Thursday, May 21, 2009

Που είναι το ντέο, ο-ε-ο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Picture by tjasa

Ξέρω ότι αυτή η χώρα έχει πολλά θέματα ακόμα το κέρατο μου μέσα. Ξέρω ότι από τα σκάνδαλα, τα καθάρματα, τους κλέφτες και τους λωποδύτες θα κάνουμε αιώνες (κι αν ποτέ) να γλυτώσουμε, ή έστω ελπίζω να κατέβει ξανά κάνας βαρβάτος Γερμανός δικτάτορας να μας βάλει σε μια σειρά! (λέει τώρα η πρώην ξενιτεμένη, έτσι;) Απαγορεύεται να κάνω όνειρα ρε πούστη μου; Θα γούσταρα δηλαδή να μας έρθει ένας ακόμα Ότο αλλά στο πιο βάρβαρο πλέον και να μας πήξει στο λουκάνικο, την μπύρα και να ορίζει φάλαγγες και κινέζικα βασανιστήρια όταν, πουχου λέμε τώρα, βγαίνεις στον δρόμο και δεν έχεις βάλει, λέμε επίσης τώρα, ένα γαμημένο ντέο. Που πας κυρά μου με το υπέρβαρο να μπεις στο μετρό χωρίς να έχεις ρίξει ένα μπουκάλι Μυρτώ στις τριχωτές μασχάλες σου μη σου γ... το σπίτι μέσα;; Γιατί πρέπει εγώ τις 2 φορές την εβδομάδα που κατεβαίνω στο κέντρο - γιατί είμαι από τις κωλόφαρδες που μένουν στα ανατολικά και δουλεύουν στα βορειοδυτικά προαστειακά και μου βγαίνουν τα μάτια απέξω, φαντάζομαι όλους τους υπόλοιπους που τρώνε την μπόχα κάθε μέρα - να ανοίγουν οι πόρτες του μετρό ή του λεωφορείου ή του τρένου και να με πιάνει το δακρυγόνο και να πετάγονται μάτια, μύτες και εγκέφαλοι έξω από το μικρό μεν αλλά χαριτωμένο δε κρανίο μου;;; Γιατί να πρέπει να κάθονται τα γυναικόπαιδα με τα μαντήλια στην μύτη και τα δακρυσμένα μάτια σε μια γωνιά, παρακαλώντας για την ώρα που θα φτάσουν στη στάση "Σύνταγμα" να ανοίξουν οι πόρτες και να πεταχτούν κλωτσηδόν έξω για να πάρουν ξανά την ανάσα που κρατούσαν από την "Εθνική Άμυνα" επειδή εσύ κυρά μου δεν ξέρεις ούτε τι θα πει υγιεινή, τι θα πει άρωμα θηλυκό, τι θα πει "δικαίωμα για καθαρό αέρα" αλλά καταλαβαίνεις μόνο από βαρβατίλα, γιδίλα και ποδαρίλα;;; Ξέρω ότι δεν σου είπε ποτέ κανένας ότι όταν έχεις να πλυθείς καμιά βδομάδα, θα αρχίσεις να ζέχνεις... Ξέρω ότι δεν σε έπιασε ποτέ η μαμά σου να σε βουτήξει στην μπανιέρα όταν ήσουν μικρή. Άντε να πάει στο διάολο να το δεχτώ κι αυτό... Τα τρομαγμένα όμως γυναικόπαιδα που κάνουν στην άκρη όταν περνάς, ΔΕΝ τα βλέπεις την πουτάνα μου μέσα;;;;; Όταν λιποθυμά ο κόσμος γύρω σου, ΔΕΝ είναι επειδή είσαι θεογκόμενα! ΔΕΝ το καταλαβαίνεις αυτό;;;;;;

Ονειρεύομαι λοιπόν την ημέρα που θα κατέβει ο Γερμανός, και θα σε πιάσει κι εσένα και όλες τις άλλες και τους άλλους που η αίσθηση της όσφρησης σας είναι πια νεκρωμένη, το κέρατο μου, να σας κρεμάσει στην πλατεία Συντάγματος από τα χέρια και να σας ψεκάζει με Μυρτώ και με Νοχζεμα μέχρι να σας βγει από την μύτη.
Αυτά ονειρεύομαι κι εγώ η κακομοίρα τώρα που κατεβαίνω την διαδρομή της αγωνίας... Απαγορεύεται;;;;;;

Labels:

8 Comments:

OpenID mpampakis said...

Έχεις α-πό-λυ-το δίκιο. Κάθε φορά που πιάνει άνοιξη, συνειδητοποιώ με τρόμο πόσο κακή σχέση έχουν με το τρεχούμενο νερό ένα σωρό συμπολίτες μας. Γιατί δεν είναι μόνο θέμα αποσμητικού, είναι θέμα συνολικής βρωμυλοσύνης.

Εγώ όμως πέρασα για ευχές, όχι για τέτοια. Πολύχρονη βρε, κι όλα να σου πηγαίνουν όπως τα ονειρεύεσαι! :^)

4:03 PM  
Blogger Maria said...

Χρονια Πολλα και Πολυχρωμα!!!!

7:14 PM  
Anonymous Loukas said...

Να είσαι καλά 30αρα. Έχω που σε διαβάζω κανα 6μηνο. Εγώ ακολούθησα την αντίστροφη πορεία: Μέχρι τα 26 έκατσα και χόρτασα την Ελλαδίτσα μας και τα τελευταία 8 χρόνια είμαι ένας "ξενιτεμένος" στο Μόναχο.
Με μια φράση:Απορώ τι έκανα τόσα χρόνια στην Ελλάδα μας...εδώ, πάνω από όλα νιώθω άνθρωπος που αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια και ένα σωρό άλλα. Μπράβο στο κουράγιο σου να πάρεις την απόφαση να γυρίσεις στην μπανανία.
Και μην νομίζεις ..και εδώ παρ'όλη την πειθαρχία τους, θα βρεις και εδώ αρκετή μπίχλα :-)

Liebe Grüsse aus München.
Λουκάς

3:45 PM  
Blogger dsquared said...

Πρωτον ο Οτος δεν ηταν και πολυ αντρακλας...
Δευτερον γιατι νομιζεις οτι πηγαινω με τα ποδια στο γραφειο καθε μερα? 45 λεπτα να παω και αλλα τοσσα να γυρισω. Μπηκα στο μετρο προχθες και συχτιρισα την ωρα και την στιγμη. Παρ ολα αυτα εχω να αντιμετωπισω το ιδιο προβλημα στον εργασιακο χωρο. Νομιζω οτι εργαζομαι μαζι με κουνάβια. Αυτο λεμε δεν παλευεται! Εχω κολλησει κατω απο το γραφειο μου αρωματικο χωρου!!! Τι αλλο να κανω?
din

7:44 PM  
Anonymous Αθανασία said...

Γειάσου καλή μου...αχααααχαχχα!εμ,ναί έχεις δίκιο έχω να πώ....αυτό το χάλι...πιά...ε,υπάρχουν κάτι σούργελα...και δυστυχώς πρέπει να τους ανέχεσαι,θες δε θες...έτσι.. καλησπέρες...καλή μου αν θες να σου πώ θα με βρίσκεις τώρα πιά εδώ-wwww.mikriahtida.wordpress.com ok;;;φιλάκια..χαίρομαι που άρχισες να γράφεις και πάλι!....

7:02 PM  
Anonymous Αθανασία said...

Υσ-σόρρυ εννοούσα-www.mikriahtida.wordpress.com έτσι μου ξέφυγε ένα w!.....

7:04 PM  
Blogger triantara said...

@mpampakis: τα είδα λίγο καθυστερημένα τα χρόνια πολλά. Ευχαριστώωωωωωωωω!
Αυτό για την συνολική βρωμυλοσύνη μου άρεσε πολύ! :)

@μαρία: θενς μαρή!! :)

@λουκάς: κάνα 6μηνο;;; δεν έχεις δηλαδή διαβάσει και τίποτα πια, αφού έγραφα μια φορά το δίμηνο ;)
ελπίζω να βρεις κάτι καλό στα παλιά. νομίζω ότι κάτι πρέπει να υπάρχει ;)

@dsquared: χαχαχαχαχαχαχαχαχα
εγώ εννοούσα τον ρέχαγκελ χαχαχαχαχα
εγώ ευτυχώς έχω καλούς συναδέλφους. όλοι καλοπλυμένοι και καλοχτενισμένοι :)

@αθανασία: σ'ευχαριστώ για το λινκ, θα μπαίνω να βλέπω και δεν θα χαθώ από τα σχόλια γενικά.

9:22 AM  
Blogger dsquared said...

Για τον ανδρισμο του Ρεχάγκελ δεν γνωριζω... καπως λαμογιο μου κανει, παντως.
din

4:50 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home