Friday, January 04, 2008

Διαφήμιση για λόγους εντελώς εγωιστικούς

Πάντα πίστευα ότι θα τυπωθώ μετά θάνατον.
Όταν τα κοκκαλάκια μου θα έχουν φρακάρει πια στον λαιμό των σκουληκιών και η ιδιοφυία μου θα είχε αναγνωριστεί...


Βαρέθηκα όμως να περιμένω μέχρι τότε και αποφάσισα τελικά να σας πεθάνω εγώ με το να τυπωθώ τώρα, που είμαι ακόμα νιά!


Με μεγάλη συγκίνηση, με ένα δάκρυ στην άκρη του ματιού, με κρύο ιδρώτα να με λούζει και μια ελαφριά μαχαιριά στην κοιλιακή χώρα (κόψιμο μυρίζομαι...), σας παρουσιάζω με μεγάλη περηφάνια και συγκίνηση (το ξανάπα αυτό νομίζω) tha bookS!



Στο πρώτο έχει δημοσιευθεί μια ιστορία που υπήρχε ήδη στο μπλογκ μου, αλλά σιγά μην σας πω ποια ρε τζαμπατζήδες :ΡΡ
Τα παιδιά που είχαν την ιδέα και το κατόρθωσαν τα ξέρω, ε, δηλαδή τουλάχιστον κάποια από αυτά, αλλά όχι και πολύ καλά, αλλά εντάξει μωρέ, καλά ρεμάλια είναι :Ρ
(το βιβλίο το βρίσκετε μόνο στο βιβλιοπωλείο "Σπόρος" στα Εξάρχεια, Σπ. Τρικούπη 21)

Για το δεύτερο κάθισα και έστυψα το μυαλό μου μια ολόκληρη ώρα - σκοτώθηκα δηλαδή - την τελευταία νύχτα πριν το deadline της παράδοσης και κατάφερα να βγάλω κουτσά στραβά την μια σελίδα που ζητούσαν και η οποία είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στον άνθρωπο/ήρωα που εδώ και 9 μήνες με ανέχεται... :) Τα παιδιά που το κανόνισαν δεν τα ξέρω αλλά και πάλι, χου κεαρς;;;
(το βιβλίο το βρίσκετε, απ'όσο ξέρω, παντού)

Να πάτε να τα πάρετε γιατί τα χρήματα θα πάνε σε καλό σκοπό - έτσι μου είπαν δηλαδή, τώρα το κρίμα στον λαιμό τους ;)

Labels:

13 Comments:

Blogger Mona Sax said...

Όου γκοντ.....τζίζους.....ανατριχιασα.....μαρη θα παω ν αγορασω καμια 10καρια να κανω και τζιρο!!!!!!!
Κονγκρατσουλέισιονσ!!!!!
Αντε και σ ανωτερα να πουμε!!!!!

10:48 AM  
Blogger τίτλος: Λεξικό της Αργκό said...

Μπράβο, συγχαρητήρια! Άντε και σε ένα όλο δικό σου. Τόσα όμορφα κείμενα, μην μείνουν να περιπλανιόνται στο διάστημα. Ας αράξουν και σε ένα ξύλινο ράφι να γνωρίσουν κι άλλους ποιητές.
Καλά τα ιστολόγια για την ελευθερία και την ευκολία, αλλά το άρωμα και την αφή του βιβλίου δεν την ξεπερνάει τίποτα άλλο.

11:53 AM  
Blogger Tradescadia said...

Δεν ξέρω τι λες εσύ, πάντως το βρήκα ευφυέστατο το κείμενο στο "Bloggers". Βαθιά υπόκλιση!

2:08 PM  
Blogger anisixos said...

Θα παω να το παρω.Εχω περιεργεια.

11:01 PM  
Blogger Lianne said...

Συγχαρητήρια κοπέλα μου. Άντε και ένα όλο από πάρτη σου. Κοίτα αν βρώ δουλειά και πλερωθώ μπορεί και να το πάρω γιατί έτσι όπως έχουμε καταντήσει, διαβάζω τα ίδια βιβλία που διάβαζα το καλοκαίρι. Πάντως συμφωνώ με τον/την τίτλος: Λεξικό της Αργκό, άλλο πράγμα το βιβλίο.

6:59 AM  
Blogger ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ said...

ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ...ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ...ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ...

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

:-)

10:58 PM  
Blogger triantara said...

@mona sax: μαρή, δες το μαιλ σου μην σε πλακώσω

@τίτλος: τίν'τούτο πάλι;;; βιβλίο είσαι ωρέ; :)
θενκ γιου
μυρίζεις κι εσύ τα βιβλία προτού τα αρχίσεις;; :)

@tradescadia: ... τι να σου πω, εμένα δεν με τρελαίνει αλλά αν αρέσει έστω και σ'ένα άτομο τότε i've done my job... thank you :)

@ανήσυχος: κιουριόσιτι κίλντ δε κατ ;)

@lianne: σιγά το πράμα καλέ! ένα στην πάρτη μου δεν θα το αντέξω, δεν υπάρχει λόγος άλλωστε. ποιο θες ρε συ, να στο στείλω;

@σώμα που χορεύει: (σημ. μα έχετε κάτι νικνέιμς ρε παιδιά... ;Ρ)
είχαμε αφήσει και μερικά αντίτυπα σε κάτι μπαράκια στην αθήνα, αν κάποιος τυχερός βρήκε κανένα ας γράψει εντυπώσεις. θενκς. οι ιστορίες των παιδιών είναι πράγματι πολύ καλές

1:07 PM  
Blogger Mona Sax said...

re
s exei faei
t altsxaimer re
to ksereis?

2:29 PM  
Blogger An-Lu said...

Welcome to the club!
(των εκδιδόμενων φυσικά!)

2:42 PM  
Blogger Lianne said...

Σε ευχαριστώ πολύ πάντως και μόνο για αυτό θα το πάρω.

11:44 AM  
Blogger So_Far said...

Μπράβο και εύχομαι και άλλα στο μέλλον είτε με στίψιμο είτε χωρίς.

4:27 PM  
Blogger Μπουρδουμπλούμ.... said...

Έπεσε τυχαία το βιβλίο στα χέρια μου, και χάρηκα πολύ με την κίνηση! Διάβασα και την δική σου εκδοχή,πραγματικά καλη! ;)

9:13 PM  
OpenID capitain said...

Εγω βασικά μυριζω το χρημα πριν το δωσω(πλακα κανω)...Καλα τα βιβλια αλλα η τιμη των μπλογκς δεν παιζεται...Κατι αλλο,γιατι δεν αποφασισατε να δωσετε λεφτα σε Ελληνες φτωχους και πως βγηκαν οι Μεξικανοι στην πορεια σας? Μη χεδηλαδη...Παγκοσμιοποιηση ακομα και στις δωρεες?

2:34 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home