Tuesday, March 31, 2009

Να το πάρει το ποτάμι;;;;;

Picture by machiavelli

Γεια σας καλά μου παιδιά.


Χτες μου είπαν κάτι πολύ αστείο. Τόσο αστείο που παραλίγο να κάνω εμετό από τα γέλια, γι'αυτό σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να το μοιραστώ μαζί σας. Ίσως σας βοηθήσει, ιδιαίτερα αν είσαστε δυσκοίλιοι.

Είναι ένας τυπάκος που είναι, λέει, σε σοβαρή σχέση και μάλλον είναι ερωτευμένος (με την σοβαρή σχέση...) αλλά θα ήθελε να κοιμηθεί με μια άλλη χωρίς να κάνει (με την άλλη) σχέση αλλά απλά επειδή είναι, λέει, "δεμένος" μαζί της και προσπαθούσε να μας πείσει ο κακομοίρης ότι όντως έχει σοβαρή σχέση αλλά επίσης ότι όντως θέλει την άλλη αλλά όχι για σχέση, για γαμήσι πάντως σίγουρα. Αυτό κατάλαβα τουλάχιστον εγώ, θα ρωτήσω όμως μήπως οι άλλοι κατάλαβαν κάτι άλλο and i'll get back to you.

Προτού αρχίσω την ανάλυση, έχει κάποιος να πει κάτι;;;
Any thoughts? Any seeds of wisdom??

Ξεκινάω...

Γιατί παραμυθιαζόμαστε συνεχώς και ασύστολα μεταξύ μας αλλά κυρίως μόνοι μας;;;
Γιατί δεν λέμε απλά την αλήθεια;;

Είναι πολύ εύκολο. Να:

- Ξέρεις, δεν σ'αγαπώ, πηδιέμαι με την καλύτερη σου φίλη (πιο πολύ impact έχει να πείτε ότι πηδιέστε με την αδερφή της :) αλλά είμαι μαζί σου γιατί είναι πιο βολικό από το να είμαι μόνος μου.

- Ξέρεις, είσαι άρρωστος του θανατά αλλά δε γαμιέται; Δες και τον Πάτρικ Σγουέιζι πόσο καλά τα πάει λίγο πριν τα κακαρώσει.

- Ξέρεις, δεν είσαι άξιος να έχεις αυτήν την δουλειά γιατί πήρες πίπα του αφεντικού τουλάχιστον 15 φορές μέχρι τώρα αλλά αν μου έδινες κι εμένα καλύτερο μισθό τότε θα σου έγλειφα κι εγώ τον κώλο ή ότι άλλο προτιμάς.

- Ξέρεις, δεν σ'αγαπάω αφού έχω έτσι κι αλλιώς σοβαρή σχέση αλλά θα ήθελα να σου τον φορέσω απλά επειδή νομίζω ότι μπορώ. Άσε δε που έχω και κάτι απίστευτες καύλες...

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι επίσης απλή.

Δεν λέμε την αλήθεια, αγαπητοί μου συνάνθρωποι, επειδή θέλουμε να συνεχίσουμε να αρέσουμε στους γύρω μας! Επειδή μέσα στην μίζερη ύπαρξη μας, ο υπέρβαρος εγωισμός μας δεν αντέχει την γαμημένη απόρριψη, όσο κι αν την αξίζουμε τις περισσότερες φορές!!!!

Έχω λοιπόν κάτι που ταιριάζει σ'αυτό το "ανθρωπάκι", γραμμένο από τον Μπιλάκο (τον Bill Hicks, άσχετοι...):

"Your denial is beneath you, and thanks to the use of hallucinogenic drugs, I see through you."

And now thank you and fuck you,
your fucking whining and your bullshit piss me off


(αυτό είναι δικό μου και ούτε εγώ το είπα όταν έπρεπε... μην με απορρίψετε όμως επειδή είπα ψέματα, δεν θα το αντέξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω).

Labels: ,

7 Comments:

Blogger Maria said...

exesa pantos.

4:11 PM  
Blogger Maria said...

kai oi gelades vlepoun tin foto kai pane allou kai xezoun?
-Mi xeseis mari edo,apagoreuete.....

4:26 PM  
Blogger triantara said...

hahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahaha
είσαι θεά... :)

7:58 PM  
Blogger dsquared said...

Εγω παλι τιποτα, οσο και να σφιγγομαι, μηδεν αποτελεσμα.
Ακου μια αλλη ιστορια, ετσι για να περνα η ωρα ευχαριστα.
Τυπος τα φτιαχνει με κοπελια, ερωτας, στο 3μηνο γνωριζει την αδελφη της, την γουσταρει τρελα, του φευγει ο ερωτας με την γκομενα του και αντι να την χωρισει και να την πεσει στην αδελφη της ή να παρει τον οματιον του... τι κανει? Παραμενει στην ολιγομηνη σχεση, αποφασισε οτι θελει να την παντρευτει και οτι καποια στιγμη θα βρει την ευκαιρια να κουτουπωσει την μελλουσα κουνιαδα (ετσι το λενε?).
Γιατι ακριβως ειπες οτι λεμε ψεματα?
Ενα ξερω... οποιος κοροιδευει, κοροιδευει τον εαυτο του.
din

10:35 PM  
Blogger So_Far said...

Με ευκοίλια στο ψέμμα και δυσκοιλιότητα στην αλήθεια, τουλάχιστον αυτό διαπιστώνεται καθημερινά
Πάντως σε ζητήματα δουλειάς, όταν διαπιστωμένα ξέρω το παραπλήσιο με αυτό που γράφεις παρασκήνιο τρελής ανοδικής πορείας, δεν το αφήνω έτσι, βγαίνουν μαχαίρια

ΥΓ Αν και είχα καιρό να περάσω , χαίρομαι που βλέπω ότι συνεχίζεις το μπλογκ

5:31 AM  
Blogger Maria said...

@ so far
ouououou!trela postakia!!!!!

9:04 PM  
Blogger Λόγια, εικόνες, τραγούδια. said...

ειναι κι ο εγωισμος, αλλα ειναι κι αυτο το συναισθηματικο φλου της υπαρξης που ελεγε καποιος. και πολλες φορες το θελουμε το παραμυθι, το ζηταει ο οργανισμος μας, μπορει εμεις να ειμαστε ο λογος που οι αλλοι μας λενε ψεματα.

9:46 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home