Saturday, January 19, 2008

Ο συνεταιρισμός των Αρχαίων

Συνέχεια από το προηγούμενο (νά'ναι καλά ο Godot που κατάλαβε ότι δεν είχα τι να κάνω και μου φόρτωσε την συνέχεια της ιστορίας. Godot, σε περίπτωση που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, αν μπορούσες να δεις τι χειρονομία κάνω τώρα, θα σου έφευγε η μαγκιά... :Ρ)

Και ενώ τον Τρύφωνα τον απασχολούσαν σοβαρά ζητήματα όπως το να ξεμπερδέψει το αριστερό και το δεξί, να βρει τι σχέση έχει η Σύλβια με το Σταρ Τρεκ και πως βάζουν μαλακτικό στο πλυντήριο, που να φανταζόταν ότι σε έναν μακρινό πλανήτη, ένας αρχαίος "θεός" προσπαθούσε να αποτρέψει μια κρίση η οποία θα μπορούσε, εάν έβγαινε εκτός ελέγχου, να φέρει την καταστροφή ολόκληρου του σύμπαντος...

Κθούλου: Σογγόοοοοθθθθ! Σογγγόοοοοθθθθ! Που είσαι αναθεματισμένε;; Σογγόοοοθθθθθ!!!!!

Σογγόθ: Ορίστε αφέντη, ακούγεται μια τρεμάμενη φωνή πίσω απ΄την κλειστή πόρτα.

Κθούλου: Τόση ώρα σε φωνάζω ηλίθιο σκουλίκι, δεν ακούς;

Σογγόθ: Καθάριζα την μεγάλη κατσαρόλα αφέντη, αυτήν που φτιάξατε ποπ-κορν χτες το βράδυ πριν αρχίσει η ταινία...

Κθούλου: Χέστηκα ρε τι έκανες! Τριάντεπέντε ολόκληρα λεπτά σε φώναζα ρε! Ο κώλος μου έγινε μαβί από το καθισιό ρε! Φέρε μου χαρτί τουαλέτας που τελείωσε μην σε πάρει ο διάολος και σε σηκώσει!

Ο ταπεινός υπηρέτης ανοίγει την ντουλάπα και βγάζει ένα ρολό χαρτί, αυτό με τις 3 στρώσεις που αρέσει στον αφέντη του γιατί είναι απαλό... Ανοίγει την πόρτα και χωρίς να κοιτάξει απλώνει το χέρι του όσο μπορεί.

Σογγόθ: Ορίστε αφέντη.
Ξαφνικά νιώθει το γλυστερό πλοκάμι του αφέντη να του αρπάζει το χαρτί με μανία.

Κθούλου: Άι γκρεμοτσακίσου τώρα και φώναξε μου τον 'θοθ γιατί έχω κάτι δουλειές να συζητήσω μαζί του.

Σογγόθ: Μάλιστα αφέντη. Ε... αφέντη; μιλάει στην κλειστή πόρτα.

Κθούλου: Τι;

Σογγόθ: Ε, με μπερδέψατε λιγάκι... Ποιον 'θοθ απ'όλους αφέντη μου; Τον Άζαθοθ ή τον Γιογκ Σοθόθ;

Κθούλου: Ποιος είναι ο καλύτερος πρότζεκτ μάνατζερ σ'αυτήν την εταιρία, ρε; Κάνεις πως δεν ξέρεις τιποτένια ροχάλα;

Σογγόθ: Α.. τον Άζαθοθ εννοείτε αφέντη. Αμέσως να σας τον φωνάξω.

Ο γενικός διευθυντής της πολυεθνικής εταιρίας Κθούλου και Κθούλου Α.Ε., ο μεγάς ιδρυτής και ηγέτης της, Πολυχρόνης Κθούλου (γνωστός όμως στο ευρύ κοινό μόνο σαν Κθούλου, μια που είχε την τάση να καρατομεί όποιον χρησιμοποιούσε το μικρό του), έκοψε μια καλή ποσότητα από το χαρτί τουαλέτας, έβαλε το τελευταίο τεύχος του Νecronomicon Times στην άκρη και σκουπίστηκε, ικανοποιημένος με τον εαυτό του.

Η ώρα του χεσίματος ήταν πάντα ιερή για αυτόν. Τότε κατέβαζε τις καλύτερες ιδέες του. Και αυτή ήταν άλλη μια ιστορική στιγμή για την δυναστεία των Κθούλου. Του είχε έρθει καινούρια έμπνευση και ανυπομονούσε να βάλει μπροστά τα σχέδια του. Ήταν σίγουρος πως μετά από αυτό το τελευταίο πρότζεκτ που γεννήθηκε πάνω στην χέστρα, ο δρόμος προς την κάθοδο στον μικρό - αλλά καρπερό - πλανήτη Γη ήταν σίγουρη.

Στο σαλόνι, ο τριχωτός Σογγόθ μιλούσε στο τηλέφωνο.

Σογγόθ: Μάλιστα αφέντη Αζαθόθ. Ο αφέντης μου θέλει να σας μιλήσει.

Κθούλου: Φέρε το ακουστικό εδώ, σιχαμένο πασχαλινό λαγουδάκι (γιατί στον πλανήτη του Κθούλου, τα πασχαλινά λαγουδάκια θεωρούνται μεγάλη αηδία). ΄θοθ;

Άζαθοθ: Μάλιστα αφεντικό.

Κθούλου: ΄θοθ. Θέλω να αφήσεις ότι κάνεις και να ξεκινήσεις ένα καινούριο πρότζεκτ που μόλις σχεδίασα. Χωρίς καθυστέρηση!

Άζαθοθ: Μα αφεντικό! Μόλις κατάφερα να επανασυνδέσω τις Spice Girls και οι πιγκουίνοι έχουν αρχίσει πλέον την εκστρατεία τους χωρίς να τους πάρει κανείς χαμπάρι, οι άνθρωποι μάλιστα τα έχουν φορτώσει όλα στο global warming!

Κθούλου: ΄θοθ! Ποιανού ιδέα ήταν να αρχίσει καριέρα η ξαδέρφη σου η Θώδ' καριέρα σαν τραγουδίστρια;

Άζαθοθ: Δικιά σου αφεντικό. Το Εφάκι είναι πολύ ευχαριστημένο με το καινούριο της κοινό.

Κθούλου: Πολύ ωραία. Άρα δεν θα έχεις αντίρρηση με το επόμενο μεγάλο μου σχέδιο. Μαζευτείτε όλοι σε 10 λεπτά στο γραφείο μου.

Άζαθοθ: Μάλιστα αφεντικό.

(10 λεπτά αργότερα)

Κθούλου: Πριν ξεκινήσω με το καινούριο μου διαβολικό σχέδιο, θα ήθελα ένα update στο τελευταίο μας πρότζεκτ με τον Τρύφωνα. Πως πάνε τα πράγματα εκεί;

Αζαθόθ: Όλα μια χαρά αφεντικό. Του έχουν έρθει όλα τούμπαλιν και ο δρόμος προς την απόλυτη και αμετάκλητη τρέλα έχει ξεκινήσει. Επίσης, είμαστε ακόμα μέσα στο project budget, δεν έχουμε ξεπεράσει την ημερομηνία παράδοσης και τα κέρδη μας προβλέπονται να ξεπεράσουν το 20% του αρχικού υπολογισμού!

Κθούλου: Αζαθόθ, άλλη μια φορά με έβγαλες ασπροπρόσωπο. Ρεμάλια, γυρνάει στους υπόλοιπους αρχαίους, έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές....
Τέλοσπάντων, εφ'όσον όλα πάνε καλά με το πρότζεκτ "Τρύφωνας", δεν έχω παρά να σας αποκαλύψω την καινούρια μου ιδέα που ήδη έχω συζητήσει με το τμήμα του μάρκετινγκ και περιμένω να αρχίσετε να δουλεύετε από αύριο κιόλας!



Η συνέχεια σύντομα από τον balidor.


υ.γ. στον επόμενο που θα έχει την φαεινή ιδέα να μου φορτώσει ένα τέτοιο δημιούργημα:
"Moo, motherfucker, moo!!!!!!!"

Labels:

5 Comments:

Blogger Μαύρος Γάτος said...

Τρέχω να επενδύσω! Τϊ ώρα είναι το επόμενο πουλί Μπιακχή;;;

Ιά! Ιά! Χαστούρ! Χαστούρ κφ' αγιάκ 'βουλτγκμμμ, βουλκλκτλαγκν, βολ΄ύγκτμμ! Άι! ¨Αι! Χαστούρ!

2:02 AM  
Blogger Tanila said...

Φτου σου

8:42 AM  
Blogger Ζυγίνα said...

Je ne comprends pas!

12:33 PM  
Blogger mouxlas21 said...

tou gamises ta koutalia tha elega :P

3:51 PM  
Blogger Shadowface said...

Είμαι εγώ ο Κθούλου ο αφέντης σου, θα έχεις νέα από τον δικηγόρο μου για το DVD που με δείχνει στις παραγωγικές ώρες του(...ας πούμε ευγενικά αφόδευση)
Μουαχαχαχαχαχαχ παρεπιπτόντος είναι κθούλου Ε.Π.Ε όχι Α.Ε (οι δυο άλλοι μέτοχοι ήταν Θέμος κ Τριανταφυλλόπουλος(Βλέπε φωτογραφία με την μπανιέρα εγώ ήμουν κάτω από τον αφρό))

2:06 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home