Thursday, August 23, 2007

Διακόπτουμε τις διακοπές για ένα μικρό διάλλειμα

Photo by triantara

Δεν έχω γράψει στο μπλογκάκι εδώ και βδομάδες. Έχω όμως ''γράψει'' αρκετό κόσμο εδώ και μήνες... Έχω να διαβάσω άλλο μπλογκ πάνω από 2 μήνες. Απαράδεκτη;; Ίσως.


Δεν είναι, αγαπητοί μου, ότι δεν σας σκέφτομαι ή ότι δεν με ενδιαφέρει τι κάνετε... Απλά έχω πιο σημαντικά πράγματα να κάνω! Μπουχαχαχαχα... ναι, είμαι απαράδεκτη, το ξέρω. Το καλό νέτγουόρκινγκ δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο ρε γαμώτο. Επίσης, όταν είμαι 12ωρα και 14ωρα επί βδομάδες στην δουλειά, έχω την τάση να κάνω εμετό ακόμα και στην ιδέα ότι θα δω μετά ή θα μιλήσω με άλλον άνθρωπο...



Γι'αυτό, τώρα που κατάφερα και έφυγα για 4 μέρες και που κάθομαι στο μπαλκονάκι της φωτογραφίας (και ούτε πρόκειται να σας πω ρε κουφάλες που είναι, γιατί θα το μάθετε όλοι και θα έρθετε να μου σπάσετε τα @@) να στείλω μερικές μεγάλες αγκαλιές και φιλούρες στα παρακάτω άτομα που πραγματικά αν με έβλεπαν και άρχιζαν να μου πετάνε ντομάτες, καρέκλες ή ντουλάπες στην κεφάλα μου την ξερή, πάλι λίγο θα ήταν...


Στο Μαράκι (α μαρή τρελλή, που να προλάβω να γράψω;;;), στο Στελάκι (φτύσε με, φτύσε με γιατί ακόμα να κατέβω ρε γμτ...), στον Μανωλάκη (πάμε στον Γίγαντα όταν επιστρέψω;;;), στον Νικολάκη (α ρε ψηλέ, ψήλωσες κι άλλο ωρέ;;) και στο Μαριατζελάκι (τι κάνει ο σκύλαρος καλέ;;). Σ'αυτούς ονομαστικά γιατί σας ξέρω από κοντά ωρέ και ούτε η φάτσα σας, ούτε η τρέλλα σας κατάφερε να με αηδιάσει (ακόμα...).

Στους υπόλοιπους που μπαίνουν ακόμα εδώ μέσα, μου αφήνουν σχόλια και περιμένουν πως και πως να ανεβάσω ποστάκι (μπουχαχα... θα περιμένετε λίγο ακόμα;;) σας στέλνω ακόμα μεγαλύτερες φιλούρες, ντάξ;;;

12 Comments:

Blogger XBlog said...

Αν πας λιγάκι πιο αριστερά βλέπεις αυτό ?
http://photos1.blogger.com/x/blogger2/4305/1036412241886254/220/z/846700/gse_multipart43872.jpg
Xblog

4:34 PM  
Blogger triantara said...

χεχεχε...
είσαι θηρίο λέμε :)

και στις 8.30 απόψε θα είμαστε εκεί που έβγαλες την φώτο για μάσα.
σματς

6:42 PM  
Blogger XBlog said...

Η φωτό είναι τριετίας αλλά το μέρος αγαπημένο !

Have fun !!!

xblog

7:10 PM  
Blogger Loth said...

ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ...ΑΦΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ...;)

ΦΙΛΙΑ

9:53 AM  
Blogger Mantalena Parianos said...

Μπαλκονάκι 30άρα μου!!!

άι άι άι

Βουτάτε κιόλας από εκεί στην θάλασσα;

Το ψαράκι είναι καλό; Οι τιμές;

:D

11:29 AM  
Blogger Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...μπααααααα και μεις γραμμένη σ'έχουμε μην νομίζεις....
:-))))))))

1:52 PM  
Blogger An-Lu said...

Τσάκω φιλούρες και ακόμα περισσότερα αράγματα ;-)))))))

2:44 PM  
Blogger tsaperdona said...

σιγά μη το πεις που είναι

ποιός θέλει να ξέρει ποιό κατσάβραχο θα αγναντεύεις όσο δροσίζεσαι με αυτόν τον βόμβα- βιταμινών-φυσικό- χυμό πορτοκάλι και ίσως βουτώντας στα γαλάζια(μπλιάχ) νερά της φωτογραφίας???

υγ άραγε...ποιός....???

υγ "ψυθιρίζοντας" πες,πες....

1:07 AM  
Blogger Lee said...

Επειδη εμαθα πως ησουν Καλαμάτα, όλα καλά?

8:37 AM  
Blogger effie said...

Χέσε το blog και μαζί κι εμάς που γυρίσαμε και άραξε στο μπαλκονάκι σου - καλή συνέχεια!!!

10:25 AM  
Blogger triantara said...

@xblog: παραλίγο να το χάσουμε κι αυτό... ευτυχώς όλοι καλά είναι τελικά

@loth: ε, τώρα τα είδες και τα επόμενα, τι να απαντήσω... :)

@mantalena: ώπα! δεν κανόνισα ακόμα τι ποσοστά θα πάρω οπότε no comment! :)

@τσίρκο: ditto... ;)

@anlu: τι αράγματα δηλαδή;; για πες... ;)

@tsaperdona: ε, τώρα με αυτά που έγιναν, το μάθατε κι αυτό...

@lee: επίσης άργησα να απαντήσω. σόρρυ, θα είδες τα επόμενα πιστέυω

@effie: εγώ να χέσω, εμένα δεν μού'ρχεται όμως τώρα! ;)

10:01 AM  
Anonymous RaZz said...

ahoy!!!
αν μας τιμήσεις από Δευτέρα πάντως, θα έχεις συνδυασμό razz+mouxlas δυο σε ένα :P
(άντε και μια μπύρα κερασμένη!)
φιλιά τρελά dear :)

10:01 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home