεχώριζαν τις Καναδέζες ρε γαμώτο; Τους φόραγαν το διαβατήριο στο κούτελο;; Και γιατί μόνο οι Καναδέζες;; Γιατί όχι, πουχου, και τις Αγγλίδες;;; Αφού είναι γεμάτο το νησί μ'αυτές... μουμπλε, μουμπλε, μουμπλε...]

(Σε όλα τα θηλυκά που διάβασαν αυτές τις γραμμές και σκέφτονται το ίδιο...
βαριέμαι να εξηγώ, ρωτήστες τους πατεράδες/αδερφούς/ξαδέρφους/γκόμενους σας... :)

Labels:

15 Comments:

Anonymous Τανίλα said...

Δεν είχες ποτέ γκόμενο φαντάρο ε;
Ρωτα και την παλιά. Δυο θητείες έχω κανει. Και σε διαφορετικά σώματα.

7:16 AM  
Blogger Loth said...

..KANAΔΕΖΕΣ Ε? ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ..ΠΡΟΣ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕ..
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ..ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΜΕ...ΠΦΦΦ!

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

7:44 AM  
Blogger ..::DeUCeD::.. said...

βασικά οι "καναδέζες" ήτανε πολύ μόστρα, προσωπικά προτιμούσα τα "ωλ ταιμ κλάσικ" Μ38... ;)

8:41 AM  
Blogger triantara said...

@tanila: 2 θητείες;;;;!!!! και μετά λένε ότι οι γυναίκες δεν πάνε στρατό... :)

@loth: χμ.. ούτε εσύ είχες ποτέ γκόμενο φαντάρο, ε;;
καναδέζα είναι η "γκόμενα" στην φωτογραφία του ποστ (ντάξει ρε άντρες, μπορεί να μην είναι ακριβώς το σωστό μοντέλο but you get the picture, yes?) ;)

@deuced: ναι... ενδιαφέρον... και θα κάτσω τώρα εγώ να γουγλάρω το Μ38...
είσαι καλά;;;;;;

9:44 AM  
Blogger An-Lu said...

Κι όμως! Εγώ τό ξερα πως η Καναδέζα είναι όχημα! Κι ας μην είχα γκόμενο/πατέρα/ξάδελφο να μου το εξηγήσει ;-)

9:57 AM  
Blogger ..::DeUCeD::.. said...

καλά είμαι κι εγώ (που και που) και ιδού το classic!

11:00 AM  
Blogger iLiAs said...

..θα προτιμούσα να εστιάσεις στην περιγραφή του κολλητού με το κωλάδικο!
Ξενερώνω με ιστορίες του στρατού!
Καλό σας βράδυ! :)

8:28 PM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

έχω φάει πολλές φορές μέσα σε Καναδέζα πούστη με κινέζο...
καλημέρα

8:08 AM  
Blogger Loth said...

XAXAXXAXAAAAA KAΛΑ ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ...
ΚΑΛΟΟΟ ΦΙΛΙΑΑ

12:42 PM  
Blogger xwma_kai_nero said...

Ροδος??
Στρατος?

Με τον πονο μου παιζεις!!

3:36 AM  
Blogger triantara said...

@anlu: μπράβο παιδί μου, μπράβο...
:)

@deuced: μάλιστα. τώρα καταλάβαμε :)

@ilias: αν θέλεις, υπενθύμισε μου για ποιο πράγμα μιλάς γιατί δεν θυμόμαστε και πολύ καλά στην ηλικία που είμαστε, οκ;; :)

@spyros: κι εγώ που νόμιζα ότι τα είχα δει/ακούσει όλα...

@loth: φιλιά!! :)

@xwma: Δημήτρη μου!!!!! Καλά είσαι;;; Είσαι Ρόδο;;;; Μην μου πεις ότι πάει το μαλλί!! ΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
Φιλούρες βρε συ και υπομονή! It will get worse, before it gets better.

5:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Ένα ΡΕΟ αρντάν και μια υδροφόρα".
Στις μέρες μου ήταν απο τα πιο πετυχημένα.
Επίσης υπήρχε και η διαταγή ΧΨΑ (Xέσε Ψηλά και Αγνάντευε, αν και αυτό το moto νομίζω ότι παίζει παντού).
Πάντως, μπαίνεις και Phd και βγαίνεις με 100 κουβέντες, λεξιλόγιο.
Και τώρα το καλύτερο.
Το ξαναπήγαινα μια φορά ακόμη το tour, μόνο και μόνο για να ξεκουραστώ λιγάκι.
Από τότε με έχουν καλέσει άλλες δύο φορές και έδωσα μάχες για να πάω. Ήθελαν απο τη δουλειά να μου τις κόψουν τις "εξόδους".
Έτσι έχω κάνει μια απο τις καλύτερες βόλτες της ζωής μου στα μοναστήρια του Σκρα.
gs

7:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Α' θα το ξεχνούσα : Γειά σου κούκλα.
gs

7:02 PM  
Blogger xwma_kai_nero said...

Πανε όλα!!
Υπομονη κανω

1:30 AM  
Blogger tsaperdona said...

μα τις χίλιες λιμνούπολεις!


υγ μούμπλε μούμπλε

4:13 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home