Saturday, June 30, 2007

Δεν ξέρεις τι θέλεις

Photo by jclairemc

Σήμερα διάβασα ένα κόμμεντ κάποιου ανώνυμου που άφησε σε παλιό μου ποστάκι:
Den xereis ti 8eleis. Mporeis na katalabeis to nohma ths Zwhs. Eisai 30 xronvn kai anti na kaneis skepseis gia oikogeneia gia paidia...

Σ'ευχαριστώ καλέ μου ανώνυμε, γιατί για άλλη μια φορά μου θυμίζεις ότι τελικά the best way is my way...
Δεν είμαι 30 χρονών. Είμαι 32 και τον Σεπτέμβριο θα λέει 33 στο πρόφαιλ αυτού του μπλογκακίου.

Το νόημα της ζωής το ξέρω ε;;; Για πες μου λοιπόν πιο είναι, γιατί αν εννοείς ότι όταν γίνεσαι 30 το μαθαίνεις, τότε μάλλον εγώ έλειπα απ'το μάθημα εκείνη την ημέρα ρε πούστη μου...

Σκέψεις για οικογένεια και παιδιά κατάλαβα ότι είναι καλύτερα να κάνεις, όταν είσαι ήδη αυτόνομος και έχεις προσφέρει πρώτα τα βασικά στον εαυτό σου, και μετά μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον άλλον. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχεις την επιλογή. Τις περισσότερες φορές σου έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις. Κι άμα νομίζεις ότι υπάρχει η ''σωστή ώρα'' για παιδιά να σου πω μόνο ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Αν λοιπόν ο μόνος σκοπός της ζωής μου ήταν να ξεπετάξω δυο τρία κουτσούβελα έτσι, για να τά'χει ο μπαμπάς μου φωτογραφία και να τα δείχνει στους υπόλοιπους στο καφενείο ή για να τρέχω κι εγώ με όλες τις άλλες βορειοπροαστιώτισσες στην πλατεία των Βριλησσίων να τα δείχνω, τότε θα είχα παντρευτεί ήδη τον περασμένο Σεπτέμβριο όπως και κανόνιζα και θα κατέβαινα στην Ελλαδίτσα μια-δυο φορές τον χρόνο να το παίζω ξενιτεμένη.

Το ότι πήρα τα μπογαλάκια μου και κατέβηκα στην Ελλάδα τελικά δείχνει ότι μάλλον δεν θα έπρεπε να γίνει έτσι.

Ή προσπαθείς να με πείσεις ότι εσύ κι οι περισσότεροι ξέρουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλουν από την ζωή τους ή ότι έκαναν συνειδητά παιδιά και οικογένεια με τον τρελό έρωτα της ζωής τους που τυχαίνει να είναι και ο τέλειος άνθρωπος άμα λάχει;;;; ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛ!

Για να ξέρεις τι θες, καλέ μου άνθρωπε, πρέπει πρώτα να μάθεις τι ΔΕΝ θες. Και μόλις τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τι θα πει αυτό...

ΔΕΝ θέλω να είμαι σαν την Ε. που από τα γεννοφάσκια της ακούει τι άχρηστη που είναι γιατί σαν γυναίκα ο μόνος σκοπός της είναι να κάνει παιδιά σ'αυτήν την γη και να ταΐζει τον κουβαλητή της. Κι έτσι έμεινε 10 χρόνια με τον πρώτο άντρα που την κοίταξε και όταν την χώρισε γιατί ήθελε να "δει κάτι άλλο" άρχισε εκείνη να κοιτάει πόσα λεφτά και τι αυτοκίνητο έχει ο κάθε γκόμενος για να της κάνει "καλή οικογένεια"...

ΔΕΝ θέλω να είμαι σαν την Ν. που από την κατάθλιψη της και την αηδία που της προξενεί η ιδέα να μείνει με τους γονείς της, προτίμησε να μένει με έναν άντρα-παιδί, να παίζει τον ρόλο της μάνας και της καθαρίστριας κι έτσι να νομίζει ότι έχει βρει τον σκοπό της (που τελικά μάλλον έτσι είναι αλλά σόρρυ, πάω να ξεράσω).

ΔΕΝ θέλω να είμαι σαν την Α., που έχει δύο παιδιά αλλά καιρό για κάτι άλλο δεν έχει και από την πίκρα της κάθε φορά που θα με δει, θα τονίσει έμμεσα αλλά καλοχτυπημένα, ότι καλύτερα να κρατάει αυτή το μωρό στην αγκαλιά της, και όταν θα γίνω μάνα, ε, θα μάθω κι εγώ πως να το κρατάω και να μην με κουράζει τώρα με "ανοησίες και άλλα τέτοια".

ΔΕΝ θέλω να γίνω σαν την Ε. που άφησε τον φίλο της επειδή την χτύπησε, αλλά μόλις έμαθε ότι είναι έγκυος ξαναγύρισε κοντά του και τώρα μένει μαζί με εκείνον και την μάνα του.

ΔΕΝ θέλω να γίνω σαν την Α. που βρήκε τον "τέλειο" άντρα στην Γερμανία, τον παντρεύτηκε, έκανε 2 παιδιά, παράτησε την γαμάτη δουλειά της σαν αρχιτεκτόνισσα, έχει αλλάξει 3 διαφορετικές χώρες λόγω της δουλειάς του άντρα της, και μετά από 15 χρόνια θα τον χωρίσει για να γυρίσει εδώ μόνη της με 2 παιδιά, μετανιώνοντας αυτά που έκανε...

Έχω δεκάδες άλλα παραδείγματα, αλλά ελπίζω να "πιάνεις" τι θέλω να πω (μπα, δεν νομίζω αλλά χέστηκέισον...).

Από την άλλη σίγουρα υπάρχουν δεκάδες άλλα θετικά παραδείγματα (εγώ έχω γνωρίσει μόνο 1 μέχρι τώρα, την καλύτερη μου φίλη και κουμπάρα μου, οπότε βάλτε με στην θέση μου αν είναι ρε παιδιά) και σίγουρα όταν βρεθεί ο σωστός άνθρωπος για σένα, στ'αρχίδια σου όλα τα υπόλοιπα. Όχι 2 αλλά 32 παιδιά θα θες να κάνεις μαζί του, να πας να μείνεις στην Αλάσκα μαζί του, θα είσαι ο εαυτός σου μαζί του και θα σε γουστάρει όπως είσαι (ή κατά 60% αν είσαι πραγματικά ΠΟΛΥ τυχερός).

Επίσης, να μην ξεχνάμε και το μαγικό αυτό timing που όσο τέλειος για σένα κι αν είναι ο άνθρωπος δίπλα σου, άμα το γαμημένο
timing είναι λάθος, τότε δεν θα το δεις καθόλου όσο και να γαμιέται ο Δίας!

Όταν λοιπόν ακούω παπαριές του στυλ "ακόμα να παντρευτείς; ακόμα να κάνεις παιδιά;" από διάφορους "φίλους", "καλούς συγγενείς" και άλλες ύαινες που περιμένουν να σε κατασπαράξουν μόλις πέσεις στην λάσπη, κρατιέμαι ρε φίλε, για να μην ξεράσω πάνω σου πράσινη χολή. Κι άμα σε δω να χαμογελάς στραβά, γιατί νομίζεις ότι κατάφερες να με πληγώσεις θυμίζοντας μου ότι "είμαι ακόμα στο ράφι", έ, εκεί βλέπω σαν σε ταινία τα άμοιρα παιδάκια σου που θα πληρώσουν όλα σου τα απωθημένα και το άδειο κουφάρι σου που έχει σαπίσει πάνω σου κι εσύ μέσα στην ανάγκη σου να καθρεπτίζεις το κόμπλεξ σου επάνω μου, δεν τό'χεις καταλάβει...

Κι επειδή απόψε είναι μια νύχτα με πανσέληνο, όση ώρα εσύ θα μπαίνεις στα μπλογκς για να διδάξεις "τον δρόμο τον σωστό" ή θα τρέχεις με την γυναικούλα σου να ξεσκατίσεις τα παιδάκια σου και θα βλέπεις (αν έχεις παράθυρο στο δυάρι που μένεις και πληρώνεις γι'αυτό νοίκι στην πεθερά σου) το φεγγάρι απ'το μπαλκόνι, εγώ θα πάρω το πιπίνι να πάμε σε κάποια παραλία με θερινό σινεμά επάνω στην άμμο (ναι, υπάρχει κι αυτό εδώ κοντά...) και θα βγάλουμε μάλλον τα μάτια μας μετά την ταινία, έτσι, γιατί μπορούμε, γιατί δεν έχουμε αηδιάσει ο ένας τον άλλον ακόμα και θα γυρίσουμε στο σπίτι ότι ώρα μας γουστάρει, γιατί είμαστε κι οι δυο "στο ράφι" ακόμα.

Και αν νομίζεις ότι αυτά τα γράφω για να σε διασκεδάσω, τότε σόρρυ. ΔΕΝ-ΘΑ-ΜΠΟΡΕΣΩ!

(φτου! κι ότι είχα αποφασίσει να μην ξαναγράψω σεντόνια το κέρατο μου μέσα!!! :)

listen to: The beast in me - Nick Lowe

Labels:

42 Comments:

Blogger Balidor said...

"...είναι καλύτερα να κάνεις, όταν είσαι ήδη αυτόνομος και έχεις προσφέρει πρώτα τα βασικά στον εαυτό σου, και μετά μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον άλλον."

Με σημάδεψε !

7:04 PM  
Blogger An-Lu said...

Αμ πως!
;-))))))

12:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

ενα γαμάτο ΕΓΩ-τριπ!!! - πάει πάντα με την Πανσέληνο ... όλα δικά σου αγαπητή τριαντάρα
.. ακόμα και τα παραδείγματα... because you worth it... !!!

2:10 AM  
Blogger Pan said...

Προσκυνώ.

2:22 AM  
Blogger divine mitsakos said...

aman, eimai 35 kai akoma den kserw ti akribws DEN thelw apo ti zwi...
--
alla telika yparxei elpida :)

4:31 PM  
Blogger Mantalena Parianos said...

Χεχ, τώρα κατάλαβα γιατρί σε γουστάρει η Razz.
Είσαι και Ζυγός;
:)

Τα περιστατικά που αναφέρεις, είναι το ένα πιο θλιβερό από το άλλο... Φρικτές περιπτώσεις όπου "η ζωή καθορίζεται από τα συμφέροντα, δηλαδή από την ΑΝΑΓΚΗ" όπως έλεγε για κάτι άσχετο βέβαια με την περίπτωση ένας φίλος.

Ποιος θα μπορούσε να διαφωνήσει με το ποστ σου; Νομίζω κανένας!

μανταλενομούτς

5:41 PM  
Blogger kofidispower said...

geia xara
http://kofidispower.blogspot.com
πιστευω πρεπει να μπεις στο blog μου γτ στανταρ σε ενδιαφερει και μετα να το βαλεις και στην λιστα με τα λικς σου...γιατι θα το λατρέψεις και πρέπει να υποστηρίξεις την επαναστατική φραπεδιστική νεολαία...ευχαριστώ (προκαταβολικά)

6:57 PM  
Anonymous Τανίλα said...

Ψιτ γιαγιά (εγώ είμαι 30) απαντάω στον ανώνυμο και ΟΧΙ ΣΕ ΣΕΝΑ:
Εγώ ξέρω τι ΔΕΝ θέλω.
ΔΕΝ θέλω οικογένεια και παιδιά.
ΘΕΛΩ έναν σύντροφο που να μπορεί να σταθεί δίπλα μου και να μπορώ να τον κοιτάω στα μάτια.
Τα λοιπά είναι πιθικισμοί.

8:31 AM  
Blogger Loth said...

ΠΕΣΤΑ ΝΤΕ...ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΚΟΥΤΑΚΙΑ..ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ,ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ..
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙ ΑΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΝΑ Μ Η Ν ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΗ ΑΚΟΜΑ..
ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ 32...ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ?

...ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!

9:59 AM  
Blogger triantara said...

@balidor: ελπίζω να μην είναι τίποτα μόνιμο και δεν βγαίνει... ;)

@ανλου: εμ έτσι! ;)

@ανονυμους: ΕΓΩ-τριπ με τα όλα του έτσι;;; :)

@παν: και μετά φέρε μου κι έναν γκαφέ... ;)

@μητσάκος: η ελπίδα φίλε μου, πεθαίνει πάντα τελευταία...

@μανταλένα: θλιβερά κι όμως αληθινά... βέβαια υπάρχει πάντα και η δική τους άποψη αλλά εδώ μπορώ να γράφω μόνο την δική μου αλήθεια.
μάκια :)

@κοφιδις: επαναστατική φραπεδιστική νεολαία... μήπως μπήκες σε λάθος μπλογκ;; εδώ λέμε είμαστε γριέεεεεεςςςς!!! ;)

@τανίλα: πάω πάσο :)

@λοθ: πόσο θα είσαι μικρή ακόμα;; όσο τους συμφέρει.. :)

καλό μήνα παίδες!

11:58 AM  
Blogger NIEMANDSROSE said...

30. Δες το πώς μοιάζει. Σοβαρό, απαιτητικό, γεμάτο, σχεδόν μόνιμο. Και ξαφνικά ανακαλύπτω: είμαι γυναίκα. Και ματαιώθηκαν όλα μου τα προηγούμενα όνειρα.

11:36 PM  
Blogger Νίκος Κ. said...

σωστά τα λες

12:44 AM  
Blogger Lee said...

Γεια στο στομα σου 30αρα μου.
Ιδια ηλικια εχουμε, ειμαι 2 χρονια παντρεμενη και με εχουν πρηξει συγγενεις & γνωστοι! Ευτυχως οι φιλοι καταλαβαινουν...
Μηπως θα μπουν και σπονσορες στο παιδι μου και δεν το καταλαβα?

1:39 PM  
Blogger Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...γειάάάά....βασικά εγώ να πούμε...είμαι από τσίρκο έως τσίρκουλο....οπότες ότι και να πω δεν θα μπει καν στον κόπο κανάς "ανώνυμος"...να με ισιώσει(όχι ότι έχω σκύψει κιόλας...αλλά λέμε).

Ντρέτα μιλάς που λεν και στην Κρήτη και ντρέτα θα σου μιλήσω και εγώ κυρά μου(να το κόψω το κυρά μου?...οκ κόπηκε!)

Καθότι όχι πολύς μορφωμένος ναούμε θα στο ρίξω απλά το θέμα περί γάμου...

....Λιγουρεύεσαι να φάς ένα κοκορετσάκι ναούμε και θες να είναι καλό....δηλαδίς σωστά αλατισμένο-πιπερομένο-χωρίς πολλά λίπια και τα συναφή!...αλλά δεν βρίσκεις ναούμε και αντί να κάνεις τουμπεκί ψιλοκομένο και ψάχνοντας το καλό κοκορετσάκι, να τρως μακαρονάδα πουτανέσκα και αυγά μάτια που τουλάχιστον είναι αξιοπρεπή και δεν θα σε στείλουν στο νοσοκομείο απ'το τσιρλιό......εσύ πας και τρως ότι μαλακία "κοκορέτσι" βρεθεί μπροστά σου ναούμε.....και παραμυθιάζεσαι ότι είναι και Τριπολιτσότικο και ότι κάτι παρόμοιο έτρωγε και ο Κολοκοτρώνης αφότου έσφαξε 32.000 τούρκους στην Τριπολιτσά μέσα σ'ενα Σαββατοκύριακο.

Ξάσου....αυτό θες να πιστέψεις και αυτό πιστεύεις!...έλα όμως που μετά δεν προλαβαίνεις να τρέχεις στην τουαλέτα απ'το "τσιρλιό" και αρχίζει και σου φταίει ο Μοριάς και ο Κολοκοτρώνης ενώ το μόνο που σου φταίει ήταν η γκλάβα σου!

Έτσι απλά είναι τα πράματα κυρά μου(κόψτο βρε μαλάκα είπαμε το "κυρά μου).....εγώ τώρα να φεύγω γιατίς, καθότι και εγώ ομορφαίνω τούτον τον ντουνιά 33 χρόνια τώρα, έχω να ρίξω κάτι χριστοπαναγίες σε κάτι συγγενικότατα προσώπατα και κάτι απλά καντήλια στην μάνα μου(την σέβομαι όπως και νά'χει) γιατί με συζητάει στον κόσμο επειδή θέλει σόνυ(εδώ κολούσε και "sony"??) και καλά να φάω και εγώ ότι κοκορετσάκι βρίσκεται του προχείρου απλά για το φάω!!!....μόνο που εγώ μετά θα χέζω για χρόνια...!!!!

Είπα και ελάλησα το παλιοτσίρκο ναούμε.....ή "ονειροπόλος πάνθηρ" πιο παλιά....ή "sketo_katharma"...ακόμηπαλιότερα!!!

Τα φιλιά μου μόρτισα...άάάάλατιςςςς!

;- )))))

6:24 PM  
Blogger NIEMANDSROSE said...

Μας έχουν μία ζωή στην απολογία. Αφού αποφασίσθηκε τι είναι ΚΑΛΟ τι είναι ΣΩΣΤΟ τι είναι ΠΡΕΠΟΝ πρέπει εμείς να απολογούμαστε στους εαυτούς μας και στους άλλους για αυτό που δεν είμαστε, που δε θέλουμε ρε γαμώτο να γίνουμε. Μια ζωή σπαταλημένη στην απολογία των χριστιανικών τύψεων που λέει και ο αγαπητός Νίτσε.

8:19 PM  
Blogger XBlog said...

Μετά το τι δεν θέλω περνάς στο τι θέλω και μετά στο ΤΙ ΘΕΛΕΙ. Αυτό χρειάζεται 7-8 χρόνια καυγά.

Και μετά όπως μου είπε επιφανής δικηγόρος διαζυγίων γράφετε ο ένας τον άλλο στα αρχίδια σας μιας και έχετε καταλάβει ότι με τους καυγάδες δε βγαίνει ΤΙΠΟΤΑ !!! και περνάτε ζωή χαρισάμενη έχοντας κάνει ένα μεγάλο συμβιβασμό για να προσφέρετε όχι αυτό που ΘΕΛΟΥΝ αλλά αυτό που πρέπει ...

Καλούς απογόνους !!!

Xblog

11:31 PM  
Blogger Balidor said...

Εδω νομίζω δεν τίθεται μονάχα το θέμα "θα σε βάλω στην κουζίνα"
αλλά όσο και το
"θα σε βάλω στην κιλότα μου"!

Είναι και τα 2 τρομακτικά θρίλερ...
εξ ου και η κουβέντα με σημάδεψε...

(γιατί τελευταία πολλά βλέπουν τα μάτια μου)

11:35 PM  
Blogger tsaperdona said...

οκ



υγ μένει να καταφέρουμε να μη γίνουμε αυτά που δεν θέλουμε
υγ αλλά επειδή 2 αρνήσεις=1 κατάφαση
υγ να γίνουμε αυτό που θέλουμε!

11:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Να πω λιγο και την άλλη όψη του νομίσματος? Ας την πω. Γιατί τόση υπερβολή? Γιατί υπάρχει η αντίληψη οτι εμείς οι παντρεμένες το μόνο που κάνουμε είναι να ξεσκατίζουμε και να έχουμε ενα ξεσκονόπανο όλη την ώρα στο χέρι μας? Γιατί όλες οι ελεύθερες μας κοπανάνε οτι μπορούν να βρούν ένα πιπίνι και νομίζουν οτι αυτό μας πειράζει?
Εγώ έχω τον άντρα μου και αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει. τι να το κάνω το πιπίνι? Δε λέω, ωραίο και το ons αλλα μην τα ισωπεδώνουμε και όλα. φυσικά και είναι δύσκολο να κρατήσεις μια σχεση. το πιπινάκι τι να σου ζητήσει? το πηδημα σκέφτεται και του το δίνεις απλόχερα. για να σε δω σε μια σχεση 20ετίας. μετά έλα να μου πεις αν θα άλλαζες έστω και μια μερα με τον σύντροφό σου για σινεμαδάκια και πιπίνια.

1:17 PM  
Blogger triantara said...

@niemandsrose: γιατί τόσο απαισιόδοξη καλέ;;; εμένα γίνονται όλα μου τα όνειρα τώρα! :)

@νικος: δεν ξέρω αν τα λέω σωστά. τα λέω όπως τα ξέρω :)

@λεε: λες να θέλουν να παραστούν κι όταν θα το κάνετε, για να σας δίνουν οδηγίες;;; μπουχαχαχαχα! :)

@που είσαι ρε κάθαρμα;;; φιλούρες!

@niemandsrose: εγώ δεν ασχολούμαι πλέον με δαύτους... :)

@χμπλογκ: λοοοοοοοοοοοοολ!!

@μπαλιδορ: για πες, για πες! :)

@τσαπερδόνα: έτσι.

@ανονυμους:
πρώτον: ΔΕΝ είπα ποτέ ότι φαντασιώνομαι μια παντρεμένη μόνο με ένα φακιόλι και 2 χέζοντα κουτσούβελα. Υπάρχουν διάφορα είδη παντρεμένης, απλά εδώ πήρα ένα παράδειγμα.
δεύτερον: στο ποστάκι δεν υπερβάλλω, όσον αφορά τα παραδείγματα. τώρα, αν εγώ εκφράζομαι λίγο πιο "παθιασμένα", ε, τό'χω αυτό καλέ... :)
τρίτον: όταν λέω "πιπίνι" εννοώ (τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση) τον μπόυφρεντ. ντάξει, του ρίχνω βέβαια 3 χρόνια αλλά στα απαυτά μου... :)
τέταρτον: δηλαδή παντρεμένη είναι κάποια που είναι μόνο στα χαρτιά;;; δηλαδή μια 9χρονη σχέση εσένα δεν σου κάνει για "γάμο" κι ας μην μπήκαμε ποτέ στην εκκλησία εκτός κι αν ήταν Πάσχα Ελληνικό;;; εγώ πάντως δεν θα άλλαζα τίποτα, όχι μόνο στα 9 χρόνια σχέσης αλλά σε όλες τις σχέσεις που είχα μέχρι τώρα. εσύ;;;

5:04 PM  
Anonymous Μαρία said...

Πες τα, πες τα!!! Όταν η μάνα μου μου λέει "θέλω ένα εγγονάκι κι εγώ" της λέω "πες μου πώς το θες να στο παραγγείλω". By the way, είμαι 28 και ανύπαντρη :-P Γιατί δηλαδή πρέπει να συμβιβαστώ με τους χρόνους των άλλων; Οι άλλοι συμβιβάζονται με τις δικές μου ανάγκες;

9:02 AM  
Blogger Crazy Chef said...

ελα τα σουτιεν να καιγονται....

9:50 AM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Το νόημα της ζωής σου
είναι ο εαυτός σου.

Δεν υπάρχει νόημα
αν δεν υπάρχεις εσύ.

Και κανείς δεν μπορεί να σου υποδείξει το νόημα,
αν δεν το ανακαλύψεις μόνη σου.

Συμφωνώ απόλυτα με το post σου,
απλά,
καμιά φορά στα 35 μου σκέφτομαι τη ζωή πίσω
και βλέπω
ότι κάθε 2 χρόνια άλλαζα νόημα στη ζωή μου.

Ότι κι αν έκανα όμως,
με γέμιζε. Ίσως εκεί να είναι το μυστικό...

:)))

2:33 PM  
Blogger triantara said...

@maria: όταν ακούω την λέξη συμβιβασμός, με πιάνει μια αλλεργία, βγάζω καντήλες ένα πράμα... από την άλλη ίσως έχει να κάνει με την ηλικία. η ανάγκη μας να κάνουμε συμβιβασμούς είναι ανάλογη των χρόνων που κουβαλάμε στην πλατούλα μας...

@crazy chef: χαχαχαχαχαχααχαχαχαχα! εγώ ρε το γουόντερ μπρα μου δεν το καίω για κανέναν, ακούς;;;; :)

@άγγελος: και προπαντώς ΔΕΝ μετανιώνουμε ρε παιδιά! για τίποτα! όσο χοντρή μαλακία κι αν ήταν. ντάξει;;; :)

7:17 PM  
Blogger XBlog said...

Γάμος
Conform or lie ...

xblog

10:29 PM  
Blogger m@ri@ said...

καλά τα λες αλλά σοβαρό το θέμα καλοκαιριάτικα.Δεν το'χω.Αν κι όταν βρεις το άλλο μισό ,τότε όλα έρχονται μόνα τους..Αυτό ξέρω

5:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πιστεύω πως αλλού είναι το θέμα.
Οι άνθρωποι που έχουν επιλέξει συνειδητά να ζήσουν τη ζωή τους κάπως, δεν ενδιαφέρονται για το τι κάνουν οι άλλοι και δεν κάνουν ερωτήσεις του στυλ "εσύ πότε θα παντρευτείς" ή "πώς αντέχεις να μην πηδάς κάθε μέρα και άλλο γκομενάκι" αντίστοιχα.
Η ζωή είναι όπως σου έρθει. Κανένας δεν θέλει να είναι μόνος του και κανένας δεν θέλει να μαντρωθεί κάπου γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
Τα παιδιά είναι άλλη ιστορία.

Όποιος έχει τα κότσια κυνηγά αυτό που θέλει.Και πληρώνει το τίμημα.Και μπορεί να ξεκινάς με τρελλό έρωτα και να καταλήγεις σε φόνο, αλλά αυτό δε σημαίνει πως κάθε φορά θα είναι έτσι ούτε ότι δεν αξίζει να το προσπαθήσεις.Αυτό για τα παραδείγματα που αναφέρεις.
Και αυτά τα λέω ούσα μια κοπέλα σε ηλικία γάμου (28), μόνη, που ερωτεύτηκα και ήθελα να ζήσω με κάποιον για όσο, αλλά έζησα τη σκληρή πλευρά των πραγμάτων.Και είδα την άλλη όψη.Και είμαι επιτέλους ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΛΑ με την προοπτική μιας ζωής χωρίς γάμο και παιδιά.Γιατί γουστάρω τη ζωή μου και την πάρτη μου.Και δεν ξορκίζω, ούτε απεύχομαι ούτε περιμένω τίποτα.
Απλά αναγνωρίζω πλέον την ψευτιά και τη μιζέρια των ανθρώπων που προσπαθούν να πιστοποιήσουν την αξία της μικρής ζωής τους πάνω στη γι'αυτούς δική μου δυστυχισμένη ζωή.Με την πρώτη τους κακία μπορείς άνετα να τους κάνεις να το βουλώσουν και να τους δώσεις να καταλάβουν πως ξέρεις...πολλά περισότερα από αυτά που νομίζουν.
Και οι άνθρωποι που είναι καλά με τη ζωή και τις επιλογές τους και έχουν φάει το πακέτο και ξέρουν, φαίνονται, είτε είναι παντρεμένοι, με παιδιά, μόνοι, ερημίτες ή πηδάνε ότι περπατάει.
Οι άλλοι είναι ανάξιοι λόγου, απλά γεμίζουν τον απαραίτητο μέσο όρο και το target group των διαφημιστών.

Dis

6:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

mallon de boreis na kaneis paidia...den einai kako...

2:45 AM  
Blogger Mr.Fixit said...

Vasika,kane paidia,kai malista kores,na diaiwniseis to eidos giati den antexw alles kompleksikes gkomenes. Eisai toso fwteinh eksairesh pou kati prepei na ginei giauto.
Mia pou piga kai vrika,eixe facade aneksarthths kai super-gamaw freedom chick sta 34 ths, alla stous 5 mhnes pou hmastan mazi apofasise oti "den antexei allo".
Twra,gia tous opoious sou th lene,pws dialo ginetai na einai oloi "anonymous"?Den kserw an eisai autou tou eidous mousikhs, alla mia agaphmenh mou mpanta onomati Motorhead leei to ekshs: "All the aces,don't like people who ain't got no faces". Keep it going esy, ki as lene oti goustaroune. Your way, or the fucking highway.Filia kai congrats gia to fovero post.

2:52 AM  
Blogger Το μεγαλο μας τσιρκο said...

ανώνυμε ανώνυμε,
κομπλεξικέ κι ανώριμε,
you are a "waste of space",
that's why you don't have face!!!

τςςςςςςςς...έγραψα ο τσίρκουλας πάλι!!!!ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ!!!!!!

:- )))))

1:08 PM  
Blogger Sally Finkenstein said...

Τώρα σας ανακάλυψα αγαπητή μου!

Κάντε ό,τι θέλετε!
Η εποχή μας το επιτρέπει, ευτυχώς.

Αρκεί να το λέει η καρδιά σας,
να αντέχει το στομάχι σας,
και (το καλύτερό μου) ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΣΤΥΛ!

για την ιστορία:
...
No, I'm no one's wife
But, oh, I love my life
And all that Jaaazz!

(All That Jazz Lyrics, Chicago)

και σας "ρίχνω" και 3 χρόνια!

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kαταρχήν υπογράφω σαν ανώνυμη διότι δεν έχω nick. Αν αυτό και μόνο αυτό μπορεί να χαρακτηρίσει αρνητικά τα σχόλιά μου, απλά λυπάμαι...
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ με την πιο πάνω ανώνυμη, πως το θέμα είναι να ζεις. Το πως είναι δικό σου θέμα. Δεν είμαστε 2 διαφορετικές παρατάξεις: Παντρεμένες - Ανύπαντρες, απλά είμαστε άνθρωποι με διαφορετικές επιλογές. και όχι δεν θα άλλαζα καμμία απο τις σχέσεις μου,Άπλά θελω να πω πως δεν είναι όμορφο να βάζουμε ταμπέλες και εξ αυτών ορμώμενοι να κρίνουμε ζωές άλλων. ο καθένας κάνει τις επιλογές του. και ζει καθημερινά με αυτές.

Jen

9:42 AM  
Blogger effie said...

Χμμμμ....
Είμαι και ήμουν ανέκαθεν φανατικά κατά του γάμου - με τη συμβατική έννοια του όρου.
Επίσης, είμαι και ήμουν ανέκαθεν απο τους πολύ τυχερούς ανθρώπους που κανένας ποτέ δεν πίεσε/απαίτησε/ούτε καν ρώτησε "πού είναι τα εγγόνια μου ρεεεεεε?"
Αλλά...
Κάποια στιγμή έμεινα έγκυος.
Και πανικοβλήθηκα.
Και μετά χαλάρωσα.
Και συνειδητοποίησα οτι δεν είναι ανάγκη καλά και σώνει να στριμωχτούμε σε ένα στερεότυπο που δε μας κάνει.
Συμπέρασμα;
Ο καθένας πρέπει να κάνει Ο,ΤΙ θέλει, ΟΠΩΣ θέλει, ΟΠΟΤΕ θέλει.
Αν η γειτόνισσά μου είναι παραδοσιακή νοικοκυρά, άνεργη με φακιόλι κι εγώ είμαι ανύπαντρη και ζω με τον καλό μου και το μωρό μας, θα έπρεπε όλοι να συνυπάρχουμε ειρηνικά, χωρίς να κριτικάρει ο ένας τις επιλογές του άλλου.
Εξάλλου, η ζωή είναι πολύ μικρή για να συμμορφωνόμαστε με τις επιταγές των άλλων - πού χρόνος να μετανιώσεις...
Σόρυ για την κατάχρηση του χώρου
;>

3:03 PM  
Blogger tassoula said...

Θα συμφωνήσω με την effie!O καθενας έχει την ζωή του και δεν πρέπει να την επιβάλει στους άλλους.Οπως επίσης δεν πρεπει να ζούμε και μέσα απο τις ζωές των άλλων.Τότε πιστέυω ότι θα αρχίσουμε να περνάμε και καλύτερα.Είναι πολύ μικρή η ζωή και δεν πρέπει να είναι χαμενη.
Καλό απόγευμα!

5:07 PM  
Anonymous Χαρά said...

Θα εκφράσω την άποψη (κι ας μην μου το ζήτησε κανείς) μιας παντρεμένης για 20 χρόνια και μητέρας 3 κοριτσιών.
Οχι!!! Δεν θα αυτοχαρακτηριστώ σαν "ευτυχισμένη ή δυστυχισμένη"
Όλες οι σχέσεις έχουν τις καλές και τις δύσκολες στιγμές τους.
Κάνοντας τον απολογισμό της μέρας, της βδομάδας του μήνα ή του χρόνου , μπορούμε να αξιολογήσουμε την όποια κατάσταση.
Σημαντικό στην κάθε είδους σχέση είναι να παραμένουμε ο εαυτός μας, κάνοντας ενίοτε την τυχόν αυτοκριτική μας και μαθαίνοντας.
Σημαντικό είναι επίσης να μην μπαίνουμε στο τρυπάκι να εκπληρώσουμε επιθυμίες και απωθημένα παντός είδους, πολυαγαπημένων μας προσώπων επειδή με αυτό τον τρόπο το μόνο που καταφέρνουμε είναι να επαναλαμβάνουμε εναν φαύλο κύκλο.
Ευχαριστώ για την ανοχή και για την φιλοξενία
Συνέχισε ακάθεκτη !!!

10:22 PM  
Blogger nosyparker said...

Δεν ξέρω ρε συ, αλλά έχω δει και παντρεμένες κι ανύπαντρες να ζηλεύουν η μία την κατάσταση της άλλης ή απλά να φτύνουν στον κόρφο τους και να λένε "ευτυχώς που δεν έγινα έτσι". Είναι καθαρά θέμα επιπέδου και επιλογών και του πόσο αγαπάς τον εαυτό σου. Αν σε χαλάει μια κατάσταση (βλέπε κακός γάμος) βγαίνεις απ' αυτόν, βασική προϋπόθεση όμως να μπορείς να συντηρήσεις τον εαυτό σου και τα παιδιά σου. Έχω γνωστές με σκατά γάμο που δεν τολμούν να σκεφτούν διαζύγιο γιατί απλά τις ταΐζει ο άντρας τους, αλλά στα 22 που κοιτούσανε να τον τυλίξουνε νομιζανε πως βρήκανε τη χήνα με τα χρυσά αυγά. Κάνανε και 2 κουτσούβελα και τώρα μου λένε "τι καλά που είσαι εσύ χωρίς κανέναν πάνω από το κεφάλι σου" Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα, λέω εγώ.

Τι τα θες! Συχνά θέλουμε όσα δεν έχουμε. Αν είσαι ευχαριστημένη με τις επιλογές σου, είσαι μια χαρά. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Και όσο για τον ανώνυμο και τις μαλακίες του, να πάει να μαμηθεί (ή μάλλον όχι, γιατί τέτοια χαρά να μην του δώσουμε) Να μείνει αμάμητος μια ζωή! Εντάξει;

:-Ρ

11:26 AM  
Blogger triantara said...

@xblog: εγώ δεν το βλέπω βρε συ έτσι. απλά στην δική μας εποχή, με τους δικούς μας ρυθμούς, δεν ισχύει πλέον αυτό το "θα ζήσουμε 50 χρόνια μαζί, τρελλά ερωτευμένοι". Δεν ξέρω αν ίσχυε και ποτέ δηλαδή...

@m@ri@: ναι ρε γμτ, βρήκα και γώ τώρα θέμα... :)

@dis: ακριβώς έτσι είναι αγαπητή μου. δυστυχώς δεν μπορούν όλοι να σεβαστούν τις επιλογές των άλλων, αλλά γι'αυτούς δεν θα μπορέσουμε που λέει και το τραγουδάκι :)

@anonymous: χμ... δεν ξέρω αν μπορώ ή δεν μπορώ, δεν τό'χω ψάξει, αλλά αν δεν μπορούσα, δεν νομίζω ότι θα με πείραζε και πολύ

@mrfixit: μπουχαχαχαχαχαχα!! θενκς αλλά νομίζω ότι μέχρι να κάνω εγώ κόρες, μάλλον θα έχεις εγγόνια εσύ ;)
όσο για το "δεν αντέχω άλλο" της κοπελιάς δεν είναι και ξεκάθαρο τι ακριβώς δεν άντεχε. πόσο χρονών είσαι είπαμε;; don't underestimate the power of the biological clock mate...
και όσο για εκείνους που δεν γουστάρουν αυτά που κάνω, έχω ειδικό μέρος που τους γράφω ;)

@tsirko: μην βρίζετε τους ανώνυμους ωρέ! ουδείς αζήτητος! :)

@sally: καλημερέισον και καλώς μας βρήκατε, κουλουπου :) μπορεί να μας ρίχνετε 3 χρόνια αλλά μου φαίνεται ότι το λέει η ψυχή σας! να σας μιλάω στον πληθυντικό, έτσι;;; :)

@jen: όποιος θέλει γράφει ότι θέλει εδώ, τό'χω ξαναπεί :)
συμφωνώ κι εγώ με την "παραπάνω" ανώνυμη, την dis, και όντως, ο καθένας θα πρέπει να κάνει ότι γουστάρει, αρκεί να μην κάνει κακό σε άλλους.

@effie: συμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωω!!! :)

@tassoula: επίσης!!!!

@xara: χαρά μου, τα λές πολύ καλά!!! απλά είναι κουραστικό να ακούω όλες εκείνες τις γυναίκες που παίζουν τον ρόλο της καλής νοικοκυράς να μας την λένε, ίσως επειδή δεν είχαν τα κότσια να που
"όχι, δεν σε παντρεύομαι ρε άπλυτε", όταν μπορούσαν...
εμείς πρέπει να σεβόμαστε την δική τους επιλογή. η δικές μας επιλογές όμως, γιατί δεν είναι σεβαστές;;;
(παιδιά, όλα αυτά τα τρώω τώρα γιατί τόσα χρόνια στην Γερμανία, είχα συνηθίσει σε μια κοινωνία πολύ ανεκτική και φιλελεύθερη, χωρίς να εννοώ βέβαια πως ήταν όλα τέλεια, έτσι;;;)
εγώ ευχαριστώ που περνάτε και μας τιμάτε! :)

@nosyparker: το θέμα είναι να μην μετανιώνουμε για όποιες (έστω και ηλίθιες) αποφάσεις έχουμε πάρει... μπορούμε ρε γμτ;;;

9:03 AM  
Anonymous wetex said...

mipos den exeis eroteftei pragmatika?

8:10 PM  
Blogger GPanoutsos said...

Αυτό που με έβαλε ήδη σε σκέψεις είναι η φράση σου: "Για να ξέρεις τι θες, καλέ μου άνθρωπε, πρέπει πρώτα να μάθεις τι ΔΕΝ θες." Άρχισα ήδη να φτιάχνω την δική μου λίστα ... σε ευχαριστώ.

2:26 AM  
Blogger Mr.Fixit said...

This comment has been removed by the author.

1:00 PM  
Anonymous ο τετοιος σου said...

ενταξυ ρε τρανταρα ακόμα μια πουτσοαπομακρυχτρα είσαι.τι να λεμέ τώρα .άμα σε μ@μουσε κάνα καλό παλικάρι θα ήταν αλλιώς καλή μου τα πράγματα να το ξέρεις.βρες τον επιτελούς να τελειώνουμε.φιλικά μακια

3:49 PM  
Anonymous Γιώργης Χολιαστός said...

ΣΤΟΥΣ (ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΎΣ ΦΕΥ) ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΆΤΕΣ
στ.

Τα λόγια μου, αδέρφια του Ήλιου,
δεν είναι για τους πρωθυπουργούς,
ούτε για τους εργοστασιάρχες, ούτε
για τους κάθε λογής εχθρούς

του έλληνα' το τομάρι και τα λίπη τους
να διαπεράσουν δεν μπορούν. Οι σφαίρες σας
γι αυτό θα φροντίσουν. Στη φτώχεια
και στη δυστυχία τα λόγια μου πετάνε

για να φέρουν της ανάστασης το μήνυμα.
Για να τους πουν πως η ώρα φτάνει
της εκδικήτρας επανάστασης. Συνείδηση

της αθλιότητάς τους να τους δώσουν,
και την απόφαση, αδίστακτοι
την ώρα της Μεγάλης Τιμωρίας να 'ναι.

8:40 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home