Wednesday, December 26, 2007

Οι 12 μέρες των Χριστουγέννων

Συνεχίζοντας στο ίδιο χριστουγεννιάτικο υφάκι, θυμήθηκα τις προάλλες κάτι χριστουγεννιάτικες γιορτές στο φροντιστήριο που έκανα παλιά Αγγλικά. Για να το ξεκαθαρίσουμε, το φροντιστήριο ήταν γαμάτο, οι καθηγητές επίσης (πράγμα σπάνιο πια στις μέρες μας...), αλλά ένα πράγμα δεν μου άρεσε ποτέ... Αυτο το γαμημένο τραγουδάκι με τις 12 μέρες των Χριστουγέννων που έπρεπε να μάθουμε απ'έξω και να τραγουδάμε κάθε φορά πριν κλείσουμε για Χριστούγεννα...

Αυτό που θέλω να πω είναι... καθίστε λίγο να ξαναδούμε τους στίχους.

Υποτίθεται πως ένας από τους σκοπούς αυτού του άσματος είναι να εξασκίσει την μνήμη σου. Μετά τον πρώτο στίχο προστίθεται ένας δεύτερος. Για να πας στον επόμενο πρέπει να επαναλάβεις τους δύο πρώτους και μετά έρχεται ο τρίτος. Για τον τέταρτο, πρέπει να ξαναπείς τους 3 πρώτους κ.ο.κ....
Ντάξει. Αυτό το σενάριο του να θυμάσαι τι είπες πριν 3 δευτερόλεπτα ΔΕΝ παίζει με μένα... Το ξέρω ότι κι εγώ μάλλον από Αλτζχάιμερ θα πάω, οπότε δεν προσπάθησα ποτέ να τα θυμηθώ.

Δεύτερον: Και καλά, πες ότι δεν ξέρεις καλά Αγγλικά και απλά παπαγαλίζεις ότι λένε και τα υπόλοιπα παιδάκια. Αλλά εγώ μανδάμ, με τα Αγγλογαλλικά που έπρεπε να μάθω από τότε που ήμουν 5 (πρώτα έγραψα το όνομα μου στα Αγγλογαλλικά και μετά στα Ελληνικά), πάθαινα πάντα παράκρουση με τα δωράκια που έδινε ο 'καλός' στην 'καλή' του σύμφωνα με το τραγουδάκιον:


Την πρώτη μέρα των Χριστουγέννων, λέει, μου έδωσε η αληθινή μου (πφφφ) αγάπη,
1 πέρδικα και 1 αχλαδιά
Την δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων μου έδωσε η αληθινή μου (ξανά πφφφ) αγάπη
2 περιστέρια
3 φραγκόκοτες
4 πουλιά (που γκαρίζουν)
5 χρυσά δαχτυλίδια
6 γκαστρωμένες χήνες
7 κύκνους που κολυμπάνε
8 παρθένες/υπηρέτριες/γκομενάκια που αρμέγουν
9 γυναίκες που χορεύουν
10 άντρες που (χορο)πηδάνε
11 αυλητές που παίζουν τους αυλούς τους
12 τυμπανηστές που παίζουν τα τύμπανα τους...

Κάνε μια παύση να τα ξαναδείς...

Ντάξει; Συνεχίζω.

Σόρρυ, αλλά όσο κι αν προσπαθεί ο ποιητής να με πείσει ότι πρόκειται περί "κατηχητικού περιεχομένου", το μόνο που βλέπω εγώ - κι εδώ ίσως να φταίει το βρώμικο μυαλό μου - είναι ένα τρικούβερτο φαγοπότι με διάφορα πουλιά έτοιμα για σούβλισμα, παρθένες που αρμέγουν αγελάδες και κατσίκες ενώ τις κοιτάνε οι μουσικοί που παίζουν τους αυλούς και τα τύμπανα τους (αν αυτό ΔΕΝ είναι υπονοούμενο, τότε τι είναι;;;;;), και τις γκόμενες με τους μάγκες έτοιμους να βγάλουν τα μάτια τους μετά από το γλέντι...
Επίσης, δεν θα ήθελα να ήμουν εκείνη που θα άνοιγε τα ματάκια των Άγγλων λέγοντας τους ότι το άσμα αυτό μάλλον το επινόησε κάποιος μεθυσμένος Βίκινγκ μετά από ένα τέτοιο φαγοπότι. Και μετά το παρέλαβαν περήφανοι οι Άγγλοι για να το λένε τα Χριστούγεννα τα παιδάκια τους.

Εγώ πάντως προτιμώ την απίθανη βέρσιον των Spinners με συνοδεία τα εκπληκτικά σχέδια της crookedsixpence που πραγματικά έχει "πιάσει" το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Αναμείνατε ποστάκια με προτάσεις για δώρα και ταινίες κατάλληλα για τα Χριστούγεννα.

Μάκια.

Pics by crookedsixpence

The 1st death of Xmas

The 2nd death of Xmas

The 3rd death of Xmas

The 4th death of Xmas


The 5th death of Xmas


The 6th death of Xmas


The 7th death of Xmas


The 8th death of Xmas

The 9th death of Xmas

The 10th death of Xmas


The 11th death of Xmas


The 12th death of Xmas

Labels:

6 Comments:

Blogger Μαρια said...

Καλό !!!
Να προσθέσω κι εγώ πως το γνωστό παιδικό τραγουδάκι Alouette : Je te plumerai la tête...Je te plumerai les ailes.. μιλάει για το μάδημα του κορυδαλού ... κεφάλι μάτια ουρά ...
και μετά σου λέει παιδικό ...
(Χρόνια καλά)

11:50 PM  
Blogger Cookie Basher said...

Αχ εγώ βρίσκω παντού πορνοδιεστραμμένα υποννοούμενα, πόσο μάλλον σε αυτό!

[Σούπερ οι φωτό -Βρήκα το επόμενό μου banner! :P]

12:54 AM  
Blogger An-Lu said...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι με τις εικόνες ;-))))))

2:49 PM  
Blogger ArtBomber said...

Τιτλοφορείται «bloggers – ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ» και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΣΟΚΟΛΗ-ΚΟΥΛΕΔΑΚΗ.

(σχετικό ενημερωτικό post και φωτογραφία μπορείτε να βρείτε στο artbomber.blogspot.com).

Αποσπάσματα των ιστοριών θα εκτίθενται κατά διαστήματα τόσο στο blog όσο και στη διαδικτυακή γκαλερί του Artbomber, όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να διαβάζει δωρεάν μέρος της εκδοτικής μας δουλειάς.

Η κυκλοφορία του πρώτου μας βιβλίου είναι μόνο η αρχή.
(σας έχει αποσταλεί και σχετικό mail )

Σ’ ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και την προσφορά σου. Ο Artbomber δηλώνει υπερήφανος για την πρώτη του έκδοση και για τη συνεργασία μαζί σου. Περιμένουμε να εκδώσουμε στο ψηφιακό μας εκδοτικό οίκο και το προσωπικό σου συγγραφικό πόνημα.

www.artbomber.com
To site των δημιουργών

9:02 PM  
Blogger So_Far said...

A, αυτά τα ωραία "πορνοδιαστροφικά" φαινομενικά αθώα τραγουδάκια υπήρξαν η αιτία να ανακαλύψω ένα παιχνίδι : "πώς κάνουμε τους στίχους πιο ρεαλιστικούς;"
Ειδικά το Frere Jacques έχει μείνει αξέχαστο όπως και ο Old Mc Donald που τον παρουσιάζα κάτι σα τον Χιου Χέφνερ.
Καλή χρονιά να έχεις με τα ανάλογα "γκάζια"

11:35 AM  
Blogger triantara said...

@maria: σωστή!!! έχει πολύ γέλιο τελικά, βρείτε κι άλλα ωρέ παίδες να τα μαζέψουμε!

@cookie basher: άστο κάτω το μπάνερ λέμε! είναι δικό μου λέμε! :)

@anlu: α, κι εσύ έτοιμη να κάνεις φονικό είσαι;; μι 2 ;)

@artbomber: ρε συ, εμένα μαιλ δεν μου ήρθε... από τα σχόλια έμαθα για το βιβλίο...

@sofar: λοοοοοοοοολ
από γκάζια άλλο τίποτα... καλά να μας μπει!!!!! :)

6:30 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home