Sunday, March 22, 2009

Ασκήσεις θάρρους

Picture by seppe123

Δεν φοβάμαι να κατέβω στο σκοτεινό κελάρι μόνη μου. Ποτέ δεν φοβόμουν.


Δεν φοβάμαι να ανεβοκατέβω μια σκοτεινή σπηλιά με ραπέλ και δίχως φακούς ή απλά πάνω σε μια παλιά ανεμόσκαλα. Αυτά τα κάνω για πλάκα.


Δεν φοβάμαι να τα μαζέψω όλα μέσα σε 3 μέρες και να ξενιτευτώ, να περάσω τα σύνορα με χόρτο κρυμμένο στο φουλάρι μου, να μου την πέσει γυναίκα και να χαμουρευτώ, να δω την πιο σιχαμερή ταινία, να κάνω την πιο τρελλή χειροφρενιά, να σκαρφαλώσω στο πιο ψηλό κλαδί, να χτυπήσω την καμπάνα τα μεσάνυχτα σε ένα νεκροταφείο, να αντιμιλήσω στο αφεντικό μου, να κατέβω απ'τ'αυτοκίνητο και να πλακωθώ μπροστά σε όλους με την μαλακισμένη του διπλανού αυτοκινήτου, να βάλω τις φωνές μέσα σε δημόσια υπηρεσία, να σου χτυπήσω την πόρτα μια βροχερή Κυριακή στις 6 το πρωί και να σου πω ότι σε θέλω, να την πέσω σε έναν άγνωστο για να κάνω τις φίλες μου να γελάσουν, να γίνω κλόουν για να ξεχάσεις τον πόνο σου, να στα δώσω όλα γιατί δεν έχεις τίποτα.


Δεν θα φοβηθώ αν ξανακούσω ότι κάποιος δικός μου έχει απλά βδομάδες για να ζήσει.
Δεν θα φοβηθώ να περιμένω μαζί του το ασθενοφόρο, δεν θα φοβηθώ να του πω ότι όλα θα πάνε καλά ενώ τα χέρια μου είναι βουτηγμένα στο αίμα του.

Χέστηκα όμως επάνω μου όταν κατάλαβα ότι με ξέρεις καλύτερα από μένα, όταν κατάλαβα ότι με "έχεις" στεγνά και παίζεις τα κουμπιά μου στα δάχτυλα σου, όταν κατάλαβα ότι κατάλαβες ότι χωρίς εσένα είμαι απλά μισή, όταν συνειδητοποίησα ότι είμαι 1 χιλιοστό πριν τα παρατήσω όλα για σένα, όταν κατάλαβα ότι εσύ είσαι για μένα και να πάνε όλοι οι άλλοι να γαμιούνται, και χέστηκα πάνω μου όταν μου είπες ότι θα σου άρεσε να μεγαλώνει κάτι δικό μας μέσα μου. Κυρίως επειδή αυτά ήθελα κι εγώ...


Κι όταν φοβάμαι τα κάνω όλα πουτάνα. Το είδες τώρα.

ακούτε: Tindersticks - Can we start again

Labels: ,

11 Comments:

Blogger philos said...

Γιατί να φοβάσαι?
:)

1:45 PM  
Blogger Maria said...

ωραια ερωτηση.
απαντησε σε παρακαλω να σε κραξω μετα.

8:24 PM  
Blogger Pan said...

Καλησπέρα.

Άρα τους "εύκολους" τους φόβους τους ελέγχεις.

Στα "πραγματικά ζόρια" είναι που ταιριάζει εκείνο το γνωμικό με τον κόρακα και τα κάρβουνα.

4:59 PM  
Blogger triantara said...

ξαναδιαβάζοντας αυτά που έγραψα καταλαβαίνω πως μπορεί άθελα μου να σας μπέρδεψα. Σόρρυ...

Και κάνω τότε αυτήν την ερώτηση: αν αυτό που έγραψα στο τέλος στο πει ο άλλος κατόπιν εορτής, τα κάνεις όλα πουτάνα ή όχι;;;;;;

10:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

αν αυτο που εγραψες στο ειπε καποιος κατοπιν εορτης σημαινει οτι ΗΔΗ τα χεις κανει πουτανα κι απλα σου "ανακοινωθηκε" ενα γεγονος.
γεγονος,fact,εγινε,past tense.
δηλ. αφου εχει ηδη γινει,δεν μπορει ν αλλαξει.τα χεις κανει πουτανα.
ε τι....
θες να τα κανεις κι αλλο πουτανα?
εκτος κι αν θελεις να πεις....ε αφου το ξερεις οτι θα τα κανω πουτανα γιατι μ αφηνεις να τα κανω πουτανα?
either way
please calma
lololo
maria

4:27 PM  
Blogger triantara said...

loooooooooooool
ola calma einai re :)

min ta pairnete ola tis metritis

gamo to aggliko mou keyboard edo sto london gamo!

i'll be back :)

6:38 PM  
Blogger aenima said...

Ασκησεις θαρρους?μμμ.!!!Για ελα λοιπον (οταν, και αν , με το καλο),να ξαναζησεις και να δουλεψεις στην Ελλαδα...LOLOL.Εκει να σε δω !!!

9:47 AM  
Blogger aenima said...

Ασκησεις θαρρους?μμμ.!!!Για ελα λοιπον (οταν, και αν , με το καλο),να ξαναζησεις και να δουλεψεις στην Ελλαδα...LOLOL.Εκει να σε δω !!!

9:47 AM  
Blogger triantara said...

@aenima: lol
εδώ και 2μισυ χρόνια μάζεψα ΠΟΛΥ θάρρος και τα παράτησα όλα στο Τζερμάνια, είμαι στην ελλάδα (με διαλλείματα στο Λονδίνο) και να σου πω κάτι; Χάλια τα περίμενα και είμουν προετοιμασμένη για το χειρότερο αλλά... πειράζει που τελικά περνάω γαμάτα;; (και δουλειά και προσωπικά :)

10:46 AM  
Blogger aenima said...

...και η μυστικη συνταγη ποια ειναι? :)

7:53 AM  
Blogger triantara said...

just do it and hope for the best.
είμαι αυτή που θα κλείσει τα μάτια και θα περάσει τον δρόμο ελπίζοντας ότι όλα θα πάνε καλά.
αυτό, συνδυασμένο με την σχετικά μεγάλη ποσότητα κωλοφαρδίας που κουβαλάω από πάντα, όπως μου λένε οι άλλοι (απλά αυτοί ρισκάρουν λιγότερο... ;)
σε φώτισα;;;

8:12 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home