Friday, January 25, 2008

Freaky Friday

Είναι 2-3 Παρασκευές τον μήνα στην δουλειά που δεν λένε να φύγουν.

Που τότε αποφασίζουν να πάνε όλοι ταξίδι κι άντε να βρεις γαμοξενοδοχεία

Που τότε κερδίζουμε (ή χάνουμε), ή παραδίδουμε κάποιο project και γίνεται τση πουτάνας.

Που τότε χαλάει ο σκάνερ, ο καταστροφέας, το φωτοτυπικό και μας γαμάνε στο τρέξιμο.

Που τότε βρίσκει ο αφεντικός να κανονίσει όλα του τα ραντεβού για να με τρέχει σαν φοράδα πάνω κάτω.

Που τότε χάνεται ο ντελιβεράς και φέρνει μια μερίδα λιγότερη (την δικιά μου) για να τρώω μετά τα πόστ ιτς με μουστάρδα, μπας και ξεχάσω ότι πεθαίνω της πείνας.

Ευτυχώς σήμερα έχει τραπέζι στον Σαββόπουλο/Παπακωσταντίνου (τον Θανασάκη ρε, όχι τον άλλο!) και θα πάμε ρε, θα πάμε κι ας είμαστε σάπια κουφάρια ρε, γιατί δεν μασάμε λέμε ρε!!!!!

Update: Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2008

Σαββόπουλος και Παπακωσταντίνου στο Πόλις Theater
Λοιπόν, για εκείνους που ενδιαφέρονται να πάνε να τους δουν ένα έχω να σας πω: να πάτε να τους δείτε!

Photo by triantara

Αν και δεν είμαι ιδιαίτερη θαυμάστρια ούτε του ενός, ούτε του άλλου (ας όψεται η κολλητή που μόλις έμαθε για το κλεισμένο τραπέζι μου έφαγε τα @@ για να πάμε...) μπορώ να πω πως ήταν υπέροχη παρέα και οι δυο τους. Ιδίως ο Θανάσης που δεν τον είχα δει ποτέ (ούτε φωτογραφία μιλάμε) και με κέρδισε η στάση του - σαν παιδάκι που λέει ποιηματάκι σε σχολική γιορτή τραγουδούσε - και το χαμόγελο του - απίστευτα γλυκό και ήρεμο. Κάθε φορά που ο Σαββόπουλος έκανε πλάκα μαζί του, εκείνος χαμογελούσε λες και ντρεπόταν που του μίλαγε ο καθηγητής. Απίστευτα γλυκός (το ξαναείπαμε αυτό αλλά δεν πειράζει) και με πολλούς πιστούς θαυμαστές όπως το εμπέδωσα και η ίδια.

Photo by triantara

Να πω εδώ ένα μεγάλο θενκς στον Dimko για την πρόσκληση, του χρωστάω κάτι φώτος και μια παρουσία την επόμενη φορά που θα παίξετε ρε παιδιά (την Κυριακή ήμουν απλά χώμα...) και επίσης πολλά φιλιά στην Ανέτα, τον Γιώργο και τον Ηλία (τα άλλα ονόματα δεν τα θυμάμαι λέμε!).

Α! Και αν πάτε και σας πει ο Παπακωσταντίνου το περίφημο αινιγματάκι του "Είναι κούνια και περιπολικό μαζί. Τι είναι;;;" τότε σας παρακαλώ ΜΗΝ φωνάξετε "ΙΟΥΙΟΥΙΟΥΙΟΥΙΟΥ"... (α ρε Ηλία, έγραψες λέμε :D)

Labels:

7 Comments:

Anonymous Demi said...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! Εγώ δουλεύω σε τράπεζα και σχεδόν κάθε Παρασκευή οι ταμίες μας βγάζουν έλλειμμα ή πλεόνασμα, έτσι για να σπαστούμε όλοι και να μείνουμε μέχρι τη Δευτέρα να το ψάχνουμε! Όταν πλησιάζει η Παρασκευή μας πιάνει όλους κρύος ιδρώτας και κοιτάμε ο ένας τον άλλο φοβισμένα. Κατά τ' άλλα έχω και δουλειά...

1:26 PM  
Blogger fvasileiou said...

Οι Παρασκευές ή θα είναι πολύ τέλειες (η δουλειά θα έχει τελειώσει τις προηγούμενες μέρες και θα είμαι αραχτός) ή θα με πάνε γαμιόντας: Όλες οι καταστροφές πέφτουν στην καμπούρα μου. Για ετούτη την Παρασκευή ένα σου λέω μόνο: Περνάω τέσσερα φανάρια για να πάω στη δουλειά. Ε, και τα τέσσερα ήταν κόκκινα. Και ξέρεις κάτι; Για το βράδυ δεν είχα τραπέζι στον Σαββόπουλο. (Γιατί πήγαμε πέρυσι σε αυτό το πρόγραμμα που ηχογράφησε, τον Πυρήνα, και μου φάνηκε πολύ γέρος. Καλλίτερα: Σαν κάποιος μέτριος ηθοποιός που μιμούνταν τον Σαββόπουλο. Εσύ πώς τα πέρασες τελικά;)

12:51 AM  
Blogger An-Lu said...

Ελπίζω τουλάχιστον το βράδυ να σε αποζημίωσε ;-)

2:57 PM  
Blogger triantara said...

@demi: καλή δουλειά τότε και τα λέμε την επόμενη Παρασκευή ;)

@fvasileiou: χεχε, μια από τα ίδια. δες και το update και τις φώτο από την συναυλία που ανέβασα.

@anlu: εγώ πάντως πέρασα μια χαρά :)

6:58 PM  
Blogger barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

9:10 AM  
OpenID capitain said...

Ρε τριαντάρα είσαι καλή αλλά δεν ξέρω πόσο..
Λοιπόν Ακου..Πριν 3-4 χρόνια,μπορεί και 5...έχουμε πάει με ένα κολλητό μου να δούμε το Θανάση τον Παπακωνσταντίνου,(εγώ δεν τον ξέρω φατσικά, τον εχω ακούσει μεν πολλές φορές αλλα...)
Ο φίλος μου έχει δει το cd(αυτό με τον μουσάτο απ'έξω) και έχει βγει μεν ένας τύπος και τραγουδάει και παίζει κιθάρα αλλα εμείς άλλα περιμέναμε να δούμε...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΤΟΥ ΛΕΩ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ?
Φυσικά ο Θανασης ήταν στην πίστα και έκανε τη δουλειά του..Εμείς απλά άλλα περιμέναμε...

1:29 PM  
Blogger xwma_kai_nero said...

ΤΡαπέζια και μαλακιες...
Μαξιλάρια φανταστικά (καμια φορά τα προσφέρεις βέβαια λόγω ευγένειας)...

8:36 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home